Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik moet nu stemmen en ik doe dat op Fizzle.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn, niet bevestigde, stem zal hoogstwaarschijnlijk ook naar Kazet gaan. (En nee VeGs ik zie het nut van een gelijkspel nu ook niet in ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind Archont een beetje dodgy spelen: pas na de uitslag zeggen wie hij gestemt heeft, geheimzinnig doen over 'tactieken', andere spelers informatie onthouden. Ik heb het idee dat hij iets in zijn schild voert.
Het zou me niet eens zo heel erg verbazen als Archont geliefde was met Kazet. Ik twijfel nog even tussen de twee; echter, als mijn theorie klopt, dan maakt het natuurlijk niet uit wie ik stem! Even laten bezinken. Edit: hoewel hij wel praat over kazet als geliefde-verdachte. Dus ik laat even varen dat zij geliefden zijn: ze zouden elkaar niet zo specifiek verdacht maken. Maar toch voert hij iets in zijn schild, die archont. |
![]() |
|
Ik denk dat Kazet een geliefde is, heel misschien met fizzle. Ik stem op Kazet
Dezer stem is definitief , behalve als de situatie drastisch veranderd, misschien switch ik dan nog.
Laatst gewijzigd op 10-09-2009 om 16:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij hebt in het verleden ook al vaker als wolf de verkeerde beslissing genomen én in het verkeerde rijtje gaan staan. Dit is bij mij allang genoteerd *noteert* Enkel deze ronde stem ik op Kazet. |
![]() |
|
Pfew nog net op tijd.
![]() Ik heb alles nog een keer doorgelezen en ik vind het eigenlijk maar vreemd dat Absinthe word opgegeten terwijl ze eerder Testout.com nog verdacht maakt. Testout is een nieuwe speler en dit zou natuurlijk een perfecte noobwolf fout kunnen zijn. Ik ga daarom deze ronde maar voor haar.
|
Eeuwig schaak Een aantal leden van de studenten zou zich later bij de groep voegen. Tink*, ggcy8 en Abzg reden op die dag schoorvoetend in de Ford Ka van de vader van Tink*, op de Franse snelweg. Ben ik blij dat we uit België zijn, zuchtte Abzg, wat een hel. Zeg dat wel, antwoordde ggcy8. Die chauffeur bij dat tankstation had ons bijna total loss gereden! Ggcy8 doelde op een vrachtwagenchauffeur die bijna tegen ze aan was gereden terwijl Tink* probeerde weg te rijden van hun parkeerplaats. Volgens Tink* zat de chauffeur fout. Het drietal bevond zich op dit moment in de file vlak na Parijs, terwijl de brandende zon maakte dat het dak van de auto vergelijkbaar was met een grillplaat. Gelukkig hebben we veel water kunnen inslaan, wist Abzg, sarcastisch doelend op de twee laatste kleine flesjes die nog over waren bij het tankstation in België. Ik vind het geen probleem hoor, zei ggcy8, de rest van onze vooruit bestaat uit bier! En dat is waar deze vakantie toch om draait, nietwaar! Ik ga vooral voor de zon en de gezelligheid, zei Tink*. Bier heb je in Nederland ook. Dat is waar, maar met dat ding achterin wordt het wel heel gezellig, hehe! De achterklep van de Ford Ka stond een beetje open en was provisorisch vastgebonden met een touwtje, omdat de enorme tank niet helemaal in het kleine achterbakje paste. De grote Biertank, waar minstens 52 liter in kon, was uitgerust met een systeem waardoor meerderen mensen tegelijk bier konden tanken. Ggcy8 had het ultramoderne ding geleend van een vriend, die hem van zijn werk bij een kroeg in Overijssel had meegekregen. Vooral Archont zal blij zijn met de Biertank, dacht ggcy8. Misschien moeten we van hem eerst maar een startinleg vragen, anders wordt het bier niet eerlijk verdeeld. Kun je nu echt alleen maar over bier praten? Abzg was de Biertank helemaal zat. Je bent gewoon chagrijnig omdat we in de file staan. Niet zo mekkeren. Jongens, beval Tink*, lief doen tegen elkaar. Kijk, er komt alweer beweging in. Kazet Nagorra opende langzaam zijn ogen. Direct kneep hij ze weer dicht omdat er een veel te fel licht op zijn gezicht scheen. Toen zijn ogen aan de straling gewend waren keek hij dromerig om zich heen. Hij voelde iets zachts onder zijn lichaam, het was ook nat. Kazet trok wat van de grassprietjes uit de grond en schudde de dauw er vanaf. Ik lig in een weiland, dacht hij. Versuft keek hij naar de figuur die languit met de armen en benen gespreid op haar buik in het gras lag. Het gezicht van Allure lag half in het zand, verstopt in het gras. Kazet schopte wat tegen haar aan, en luid kreunend trok hief Allure haar hoofd op, een paar kluiten zand vielen uit haar haar. Wat is er? vroeg ze moeizaam. Wat doen we hier? Allure keek om zich heen. Hebben we ? Nee, dat had ik geweten, antwoordde Kazet gedecideerd. Gelukkig. Maar waar zijn we in godsnaam? Allure voelde aan haar hoofd. Haar hersenen bonsde tegen haar schedeldak als gevolg van het watertekort veroorzaakt door overmatig alcohol in haar bloed. Ofwel, ze had een kater. We moeten bedenken wat we gisteren hebben gedaan, bedacht Kazet Nagorra. Ja, laten we onze stappen nalopen. Ik kwam Martino, Archont en VeGs tegen. We gingen daar naar het plein, je weet wel, met al die mooie straatlantaarns. We dronken best veel, maar het was nog vroeg op de avond, dus wat daar gebeurde weet ik nog wel. Ik weet nog dat ik in die bruine kroeg was, een beetje weg van alle drukte. Het bleek een soort pub te zijn. Ergens in een kastje lag een schaakspel, en ik vond iemand om tegen te spelen. Kon je het winnen? vroeg Allure. Nee, antwoordde Kazet, het werd remise. Ik stond een kwaliteit voor, maar hij had eeuwig schaak. Ik weet niet veel van die termen, maar het klinkt alsof je het best goed hebt gedaan. Ja, dat vond ik ook. Plotseling keek Kazet gericht naar een punt in de verte. Kijk, dat gebouwtje in de verte lijkt op een restaurant ofzo. Zullen we de rest onder een kopje koffie bespreken?
Spoiler
![]()
Laatst gewijzigd op 10-09-2009 om 20:08. |
![]() |
|
Verdorie alsnog gelijkspel.
![]() Iemand die zich geroepen voelt om deze keer stemlijstjes te maken? Ik ben aan het eten. ![]() Want ik kan ook even niet inschatten tussen wie deze keer. Edit: never mind. abzg 1. Allure Kazet 2. testout.com 3. VeGs 5. Archont 6. ggcy8 Fizzle-fluffy 4. Tink* Archont 7. Fizzle-fluffy Testout.com 8. Wammus Onbekend: Martino, abzg, Kazet en Biertank52 Laatst gewijzigd op 10-09-2009 om 21:20. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rare uitslag. Ik weet dat mijn stem telt. Maar gelijkspel kan ook als er 1 wolf in ons rijtje staat én de geliefden en cupido aan het werk zijn. Zou het dan toch kloppen met Kazet?
Ik kom er net achter dat met weinig spelers de geliefden en cupido met 3 stemmen véél macht hebben joh! Zelfs zonder wolf in ons rijtje hadden die 3 een gelijkspel kunnen maken. Wow moeilijk. haha, wel vette rol biertank ![]() Btw, in 3 spellen geleden heb je ook een aantal keer ''neit gestemd'' toen was je wolf. *noteert* |
![]() |
|
GPS functie Kazet Nagorra liep samen met Allure langs de lange asfaltweg, richting het huisje dat ze hadden gezien. De uitgestrekte weilanden reikten tot aan de horizon. Het bleek toch nog flink ver te zijn, en halverwege zakte Allure uitgeput door haar knieën. Kom op, je kunt het. Nog even volhouden. Kazet had altijd het volste vertrouwen in mensen. Allure hief zichzelf omhoog en zette door. Na een kilometer zeulen bereikten ze het eethuisje Het was dicht. Tja, het is dan ook pas kwart over zes s ochtends, wist Kazet. Laten we hier maar voor de deur wachten. Hier is tenminste wat schaduw. Allure stemde in met het plan. Een paar uur later was het huisje nog steeds niet open. Terwijl Kazet eromheen liep om te zien of er aan de achterkant misschien een deur open stond, zag Allure in de verte een auto aankomen. Het was een raar klein autotootje, Allure kneep haar ogen fijn om hem beter te kunnen zien. Een minuut later reed het autootje voorbij, en het stopte toen Allure met haar armen zwaaide. De achterklep van het autootje stond een beetje open, er stak een groot metalen ding uit, dat af en toe tegen de zijkant van de auto tikte omdat het blijkbaar niet helemaal goed vast zat. Kijk eens wie we daar hebben, als dat niet Allure is. O mijn god, wat ben ik blij om jullie te zien. Allure kon haar geluk niet op. Ik werd daarstraks wakker, met één of andere kerel naast me, ik weet ze naam niet eens meer, en volgens mij heeft hij me ontvoerd. Ik speelde het heel nonchalant, alsof we vrienden waren, maar ik hield hem goed in de gaten. Hij is nu daar achter het huisje, laten we snel maken dat we wegkomen! Allure stapte in de auto bij Tink*, ggcy8 en Abzg, en samen reden ze weg. Toen Kazet om het huisje heen was gelopen en weer aan de voorkant kwam zag hij alleen nog een zwart stipje achter de horizon verdwijnen. Allure belde in de auto de politie, met de mobiel van Tink*. Haar eigen mobiel was ze kwijt. Weet je zeker dat hij je ontvoerd heeft? vroeg ggcy8. Misschien waren jullie gewoon een beetje dronken. Je weet dat ik nooit zo veel drink. Het ene moment was ik uit met VeGs en de rest, het volgende moment lig in een weiland met een enge gast. Hij heeft vast ghb in mijn drankje gedaan. Bovendien ben ik mijn mobiel kwijt, die heeft hij vast gejat zodat ik de politie niet kon bellen. Het was een vet dure! Allure legde de politie uit waar Kazet zich bevond, deze beloofden zo spoedig mogelijk te gaan kijken. Ook gaf ze het nummer van haar mobiel door. Testout zat op dat moment samen met Wammus aan hun ochtendjointje. Ze moesten een uurtje later beginnen met werken, dus nu hadden ze nog even tijd. Het summercamp lag er vrolijk bij, de vogeltjes floten, de opkomende zon liet een speels licht over de huisjes glooien. Moet je kijken, zei Wammus, dit heb ik gisteren gevonden. Hij liet een splinternieuwe pda aan testout zien. Het heeft zelfs een gps functie, kijk maar. Testout zag een stipje op een kaartje van Frankrijk, vlakbij de grens met Spanje. Daar zitten we. Wat een leuk apparaatje, waar heb je het gevonden? vroeg testout. Het lag gewoon voor mijn voeten op straat, vlakbij het centrum, op de weg richting die weilanden. Was je gister nog uitgegaan dan? Ja, nadat jij had verteld over die groep studenten, ben ik daar even in de stad gaan kijken. Wammus praatte nogal sloom. Het was wel een eindje rijden, maar ik had het er voor over. Ik kon geen studenten vinden, alleen een nogal vreemd uitziende kerel. Hij wilde een potje met me schaken, dus dat deed ik dan maar. Ik was nogal stoned, dus ik zette maar wat eigenlijk, ik wist niet goed wat ik deed, haha. Ik ben zijn naam niet eens te weten gekomen, bedenk ik me nu. Maargoed, daarna ben ik vrij snel naar huis gegaan, we moeten toch zometeen weer werken nietwaar. Toen ik naar mijn auto liep zag ik hem liggen. Oke, antwoordde testout. Heb jij even geluk gehad! Op dat moment werd er hard op de deur gebonsd. Wammus stond op en liet een groep mensen in het blauw binnen. Toen het viertal in de Ford Ka camping Le Loup-Garou had bereikt, werden ze opgewacht door een man in een strak pak. Met zijn glad gescheerde kin vooruit gestoken begroette hij de studenten, en hij nam hen mee richting de informatiebalie. Het kleine mannetje met het geruite petje liet hen nors plaatsnemen in een kantoortje. Uw verhaal klopt precies mevrouw, zei de man in pak tegen Allure. We hebben uw telefoon nagetrokken, gelukkig stond de gps ingeschakeld. Hij bleek in handen te zijn van één van de twee ontvoerders. Ggcy8, Tink* en Abzg keken met een verschrikte blik naar Allure. Dus er was echt een ontvoerder? vroeg deze. En of, antwoordde de rechercheur. Uit navraag bleek dat degene die u naar het weiland heeft meegenomen, en degene die uw telefoon had, samen gezien zijn in een pub, vlakbij het uitgaanscentrum en de plek waar u naartoe bent meegenomen. Ik durf er donder op te zeggen dat ze u eerst hebben gedrogeerd, vervolgens uw telefoon hebben afgenomen en u daarna naar het weiland hebben meegenomen. Allure keek een beetje bedenkelijk om zich heen. Ergens dacht ze zich opeens toch te herinneren dat ze samen met een heet uitziende kerel de straat op was gegaan, maar ze besloot haar mond te houden. Ze wist het ook niet meer zeker, ze had zoveel gedronken. Als haar vrienden dat maar niet te weten kwamen. Mevrouw, deze jongens zullen voor een lange tijd de gevangenis ingaan, daar durf ik donder en bliksem op te zeggen. Ja, reken maar. Kazet is deze ronde opgehangen. Dit tot groot verdriet van zijn wederhelft, Wammus. 1. Allure 2. Absinthe - Dorpeling 3. Lisa - Ziener 4. Archont 5. VeGs 6. Martińo 7. Abzg 8. Wammus - Weerwolf - Geliefde 9. testout.com 10. Tink* 11. ggcy8 12. Kazet Nagorra - Verrader - Geliefde 13. fizzle-fluffy 14. Biertank 52 Blauw = Opgehangen tijdens een hangronde Rood = Opgegeten tijdens een eetronde Roze = Gestorven uit liefdesverdriet Groen = Vermoord door de Aanbidder De dorpelingen maken een grote inhaalslag. De wolven kunnen de volgende ronde voor 20:30 weer een maaltijd uitkiezen. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga even 'hardop' denken.
De weerwolven mochten kiezen wie er opgehangen zou worden. De keuze was tussen kazet en nog iemand lijkt mij? Wie is die ander dan? Waar op gestemd was? Want allure zei dat ik twee keer in het 'verdacht' lijstje stond. Maar aangezien wammus zei dat hij dit keer op mijn stemde, maar een wolf was. Weet ik niet of de kans er groot was dat ik de tweede was waar men op gestemd heeft. Nu de weerwolven voor kazet gestemd hebben die op te laten hangen. Dan moet de ander waar ze tussen konden kiezen, meer waarde hebben. Aangezien ze door kazet te kiezen en verrader kwijt waren, en een weerwolf? Klopt dit een beetje? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou goed, we moeten even terug naar ronde 1.
Kazet abzg Fizzle-fluffy Lisa (Ziener) testout.com Lisa Kazet (Geliefde) Martino Archont Cupido (?) Blijkbaar hebben cupido en wammus er ook op gestemd. MAAR wammus was wolf. Dus zijn stem telt niet mee. Dit betekent dat het minstens gelijkspel had moeten zijn als iedereen ind it lijstje stemrecht heeft. Dit was het NIET Dus nu kunnen we gaan gokken uit testout.com, abzg, Fizzle-fluffy. Komen wij ook te weten wie de andere was bij het gelijkspel? abzg kan pech hebben gehad als wolf dat er 2 onder kwamen te staan. Fizzle kan weer een wolvenfoutje hebben gemaakt. testout.com staat al 2x in het verdachtenlijstje. Meer theorieen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||||
Hihi
![]() En een wolf, en de verrader dood; mooie score. En om nog mooier te maken: cupido leeft nog, dus die staat nu aan onze kant én heeft extra informatie. ![]() Citaat:
![]() Zo en nu een aantal niet al te doordachte hersenspinsels... Doordat beide geliefden nu bij de 'wolven'-rollen blijken te horen, verandert dat hun winkansen radicaal. Zij zouden natuurlijk met de dorpelingen kunnen winnen, maar dat had ze nu veel meer tijd gekost én Kazet kwam al vrij snel onder vuur. Maar als geliefde-wolf staan ze verschrikkelijk sterk om de wolven er uit te gooien. Geen verrader om ze te helpen én maar twee wolven. Dat zou wel het snelste geweest zijn. En ze weten dat er mensen zijn die met de lijstjes klooien. Wat ik in het topic van ze terug gevonden heb, dat een hint kan zijn: Citaat:
Citaat:
Aan de andere kant; wammus moet gezien hebben dat Kazet zo veel stemmen had. Dus zou hij op zo'n moment nog een medewolf verdacht maken? Maar wolven hangen was voor hen op dat moment waarschijnlijk de beste strategie en de ronde er voor wees al uit dat alles kan gebeuren. En het was ook inderdaad weer gelijkspel... Of zouden er twee wolven onder Kazet staan in de tweede ronde? ![]() Maar dat zou wel een gigantisch stomme fout zijn van de wolven; dan zouden het twee n00bwolven moeten zijn... Lijkt me toch wat minder waarschijnlijk... En wat valt er verder over te zeggen.... Een wolf onder kazet is erg waarschijnlijk. Nu één geliefde niet kon stemmen en de verrader er niet achter zit, kan het alleen de cupido in combi met de evilziener geweest zijn. Maar waarom zou die laatste dat doen? Hoewel... Het zou nog kunnen dat de cupido onder Kazet stond en dat die naar Lisa geswitched is. Maar dat zou weer een vrij aparte keuze zijn voor de cupido. Misschien om te hinten? Maar die kans acht ik ook niet heel groot. Maar abzg en fizzle (en testout.com in wat mindere mate) gedragen zich allen als wolven die zich op de achtergrond houden; er valt niet heel veel uit hun gedrag/opmerkingen op te maken. Citaat:
Opvallender: Citaat:
Vergeten als wolf zijnde? Wat heb je gestemd, abzg? Citaat:
Ook leek ze nogal aangevallen door de opmerking van Archont dat ze als wolf fouten maakt. Maar als tovenaar reageerde ze ook een keer heel aangevallen, toen ze iets goed had gedaan, dus het kan ook oprechte verontwaardiging zijn. Citaat:
Komen we toch weer terug op de drie van de eerste ronde... Abzg: die vreemd genoeg vergeten is dat ze moest stemmen ofwel haar stem niet door gegeven heeft? testoutcom: staat twee keer op een verkeerde plaats, en is als wolf misschien doelwit van de wolf-geliefde? Fizzle: die ik niet echt kan volgen in haar verdachtmakingen? Maar eens een nachtje over gaan slapen... En ik wil abzg's 'stem' weten. Tja, die laatste ronde.... Archont, wanneer wilde je je volgende konijn te voorschijn toveren? Of wil je me wijs maken dat je er deze keer helemaal niets mee te maken hebt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is dus zeer waarschijnlijk gelijkspel geweest tussen Archont en Karzet. Dat betekend, 2 weerwolven in het rijtje van karzet. Wat ik niet helemaal begrijp, (er van uit gaand dat archont ww is) is dat archont op kazet stemt terwijl testout.com er al staat.. Opzich was het op dat moment gelijk spel tussen heel veel mensen, dus het voordeel zou zijn dat het gelijkspel zou zijn tussen die mensen? Archont Fizzle-fluffy Abzg Kazet testout.com VeGs Archont ggcy8 Mijn theorie is: Testout.com is wolf. Samen met Archont. Fizzle fluffy niet. Dit verklaart het gelijk spel, en dat de wolven hebben gekozen voor karzet ipv archont. En ik wil het best even beter uit leggen? Maar ik denk dat dit wel duidelijk genoeg is..
Laatst gewijzigd op 11-09-2009 om 08:35. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik vind Archont gewoon verdacht, de vorige keer vond ik dat ook en toen klopte het ook. Maar meneer gooit het altijd op mimimi ik speel gewoon agressief mimimimi. Maar dat zegt alsnog niks over zijn functie. En de eerste ronde was gewoon random maar dan in de zin van ik kies iemand met een kutreden, dus van meerdere keren eruit willen zou ik niet zo nauw nemen. ![]() Ik blijf Archont toch verdacht vinden. Evengoed Fizzle (niet om de 2/3e ![]()
||
Citaat:
![]() Ik weet niet of ik het met je eens ben dat Archont wolf is. Wolven zouden op geliefdenjacht kunnen zijn... Maar het is in ieder geval niet gunstig voor hem. Ik ga er over nadenken tijdens surfen. ![]() We moeten toch de wolven nog afwachten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar allereerst mijzelf verdedigen. Ook is vind ik het heel knap hoe iedereen mij altijd met andere mensen kan koppelen waartegen ik of stem of nog niks mee te maken heb gehad. Citaat:
Archont Fizzle-fluffy Abzg geliefde mét stemrecht cupido Kazet testout.com (wolf volgens abzg) VeGs Archont (wolf volgens abzg) ggcy8 Geen gelijkspel dus want het was dan 4-2. Dit kan dus NIET. Mijn theorie is dús dat de geliefdes 1 van de andere spelers hebben gestemd die 1 stem hadden. Fizzle-fluffy 4. Tink* geliefde met stem cupido abzg 1. Allure geliefde met stem cupido Kazet testout.com VeGs Archont ggcy8 Dit betekent dat er dus minimaal 1 wolf onder kazet móet staan. Aangezien testout.com al 2maal hiervan verdacht kan worden betekent dat hij/zij (?) bovenaan mijn verdachtenlijstje staat. Ook al verdacht abzg mij en stond ze in de 1e ronde onder het verdachtenlijstje, verdacht ik haar niet als wolf( ze stemde als eerste). Fizzle is mijn 2e hoofdverdachte áángezien ze al vaker kleine foutjes heeft laten vallen en dit er 1 kan zijn. ![]() Als laatste moeten we ook kijken naar de evilziener. (wolven hebben prioriteit) Maar die zit er nog wel in. In het begin van het spel is mijn ervaring dat dat de ziener en evilziener niet weten wie ze moeten opvragen. Zodoende is het een logische keuze dat ze agressieve spelers opvragen (spelers die veel theorieen posten of verrassende dingen doen) Dit omdat ze vaak mensen mee kunnen krijgen en zodoende kan de evilziener kijken aan welke kan ze staan. Ik persoonlijk zou als evilziener of ziener meteen de volgende spelers opvragen: Soija, Severus (doen beiden niet mee) Lisa, mijzelf én VeGs. Ik verwacht dat de evilziener mij heeft opgevraagd, ze gezien heeft dat ik niet aan de slechte kant sta en mij er zodoende uit wil hebben. Mijn hoofdverdachten zijn testout.com én Fizzle. Maar ik zal de eetronde afwachten en bekijken |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||