Advertentie | |
|
![]() |
|
Tjees, gister was ik helemaal in vertwijfeling gebracht door mezelf. Alsof ik al vreemd zou gaan als ik uberhaupt aan een andere jongen dénk. Stom gedoe. Maar vriendje komt strakjes hierheen en dan vind ik hem toch weer de allerleukste, - liefste en - fijnste van de wereld
![]()
||
Citaat:
Met m'n ex heb ik op dit moment geen contact. Dat is maar goed ook want daar zit nog veel te veel pijn omheen. Hij zou waarschijnlijk wel contact willen maar ik wil dat niet. Ik moet eerst helemaal van 'm af voordat ik zoiets weer kan hebben. En daar zijn we nog lang niet haha. Dit heeft voor m'n relatie perspectieven op dit moment ook wel als gevolg dat ik niet echt behoefte heb aan een serieuze relatie.. en dat ik denk dat het zelfs een slecht idee zou zijn want ik zou veel te heftig reageren op kleine dingen die me aan m'n vorige relatie doen denken. Dus we blijven gewoon in een zwijmelfase voorlopig ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
dank ![]()
|
Gister de kroeg in geweest met vriendinnen, wat ouderwets gezellig was. Zag nog een grote liefde van vroeger, hij zag er goed uit
![]() En toen liepen we richting huis en jaaaahooor stond mijn ex met zijn vrienden voor een andere kroeg te roken. Een vriend van hem begroet en toen moest ik er maar weer aan geloven. Mijn hart begon echt weer te kloppen als een idioot. Onder het genot van een sigaretje leuk gepraat een tijdje. Hij zei dat hij helemaal hartkloppingen kreeg als hij me zag en ik zei dat het bij mij wel meeviel ![]() Het is jammer dat het mijn ex is, anders was ik nu straal verliefd ![]() |
![]() |
|
Zo, nou het is voor mij echt eeuwen geleden dat ik hier ben geweest, terwijl ik ook periodes heb gehad dat ik bijna dagelijks postte
![]() Alles gaat lekker zijn gangetje eigenlijk ![]() Heb zondag een leuke dag gehad, en soort van ruzie bijgelegd en vriendin teruggevonden, en blij en happy en JEEEEEEE ![]() Dus daar ben ik wel happy mee ![]() En op liefdesgebied gaat het eigenlijk ook wel erg goed ![]() Al ben en blijf ik natuurlijk een twijfelkont, maar we zien wel hoe en wat. Ik heb de tijd ![]()
|
@ dizzie! Heel veel plezier op je bruiloft morgen! Pictures plz
![]() @ Qimm: Jij trouwt de 25e (op mijn verjaardag) toch? Jij ook heel veel plezier op je bruiloft en ook pictures plz! ot: Hij stelt steeds voor dat ik wel een nachtje alleen in mijn eigen huis kan slapen, ipv bij hem, omdat ik het vervelend vind dat ik 's nachts niet thuis ben voor mijn poes. Daar ben ik nu alleen overdag. Maar ik weet niet zo goed of dat de reden is dat hij dat voorstelt, of dat hij eigenlijk gewoon zelf wil dat ik niet bij hem slaap. Dus ik ben weer eens eindeloos onzeker aan het zijn.
|
Ik moet helemaal niet nadenken
![]() Even kleine hormooncrisis geloof ik.
||
Citaat:
|
![]() |
|
@ Qimm: oeh, fijne dag morgen, geniet ervan! En foto's ja!
Vanavond ziet ik 'm weer... Jahoe! Overigens ben ik ook benieuwd hoe dat nou in m'n nieuwe projectgroep gaat werken, ik ken er niemand enzo, maar ik wil mezelf ook niet teveel inhouden (ik neem graag het voortouw en regel graag alles...). *zucht* Gedoe.
|
geeft niets hoor! bedankt
pffff nou kan m'n schoonmoeder er niet eens de hele dag bij zijn... Dat is wel kut En wáár blijft de postbode met onze credit card, hier dat ding, die hebben we voor onze vakantie nodig! ![]()
|
Het is maar goed dat het drie minuten lopen is naar het huis van mijn ex, want het was geen leuke wandeling toen ik even iets in haar brievenbus ging gooien dat ik niet meer van haar wil hebben. Van haar hoef ik geen aandenkens...
Gister was helemaal raar, kom ik aan bij de bloedbank voor een eerste afspraak, blijkt zij haar fiets daar net vast te zetten. ![]() Ik weet vrij zeker dat ik daarna naar haar toe kon gaan en dat het dan zelfs nog gezellig kon worden, maar ik ben het zó moe om alles steeds zelf op te moeten lossen. Als zij zich niet uit zichzelf open genoeg kan stellen om toe te geven dat ze nog graag contact wil, stik er dan maar lekker in. ![]()
|
@ Changshan: Over welke ex gaat dit nou?
![]() Anyway, ik snap niet zo goed waarom je haar genegeerd hebt? En liefdesverdriet slijt ![]() OT: Pff weet niet zo goed, maar mijn projectgroepje is in ieder geval superleuk ![]() |
![]() |
|
Hij is lief!
![]() Vandaag lekker samen geluncht tussen alle drukte door en dat was gezellig. We gaan nu bijna 2 jaar met elkaar, dus het wordt tijd dat ik iets ga bedenken..iets origineels ![]() Nu mijn studie nog, die behoorlijk wat tijd gaat opslokken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij is dusdanig gehecht aan zijn vrijheid dat hij geen vriendin wil. Daarom is het ook uit. Ja, daar kan ik dus niet zoveel tegenin brengen... Hij is overigens veel te 'laf' om het ooit weer te proberen dus die hoop die moet ik ook heeeel snel uit mijn hoofd zetten. En als het zo had moeten zijn dan zou er niet een jaar over heen gegaan zijn vrees ik. Is dit een goede verklaring? ![]() |
![]() |
|
Wat Tigerly zegt! Ik zag dat st*r een reactie had geplaatst en dacht nog, heee vast een hele verliefde reactie en mss heeft ze wel een relatie! Maar volgens mij weet je niet zo goed wat je wil
![]() Ot: het is geloof ik echt waar dat ze zeggen dat je moet wennen om alleen te zijn, je eigen tijd in te delen. En na verloop van tijd ga je echt de voordelen wel inzien ![]() ![]() Morgen ga ik is een poging doen bij de huisgenoot van een vriendin ![]() @ Halflight: duidelijke verklaring ![]() @ Alle mensen die deze week gaan trouwens, GENIET! |
![]() |
||
Citaat:
edit: en toen stond hij opeens voor mn deur ![]() Laatst gewijzigd op 23-09-2009 om 22:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zaterdag een soort van date met een superleuk meisje, alleen zat ze op het introweekend nog met iemand anders te zoenen. Dus dat wordt een grand romantic gesture om d'r hart te winnen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Koken voor 7 man is werk, maar wel leuk
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|