Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2009, 17:51
Verwijderd
ot: Weekend was heerlijk Vrijdagavond wilden we de film afkijken, maar dat was geen suces, 't bed was veel te aantrekkelijk Zaterdag hebben we tot een uur of drie in bed gelegen. Goede gesprekken gevoerd, over ons onder andere. En tijdens het ontbijt hebben we alle wereldproblematiek opgelost. Wij zijn goed Zaterdagavond lekker op t terras gehangen en heerljik gegeten. Daar hebben we echt wel goed gepraat. Het is een serieuze optie om te gaan samenwonen als ik terug ben uit VerWeg en het nog niet duidelij kis wat ik wil gaan doen. Dan ben ik iig wel uit mijn eigen omgeving en moet ik het (deels) zelf doen. Is goed voor me en hij snapt het en en en en wauhauhauw! <3

Laatst gewijzigd op 22-09-2009 om 07:52. Reden: quote verwijderd; niet meer van toepassing
Advertentie
Oud 21-09-2009, 19:49
I C U
I C U is offline
Goed weekend gehad, samen pannenkoeken bakken (Damn wij waren melig ) en samen geslapen en geshopt en dat soort dingen. Zondag kwamen er vrienden van vakantie langs, dat was ook errug gezellig en 's avonds fijn gepraat over vanalles en nog wat. Heerlijk.

En vandaag reageerde hij goed op mijn ochtenddip, ook fijn.
Oud 21-09-2009, 20:50
Verwijderd
Moeder: "Volgens mij hebben jullie echt heel erg veel lol samen." Eh ja! Het is steeds zo leuk! En hij kan ook nog eens lekker koken! En lieve dingen. <3
Oud 21-09-2009, 22:42
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Bedankt voor de steun collega's!

@Bartezz:
In principe hebben we afgesproken dat ik (als ik daar klaar voor ben) contact opneem met haar om samen iets leuk te gaan doen.
Maar ik kan me nu gewoon niet voorstellen of, hoe en wanneer dat moment komt.
Aan de ene kant wil ik het wel omdat je stiekem hoopt dat het weer wordt zoals het was omdat ze nu weet wat ze 'mist'. Maar aan de andere kant, stel dat ze tegen die tijd een andere relatie heeft, dan zit ik misschien weer helemaal in zak en as...

Moeilijk, maar het beste is om er gewoon niet aan te denken.
Probeer gewoon veel leuke dingen te doen met vrienden, het leven moet doorgaan en dan moet het maar zo leuk als het gaat zonder die ene. Goed van je dat je doorhebt dat geen contact beter is, dat duurde bij mij even voordat ik dat inzag.

Citaat:
*knuffelt Thijs*

sterkte!

Ot: ik ben net op de trein gestapt richting huis/school en ik zie hem tot vrijdag niet. ( ben verwend geweest )

komt hij ineens aangereden om me nog even een kus en knuffel te geven terwijl hij eigenlijk aan het werken was ik hoorde hem niet toeteren dus ik liep gewoon door, kwam hij achter me aangerend echt zoo vreselijk lief..
Heb je weer een andere chick?
Oud 22-09-2009, 00:01
Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Heb je weer een andere chick?
Jep Tijdje gedate met een aantal mensen en ik wilde eigenlijk niets Maarja, het komt blijkbaar wanneer je het niet verwacht.
Oud 22-09-2009, 08:54
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
het controleonderzoek bij mijn oma was helemaal prima bloedonderzoek was prima, echo van de buik was prima, scan van de longen was prima - zorgen om niets, niks geen kanker!
... ohja, behalve dat beetje in haar gezicht dan maar dat snijden ze morgen lekker weg
Oud 22-09-2009, 08:55
Qimm
Qimm is offline
*twitch*

argh, zenuwachtig aan het wordeeeen
Oud 22-09-2009, 09:25
Verwijderd
Citaat:
23 oktober Antwerpen, 19 december Parijs.
19 okt t/m 24 okt Parijs
Oud 22-09-2009, 09:26
ST*R
ST*R is offline
Hm ik vind hem stom, en dan helpt die leuke jongen van mn commissie niet echt.. Nouja ws zie ik hem vanavond en daarna weet ik vast weer dat hij heel leuk is.
Oud 22-09-2009, 09:35
indigo
indigo is offline
Tjees, gister was ik helemaal in vertwijfeling gebracht door mezelf. Alsof ik al vreemd zou gaan als ik uberhaupt aan een andere jongen dénk. Stom gedoe. Maar vriendje komt strakjes hierheen en dan vind ik hem toch weer de allerleukste, - liefste en - fijnste van de wereld .
Oud 22-09-2009, 16:14
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
*twitch*

En terecht Ik begin ook zenuwachtig te worden. Heb jij nog tips tegen de zenuwen?
Oud 22-09-2009, 18:57
Verwijderd
@Qimm & Dizzie: Een heel fijne dag! Met veel liefde, mooie mensen, zonneschijn en geluk!
Oud 22-09-2009, 19:18
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb contact gemaakt met de leuke jongen
Oud 22-09-2009, 20:04
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Ik heb contact gemaakt met de leuke jongen
woehoeee
Oud 22-09-2009, 20:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
woehoeee
Ja. Echt helemaal per ongeluk maar toch leuk

Nu nog kijken of we deze trend door kunnen zetten
Oud 22-09-2009, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ja. Echt helemaal per ongeluk maar toch leuk

Nu nog kijken of we deze trend door kunnen zetten
Vast wel, jij bent een echte trendsetter Heb je eigenlijk nog wel eens ietsv an je ex gehoord, heb je daar nog contact mee? Of mag ik dat niet vragen?
Oud 22-09-2009, 21:22
Verwijderd
Hazme tu esposa y seré feliz para siempre. Dat zei ik en hij zei dat ik dat maar vast moest bedenken omdat het zo zou zijn. idioot
Oud 22-09-2009, 21:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vast wel, jij bent een echte trendsetter Heb je eigenlijk nog wel eens ietsv an je ex gehoord, heb je daar nog contact mee? Of mag ik dat niet vragen?
Haha, dat valt wel mee. Maar ik ben niet heel erg verlegen aangelegd dus dat scheelt wel met zulke momenten. Ik moest alleen even een goeie binnenkomer vinden!

Met m'n ex heb ik op dit moment geen contact. Dat is maar goed ook want daar zit nog veel te veel pijn omheen. Hij zou waarschijnlijk wel contact willen maar ik wil dat niet. Ik moet eerst helemaal van 'm af voordat ik zoiets weer kan hebben. En daar zijn we nog lang niet haha.

Dit heeft voor m'n relatie perspectieven op dit moment ook wel als gevolg dat ik niet echt behoefte heb aan een serieuze relatie.. en dat ik denk dat het zelfs een slecht idee zou zijn want ik zou veel te heftig reageren op kleine dingen die me aan m'n vorige relatie doen denken. Dus we blijven gewoon in een zwijmelfase voorlopig
Oud 22-09-2009, 22:09
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
En terecht Ik begin ook zenuwachtig te worden. Heb jij nog tips tegen de zenuwen?
Niet echt, maar nou ben ik ook niet hyper nerveus, in functioneer nog gewoon. Wat me troost is alles dubbel checken, iedereen bellen of het allemaal klopt. Dat geeft rust

Citaat:
@Qimm & Dizzie: Een heel fijne dag! Met veel liefde, mooie mensen, zonneschijn en geluk!

dank
Oud 22-09-2009, 22:10
DmCraanen
DmCraanen is offline
Q: hoe voel je je op relationeel gebied
A: VET GOED
Oud 23-09-2009, 09:07
Halflight
Halflight is offline
Gister de kroeg in geweest met vriendinnen, wat ouderwets gezellig was. Zag nog een grote liefde van vroeger, hij zag er goed uit as always.

En toen liepen we richting huis en jaaaahooor stond mijn ex met zijn vrienden voor een andere kroeg te roken. Een vriend van hem begroet en toen moest ik er maar weer aan geloven. Mijn hart begon echt weer te kloppen als een idioot. Onder het genot van een sigaretje leuk gepraat een tijdje. Hij zei dat hij helemaal hartkloppingen kreeg als hij me zag en ik zei dat het bij mij wel meeviel hehe. En hij wist zowaar dat het bijna een jaar uit was. En hij had over me nagedacht? over hoe we met elkaar omgingen etc. En hij zou het heel leuk vinden als ik zaterdag weer wat ging drinken met zijn vrienden?, maar hij zou niet meegaan want hij dacht niet dat ik dat leuk zou vinden, dat had ie alweer uitvoerig besproken met zijn vrienden? Dus toen zei hij dat we binnenkort maar eens iets moesten gaan drinken oid. Hij zou bellen. Maar dat doet ie toch niet.

Het is jammer dat het mijn ex is, anders was ik nu straal verliefd
Oud 23-09-2009, 09:15
Rob
Rob is offline
Citaat:
*twitch*

Terecht! Maar eerst vanavond nog chillah.
Oud 23-09-2009, 10:20
Dott
Dott is offline
Zo, nou het is voor mij echt eeuwen geleden dat ik hier ben geweest, terwijl ik ook periodes heb gehad dat ik bijna dagelijks postte

Alles gaat lekker zijn gangetje eigenlijk
Heb zondag een leuke dag gehad, en soort van ruzie bijgelegd en vriendin teruggevonden, en blij en happy en JEEEEEEE
Dus daar ben ik wel happy mee

En op liefdesgebied gaat het eigenlijk ook wel erg goed
Al ben en blijf ik natuurlijk een twijfelkont, maar we zien wel hoe en wat.
Ik heb de tijd
Oud 23-09-2009, 11:06
miekmuis
miekmuis is offline
@ dizzie! Heel veel plezier op je bruiloft morgen! Pictures plz
@ Qimm: Jij trouwt de 25e (op mijn verjaardag) toch? Jij ook heel veel plezier op je bruiloft en ook pictures plz!

ot: Hij stelt steeds voor dat ik wel een nachtje alleen in mijn eigen huis kan slapen, ipv bij hem, omdat ik het vervelend vind dat ik 's nachts niet thuis ben voor mijn poes. Daar ben ik nu alleen overdag. Maar ik weet niet zo goed of dat de reden is dat hij dat voorstelt, of dat hij eigenlijk gewoon zelf wil dat ik niet bij hem slaap. Dus ik ben weer eens eindeloos onzeker aan het zijn.
Oud 23-09-2009, 11:18
Qimm
Qimm is offline
je hebt dizzie en mij door elkaar, ik trouw morgen, dizzie vrijdag
Oud 23-09-2009, 11:45
indigo
indigo is offline
Ik moet helemaal niet nadenken . Het wordt alleen maar ingewikkeld. Natúúrlijk ben ik na een jaar niet meer constant verliefd, natuurlijk is niet meer alles leuk, maar aaaaaargh, toch heel veel ook wel? Waarom ga ik hem daar dan zo mee confronteren? Volgens mij zat hij er best wel mee en dat snap ik ook best maar waah, wat moet ik dan?

Even kleine hormooncrisis geloof ik.
Oud 23-09-2009, 13:45
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Gister de kroeg in geweest met vriendinnen, wat ouderwets gezellig was. Zag nog een grote liefde van vroeger, hij zag er goed uit as always.

En toen liepen we richting huis en jaaaahooor stond mijn ex met zijn vrienden voor een andere kroeg te roken. Een vriend van hem begroet en toen moest ik er maar weer aan geloven. Mijn hart begon echt weer te kloppen als een idioot. Onder het genot van een sigaretje leuk gepraat een tijdje. Hij zei dat hij helemaal hartkloppingen kreeg als hij me zag en ik zei dat het bij mij wel meeviel hehe. En hij wist zowaar dat het bijna een jaar uit was. En hij had over me nagedacht? over hoe we met elkaar omgingen etc. En hij zou het heel leuk vinden als ik zaterdag weer wat ging drinken met zijn vrienden?, maar hij zou niet meegaan want hij dacht niet dat ik dat leuk zou vinden, dat had ie alweer uitvoerig besproken met zijn vrienden? Dus toen zei hij dat we binnenkort maar eens iets moesten gaan drinken oid. Hij zou bellen. Maar dat doet ie toch niet.

Het is jammer dat het mijn ex is, anders was ik nu straal verliefd
Ik ken de achtergrond tussen jullie niet, maar als jullie allebei nog hartkloppingen van elkaar krijgen is er dan geen mogelijkheid een nog een keertje te proberen?
Oud 23-09-2009, 13:56
Verwijderd
^ Dat inderdaad. Ik heb me al vaak afgevraagd hoe het nou zit tussen mevrouw Halflight en haar ex.
Oud 23-09-2009, 14:12
I C U
I C U is offline
@ Qimm: oeh, fijne dag morgen, geniet ervan! En foto's ja!

Vanavond ziet ik 'm weer... Jahoe! Overigens ben ik ook benieuwd hoe dat nou in m'n nieuwe projectgroep gaat werken, ik ken er niemand enzo, maar ik wil mezelf ook niet teveel inhouden (ik neem graag het voortouw en regel graag alles...). *zucht* Gedoe.
Oud 23-09-2009, 14:48
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
je hebt dizzie en mij door elkaar, ik trouw morgen, dizzie vrijdag
Foutje! Hoe dan ook beide een hele fijne dag!
Oud 23-09-2009, 14:55
Qimm
Qimm is offline
geeft niets hoor! bedankt

pffff nou kan m'n schoonmoeder er niet eens de hele dag bij zijn... Dat is wel kut
En wáár blijft de postbode met onze credit card, hier dat ding, die hebben we voor onze vakantie nodig!
Oud 23-09-2009, 15:05
Changshan
Changshan is offline
Het is maar goed dat het drie minuten lopen is naar het huis van mijn ex, want het was geen leuke wandeling toen ik even iets in haar brievenbus ging gooien dat ik niet meer van haar wil hebben. Van haar hoef ik geen aandenkens...

Gister was helemaal raar, kom ik aan bij de bloedbank voor een eerste afspraak, blijkt zij haar fiets daar net vast te zetten. Ik wist dat ze bloed gaf, maar net nu... kan niet veel gekker. En dan ook nog "holy crap!" roepen met een big smile, alsof ze niet wist hoe ze me genegeerd heeft. Ondanks voorgaande doorstond ik het trouwens vrij goed, zonder problemen haar genegeerd in de wachtruimte, etc. Alleen toen ik thuis was een beetje in een aftershock geraakt.

Ik weet vrij zeker dat ik daarna naar haar toe kon gaan en dat het dan zelfs nog gezellig kon worden, maar ik ben het zó moe om alles steeds zelf op te moeten lossen. Als zij zich niet uit zichzelf open genoeg kan stellen om toe te geven dat ze nog graag contact wil, stik er dan maar lekker in.
Oud 23-09-2009, 15:38
Nienna*
Nienna* is offline
@ Changshan: Over welke ex gaat dit nou?
Anyway, ik snap niet zo goed waarom je haar genegeerd hebt?
En liefdesverdriet slijt ook als mensen je negeren enz. Komt allemaal goed!

OT: Pff weet niet zo goed, maar mijn projectgroepje is in ieder geval superleuk en ik snap niet heel goed wat die jongen nou bedoelt. Of niks, of alles. Lastig.
Oud 23-09-2009, 17:09
groovy
groovy is offline
Hij is lief!

Vandaag lekker samen geluncht tussen alle drukte door en dat was gezellig. We gaan nu bijna 2 jaar met elkaar, dus het wordt tijd dat ik iets ga bedenken..iets origineels . Ben blij dat we ondanks alle drukte om ons heen, samen stabiel blijven, dat geeft wel rust..

Nu mijn studie nog, die behoorlijk wat tijd gaat opslokken .
Oud 23-09-2009, 17:29
Verwijderd
Morgen feestje Beetje jammer dat ik echt volledig kapot ben, de hele week al, dus ik ga vanavond vroegvroegvroeg naar bed want ik wil het echt niet verpesten Heuj zin.
Oud 23-09-2009, 17:49
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Compleet offtopic, maar ben zo blij: Ik heb uitwendige lupus en kreeg net de uitslag dat t niet in mn bloed zit en mn organen heeft aangetast!
ik ben mee blij voor je!! geen idee wat lupus nou precies is, maar House heeft het er altijd over en het klinkt iig Absoluut Niet Leuk.
Oud 23-09-2009, 18:10
ST*R
ST*R is offline
Pff wat een gedoe allemaal allemaal stress met mn studie, en volgens mij ga ik iemand anders leuk vinden.. maar heb echt geeeen idee wat hij van mij vindt. maarja, de ander doet afgelopen tijd ook super raar..
Oud 23-09-2009, 18:45
Verwijderd
Niet te volgen dat 'liefdes'leven van jou.
Oud 23-09-2009, 18:46
Halflight
Halflight is offline
Citaat:
^ Dat inderdaad. Ik heb me al vaak afgevraagd hoe het nou zit tussen mevrouw Halflight en haar ex.
Hehehe .
Hij is dusdanig gehecht aan zijn vrijheid dat hij geen vriendin wil. Daarom is het ook uit. Ja, daar kan ik dus niet zoveel tegenin brengen... Hij is overigens veel te 'laf' om het ooit weer te proberen dus die hoop die moet ik ook heeeel snel uit mijn hoofd zetten. En als het zo had moeten zijn dan zou er niet een jaar over heen gegaan zijn vrees ik.

Is dit een goede verklaring?
Oud 23-09-2009, 19:17
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Wat Tigerly zegt! Ik zag dat st*r een reactie had geplaatst en dacht nog, heee vast een hele verliefde reactie en mss heeft ze wel een relatie! Maar volgens mij weet je niet zo goed wat je wil

Ot: het is geloof ik echt waar dat ze zeggen dat je moet wennen om alleen te zijn, je eigen tijd in te delen. En na verloop van tijd ga je echt de voordelen wel inzien En natuurlijk ben ik nog niet zo heel erg lang vrijgezel, is kijken hoe lang ik het volhoud .
Morgen ga ik is een poging doen bij de huisgenoot van een vriendin

@ Halflight: duidelijke verklaring

@ Alle mensen die deze week gaan trouwens, GENIET!
Oud 23-09-2009, 19:39
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Wat Tigerly zegt! Ik zag dat st*r een reactie had geplaatst en dacht nog, heee vast een hele verliefde reactie en mss heeft ze wel een relatie! Maar volgens mij weet je niet zo goed wat je wil
Haha dat kan je wel zeggen ja. Ik dacht alleen dat ik nu eindelijk wel klaar was voor een relatie, omdat ik hem gewoon echt super leuk vind, maarja dat ik andere jongens (nouja 1) ook nog interessant vind is natuurlijk niet echt een goed teken (maar miss blijf ik dat altijd wel houden, dat hoe leuk ik iemand ook vind, andere jongens ook interessant blijf vinden..) Nouja we zien het wel!
edit: en toen stond hij opeens voor mn deur wel lief. We hebben het er weer soort van over gehad. Kan/wil ik nu een relatie? Thats the question.

Laatst gewijzigd op 23-09-2009 om 22:32.
Oud 23-09-2009, 22:47
Verwijderd
@Qimm: Fijne dag morgen!!
Oud 23-09-2009, 23:17
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
@ Changshan: Over welke ex gaat dit nou?
Anyway, ik snap niet zo goed waarom je haar genegeerd hebt?
En liefdesverdriet slijt ook als mensen je negeren enz. Komt allemaal goed!
Ja, het is al redelijk gesleten, hoef niet echt meer iets van haar. Dank je. Ik negeerde haar omdat ze mij meerdere keren op cruciale momenten heeft genegeerd, nadat juist zij had aangegeven heel close als vrienden te willen blijven. Ik gaf op die momenten aan dat ik haar even nodig had, maar ik kreeg nog niet eens een afwijzende reactie. Op zo'n moment sms/mail/bel je toch op z'n minst terug dat je je op dat moment niet de aangewezen persoon voelt o.i.d. Ik heb het gevoel dat ze in een vriendschap (en eigenlijk ook enigszins die relatie) verwacht dat zij niet klaar hoeft te staan voor de ander, maar wel omgekeerd. Best naar, vandaar dat ik haar toch maar niet meer heb opgezocht voor een verklaring/verzoening. 't Is wel klaar zo.
Oud 24-09-2009, 06:35
Verwijderd
Citaat:
Haha dat kan je wel zeggen ja. Ik dacht alleen dat ik nu eindelijk wel klaar was voor een relatie, omdat ik hem gewoon echt super leuk vind, maarja dat ik andere jongens (nouja 1) ook nog interessant vind is natuurlijk niet echt een goed teken (maar miss blijf ik dat altijd wel houden, dat hoe leuk ik iemand ook vind, andere jongens ook interessant blijf vinden..) Nouja we zien het wel!
edit: en toen stond hij opeens voor mn deur wel lief. We hebben het er weer soort van over gehad. Kan/wil ik nu een relatie? Thats the question.
Nou ik ben ook wel iemand die tot op het laatste moment wel een paar lijntjes uit heeft staan geloof ik, hoewel ik dan wel het meest gefocust ben op een persoon. Maar op het moment dat we dan wat krijgen, vallen die anderen eigenlijk weg. Dan zijn er natuurlijk altijd nog wel mensen die op zich interessant zijn (dat hou je altijd, er zijn nou eenmaal meer leuke mensen in de wereld), maar ik ben maar op eentje verliefd.
Oud 24-09-2009, 08:43
Verwijderd
Zin in vanmiddag Maar eerst ff wakker worden. =_=
Oud 24-09-2009, 08:49
duivelaartje
duivelaartje is offline
Mijn commissie is echt heel leuk. We hebben gister zoveel gelachen en het voelt gewoon vertrouwd met elkaar! En met vrienden en vriendinnetjes gaat het ook goed, ze zijn lief en ik kan gewoon alles bij ze kwijt! Alleen nu moet ik nog even flink op mannenjacht...
Oud 24-09-2009, 10:02
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Zaterdag een soort van date met een superleuk meisje, alleen zat ze op het introweekend nog met iemand anders te zoenen. Dus dat wordt een grand romantic gesture om d'r hart te winnen!
Oud 24-09-2009, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Mijn commissie is echt heel leuk. We hebben gister zoveel gelachen en het voelt gewoon vertrouwd met elkaar! En met vrienden en vriendinnetjes gaat het ook goed, ze zijn lief en ik kan gewoon alles bij ze kwijt! Alleen nu moet ik nog even flink op mannenjacht...
Eén tip: laat je niet overhalen door Mephisto dat hij wel wil wing-mannen!
Oud 24-09-2009, 17:53
Verwijderd
Hij is leuk <3 We hebben 5 november alweer een halfjaar iets! Het gaat echt zo snel, maar tegelijkertijd lijkt het alsof we al veel langer iets hebben. Ik krijg steeds meer het gevoel van: dit is het, dit wil ik de rest van m'n leven wel. Maar eens zien of dat uitkomt
Oud 24-09-2009, 17:54
I C U
I C U is offline
Koken voor 7 man is werk, maar wel leuk Koken met vriendlief is gewoon hip! Vandaag in zo'n anderhalf uur bijgepraat met een vriendinnetje, errug gezellig en leuk. Zo kunnen we dat best vaker doen Enneh, het lijkt wel alsof m'n broertje volwassen wordt

Regels voor berichten