Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(fase twee (of tweede deel van fase 1) uit de theorie van morele ontwikkeling van kohlberg) maar nee, ik bedoelde meer van, als hij bijv. al vaak naar de eigenaar toe was gegaan om te vragen of het zachter mocht en er niet echt een goede samenwerking tot stand was gekomen. ofzoiets. nee dat bedoelde ik eigenlijk ook niet, ik bedoelde, je bent niet gedoemd tot deze herrie, er zijn opties.
|
e-mail beantwoorden duurt zooooooooo lang.
(zeker als het een mailtje is met inlogcodes voor een website waar ook 500 foto's op staan van een leuk weekend waar je geweest bent)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Geluidsoverlast na tienen is verboden.
Omwonende van zalen waar fuiven of andere activiteiten, waar luide muziek aan te pas komt, doorgaan, kunnen altijd een beroep doen op de politie tot toepassing van art. 561 van het strafwetboek. Dit artikel dreigt met straffen tegen hen "die zich schuldig maken aan nachtgerucht of nachtrumoer waardoor de rust van de inwoners kan worden gestoord". |
![]() |
|
![]() |
deze raad ik aan:
http://www.bol.com/nl/p/boeken/lof-d...526/index.html die boekenreeks is sowieso wel top. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wel zielig dat ze as in hun mond moesten doen. Vooral toen ik vlak daaronder de post over een mangosorbet las. Wat zijn we toch verwend.
||||
Citaat:
![]() als decor Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@ *miekje*:
Met mijn buik is alles goed, die is best megagroot nu. Morgen al een week over tijd! Duurt denk ik nog een week, dan zal ie wel een keertje komen.
|
Ik heb zo college en eigenlijk had ik met mezelf afgesproken dat ik daarvoor nog even langs de UB en LB zou gaan om boeken te halen en te kopiëren, ik heb er weinig zin in though...
|
Nou ik vroeg het gisteren pas en toen had ze al met die kerel afgesproken gisteravond. Maar ze wist gewoon niet hoe vlug ze op zouden staan enzo. Maar dan nog, dan denk je toch: ja dan ga ik lekker goed bezig en dan past die kerel zich ook maar aan mij aan? Of je blijft gewoon niet slapen, zo snel hoeft dat ook niet allemaal.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|