Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik en mijn edits
![]() Ik ga maar weer eens op de top40 website kijken en alles op youtube opzoeken. Zodat ik te gek hip blijf. *doet mislukte pogingen tot rappersgebaartjes* Misschien zit er iets leuks bij. Iemand nog een tip voor iets gaafs dat niet in de top40 staat? Met name singer-songwriter-pop, rock, milde metal. Mag ook oud zijn. Of retro klinken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik lees een oud topic over lijkenwassen, en dingen die er kunnen gebeuren met een overledene, die bijv. rechtop gaat zitten of bepaalde spieren die bewegen. ik krijg daar echt de kriebels van
![]() Er is een bewoner in het verpleeghuis die dat jaren heeft gedaan als beroep, en van die vrouw ben ik een beetje bang omdat ze zo psychotisch uit haar ogen kijkt. Echt een kille vrouw ook verder. Dus ik vond dat wel bij haar passen. |
![]() |
||
Citaat:
Het is helaas bijna altijd zo dat de gave muziek juist niét in de top 40 staat. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nieuwe Anoukliedje geluisterd, hij is niet vervelend maar wel heel erg vlak. Van Damaru wil ik wel weten wat hij nog meer maakt. Ik ben bang dat hij voor elk liedje dezelfde muziek gebruikt. Maar ik geef hem een downloadkans. Oh toch niet want hij heeft geen album behalve met JAN SMIT. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze vragen je wel dingen en dan geef je een leuk antwoord. Verder: stevig handje geven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gebruikersnaam Berichten
imène 34 fizzle-fluffy 31 Sarah 24 Lisa 23 drukknoopje 17 Commendatore 15 Pippeloen 11 Dark Phoenix 8 Barabas 7 Rationeel 6 Katje 5 Allure 3 Philosophy 3 Havock 1 Lucky Luciano 1 Jaeger 1 Martiño 1 DmCraanen 1 Toon topic & sluit venster noujaaaa ik post duisentveel en nog win ik het topic niet! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvattingen te verbeteren aub Delphinuus | 3 | 07-08-2014 15:57 | |