Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2009, 01:15
Verwijderd
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XAAWHKWL.jpg
Advertentie
Oud 29-09-2009, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Een springspin ben ik er ook al tegengekomen en die vind ik doodeng. Het is de enige spinnensoort die me ooit al gebeten heeft en ik krijg er enorme jeukende uitslag van. Ze gedragen zich ook gewoon eng, eerst geniepig aankijken, dan soort kungfubeweging en dan zitten ze ineens op je arm of been. En die beesten achtervolgen je echt. Nee, als ik een springspin zie, maak ik me uit de voeten.

Laatst kwam ik ook iets raars tegen. Dacht eerst dat het een springspin was omdat het monster mij stalkte, ...
Oud 29-09-2009, 01:37
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Omdat ik hier zelf kan bepalen wanneer ik er genoeg van heb en gelukkig is het hier ook wel zo dat domme mensen ongegeneerd bestraft worden. Heerrrlijk.
Irl zie ik vaak hordes debielen om me heen en dan kan ik er niks aan doen. Vooral op m'n werk is het erg, want er is geen ergere debiel dan een hongerige debiel. Sinds ik daar werk en ik dagelijks honderden mensen langs zag komen, weet ik dat het somber gesteld is met het volk.

Maar verder heb ik een heel leuk leven hoor, zolang ik erg drukke plekken maar mijd. Ik kan echt steeds slechter tegen grote evenementen, zelfs op lowlands dit jaar ergerde ik me kapot. Ik voel me steeds meer als Dan Ashcroft uit Nathan Barley:

[filmpje]
maar ergernis kun je toch afleren? Of meer, je kunt toch kiezen om je ergens wel of niet aan te ergeren? Kost wat oefening en tijd misschien, maar in principe zou dat moeten kunnen. Je werk klinkt als supermarkt of cateringwerk, maar toen ik in de supermarkt werkte moest ik me ook gewoon vaak over mijn ergernis heen zetten, en net doen alsof ik plezier had in takkechagrijnige zeurderige saaie burgerlijke vrouwtjes van vijfendertig met jengelende kinderen die de zwaarste zakken aardappels ter wereld op mijn lopende band legden. En als je dat heel overtuigend doet voor jezelf dan krijg je er ook plezier in. Het is zelfs mogelijk om respect te hebben voor tokkies, dom blondjes of marokkaantjes met een grote mond.

Ik moet nu ook gewoon lesgeven aan normale leerlingen, en normaal gesproken vind je altijd de ene persoon leuker dan de ander. Dat is nu ook wel een beetje zo, maar toch vind ik elke leerling heel leuk omdat ze allemaal hun eigen ding hebben. De een is een lief dom vleierig kereltje, de ander is een bijdehante klier maar wel vriendelijk en de ander is gewoon zo'n patsertje en dus ook wel grappig.

Het begint lastig te worden als je niet meer van een afstandje kunt kijken maar bijvoorbeeld met iemand moet samenwerken. Maar dat hoeft op lowlands niet echt geloof ik.

men wat loop ik lang te lullen. dat komt omdat het halfdrie snachts is. geloof vooral niks van wat ik hierboven heb gezegd want het zal wel niet veel soeps wezen en ik probeer geen mensverbeteraar te zijn maar zo komt deze post geloof ik wel over en ik gebruik nu geen leestekens want daar heb ik geen zin in en nu ga ik slapen. doei.
Oud 29-09-2009, 01:49
Verwijderd
http://img135.imageshack.us/img135/1...iderbigsp6.jpg niet klikken hierop, liefies, veel te eng
Oud 29-09-2009, 02:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
maar ergernis kun je toch afleren? Of meer, je kunt toch kiezen om je ergens wel of niet aan te ergeren? Kost wat oefening en tijd misschien, maar in principe zou dat moeten kunnen. Je werk klinkt als supermarkt of cateringwerk, maar toen ik in de supermarkt werkte moest ik me ook gewoon vaak over mijn ergernis heen zetten, en net doen alsof ik plezier had in takkechagrijnige zeurderige saaie burgerlijke vrouwtjes van vijfendertig met jengelende kinderen die de zwaarste zakken aardappels ter wereld op mijn lopende band legden. En als je dat heel overtuigend doet voor jezelf dan krijg je er ook plezier in. Het is zelfs mogelijk om respect te hebben voor tokkies, dom blondjes of marokkaantjes met een grote mond.

Ik moet nu ook gewoon lesgeven aan normale leerlingen, en normaal gesproken vind je altijd de ene persoon leuker dan de ander. Dat is nu ook wel een beetje zo, maar toch vind ik elke leerling heel leuk omdat ze allemaal hun eigen ding hebben. De een is een lief dom vleierig kereltje, de ander is een bijdehante klier maar wel vriendelijk en de ander is gewoon zo'n patsertje en dus ook wel grappig.

Het begint lastig te worden als je niet meer van een afstandje kunt kijken maar bijvoorbeeld met iemand moet samenwerken. Maar dat hoeft op lowlands niet echt geloof ik.

men wat loop ik lang te lullen. dat komt omdat het halfdrie snachts is. geloof vooral niks van wat ik hierboven heb gezegd want het zal wel niet veel soeps wezen en ik probeer geen mensverbeteraar te zijn maar zo komt deze post geloof ik wel over en ik gebruik nu geen leestekens want daar heb ik geen zin in en nu ga ik slapen. doei.
Ik snap je punt wel, maar niet iedereen zit zo in elkaar. Volgens mij is mijn misanthropie genetisch bepaald, aangezien mijn zus, mijn oom en vooral mijn vader hun minachting regelmatig uiten. Ik ben de mildste van de familie.
Mijn werk doe ik al 5 jaar en ik ben áltijd beleefd en vriendelijk tegen de klanten. Maar dat verandert er niks aan dat ik bij een groot deel van hun, terwijl ik ze een prettige dag of smakelijk eten wens, alleen maar walging voel en hoop dat ze gauw oprotten. Er zijn heus wel uitzonderingen, maar het grootste deel van de mensen vind ik lompe neanderthalers.
En zoals ik al zei word het steeds erger. Mensen lijken steeds egoistischer te worden. Niemand kijkt meer om zich heen of houdt rekening met een ander. Iedereen doet lekker waar 'ie zelf zin in heeft, want het is VRIJ LAND. blahblah.
Mensen maken overal een zooitje van, verpesten de dingen waar ik vrolijk van word (muziek, film) door er constant door heen te tetteren en gaan altijd midden op de weg/in een doorgang staan zodat niemand er langs kan, maar hee, zij staan daar gewoon te chillen, jeweetoch.
Mijn probleem op Lowlands was ook dat ik 3 dagen lang non-stop tussen de decadente schapen zat. Ze kwamen van alle kanten met hun gigantische zonnebrillen en modieuze, doch belachelijke, korte broekjes op me af gelopen en niemand ging opzij of keek ook maar 1 keer mijn kant op. Dit was ook voor het eerst in 10 jaar dat ik dit zo erg merkte (en vele oud-Lowlanders met mij). Het festivalvolk was weg en overgenomen door het 'gewone volk'. En het beviel me voor geen meter. Ik wou er zelfs zo snel mogelijk weg.

Anyway, ik vind het heel goed van jou dat jij wel met mensen/kinderen kunt samenwerken, want het is belangrijk om mensen te helpen en kennis over te dragen. Restecp daarvoor. Ik kan het gewoon niet.

Laatst gewijzigd op 29-09-2009 om 02:52.
Oud 29-09-2009, 02:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
http://img135.imageshack.us/img135/1...iderbigsp6.jpg niet klikken hierop, liefies, veel te eng
Moet ik langskomen om 'm weg te halen?

*spin bij pootje pakt en uit het raam mietert*
Oud 29-09-2009, 05:47
Verwijderd
schijtjong

God straft mij voor het vele eten want ik ben 4957 keer wakker geworden omdat ik kotsmisselijk was en nu voel ik me ook zwaar kut
Oud 29-09-2009, 07:33
Verwijderd
Citaat:
Het festivalvolk was weg en overgenomen door het 'gewone volk'. En het beviel me voor geen meter. Ik wou er zelfs zo snel mogelijk weg.
De jeugd van tegenwoordig! *schudt vuist*
Oud 29-09-2009, 07:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
mooi beest eigenlijk

@lisa: mijn pa mocht 2 dagen na de operatie alweer naar huis, dat is een beetje afhankelijk van het tempo van herstel. als ze woensdag wordt geopereerd kun je toch woensdag of donderdagmiddag even langs? dan kun je donderdagavond lekker werken of whatever.

is het trouwens een nek- of rughernia? de stem van mijn vader de eerste uren na de operatie (nek) was echt freaky
Oud 29-09-2009, 08:51
Verwijderd
Wat wil je wel gaan doen, Trimm? Tolken?
Oud 29-09-2009, 08:58
Rationeel
Rationeel is offline
wel leuk om te doen als je mensen haat. een beetje zoals die bavaria reclame.
Oud 29-09-2009, 09:03
Rationeel
Rationeel is offline
heey de kink1400 is alweer begonnen
Oud 29-09-2009, 09:30
Philosophy
Philosophy is offline
Jeej, ik ben uitgenodigd om te hospiteren.
Oud 29-09-2009, 09:40
Tink*
Tink* is offline
Jeej! Wo?
Oud 29-09-2009, 09:44
Verwijderd
Citaat:
mooi beest eigenlijk

@lisa: mijn pa mocht 2 dagen na de operatie alweer naar huis, dat is een beetje afhankelijk van het tempo van herstel. als ze woensdag wordt geopereerd kun je toch woensdag of donderdagmiddag even langs? dan kun je donderdagavond lekker werken of whatever.

is het trouwens een nek- of rughernia? de stem van mijn vader de eerste uren na de operatie (nek) was echt freaky
Yes maar het zit zo dat ik ruim drie uur naar mijn ouders reis. En van daar weer naar het ziekenhuis... En dan weer terug ruim drie uur om dan vrijdag weer drie uur naar ze toe te reizen en maandag weer terug te gaan
En het is een rughernia.
Citaat:
Jeej, ik ben uitgenodigd om te hospiteren.
tatata
Oud 29-09-2009, 09:47
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Jeej! Wo?
JC Kapteynlaan. Het is wel een tijdelijke kamer tot juli, maar het zou in ieder geval íets zijn.
Oud 29-09-2009, 09:48
Verwijderd
Ja en dan kun je in juli een kamer nemen van een vertrekker en dan zijn de nieuwe mensen er nog niet
Oud 29-09-2009, 09:49
Philosophy
Philosophy is offline
Zo hoop ik wel dat het gaat ja.
Oud 29-09-2009, 09:51
Verwijderd
Zo gaat dat
Oud 29-09-2009, 09:52
Philosophy
Philosophy is offline
We zullen zien! Laten we eerst duimen voor donderdag.
Oud 29-09-2009, 09:53
Verwijderd
Is goed

We richten een duimclubje op voor als je weg bent.

Mag vast geen topic worden
Oud 29-09-2009, 09:56
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Yes maar het zit zo dat ik ruim drie uur naar mijn ouders reis. En van daar weer naar het ziekenhuis... En dan weer terug ruim drie uur om dan vrijdag weer drie uur naar ze toe te reizen en maandag weer terug te gaan
En het is een rughernia.

tatata
jij woont toch in utrecht? 3 uur? wonen je ouders in parijs?
Oud 29-09-2009, 09:56
Rationeel
Rationeel is offline
haha door die quote lijkt het net of je heel blij bent met de rughernia
Oud 29-09-2009, 09:57
Verwijderd
Citaat:
jij woont toch in utrecht? 3 uur? wonen je ouders in parijs?
Schatje liefje liebling ik zit twee uur in de trein maar daaromheen ben je heus niet zomaar direct ergens. Ik moet eerst naar station toereizen en daarna nog van station naar hun huis reizen, waardoor ik in totaal altijd meer dan drie uur kwijt ben.
Oud 29-09-2009, 09:57
Philosophy
Philosophy is offline
Lief hoor Lisa, maar het hoeft ook geen topic te worden. Nu ga ik naar school!
Oud 29-09-2009, 09:58
Verwijderd
Citaat:
haha door die quote lijkt het net of je heel blij bent met de rughernia
Rationeel
Rationeel is offline
gekkigheid
Verwijderd
Citaat:
Lief hoor Lisa, maar het hoeft ook geen topic te worden. Nu ga ik naar school!

Dag!
Oud 29-09-2009, 10:04
Tink*
Tink* is offline
JC Kapteynlaan is wel mooi. Daar woonde ik eerst vlakbij.
Oud 29-09-2009, 10:30
Verwijderd
hoi
Oud 29-09-2009, 10:32
Missy
Missy is offline
Hoi.
Oud 29-09-2009, 10:33
Verwijderd
Oud 29-09-2009, 10:33
Rationeel
Rationeel is offline
heeft iemand deze?

http://www.discogs.com/viewimages?release=1478876
Oud 29-09-2009, 10:45
Missy
Missy is offline
Guttegut. We hebben vanmiddag een belangrijke presentatie. Wij hebben het voorwerk gedaan en de vorige keer gepresenteerd. De drie die moeten presenteren zeggen op het laatste moment af. Nu kunnen we dus niet presenteren. Olee.
Oud 29-09-2009, 10:48
drukknoopje
drukknoopje is offline
ons gras komt op
Oud 29-09-2009, 10:50
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Guttegut. We hebben vanmiddag een belangrijke presentatie. Wij hebben het voorwerk gedaan en de vorige keer gepresenteerd. De drie die moeten presenteren zeggen op het laatste moment af. Nu kunnen we dus niet presenteren. Olee.
wat een lijers
wat is dat toch altijd met presentatie-ontduikers?

ik zou ze gewoon naaien
Oud 29-09-2009, 10:58
Missy
Missy is offline
Dan ga ik even mijn dildo opzoeken alvast.
Oud 29-09-2009, 11:02
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 29-09-2009, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Dan ga ik even mijn dildo opzoeken alvast.
Zozo.
Oud 29-09-2009, 11:08
Verwijderd
Ik ben niet van de presentaties, maar wat ene lijers inderdaad.
Oud 29-09-2009, 11:19
Tink*
Tink* is offline
Hebben jullie wel eens wat teruggestuurd naar de H&M?
Oud 29-09-2009, 11:21
Philosophy
Philosophy is offline
Ja, heel vaak. Hoezo?
Oud 29-09-2009, 11:22
Tink*
Tink* is offline
Nou ik had zeg maar een grote doos met meuk erin. Moet ik dat dan daar instoppen en gewoon die retoursticker opplakken en naar het postkantoor brengen? Hoe doe jij dat altijd met veel meuk?
Oud 29-09-2009, 11:44
TopDrop
TopDrop is offline
ik heb een linkje gevonden waar je die kunt kopen
Oud 29-09-2009, 11:55
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik heb een linkje gevonden waar je die kunt kopen
hoe waar wat?
Oud 29-09-2009, 12:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het maar irritant dat zeeman geen online winkel heeft. >
Oud 29-09-2009, 12:03
Tink*
Tink* is offline
Het is de zeeman, wat verwacht je dan. Dat kan volgens mij helemaal niet uit.
Oud 29-09-2009, 12:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
kan niet uit?
Oud 29-09-2009, 12:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hee ik kan dus nu de rest van de boodschappen doen en even lekker naar de zeeman om sokken te kopen, of ik kan de stad in en daarna de boodschappen doen, of ik kan gaan schilderen en het boodschappendoen uitstellen,
Oud 29-09-2009, 12:09
Tink*
Tink* is offline
Ja het kan niet uit, het is te duur voor ze, er zouden te weinig mensen gebruik van maken en sowieso is de kleding goedkoop dus dan kan het gewoon niet uit om het te doen, dan draaien ze verlies.

Is het kan niet uit een rare uitdrukking dan?

Regels voor berichten