Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2009, 14:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja. Ik ben er altijd je weet toch. Nee ik zit er al vanaf half elf ofzo. Maar ik ben wel even weggeweest van half 1 tot kwart over 1 ofzo.
Ik was er van half 12 tot half 1 ofzo. En ik keek nog even bij de computers, maar die waren allemaal bezet. Er zijn er ook zo weinig .
Tink*
Tink* is offline
Ik denk dan zo:
*prof stelt vraag*
Marit paniekt en probeert op antwoord te komen, weet het niet precies of twijfelt aan eigen antwoord dus paniekt nog meer, gaat hakkelen, klapt dicht, paniekt. Nooooooo.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik was er van half 12 tot half 1 ofzo. En ik keek nog even bij de computers, maar die waren allemaal bezet. Er zijn er ook zo weinig .
Wat. Toen zat ik er dus gewoon, ik heb je echt niet gezien. Dan kwam je zeker van achteren want ik zit met m'n rug naar die deur en ik herken je achterkant vast niet!
Oud 06-10-2009, 14:43
Rationeel
Rationeel is offline
het kutte van een mondeling is dat je het idee hebt dat je direct met een antwoord moet komen. maar een beetje goede docent geeft je echt wel wat tijd. en het is jammer dat je later niet kan terugkomen op een eerder antwoord
Oud 06-10-2009, 14:43
Verwijderd
Voor nietbezette computers kun je beter elders je heil zoeken dan in de LB ja, daar is het zo krap en klein en vol meestal
Oud 06-10-2009, 14:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kan je eigenlijk in dat kopieerding in het harmonie ook scannen?
Oud 06-10-2009, 14:47
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
het kutte van een mondeling is dat je het idee hebt dat je direct met een antwoord moet komen. maar een beetje goede docent geeft je echt wel wat tijd. en het is jammer dat je later niet kan terugkomen op een eerder antwoord
Ja maar wat tijd geven voorkomt het paniekgeval niet.

Citaat:
Voor nietbezette computers kun je beter elders je heil zoeken dan in de LB ja, daar is het zo krap en klein en vol meestal
Veel mensen zitten er ook gewoon de hele dag, maar op zich is het wel te doen als je een beetje geluk hebt en er net iemand verkast. De 1e verdieping wil het 'm ook nog wel eens doen. Maar daar vind ik het nog dichter op elkaar zitten.
Oud 06-10-2009, 14:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja maar wat tijd geven voorkomt het paniekgeval niet.

Veel mensen zitten er ook gewoon de hele dag, maar op zich is het wel te doen als je een beetje geluk hebt en er net iemand verkast. De 1e verdieping wil het 'm ook nog wel eens doen. Maar daar vind ik het nog dichter op elkaar zitten.
De eerste verdieping?
Oud 06-10-2009, 14:48
Verwijderd
Ja daar op de 1e verdieping zit zat ik ook heel regelmatig. En als je voor ruimte gaat moet je naar de computerzaal van de JB, want die is huge en daar is altijd veel plaats alleen is die pokkever lopen
Oud 06-10-2009, 14:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh wacht *kijkt op site lb* er is een multimediazaal waar zit die dan?
Oud 06-10-2009, 14:52
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
De eerste verdieping?
Ja van de Harmonie gewoon, bij de audiovisule dienst zijn computerzalen.

Citaat:
Ja daar op de 1e verdieping zit zat ik ook heel regelmatig. En als je voor ruimte gaat moet je naar de computerzaal van de JB, want die is huge en daar is altijd veel plaats alleen is die pokkever lopen
Ik ben nog nooit in de JB geweest en dat durf ik ook niet zo goed.

En jeej ik heb nog meer werk erbij! Ik ga nog een soort vervolgcursus geven voor Nederlands, een privécursus. Het is alleen wel in Haren maar gelukkig kan ik mijn tijden dat ik kan doorgeven zodat zij kunnen inschikken. Mooi mooi mooi.
Oud 06-10-2009, 14:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh ja. Dat wist ik . Maar die multimediazaal dan?
Oud 06-10-2009, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog nooit in de JB geweest en dat durf ik ook niet zo goed. .
Maar je hoeft de JB alleen maar te doorkruisen, het is niet IN de bieb.
Chick Rock
Chick Rock is offline
En de jb is...?
Verwijderd
Citaat:
Oh ja. Dat wist ik . Maar die multimediazaal dan?
Volgens het plaatje zijn dat gewoon die paar computers in de LB: http://www.rug.nl/bibliotheek/locati...studieplaatsen
Oud 06-10-2009, 14:56
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Maar je hoeft de JB alleen maar te doorkruisen, het is niet IN de bieb.
Het is buiten de bieb maar om er te komen kan je er alleen maar doorheen? Wtf. Is dat dan niet die multimediazaal waar CR naar vraagt of is de 1e verdieping de multimediazaal? ;x
Oud 06-10-2009, 14:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Volgens het plaatje zijn dat gewoon die paar computers in de LB: http://www.rug.nl/bibliotheek/locati...studieplaatsen
Ik weet alleen waar dat onderste plaatje is, de bovenste niet.
Oud 06-10-2009, 14:58
Verwijderd
Citaat:
En de jb is...?
De juridische bibliotheek. Dus als je de trap opkomt, ipv linksaf naar de LB, ga je rechtdoor naar de JB. Als je dan het gangpad volgt kom je uit op twee deuren, waarvan de rechter leidt naar het trappenhuis. Dan daal je af naar de begane grond en aldaar is een goed verborgen, grote computerzaal. Dat is dus dat stukje gebouw waar je tegen aanloopt als je vanaf het academiegebouw naar de harmonie gaat, hier dus:

helemaal links vooraan
Oud 06-10-2009, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Mijn poging Zweeds?
Je zangkunsten.
Oud 06-10-2009, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Ik weet alleen waar dat onderste plaatje is, de bovenste niet.
de bovenste weet ik ook niet, maar die middelste is dus kennelijk de mmzaal, en dat is daar in de LB
Oud 06-10-2009, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Het is buiten de bieb maar om er te komen kan je er alleen maar doorheen? Wtf. Is dat dan niet die multimediazaal waar CR naar vraagt of is de 1e verdieping de multimediazaal? ;x
Ja, het is echt een belachelijke omweg om daar te komen. Daarom is het er ook zo leeg vermoed ik. En hoe dat lokaal op de 1e verdieping heet, of waar het bij hoort weet ik niet.
Oud 06-10-2009, 15:06
Tink*
Tink* is offline
Wat onhandig, want die andere lokalen ernaast (althans blijkbaar) bereik je door zo'n deur onder die pilaren. Wat stom dat je dan dat hele gebouw moet doorkruisen voor die computers. Maar nou ja, ik vind sowieso degene die het Harmoniegebouw heeft bedacht een retard.
Oud 06-10-2009, 15:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De juridische bibliotheek. Dus als je de trap opkomt, ipv linksaf naar de LB, ga je rechtdoor naar de JB. Als je dan het gangpad volgt kom je uit op twee deuren, waarvan de rechter leidt naar het trappenhuis. Dan daal je af naar de begane grond en aldaar is een goed verborgen, grote computerzaal. Dat is dus dat stukje gebouw waar je tegen aanloopt als je vanaf het academiegebouw naar de harmonie gaat, hier dus:

[afbeelding]

helemaal links vooraan
Aaah thanks

Citaat:
de bovenste weet ik ook niet, maar die middelste is dus kennelijk de mmzaal, en dat is daar in de LB
Oh ik weet het bovenste en laatste, alleen middelste dus niet gedoe
Oud 06-10-2009, 15:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar nou ja, ik vind sowieso degene die het Harmoniegebouw heeft bedacht een retard.
Eens.
Oud 06-10-2009, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Wat onhandig, want die andere lokalen ernaast (althans blijkbaar) bereik je door zo'n deur onder die pilaren. Wat stom dat je dan dat hele gebouw moet doorkruisen voor die computers. Maar nou ja, ik vind sowieso degene die het Harmoniegebouw heeft bedacht een retard.
Uhuh, (13)140014 en (13)140026 en inderdaad. Het zal wel zijn omdat jan en alleman anders daar van die computers gebruik gaat maken, terwijl ze voor brave biebbezoekende rechtenstudentjes bedoeld zijn.
Oud 06-10-2009, 15:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Uhuh, (13)140014 en (13)140026 en inderdaad. Het zal wel zijn omdat jan en alleman anders daar van die computers gebruik gaat maken, terwijl ze voor brave biebbezoekende rechtenstudentjes bedoeld zijn.
Die er blijkbaar ook niet heengaan omdat het zo'n belachelijk eind weg is.
Oud 06-10-2009, 15:09
Verwijderd
ik heb donderdag weer college in (13)140014 !!!!!!!
Oud 06-10-2009, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Die er blijkbaar ook niet heengaan omdat het zo'n belachelijk eind weg is.
Ja, of omdat ze niet weten dat het bestaat, want dat weet ik ook pas minder dan een jaar. Je moet er maar net achterkomen
Oud 06-10-2009, 15:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik weet überhaupt nooit dat soort dingen. Ik ben best wel een slechte student
Oud 06-10-2009, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Ik weet überhaupt nooit dat soort dingen. Ik ben best wel een slechte student
Same here. Die dingen hoor je van je studievrindjes en die heb ik nou eenmaal niet
Oud 06-10-2009, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Je zangkunsten.
Ik heb niks op mijn computer dus dan moet ik verkouden iets opnemen.
Oud 06-10-2009, 15:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Same here. Die dingen hoor je van je studievrindjes en die heb ik nou eenmaal niet
Me neither
Oud 06-10-2009, 15:16
Tink*
Tink* is offline
Oh ik ben ook altijd de remi als ik zit te studeren, maar soms kom ik wel eens iemand in de kantine tegen die ik ken.
Oud 06-10-2009, 15:17
Verwijderd
Laten we een club oprichten. Voor Groningse studentes die niet houden van scripties, mondelinge tentamens en medestudenten, en daar graag over huilen.
Oud 06-10-2009, 15:18
Verwijderd
Ik zat vorig jaar bij een VINDI in een groepje voor een vak, en als we door de Harmonie liepen kwam die echt elke 15 meter wel iemand tegen die gegroet en bebabbeld moest worden
Oud 06-10-2009, 15:20
Tink*
Tink* is offline
Dat is echt vet irritant, dat soort Vindi's lopen altijd voor me en staan dan ineens midden in het gangpad stil waardoor ik op het laatste moment moet uitwijken, vet irritant.
Oud 06-10-2009, 15:26
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
oost west!
Oud 06-10-2009, 15:30
Verwijderd
wie kan er over een half uur in den haag zijn om voor me te werken? je moet in de keuken staan en mensen eten geven en opruimen. verder niks. tot zo, alvast bedankt.
Oud 06-10-2009, 15:31
Verwijderd
helaas
Oud 06-10-2009, 15:32
Verwijderd
oh boy, de iphone doet het weer best indrukwekkend dat ie een volledig wasprogramma heeft overleefd!
Oud 06-10-2009, 15:33
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ei is "nee" in het Fins.
je antwoordt 'nee' op de vraag 'wie is hier allemaal zweeds?'
naja ik snap het, maar studeren jullie zweeds dan ofzo?

Citaat:
gloeiende gloeiende, mijn 'echte' leeftijd is inmiddels 39. ik moet eens wat meer gaan sporten.
wut

Citaat:
Qui a eu cette idee folle, un jour d'inventer l'ecole (8)
onbewust lees ik het met een nederlands accent ook al is het juist. Ik associeer uitspraak met hoe jij dat irl zou zeggen denk ik
best lief hoor
Oud 06-10-2009, 15:34
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
oh boy, de iphone doet het weer best indrukwekkend dat ie een volledig wasprogramma heeft overleefd!
wtf
Oud 06-10-2009, 15:37
Verwijderd
Citaat:
onbewust lees ik het met een nederlands accent ook al is het juist. Ik associeer uitspraak met hoe jij dat irl zou zeggen denk ik
best lief hoor
Ja France Gall kan heus wel goede franse zinnen maken he en als ik haar nazing klinkt het best acceptabel nouja de zang niet, maar de uitspraak
Oud 06-10-2009, 15:38
Verwijderd
Citaat:
wtf
De iPhone van mijn man lag op bed, ik ging het beddegoed verschonen, en toen ik het uit de wasmachine haalde hoorde ik KLOINK en viel er een soppende iPhone in de wasmand
Oud 06-10-2009, 15:40
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
De iPhone van mijn man lag op bed, ik ging het beddegoed verschonen, en toen ik het uit de wasmachine haalde hoorde ik KLOINK en viel er een soppende iPhone in de wasmand
wow ben je al getrouwd?
wahahahah zotte en echt wel gaaf dat ie alnsog aan gaat
Oud 06-10-2009, 15:42
Verwijderd
Citaat:
wow ben je al getrouwd?
wahahahah zotte en echt wel gaaf dat ie alnsog aan gaat
Al bijna 1,5 jaar En ja, hij moest blijkbaar alleen een weekje drogen
Oud 06-10-2009, 15:47
Verwijderd
ok, en nu ga ik me echt echt écht bezighouden met pandrecht en what not
Oud 06-10-2009, 15:48
Tink*
Tink* is offline
Huhu ik heb nog ergens een topic gevonden met freezes voor mijn database. *invoert*
Oud 06-10-2009, 15:50
Philosophy
Philosophy is offline
*adem haalt* Ik ben vet goed bezig vandaag.
Oud 06-10-2009, 15:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb laatst mijn stiefmoeders nieuwe ipod gewassen. Maar toen kreeg ze een nieuwe en die was in een kleur die ze mooier vond dan de eerste dus dat was prima
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten