Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen lukte 't me niet om eht goed uit te printen. Eerst kreeg ik alle vier de pagina's op één pagina (maar dan kleiner dus) en daarna kreeg ik alleen het eerste blad. ![]()
||
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Morgen moet ik potverrrrdomme weer om halfzeven op voor school, jak.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb een of andere dikke smerige bacterie ofzo
![]() herkent iemand het volgende ziektebeeld? -af en toe spontaatn gevoel van ondervoeding gepaard gaande met trillen (handen) -niet echt misselijk als in een maag die overstuur is, maar ik zou de hele dag op commando kunnen overgeven. -draaierig gevoel/licht in mijn hoofd/gevoel dat ik zou kunnen flauwvallen -continu ochtendurine -ik val af verder gaat het wel goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga zometeen naar een Joods dansfeest/concert! ![]()
|
![]() |
mja, maar het laatste puntje bevalt me eigenlijk wel en ik heb geen zin om er weer een dag voor vrij te nemen
![]() als het echt nog lang aanhoudt ga ik wel even langs de dokter. eerst dacht ik aan bloedarmoede, maar dat kan haast niet, want ik eet best veel vlees en slik supplementen met ijzer. daarna ook nog aan een lintworm, maar daar mis ik wat kenmerkende symptomen van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
LL/Rationeel!
![]() Basis voor de kern is (toch?): Hoe vind ik nu de basis voor het bereik van A? Het zijn die kolommen die lineair onafhankelijk zijn als ik het goed begrijp. Dus van de laatste twee hoef ik vast maar één kolom, maar de andere drie weet ik niet ![]()
|
|