Advertentie | |
|
![]() |
|
Weet je wat ik me net opeens afvroeg...
Hebben jullie geen werk of school te doen? Of zitten jullie onder je werk te forumen? ![]() (Serieus!)
|
Verwijderd
|
Ik ga straks ravioli gevuld met spinazie eten die je alleen maar hoeft op te warmen nomnom. En om het nog een beetje wannabe culinair te maken zelf knoflookstokbrood maken en romatomaten grillen en blenden met verse basilicum en knoflook, dat wordt vast lekker.
En door bovenstaande posts heb ik zin in een biertje, dus pak ik een lekker koud Hertogje tijdens het koken <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ook maar een mail verstuurd dat ik toch niet in de thuiszorg wil werken. Je bent zo aangewezen op je zelfstandigheid en inzicht daar, geen collega's in de buurt om even een tilletje te geven of hulp bij andere dingen, of vragen. En als je van flex bent moet je ook steeds invallen voor je zieke collega's en hun routes te doen, duurt weer honderd jaar voor ik al die clienten een beetje ken en weet wat ze willen.
Bovendien, de godganse dag door de wijk fietsen met dit weer is ook niet echt mijn hobby. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
elmer wil brood met ei eten maar daar heb ik geen trek in, en hij is pas over anderhalf uur thuis. denk dat het groenteburgers worden met tomaat. ja daar heb ik wel zin in. |
![]() |
|
|