Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarom moest hij er zo snel uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mijn pc kan maar één ding tegelijk. Ook gewoon maar één tabje tegelijk laden. Als ik de ene sch.com tab ververs, kan ik niks uitvoeren op de andere sch.com tab zolang hij nog aan het laden is.
op dit moment iig.
|
huuuuhhhhh???? is er een meet?
mephisto, dat is een beetje jeugdsentiment, die is toch al heel lang niet meer actief? of vergis ik me?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Onzin-drink-een-kratje-bier-meet die morgen begint. Maar Mephisto en ik zijn hele goede vrienden dus hij kwam vandaag al. Net als Stokslobberaar en Lauro trouwens. Die ken ik ook al jaren ondertussen. En die kunnen morgen (als die meet pas echt gaat falen) niet dus zijn er nu al
![]() |
![]() |
|
hihi, oh k.
dan haal ik hem waarschijnlijk door elkaar met mephistofilus. of was dat kazet? pff, dit nickchanges ook de ganse tijd.
|
|