Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het verschilt per faculteit.
In Groningen is het zo, dat je in jaar 4 wordt ingedeeld bij 4 coschappen; interne/cardiologie/longgeneeskunde/mdl (in het blok 'geneeskunde'), chirurgie/plastische/spoed (in het blok 'heelkunde'), neurologie/psychiatrie/orthopedie (in het blok 'beweging') en gynaecologie/kindergeneeskunde/geriatrie (in het blok 'levensfasen'). Je kunt daarbij niet zelf kiezen. Die duren elk 5 weken, de rest van het jaar heb je colleges en practica. In het 5e jaar doe je 10, 11 of 12 coschappen van elk 4 weken. Verplicht zijn: huisarts, sociale geneeskunde (meestal bedrijfsarts), interne geneeskunde, chirurgie, neurologie, psychiatrie, kindergeneeskunde en gynaecologie, behalve als je deze al in jaar 4 gehad hebt. De rest kun je zelf kiezen. In het 6e jaar doe je een coschap van 14 weken en een van 6 weken, en je moet kunnen argumenteren waarom die 6 weken een nuttige toevoeging zijn aan de 14 weken. Daarna doe je 20 weken wetenschappelijk onderzoek waarbij je een artikel schrijft. |
![]() |
|
Mensen op youtube mogen wel wat IQ-punten erbij krijgen. Ik had op het this is it filmpje van MJ gereageerd dat ik hem wel een goede artiest vond, maar dat ik hem als persoon afkeurde. Toen kreeg ik allemaal bedreigingen naar m'n hoofd, en ze hebben mijn reactie ook verwijderd. * zucht *
|
Verwijderd
|
haha ik heb een touwtje boven in waardoor de deur open gaat maar dan staat er dus niemand voor de deur
![]() dus als ik zoals altijd gewoon aan het touwtje trek en dan naar mijn kamer loop omdat het meestal voor mijn andere huisgenoot is en ik hoor zingende kinderen, staan ze gewoon tegen een leeg gangetje te zingen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het schijnt dat kinderen ook blij zijn met kleingeld trouwens. Of je kunt ze pesten door ze een appel te geven. |
![]() |
|
|