Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Nurse_With_Wound_list hier staan wel meer pareltjes tussen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lal, ik zocht ook kinderliedjes uit mijn kindertijd in de USSR, maar toen vond ik dit:
Vertaalde tekst: Het weer was slecht De straten waren vochtig Een mens liep door de stad Hij at een boterham zonder kaas Het weer was slecht De maan scheen niet Een mens liep door de stad Hij at een boterham zonder boter Het weer was slecht De hemel fronste grauw Door de stad liep een mens Hij at een boterham zonder brood Deprimerende kinderliedjes. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Langzaam drijven de minuten weg, richting de verte Verwacht niet ze ooit nog terug te zien En hoewel we treuren om het aflopen van het verleden Het beste dat we mee gaan maken, ligt natuurlijk in de toekomst De weg is lang, lang, hij leidt ons naar de horizon Iedereen, iedereen, gelooft in het goede Rijd maar, rijd maar, blauwe trein Misschien hebben we eens iemand onbedoeld pijn gedaan De kalender zal een nieuw blad op die dag slaan We zijn op weg naar nieuwe belevenissen Geef maar gas, beste machinist (Refrein) De blauwe trein rijdt, hij schommelt Neemt steeds meer vaart toe Waarom moet deze dag aflopen? Duurde hij maar 'n heel jaar. (Refrein, 2x) |
![]() |
|||
Citaat:
![]() liefst één die kan toveren! het was dan ook niet serieus toen ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff internet zuigt echt met Hodgkin-Huxley modellen. Alle modellen nemen gewoon een standaard waarde voor het voltage dat veranderd. Maar het voltage is gewoon een functie van de concentratie, ik snap niet waarom ze dat niet gewoon zo doen. Hodgkin zou zich in z'n graf omdraaien.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|