Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kom altijd over een weg die aan 1 kant huizen heeft en aan de andere kant het spoor. Aan beide kanten van de weg is een smal fietspad en aan de huizenkant is een breed trottoir. En er lopen bijna elke dag mensen op het fietspad aan de spoorkant grrrr. En als ik ze dan inhaal durven ze ook nog dingen tegen me te roepen als "ja, bel dan even, trut". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De Partij voor de Dieren (PvdD) grijpt het winterse weer aan om een tijdelijk jachtverbod te eisen. Fractievoorzitter Marianne Thieme stelt dat ook dieren onder de extreme sneeuwval te lijden hebben en dat het daarom wreed is om ze af te schieten en tot gerechten te verwerken.
Thieme zegt dat beesten nu onvoldoende voedsel kunnen vinden in de vrije natuur en hun schuwheid laten varen om aan voedsel te komen. Ze wil dat minister Gerda Verburg (LNV) voor het eind van het jaar een reactie geeft op haar plan. Ook wil de fractievoorzitter weten of het wettelijk verboden is om sporen in de sneeuw, die de in het wild levende dieren zo achterlaten, te volgen ''om ze vervolgens te bemachtigen''. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hij was de hele tijd aan het schreeuwen en toen moest er zelfs een meisje van huilen maar die mama durfde er niet echt iets van te zeggen. Dus ik sprak hem daar op aan, dus toen begon hij tegen mij te schreeuwen en te bedreigen. Toen heb ik hem bij zijn kraag gepakt en rustig gezegd als hij nou zijn bek niet hield ik hem persoonlijk die bus zou uitflikkeren en toen ging hij zitten in binnensmonds schelden in zichzelf ofzo.
En die moeder keek mij heel blij aan ![]() |
![]() |
|
|