Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2010, 12:12
Verwijderd
Jij hebt het begrepen. Je leeft niet om te werken, je werkt om te leven. Wanneer je een momentje voor jezelf hebt verdiend, mag je dat pakken.

*studiemateriaal verscheur*

Laat je even gaan en ga eten in een lekker restaurantje, haal een avondje flink door en slaap lekker uit.

Ok, en als mijn werkgever dan boos wordt zeg ik gewoon dat het mocht van mn horoscoop!

De kans bestaat dat je vandaag een zeer belangrijke beslissing moet nemen. Denk er erg goed over na, want je kunt deze keuze waarschijnlijk niet meer terugdraaien.

tuntunTUUUUN
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2010, 13:14
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Je wilt veel meer controle over je leven hebben dan je zelf vermoedt. Je hebt dus ook geen idee hoeveel energie dat je kost. Dit kleine inzicht kan je dan ook veel slapeloze nachten besparen.
Ik heb al het gevoel dat ik de controle over mijn leven heb, dus daar zal ik geen slapeloze nachten door hebben.

Je staat vandaag met een opperbest humeur op, maar in de loop van de dag lijken er figuurlijk steeds meer wolken voor de zon te schuiven. Dat wordt veroorzaakt door anderen, die jou proberen op te zadelen met hun problemen. Wanneer jij nu een goede financiële kans ziet, ga er dan op af.
We zullen het zien. Al gaat het niet gebeuren, denk ik.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 14:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Blijf met beide benen op de grond staan, juist als het je goed vergaat.
Ok!

Je zou jezelf kunnen trakteren op een schoonheidsbehandeling.
Verkapte belediging?

Pas op dat je je niet in verleiding laat brengen, je weet zelf wel beter. Vandaag komt de liefde om de hoek kijken, net op een moment dat je het niet verwacht.
Ok, we gaan het merken!

Je raakt totaal hoteldebotel van iemand die je eigenlijk nog maar nauwelijks kent. Dit kan je eventuele relatie behoorlijk op de kop zetten.
Het is wel druk in mijn liefdesleven met mensen die ik nauwelijks ken en/of dacht te kennen maar die zich anders voordoen zeg. Jeetje.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 14:22
Verwijderd
Ik ben een Leeuw

Je wilt zo graag een aantal dingen kopen, maar je staat er op dit moment financieel niet zo heel florissant voor. Dat is jammer, maar je zult wat dingen moeten uitstellen. Ook stappen hoeft niet zo veel geld te kosten, het is geen slecht idee om het eens wat rustiger aan te doen.

Klopt wel maar goed, ik ga best wel veel uit en hou van kaufen kaufen kaufen.

Probeer eens een nieuwe invalshoek. Je zou bijvoorbeeld kunnen leren om eens iets toe te geven. Ze zullen dat zeker waarderen en daardoor zal jullie relatie ineens een stuk kunnen verbeteren.

Toegeven Ik blijf een eigenwijs stuk vretennnn
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 18:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Je bent vandaag vatbaar voor kleine ongelukjes.

Nog nergens last van gehad. edit: ohja, ik had bloem in mijn arm :') Wat een ongeluk!

Het is van belang om variatie aan te brengen in je werkzaamheden, en ook in je privéleven eens wat anders te doen dan normaal. Dit zou een saaie dag kunnen lijken. Dit komt onder andere omdat je het gevoel hebt dat je alles klaar hebt wat je moest doen.

Ik moet nog duizend-en-één dingen doen, maar ik ben te lui .

Je kunt best andere dingen bedenken om te doen, maar je ziet een beetje op tegen de energie die je daarin zou moeten investeren.

Ohnee hoor, ik heb er gewoon geen zin in .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 18:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Je wilt veel meer controle over je leven hebben dan je zelf vermoedt.
Ohja?

Je hebt dus ook geen idee hoeveel energie dat je kost.
Ja, nee, duh.

Dit kleine inzicht kan je dan ook veel slapeloze nachten besparen.
Nee, nu ga ik er juist over nadenken en dan krijg ik slapeloze nachten!

Je staat vandaag met een opperbest humeur op, maar in de loop van de dag lijken er figuurlijk steeds meer wolken voor de zon te schuiven.
Ik heb de hele dag al een prima humeur hoor.

Dat wordt veroorzaakt door anderen, die jou proberen op te zadelen met hun problemen.
Ik heb de hele dag al niemand gezien.

Wanneer jij nu een goede financiële kans ziet, ga er dan op af.
Ik zal er op letten.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 11:11
Verwijderd
Een vriend, vriendin of familielid komt met een onverwacht bericht. Bij jou komt het binnen als een schok, want dit had je totaal niet verwacht.

Een dooie? Een vriend die toch uit de kast komt?

Natuurlijk raak je er een beetje van uit je doen, maar laat je toch niet te veel van de wijs brengen.
Dan zal het wel geen dooie zijn!

De verstandhouding met een ouder familielid gaat er op vooruit.
Oh ik ga mijn oma vandaag helpen met poetsen en haar kerstboom opruimen


Durf wat meer voor jouw eigen gevoelens uit te komen.

Hmm, oke..

Je stoeit graag met fantasieën en dagdromen en dat moet je ook vooral blijven doen.
Was ik maar alvast op wereldreis
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 13:11
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Bescherm jouw privéleven en wees niet al te vertrouwelijk tegenover anderen. Probeer als het kan onnodige teleurstellingen te voorkomen. Het lukt je inderdaad om enkele wantoestanden uit de wereld te helpen. Vechten is niet prettig, en met name vandaag zou je daar veel moeite mee kunnen hebben. Toch zou je juist nu eventueel op de barricaden moeten staan, want er staan behoorlijk wat belangen op het spel.
Prima.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 15:10
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Je hebt die ene situatie goed opgelost en je hebt ook het een en ander bereikt wat de mensen om je heen nooit hadden verwacht.

'die ene situatie'?

Jij bent er in ieder geval een stuk sterker van geworden en dat is wat het meest telt.
Wut?
Als single breng je de nachten niet alleen door.
Wel waar.
De kans is zelfs aanwezig dat deze kandidaat een blijvertje is.
Welke kandidaat? Ik ben zo single als een mandarijn
Lichamelijk gezien heb je te veel energie. Zorg ervoor dat je daar op een gezonde manier vanaf komt. Ik ben hartstikke moe.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 15:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je geest wil geprikkeld en gestimuleerd worden. Ga weer eens naar een museum of naar een concert.
Je wil niet weten hoeveel geestprikkelende dingen ik doe, mijn geest slaapt op een spijkerbed zo hard wordt hij geprikkeld!

Het is een topdag voor een sollicitatiegesprek of een spreekbeurt. Je weet je namelijk krachtig en helder uit te drukken.

Ik heb al twee baantjes. En wat moet ik met een spreekbeurt?

Fysiek moet je juist niet te veel van jezelf eisen.

Nee maar dat heb ik wel gedaan en nu heb ik keelontsteking en zijn mijn lymfeklieren op hol.
Een nieuwe aanwinst in de familie brengt erg veel vreugde met zich mee. Opeens schop jij het ergens een heel eind in. Wat een verademing is dat! De tijd is momenteel gunstig om een mooie reis te gaan maken.hoe is dit een dagelijkse horoscoop?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 17:09
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Een vriend, vriendin of familielid komt met een onverwacht bericht. Bij jou komt het binnen als een schok, want dit had je totaal niet verwacht. Natuurlijk raak je er een beetje van uit je doen, maar laat je toch niet te veel van de wijs brengen. De verstandhouding met een ouder familielid gaat er op vooruit. Durf wat meer voor jouw eigen gevoelens uit te komen. Je stoeit graag met fantasieën en dagdromen en dat moet je ook vooral blijven doen.


Ik herken me er helemaal niet in
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 21:26
Verwijderd
Je hebt die ene situatie goed opgelost en je hebt ook het een en ander bereikt wat de mensen om je heen nooit hadden verwacht. Jij bent er in ieder geval een stuk sterker van geworden en dat is wat het meest telt.

Nou ik zou niks kunnen bedenken waar dit op slaat

Als single breng je de nachten niet alleen door. De kans is zelfs aanwezig dat deze kandidaat een blijvertje is.

Hmmmm dan doe ik toch wat fout want ik slaap vannacht gewoon alleen! Al weet ik wel waar ik de nacht door zou willen brengen nu

Lichamelijk gezien heb je te veel energie. Zorg ervoor dat je daar op een gezonde manier vanaf komt.

Nouja ik ben tegenwoordig wel helemaal niet snel moe dus dat klopt wel, maar lui ben ik wel nog steeds ;x
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 23:01
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Houd je brievenbus goed in de gaten, want je krijgt post die je absoluut niet mag missen. Het kan zijn dat het iets leuks is, maar misschien is het erg dringend.
not true

Je zult merken dat fel licht je vandaag meer dan normaal irriteert. Voordat je het weet kun je in de problemen komen. Let dus ook op de kleinste dingen, zoals verkeersborden en respecteer de regels.
zit wat in


Ga vanavond vroeg naar bed, want je zult merken dat je je ongemerkt hebt uitgeput.Waar ik was om 19:00 gaan slapen en ben nu weer wakker
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 23:09
Snipper
Snipper is offline
Als je medicijnen gebruikt, dien je daarmee vandaag erg voorzichtig te zijn, vooral als het om medicijnen gaat die je handelingsbekwaamheid beïnvloeden. Je bent vandaag namelijk wat slordig, en een ongeluk zit in een klein hoekje. Soms komen dingen niet helemaal naar buiten zoals je ze bedoeld hebt. Vooral vandaag zou je daarmee wat meer moeite kunnen hebben dan anders. Dit kan maken dat mensen die normaal meegaand zijn, je vandaag wat kritischer bekijken.

Fijn vooruitzicht - gelukkig gebruik ik geen medicijnen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Bescherm jouw privéleven en wees niet al te vertrouwelijk tegenover anderen.
Maar ik ben zo graag Al TE vertrouwelijk tegen anderen. Dingen waar 'te' voor staat zijn toch juist nastrevenswaardig?

Citaat:
Probeer als het kan onnodige teleurstellingen te voorkomen.
Ik doe juist altijd mijn best om onnodige teleurstellingen op te zoeken. Niets maakt mijn dag zo goed als een onnodige teleurstelling.

Citaat:
Het lukt je inderdaad om enkele wantoestanden uit de wereld te helpen.
Wantoestand, wantoestand. Niet overdrijven he sterretjes. Ik heb hoogstens een einde gemaakt aan honger, oorlog en kindermishandeling. Hoogstens.

Citaat:
Vechten is niet prettig, en met name vandaag zou je daar veel moeite mee kunnen hebben. Toch zou je juist nu eventueel op de barricaden moeten staan, want er staan behoorlijk wat belangen op het spel.
Ik kan echt niets bedenken waar ik vandaag voor zou hebben moeten vechten. Iedereen was het gewoon met me eens.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 23:17
Verwijderd
Oeps sorry, het is twaalf uur geweest. Die horoscoop gaat over zaterdag. Nouja zelfde verhaal denk ik.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 00:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je moet nog wat dingen doen die niet noodzakelijk meteen moeten gebeuren, en daarom stel je ze steeds maar uit.
Klopt, ik moet nog essays schrijven en ik heb straks 2 weken vrij, maar wrs stel ik 't weer uit tot augustus.

Probeer vandaag toch één van die dingen aan te pakken. Je zult trots zijn op jezelf en je dag is meteen een stuk minder saai!
Kan niet, ik moet werken van 2 tot 10 en daarna ben ik doot. Saai zal m'n dag allerminst worden.

Ook al voel je je niet helemaal honderd procent, probeer de dingen toch goed af te blijven maken.
Ik begin idd behoorlijk verkouden te worden, maar werken moet ik toch. Dat ga ik idd goed proberen te doen.

Aan het einde van deze dag kun je weer even ademhalen en rust nemen.
Dat mag ik wel hopen ja!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 01:41
Alifar
Alifar is offline
Citaat:
Je moet nog wat dingen doen die niet noodzakelijk meteen moeten gebeuren, en daarom stel je ze steeds maar uit.
Klopt, ik moet nog essays schrijven en ik heb straks 2 weken vrij, maar wrs stel ik 't weer uit tot augustus.

Probeer vandaag toch één van die dingen aan te pakken. Je zult trots zijn op jezelf en je dag is meteen een stuk minder saai!
Kan niet, ik moet werken van 2 tot 10 en daarna ben ik doot. Saai zal m'n dag allerminst worden.

Ook al voel je je niet helemaal honderd procent, probeer de dingen toch goed af te blijven maken.
Ik begin idd behoorlijk verkouden te worden, maar werken moet ik toch. Dat ga ik idd goed proberen te doen.

Aan het einde van deze dag kun je weer even ademhalen en rust nemen.
Dat mag ik wel hopen ja!
Succes met je essays
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 02:50
Verwijderd
Laat gerust het achterste van je tong eens zien. -- Lijkt me beter van niet.

Ook daarin zijn natuurlijk gradaties, probeer altijd toch diplomatiek te blijven. -- Ik suck at diplomatie.

Met honing vang je meer vliegen dan met azijn. -- Ik vang sowieso meestal bot.

Luiheid is des duivels oorkussen. Maar bestaat de duivel eigenlijk wel? -- Define "luiheid" en überhaupt het concept "duivel" is irrationeel en derhalve irrelevant.

Hoe dan ook, je voelt je vandaag lui. -- Nee, hoor. Ik voel me wel meh.

Het lijkt wel of je jezelf uit de modder moet trekken bij alles wat je onderneemt. -- Nou, vooruit. Daar zit kern van waarheid in.

Alles gaat dan ook nog eens erg traag en je maakt veel meer fouten dan anders. -- Klopt voor de helft; alles lijkt inderdaad akelig traag te gaan. Ik heb mezelf niet op fouten kunnen betrappen. Hooguit onhandigheden.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 07:52
Verwijderd
Het kan vandaag vriezen of dooien, het is maar net hoe het uitpakt.
Ik hoop dat het gaat dooien, al die sneeuw weer weg. Maar dat bedoelen jullie natuurlijk niet.

Doe geen overhaaste aankopen, want daar kun je flinke spijt van krijgen.

Dat deed ik net maar ik kreeg m'n geld terug.

Als je goede raad nodig hebt, vraag die dan aan jouw familie.
daar heb ik geen contact mee.

Herinneringen zijn leuk om op te halen, maar niet om erin te blijven hangen. Je moet altijd op de toekomst gericht blijven, want aan het verleden kun je immers niets meer veranderen. Leer je lessen uit het verleden en pas ze toe op de dingen die komen gaan. Van stilstand is absoluut geen sprake.
ja whatever.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Loop niet in zeven sloten tegelijk. Dit advies geldt eigenlijk voor al je levensdagen, maar vandaag is het wel zeer van toepassing.
Well duh.
Het vriest trouwens. Die sloten houden me wel.

Citaat:
Probeer te focussen op de belangrijkste dingen en laat de rest even rusten.
Maar het is weekend!

Citaat:
Je bent uitzonderlijk helder en snapt meteen hoe de dingen in elkaar (horen te) zitten.
Vertel dat aan mijn hoofdpijn.

Citaat:
Bovendien zit het geluk je mee en hoef je niet bang te zijn dat je jezelf op je duim zult slaan. Bereid je maar voor op een ontzettend hectische dag.
Maar het is weekend!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 11:30
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Het kan vandaag vriezen of dooien, het is maar net hoe het uitpakt.

Yeah right!
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 16:18
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Het kan vandaag vriezen of dooien, het is maar net hoe het uitpakt.

Nou het zal wel weer gaan vriezen, net als de afgelopen maand.

Doe geen overhaaste aankopen, want daar kun je flinke spijt van krijgen.

Het is zondag en de winkels zijn dicht.

Als je goede raad nodig hebt, vraag die dan aan jouw familie.

Ik heb geen goede raad nodig.

Herinneringen zijn leuk om op te halen, maar niet om erin te blijven hangen. Je moet altijd op de toekomst gericht blijven, want aan het verleden kun je immers niets meer veranderen. Leer je lessen uit het verleden en pas ze toe op de dingen die komen gaan. Van stilstand is absoluut geen sprake.

No shit. Maar dat moet ik wel een beetje leren, ik weet toch.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 16:25
Yukari-sensei
Avatar van Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
De scherpe kantjes van die ruzie zijn er wel af.
ik heb geen ruzie zover ik weet
Alles kan nu rustig uitgesproken worden.
Heb nauwelijks nog iets gezegd vandaag ;D
Als single ben je moedig en alert.
Single?! ik heb al iemand, of Batave moet me nog wat vertellen
Je laat dat lekkere ding niet aan je neus voorbij gaan.
Nee dat klopt, ik heb mijn kans gepakt
Kijk bij je versierpogingen uit dat je niet overdrijft. Neem de gulden middenweg. Het lijkt wel of er overal om je heen chaos heerst. Probeer je hoofd koel te houden, want voor je het weet ben je verwikkeld in een fikse ruzie. En helaas kun je dat niet zo één, twee, drie rechtzetten.
dat is gewoon stom.
__________________
Batave is heel gelukkig met Yukari-sensei :3
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 16:25
Verwijderd
Je hebt vandaag wat weerzin tegen je volwassen rol en de sleur die deze met zich meebrengt.

SNEEEUUW JAAAAA!


Je zou als het ware weer even kind willen zijn. Dit kan op veel manieren, zonder dat je daarvoor letterlijk kind hoeft te worden.


SNEEUWBALLEN GOOIEN JAAAA

Je zou vandaag behoefte kunnen hebben aan wat leven in de brouwerij. Tegelijk laat je dat teveel van je omgeving afhangen. Wees je bewust dat een initiatief ook van jezelf kan uitgaan. Een vonkje van jouw kant kan aanleiding geven tot een spetterend vuurwerk.

*GOOIT ENORME SNEEUWBAL IN DE KANTINE*
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 14:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Een leugentje om bestwil moet af en toe kunnen, als het niet om al te belangrijke zaken gaat.
Ja, stimuleer me maar om te liegen en bedriegen.

Laat ook het welzijn van degenen die van jou afhankelijk zijn, meespelen in je beslissing.
Oh ok.

Op tijd komen lijkt vandaag erg moeilijk te zijn.
Ik had één afspraak en was prima op tijd.

Je valt van het een in het ander en wordt er zelfs dol van.
Ohja?

Het kan goed zijn om eens te bekijken of je je dagen niet te vol hebt ingepland.
Valt wel mee hoor.

En dan zul je meteen ontdekken dat er andere dagen zijn waarop je niet zoveel te doen hebt.
Ha, jij hebt duidelijk een andere agenda voor me dan ik hier.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 14:44
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Blijf optimistisch, ook al gaat niet alles zoals jij het graag zou willen.

Alles gaat al meer dan een half jaar niet zoals ik zou willen.

Ga vandaag eens gezellig de stad in met een vriend of vriendin. Op die manier krijg je weer energie voor de komende, drukke dagen.

Ja want de stad in gaan is leuk joh met al die vervelende mensen en ook nog eens een schuldgevoel omdat je geld uitgeeft en niet aan het studeren bent.

Wanneer je mensen wilt overtuigen van jouw gelijk, dan is dit het moment hiervoor.

Yeah! Nu er nog achterkomen waarover!

Je hebt geen enkele behoefte om er met de botte bijl tegenaan te gaan en dat werpt zo z’n vruchten af. Waarschijnlijk sta je zelf nog versteld over de resultaten die je behaalt.

Nou dat hoop ik dan maar!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 14:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Vandaag transpireer je meer dan normaal. Reeds bij de minste of geringste inspanning lopen de zweetdruppels over je voorhoofd. Je bent ook erg snel buiten adem. Je zou kunnen denken dat je ziek bent, maar de thermometer zal dat niet bevestigen. Wanneer er zich vandaag veranderingen zullen voordoen op je werk, probeer je er dan niet te veel op te fixeren. Je kwelt jezelf al voordat je er überhaupt bent. Met zo’n instelling kun je er natuurlijk nooit een positieve draai aan geven. Probeer er een beetje blanco in te stappen.


Dit herken ik helemaal niet.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 15:05
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Beleefd zijn is in een heleboel situaties verstandig. Je kunt echter ook te beleefd zijn en mensen kunnen je daardoor zelfs gaan wantrouwen. Ook zijn er mensen die graag misbruik maken van jouw galante manieren en lopen daardoor vrij snel over je heen. Je hoofd zit te vol, en je bent eerder “Oost-Indisch doof” dan werkelijk doof. Het is zaak wat dingen af te laten vloeien, bijvoorbeeld door langslepende probleempjes tot een oplossing te brengen.

Ha ha, ik en beleefd en galante manieren? Nee, dat gaat niet helemaal samen. Mijn hoofd is inderdaad vol, maar ik ben niet "Oost-Indisch doof", soms alleen wat afwezig. En welke langslepende problemen? Wat heb ik gemist?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 15:17
Verwijderd
Vandaag transpireer je meer dan normaal.

Uh, nee, ik heb een goede deo?

Reeds bij de minste of geringste inspanning lopen de zweetdruppels over je voorhoofd.

Uh, nee, ik heb een goede conditie?

Je bent ook erg snel buiten adem.

Uh, nee, ik heb goede longen?

Je zou kunnen denken dat je ziek bent, maar de thermometer zal dat niet bevestigen.

Uh, nee, ik voel me kiplekker?

Wanneer er zich vandaag veranderingen zullen voordoen op je werk, probeer je er dan niet te veel op te fixeren. Je kwelt jezelf al voordat je er überhaupt bent. Met zo’n instelling kun je er natuurlijk nooit een positieve draai aan geven. Probeer er een beetje blanco in te stappen.

How about 'ik ga gewoon niet want ik hoef niet meer'?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 16:25
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Je krijgt helaas te maken met bemoeizuchtige mensen. Hoe goed hun bemoeienissen ook bedoeld zijn, laat je het initiatief niet uit handen nemen. Het is belangrijk dat je de gevolgen van je eigen gedrag ervaart om (weer eens) te weten wat je eigenlijk wilt. Het kan zijn dat je meer dan anders een complimentje nodig hebt van je collega’s of superieuren. Probeer verder zo weinig mogelijk extra activiteiten te plannen, je hebt het namelijk al druk genoeg.

Die laatste zin klopt wel
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 20:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Let wat beter op je gezondheid. Je hebt namelijk wat meer kans op een ontsteking, of een verkoudheid. Luister dus extra goed naar de signalen die je lichaam je geeft. Kruip eerder onder de wol, trek wat dikkere kleding aan en eet wat meer verse groente.Dat verhoogde risico komt vast niet omdat het VRIEST BUITEN?
Geniet van je vrije tijd en steek die ook in dingen die je leuk vindt. Natuurlijk zijn er ook verplichtingen waar je aan moet voldoen, maar je moet ook lekker plezier maken!
Ik heb zoveel tijd dat zelfs als ik alle plezier in de wereld maak ik nog vrije tijd heb joh! Plezier maken heeft niks met tijd te maken. stomme horoscoop.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 11:05
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Mijne klopt voor geen meter, ik ben Maagd

Tussen jou en je partner gaat het lekker. Jullie kunnen nauwelijks van elkaar afblijven.
Oh ja? dan mag er wel eerst een hoop veranderen, momenteel zie ik hem nauwlijks..

Ook als single blijf je niet lang alleen. Het samenwerken op je werk gaat prima. En dat terwijl je normaal gesproken veel liever je eigen gang gaat.
Ik heb niet eens werk dat mijn eigen gang gaan klopt wel


Thuis valt er nog het een en ander op te ruimen.
Als ik nog meer ga boenen dan schrob ik de vloeren weg, en gaan er tegels loslaten.

Je vraagt jezelf af waar je staat en waar je naartoe wilt. Allerlei onderwerpen passeren dan ook de revue. Van psychologie tot astrologie. Misschien is het handig om er eens met iemand over te praten. Twee mensen weten meer dan één.

Uhm.. ja vast..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 11:08
Verwijderd
Er zijn van die dagen dat je meer geluk hebt dan op andere dagen. Vandaag is Vrouwe Fortuna jou beslist gunstig gezind. Pas er echter voor op niet al te overmoedig te worden.

Nou, als dat kunnen

Je werk bevalt je niet meer. Dat is duidelijk. Maar afwachten verandert daar niets aan. Ga rustig op zoek naar iets anders. Doe liever niets overhaast.

Te laat, gisteren was mn laatste wekdag

Je partner is niet tevreden met hoe het gaat tussen jullie. Hij of zij denkt dat je er klaar mee bent. Geef duidelijk aan wat je denkt.

Oei, ik zal hem direct aan de tand gaan voelen!
Ha, hij ontkent het.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 11:55
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Zonder dat je het in de gaten hebt, schrik je je date af. Je bent gewoon net iets te direct.
Ehw, hij is directer

Je bent daarnaast te enthousiast bezig. Zowel in de liefde als op je werk. Hierdoor raakt je energie al snel op. Probeer jezelf af en toe een keer af te remmen. Daarmee blijf je veel beter in balans.
Muhaha *gaap* *onderuithang*

Als sportende of carrièregericht persoon ga je voor de overwinning. Daarbij boek je heel wat positieve resultaten. Maar je wordt er ook minder populair door.
Hm als ik dat tentamen maar haal ..

Als single heb je weinig twijfels over die nieuwe liefde. De kans is erg groot dat dit de ware is.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 11:56
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Je geeft niet veel geld uit, maar toch is iedereen heel enthousiast over de cadeaus die jij hebt gekocht.

Cadeau's?

Je hebt je laten leiden door je originaliteit in plaats van je budget. En daarmee ben je een voorbeeld voor velen.

eh....?

Op je werk wordt er gespannen op je gereageerd.

Dat zal ik vanavond wel zien

Je relatie is even niet zo gezellig. In plaats van samen overleggen, kies jij voor commanderen. Er zijn echt andere manieren om je zin te krijgen.


Nou, zij is meer de dominante factor

Je wilt goed voor de dag komen, omdat er een aantal feestjes aankomen. Het is logisch dat je er goed uit wilt zien.

Feestjes?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 13:47
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Jij gaat je vandaag geen moment vervelen. Daar wordt het te druk en te boeiend voor.

Ik verveel me anders nu.

Om leuk voor de dag te komen, hoef je geen bakken met geld uit te geven. Je bent creatief genoeg om iets hips te doen met je bestaande garderobe. Zet wat extra geld opzij.

Het is helaas te koud voor veel van mijn kleding.

Zowel privé als zakelijk blijft wederzijds respect onontbeerlijk. Laat je niet teveel van de wijs brengen door mensen in jouw omgeving. Er zou met vrienden wat onenigheid kunnen ontstaan over geld.


Ja vast, van de wijs brengen door wat? En mijn vrienden en onenigheid over geld, riiiiight. :')
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 16:29
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Je voelt jezelf vandaag waarschijnlijk wat minder lekker in je vel zitten. Met veel moeite kun je maar net een slecht humeur omzeilen. Sta eerst eens stil bij je lichaam. Luister je wel voldoende naar de signalen die je lichaam jou geeft? Wat jij vooral nodig hebt, is extra lichaamsbeweging. Dat is goed voor zowel lichaam als geest. In de liefde ervaar je flinke ups en downs. Jouw grillige inbreng is daar de oorzaak van. Geef daarbij niet steeds de ander de schuld. Jij bent de wispelturige partij.

Dat minder lekker in m'n vel zitten klopt wel. Maar die extra lichaamsbeweging nou echt niet. Ik loop al de hele dag van hot naar her omdat ik zo onrustig ben. Verder geen ups en downs in de liefde dus dat scheelt ook al weer.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 16:32
Verwijderd
Jij gaat je vandaag geen moment vervelen. Daar wordt het te druk en te boeiend voor.
haha nou daar heb ik niks van gemerkt want ik heb me verveeld op het werk.

Om leuk voor de dag te komen, hoef je geen bakken met geld uit te geven. Je bent creatief genoeg om iets hips te doen met je bestaande garderobe.
wat weet jij daar nou van. mijn garderobe valt uit elkaar van armoede ;x

Zet wat extra geld opzij.
als ik extra geld zou hebben zou ik dat wel doen.

Zowel privé als zakelijk blijft wederzijds respect onontbeerlijk. Laat je niet teveel van de wijs brengen door mensen in jouw omgeving. Er zou met vrienden wat onenigheid kunnen ontstaan over geld.

ja whatever.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 20:39
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Je voelt jezelf vandaag waarschijnlijk wat minder lekker in je vel zitten. Met veel moeite kun je maar net een slecht humeur omzeilen. Sta eerst eens stil bij je lichaam. Luister je wel voldoende naar de signalen die je lichaam jou geeft? Wat jij vooral nodig hebt, is extra lichaamsbeweging. Dat is goed voor zowel lichaam als geest. In de liefde ervaar je flinke ups en downs. Jouw grillige inbreng is daar de oorzaak van. Geef daarbij niet steeds de ander de schuld. Jij bent de wispelturige partij.
Jep.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 21:05
Verwijderd
Tijdens een etentje erger jij je groen en geel. Je hebt een sterke mening over iets en die steek je niet onder stoelen of banken. Het is goed dat je voor jezelf opkomt, maar dat verpest wel de sfeer. En of je daar nu op zit te wachten? Weeg je uitspraken dus af. Het is nooit leuk om met je neus op de feiten te worden gedrukt en daar zul je heel snel mee te maken krijgen. Helaas, de waarheid is hard, maar je zult er toch mee moeten leven.

Ehm, nee. Plz try again.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 22:32
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Je geeft niet veel geld uit, maar toch is iedereen heel enthousiast over de cadeaus die jij hebt gekocht.

Cadeau's?

Je hebt je laten leiden door je originaliteit in plaats van je budget. En daarmee ben je een voorbeeld voor velen.

eh....?

Op je werk wordt er gespannen op je gereageerd.

Dat zal ik vanavond wel zien

Je relatie is even niet zo gezellig. In plaats van samen overleggen, kies jij voor commanderen. Er zijn echt andere manieren om je zin te krijgen.


Nou, zij is meer de dominante factor

Je wilt goed voor de dag komen, omdat er een aantal feestjes aankomen. Het is logisch dat je er goed uit wilt zien.

Feestjes?
Op werk ging het juist donders goed
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 14:03
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
De dingen waar jij van droomt zijn heus niet zo onhaalbaar. Misschien moet je er her en der wat meer uithoudingsvermogen bij sprokkelen. Ook een creatieve geest zal erg behulpzaam zijn. Je staat bekend als een gulle gever, zeker de laatste tijd. Bepaalde zaken uit het verleden kun je maar beter laten rusten. Het is het niet waard om al die dingen weer op te rakelen. Je trekt namelijk een hele beerput open. Alles is nu toch prima? Laat je niet ontmoedigen, want daar bereik je niets mee.
Okeee.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 14:17
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Op je werk zal er geduld van je worden gevraagd. Vecht er niet tegen. Geniet van het leven en kijk verder dan jouw neus lang is. Dit is een zeldzame tijd waarin je bijna kunt zaaien en oogsten tegelijk. Waar krijg je zoiets nog? Maak hier dus even goed gebruik van. Probeer je niet zo veel te ergeren aan die ene kwestie. Als je je er teveel in vastbijt, krijg je er geheid problemen mee. Het is verstandiger om kalm te blijven en om advies te vragen aan iemand die verstand van zaken heeft.

Ik werk vandaag niet. En verder.. eh?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 14:22
Verwijderd
Als je een relatie hebt, worden er toekomstplannen besproken. Wanneer je single bent, ben je helemaal in de ban van een bepaald persoon. Hij of zij laat niets merken, omdat die persoon totaal geen benul heeft van jouw gevoelens.

Als ik toekomstplannen bespreek dan zegt m'n vriend altijd 'dat is echt weer zo'n vrouwending he om de toekomst te bespreken '

Maak je geen illusies dat je slapend rijk zult worden.

jawel.

Wees vandaag alert als het om getallen gaat

ik gaf het verkeerde telnummer van een collega aan een andere collega, noes!

Een verandering waar een verhuizing aan vastzit, betekent niet per sé een stap vooruit. Je zou jezelf vandaag wat rebelser kunnen voelen dan gebruikelijk.


ik ben niet van plan om te gaan verhuizen en ik ben te gaar om rebels te zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 14:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Je komt wispelturig over op anderen en daardoor is het lastig om met jou om te gaan. Het heeft alles te maken met de liefde. Het is nu erop of eronder. Het ligt er maar aan hoe sterk jullie relatie is. Dat bepaalt de afloop.

Ehm, alles gaat prima

Je houdt je irritaties niet bepaald voor je en dat maakt van jou een soort wandelende tijdbom.

Natuurlijk :')

Op school of op je werk zoekt iedereen dekking, wanneer jij binnenkomt. Vergeet niet dat je op deze manier de hele sfeer bepaalt.

Ehm. Nee.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 16:04
Yukari-sensei
Avatar van Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Als single durf je geen initiatief te nemen. Dat is jammer, want er hangt liefde in de lucht.

klopt half. Ik ben geen single maar er hangt wel liefde in de lucht :'D

Daarnaast heb je het gevoel dat alles tegenzit. Niemand lijkt mee te werken en dat vreet energie. Zorg in ieder geval voor voldoende nachtrust en ontspanning.

Er is een deel van mensen dat niet meewerkt op dit moment, maar het vreet geen energie want ik ben cool

Het wordt een topdag. Je staat vaak in de belangstelling en daar geniet je ouderwets van. Ook in de liefde loopt alles op rolletjes. Als single moet je de aanbidders of aanbidsters van je af slaan.

nahh, ik ben nog steeds geen single : D

Heb je een relatie, dan is het één en al romantiek.

zeker weten -wink-
__________________
Batave is heel gelukkig met Yukari-sensei :3
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 18:31
Verwijderd
Dit lijkt een gunstig moment te zijn om verschillende zaken aan te pakken en door te zetten. Dat laatste is misschien nog wel het belangrijkst. Je kunt wel veel beginnen, maar als je het niet afmaakt heb je nog niets.
True, maar daar heb ik nu geen zin in.

De complimentjes en bedankjes vliegen je om de oren.
Mwah.

Daar groeit jouw ego nog meer van.
Nóg meer.

Tussen jou en je vriend of vriendin gaat het minder lekker. Probeer ondanks alle drukte tijd voor elkaar te nemen.
Het tegenovergestelde eigenlijk. Het gaat goed en we houden afstand.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 22:54
Alifar
Alifar is offline
Wanneer alles vandaag tegenzit, probeer dan niets te forceren. Wacht rustig af tot het avond wordt, dan wordt het vanzelf weer wat beter. Neem geen blad voor de mond en geef oprecht jouw mening. Je vrienden hebben verrassend nieuws waar ze je mee weten op te beuren. Zorg ervoor dat je voldoende koffie in huis hebt. Deze avond zou een knaller kunnen worden. Het is prima om een heerlijke relatie te hebben, maar om dat steeds in het openbaar te laten zien…

Alles zat idd tegen vandaag
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 02:48
Verwijderd
Als spaarzaam type kun je wel eens doorslaan op financieel vlak. Zuinig zijn is oké, maar nu ga je te ver. De uitverkoop weet je te trotseren, je wilt liever sparen. Eh? Ik ben helemaal niet zuinig.

Of je nu vrij bent van je werk of niet, dat gevoel heb je wel. .. teh fuck.

Er zijn heel veel buitengewone verklaringen voor bepaalde zaken, maar soms moet je het gewoon zoeken in de meest logische hoek. Dat doe ik meestal.

Het is niet een dag om in te gaan op uitnodigingen. Reageer op een duidelijke manier, dan weten de mensen waar ze aan toe zijn. Eeeh ja, hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Daghoroscoop
SanneMons
5 05-06-2010 15:01
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart topic #25
Nona
487 16-04-2005 00:44
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 17:18
ARTistiek Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame!
Verwijderd
3 05-09-2001 08:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21.