Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Melk is lekker
Daar zijn de meningen over verdeeld en hoort bij ons Hollanders. Nee. Ze dronken al melk toen de koe net gedomesticeerd was, en niet alleen in Nederland, dus zo slecht zal het niet zijn, Is geen argument. aangezien zo'n beetje iedereen melk drinkt en de bevolking maar blijft groeien. Zo'n beetje iedereen eet ook hamburgers, en de bevolking blijft maar groeien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik snap dat je respect voor de natuur kan hebben, maar dat vind ik wel heel ernstig. 't stuk vlees ligt al in de winkel, 't zou zonde zijn om 't niet op te eten. Je kan 't ook zien dat het dier eervol is gestorven om jou eten te geven. Ja, in een klein hokje zodat 't lekker mals is, maar 't is nu toch al dood. Kanjeniksaandoen, opeten dan maar. Of zoiets als kaas of melk of eieren, oh nee, de koe heeft pijn omdat je aan z'n uiers trekt. Ohnee, de kip moet een ei leggen anders gaat dat ding dood, je kan 't moeilijk terug in z'n reet stoppen. En om dat te veranderen met chemische producten waar niks natuurlijks in zit vind ik ook zo'n kromme redenatie. Al moet ik ze wel credit geven voor hun gebrek aan zelfpreservatie.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Het zijn verder geen geldige argumenten voor of melk al dan niet gezond is. |
![]() |
||
Citaat:
Religie en voedsel met elkaar vergelijken :') Jamaar in die tijd had geen vette pizza's in evil kampen. Wel melk.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|