Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2010, 09:07
ST*R
ST*R is offline
Ahh vanavond gaan we uit eten! Heeel veel zin om m weer te zien
Oud 12-01-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
hmmm, vraagje, ligt jullie vriend in jullie armen of jij bij hem? (voor de dames, voor de heren vriendin en haar )
Mijn vriend vind het namelijk heerlijk om vlak naast me/half over me heen te liggen en dan ik met mijn armen om hem heen. Dan lijkt hij ook ineens zo erg schattig <3
Ik lig ook wel in zijn armen maar hij veel vaker juist bij mij. Ben ik de enige of hebben jullie dat ook?

En ik zie mijn lieverd niet meer tot woensdag. Mis em altijd heel erg omdat ik altijd zo heerlijk kalmeer in zijn bijzijn
Wij zijn voor we gaan slapen heel knuffelig. Ik lig altijd in zijn armen. Zo fijn is dat! De eerste maanden sliepen we iedere nacht samen in een eenpersoons bed. Helemaal ineengestrengeld.
Nu liggen we dat voor het slapen gaan dus wel, maar als het op slapen aankomt heel individualistisch. Nachtrust is belangrijk weetje!
Oud 12-01-2010, 12:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het verschilt uiteraard wel een beetje maar over het algemeen liggen we lepeltje/lepeltje waarbij hij met z'n rug tegen mijn buik aan ligt.
Oud 12-01-2010, 14:35
Neko*
Neko* is offline
Vanmiddag was zo fijn. Dat hij begrijpt dat ik bang ben en het soms allemaal niet kan bevatten. Dat hij zelfs de Dakar op pauze zet om me te knuffelen en te zeggen dat het wel goed komt, dat ik niet bang hoef te zijn, dat hij mijn hand wel vasthoud. Zulke goede gesprekken gehad. Over hem, over mij. Over hoe moeilijk we het gaan krijgen maar dat het wel goed komt. Mja. <3
Oud 12-01-2010, 14:52
wup
wup is offline
Citaat:
Het verschilt uiteraard wel een beetje maar over het algemeen liggen we lepeltje/lepeltje waarbij hij met z'n rug tegen mijn buik aan ligt.

Haha, dit heb ik eigenlijk alleen bij vriendjes die kleiner zijn dan ik en dat voelt wat dubbel.

Ik heb gewoon een keilelijke pyjama gekocht met de gedacht dat toch niemand mij snachts ziet. Gaat de verkeerde kant uit dit...
Oud 12-01-2010, 15:52
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
wij slapen doorgaans apart maar liggen wel vaak lepeltje lepeltje, hij dan achter mij. Lig ook vaak met mijn hoofd op zijn borst. Oh en heel vaak met tv kijken dan zit hij rechtop tegen de muur en lig ik tussen zijn benen
Oud 12-01-2010, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Haha, dit heb ik eigenlijk alleen bij vriendjes die kleiner zijn dan ik en dat voelt wat dubbel.

Ik heb gewoon een keilelijke pyjama gekocht met de gedacht dat toch niemand mij snachts ziet. Gaat de verkeerde kant uit dit...
Net voor het in slaap vallen lag ik altijd zo met de ex, en die was wel een stukje groter dan ik. Maar dat was vooral omdat hij bijna direct in slaap viel en ik niet, en ik moet me voor ik in slaap val echt nog 10x omdraaien (volgens mij overdrijf ik niet eens), en als hij dan al sliep, kon ik me met geen mogelijkheid meer onder zijn zware arm uit wurmen zonder dat hij wakker werd. Dus dan draaiden we het om en sloeg ik een arm om hem heen, omdat ik me dan kon omdraaien als ik die houding zat was Maar met de huidige is dat dus niet zo, omdat die veel lichter slaapt en minder snel in slaap valt, en dus wel wakker wordt als ik me om wil draaien, en braaf meedraait ofzo.

En die pyjama Ik loop als het koud is altijd in lompe pyjama's, en dan vaak ook een nachthemd met een losse broek eronder. Ging de vriend van mijn huisgenootjebestevriendinnetje erover klagen dat ik altijd in onsexy pyjama's door het huis liep Dus ik maar een nieuwe kopen, maar die vond ie ook al niet sexy Ja hallo, als ik in m'n eentje in bed lig, ga ik niet in een kort jurkje liggen, veel te koud! Maar dat doe ik mét vriendje ook, ik slaap toch niet altijd bij een straalkacheltje in bed...
Oud 12-01-2010, 17:20
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
@ WAT ik heb een scharrel zoals men dat mooi placht te zeggen en die lag afgelopen weekend gewoon lief in mijn armen terwijl ik door zijn haren heen aan het kroelen was. Ik vind het juist wel fijn als ik dat ook aan een jongen/man kan geven, die willen zich toch ook wel eens pietepeuterig kleintjes voelen.

Over diezelfde scharrel zit ik overigens ook meteen in dubio, weet niet zo goed of ik er mee door wil gaan. Het was heel fijn, maar op de een of andere manier treed er sinds zondagavond verwarring op.

De jongen die zo goed levelde heb ik onderhand wel gezien en hij heeft net weer gebeld of we wat zullen gaan doen binnenkort. Naja, als ik dan in dubio zit over die scharrel dan vind ik zo'n alternatief niet verkeerd.

Voor de rest gaat het wel lekker nu .
Oud 12-01-2010, 19:19
Verwijderd
(8) I kissed a girl and I liked it. (8)
Oud 12-01-2010, 19:23
Verwijderd
OOOOHHHH.... *jaloers is* Vertel meeeerrrr

Mijn beste vriendin heeft een vriendin (ook een vriendin) en ik ben zo jaloers op die 2
Oud 12-01-2010, 19:53
Verwijderd
Nou, het was oud&nieuw en ik en een vriendin vonden de mannen om ons heen niet de moeite waard dus eenmaal thuis kusten we elkaar. Dat was grappig, maar meer ook niet.
Oud 12-01-2010, 21:32
Verwijderd
Oud 12-01-2010, 22:04
Breg
Breg is offline
Heb de jongen die ik wel zie zitten gisteravond weer gezien, weer met een groep vrienden erbij. Same old story dus: het was gezellig, we hebben gepraat, gelachen, hij leek net wat meer aandacht voor mij te hebben, vaak naar mij kijken terwijl hij aan het praten was, maar dat was het. Verder weer niks.

Zouden vandaag gaan klimmen op een indoor klimwand hier in de buurt, hij zou misschien ook komen. Uiteindelijk is ie schijnbaar pas gekomen toen ik alweer weg was, dus hem verder niet gezien. Ben nu moed aan het verzamelen om te vragen of hij misschien dit weekend iets wil gaan doen...
Oud 12-01-2010, 22:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
En die pyjama Ik loop als het koud is altijd in lompe pyjama's, en dan vaak ook een nachthemd met een losse broek eronder. Ging de vriend van mijn huisgenootjebestevriendinnetje erover klagen dat ik altijd in onsexy pyjama's door het huis liep Dus ik maar een nieuwe kopen, maar die vond ie ook al niet sexy Ja hallo, als ik in m'n eentje in bed lig, ga ik niet in een kort jurkje liggen, veel te koud! Maar dat doe ik mét vriendje ook, ik slaap toch niet altijd bij een straalkacheltje in bed...
mijn zwager was ook zwaar geschokt toen ik vertelde wat voor pyjama's ik draag (flanel, lange broeken met gekke, schattige beestjes erop) Hij had helemaal medelijden met mijn vriend. Maar hij vind bijna alles wat ik aantrek wel sexy, lekker handig
Oud 12-01-2010, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Heb de jongen die ik wel zie zitten gisteravond weer gezien, weer met een groep vrienden erbij. Same old story dus: het was gezellig, we hebben gepraat, gelachen, hij leek net wat meer aandacht voor mij te hebben, vaak naar mij kijken terwijl hij aan het praten was, maar dat was het. Verder weer niks.

Zouden vandaag gaan klimmen op een indoor klimwand hier in de buurt, hij zou misschien ook komen. Uiteindelijk is ie schijnbaar pas gekomen toen ik alweer weg was, dus hem verder niet gezien. Ben nu moed aan het verzamelen om te vragen of hij misschien dit weekend iets wil gaan doen...
*checkt profiel* Hee wat vet, zit je nog steeds in Seattle? Wat doen? /offtopic
Oud 12-01-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:

just do it.

de jongen in kwestie mag je sowieso, dus keihard kun je niet vallen en you wanna be quick want anders is het moment voorbij en zit je in de friendzone..

good luck
Oud 12-01-2010, 23:10
Verwijderd
Bwa, in twijfelzone door msn-gesprek met vriend, zoals jullie hier al konden lezen ^^
Oud 13-01-2010, 01:14
Verwijderd
Ahhh thuis komen naar een warm huis en een vriend is fijn
Oud 13-01-2010, 07:38
Dvine
Dvine is offline
Rrrr, sauna is zo relaxed samen.. Gister was een heerlijk dagje...
Oud 13-01-2010, 10:39
ST*R
ST*R is offline
Gister had ik heel veel zin om m te zien, maar het liep een beetje uit op een drama. Eerst was hij chagerijnig omdat zn afstuderen niet goed ging, later ging dat wel weer beter. Maar snachts begon hij opeens dingen te zeggen waar ik echt heel erg van schrok.Op een gegeven moment zei dat dat we het dan maar uit moesten maken, en dat vond hij echt niet leuk om te horen. Later vond hij ook dat hij stomme dingen zei en dat hij aan het zeuren was, toen was ie ook wel weer lief Nu wel weer goed geloof ik, maar hij heeft me wel beetje bang gemaakt. Ik wil m echt niet kwijt..
nadat het weer goed was wel echt ontzéttend goede sex gehad
Oud 13-01-2010, 11:15
Breg
Breg is offline
Citaat:
*checkt profiel* Hee wat vet, zit je nog steeds in Seattle? Wat doen? /offtopic
Hmm denk dat het tijd is om m'n profiel te updaten, ben al sinds juni niet meer in Seattle, maar zat daar een jaar op uitwisseling van m'n studie. Zit nu in Schotland waar ik de rest van m'n studie doe...

Ontopic: heb hem een berichtje gestuurd of hij misschien zin had om vrijdag te gaan skien. Hij schreef terug dat het weer misschien bagger wordt, dan dan geen skien, maar dat we dan wel wat anders kunnen verzinnen om te gaan doen .
Oud 13-01-2010, 11:39
stout!
stout! is offline
Citaat:
you wanna be quick want anders is het moment voorbij en zit je in de friendzone..
Ja serieus kun je als meisje ook in de friendzone raken ?
Oud 13-01-2010, 11:49
WAT
WAT is offline
Citaat:
Ja serieus kun je als meisje ook in de friendzone raken ?
heel goed zelfs, tot ergernis van mijzelf af en toe Veel prachtige jongens die ik ken zien mij alleen maar als vriend, zonder ook maar iets extra....

OT: gaat weer lekker, net ff in de pauze met hem zitten knuffelen, en dan worden we altijd aangestaard door de andere leerlingen (ruim 95% is hier jongen ) wat wel eens ergerlijk is... maarja kan er niet veel aan doen....
En aankomend weekend lekker bij hem zijn ^^
Oud 13-01-2010, 11:50
Verwijderd
ja jeetje zeg stout, jij denkt zeker; als er seks in het spel komt is elke jongen te verleiden, maar zo werkt het niet he! straks ben je one of the guys of, dat kan idd ook, die vriendin waar je ooit een keer dat foutje mee gehad hebt en waar je huidige vriendin zo ongelukkig mee is
Oud 13-01-2010, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Ontopic: heb hem een berichtje gestuurd of hij misschien zin had om vrijdag te gaan skien. Hij schreef terug dat het weer misschien bagger wordt, dan dan geen skien, maar dat we dan wel wat anders kunnen verzinnen om te gaan doen .
Dat is goed nieuws, toch?
Oud 13-01-2010, 13:21
Signy
Signy is offline
Citaat:
heel goed zelfs, tot ergernis van mijzelf af en toe Veel prachtige jongens die ik ken zien mij alleen maar als vriend, zonder ook maar iets extra....
Ja maar toch alleen omdat zij denken: "zíj doet niks dus het is niks".. ?Volgens mij kan je als meisje zijnde het niveau een level hoger brengen door die jongen weer meer aandacht te geven en te laten zien dat je hem wilt.
Maar goed, nooit in praktijk uitgebracht.

@Breg: hoopvolle reactie van hem, ben benieuwd.
Oud 13-01-2010, 13:27
WAT
WAT is offline
Nee hoor, heeft niks te maken met het niet laten zien van interesse Ik ben een hele erge flirt maar ik schijn weer niet vrouwelijk genoeg te zijn in mijn gedrag
Oud 13-01-2010, 13:35
Breg
Breg is offline
Citaat:
Dat is goed nieuws, toch?
Oud 13-01-2010, 16:10
Daantjer
Daantjer is offline
hoopt dat onze roosters volgende week een beetje gelijk worden gemaakt, hoeft ze niet meer op me te wachten
Oud 13-01-2010, 17:40
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
1 jaar samen sinds maandag...
Tijd gaat snel.
Ik hou echt van haar...(denk dat gevoel voor het eerst echt in mijn leven bij iemand anders dan vrienden / familie)
Ik mis haar wel beetje nu... ;-)
We zien wel waar het schip strand!
Oud 13-01-2010, 20:57
ST*R
ST*R is offline
Had de sex jongen laatst gesmst dat ik een vriendje heb, eerst allemaal lieve/zielige smsjes terug en later boze. Toen had ik zoiets van: bekijk het. Week later smsje of ik nog een vriend heb. Net weer 1 met alleen ´ik mis je..´. zucht. beetje jammer dat ik nog steeds niet kan zeggen dat het me helemaal niks doet.. wel ´grappig´ dat dit nu net komt als het even iets minder met vriendje gaat, sex jongen is toch mijn soort van mr big dus blijft moeilijk om hem af te wijzen, zeker nu
Ow en ik weet nog niet helemaal of het nu weer goed is met vriendje en mij of dat ik me nog zorgen moet maken. Lekker zooitje weer

Laatst gewijzigd op 13-01-2010 om 21:11.
Oud 13-01-2010, 21:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:

Tis gewoon zo gegroeid. Ik lig (vanaf het voeteneind gezien) rechts en hij links en we slapen allebei op onze rechterzij. Hij vindt het fijn om in slaap te vallen met mijn hand op zijn buik en ik vind het fijn om tegen hem aan te kruipen, hem te kunnen knuffelen en vasthouden en achter hem weg te kruipen dus vind het wel prima zo maar heel veel mensen vinden het vaag

Ow, en m'n vriend vindt mij volgens mij juist wel schattig in m'n snoopy en pink panther pyjama's

Citaat:
wij slapen doorgaans apart maar liggen wel vaak lepeltje lepeltje, hij dan achter mij. Lig ook vaak met mijn hoofd op zijn borst. Oh en heel vaak met tv kijken dan zit hij rechtop tegen de muur en lig ik tussen zijn benen
Zo lig ik ook vaak bij tv kijken Of hij op z'n rug en ik dan op m'n zij tussen hem en de leuning van de bank in met m'n hoofd op zijn schouder/borst.
Oud 13-01-2010, 21:19
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ow, en m'n vriend vindt mij volgens mij juist wel schattig in m'n snoopy en pink panther pyjama's
Echt? Ik vind het zelf ook niet zo charmant, dus probeer wel altijd iets moois aan te doen. Dan voel ik mezelf ook charmanter Al had ik er laatst een van mijn ouders gekregen met koetjes, die doe ik dan aan wanneer ik thuis over de gang loop, want anders gaat het vriendje zeuren dat ik echt niet zo over de gang kan gaan

Ontopic: we vinden elkaar wel heel erg lief Maar stiekem is het ook wel fijn dat hij nu weg is om te repeteren Oeh en ze hebben de komende maand wel twee toffe optredens staan, 4 februari in dB's Utrecht en eind februari in de 013 in Tilburg. En ik hoop echt dat ze doorgaan, maar hoe dan ook ben ik echt trots op hem
Oud 14-01-2010, 00:53
Verwijderd
Gister een half uur gebeld over helemaal niks Morgen als het goed is koffie drinken. En zaterdag bij 'm eten en daarna een feestje. Prima dus.
Oud 14-01-2010, 11:48
Verwijderd
shittt ik word net wakker met een kater en bedenk me dat ik heb staan kloten met een studiegenootje wat om verschillende redenen echt een heel slecht idee was
Oud 14-01-2010, 12:52
Verwijderd
zaterdag afspreken met de jongen die ik meteen nadat het uit was met mijn ex, ontmoette. toen was het te snel maar nu?
Oud 14-01-2010, 13:03
Breg
Breg is offline
We gaan morgen een dag lang door de heuvels trekken, ondanks de voorspelde stortbuien. Ik was net zo lief een film gaan kijken ofzo, maar hij wil graag de natuur in...
Tja, ik moet er wat voor over hebben om indruk te maken denk ik maar .
Oud 14-01-2010, 15:10
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
zaterdag afspreken met de jongen die ik meteen nadat het uit was met mijn ex, ontmoette. toen was het te snel maar nu?
Leuk! En hij is vast leuker dan je ex

Offtopic: ik vond het superleuk je eens te zien! en de volgende keer krijg jij een biertje van mij
Oud 14-01-2010, 15:19
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ontopic: ik heb hem gisteravond gezien maar expres geen oogcontact of iets gezocht, ik kom hier wel over heen
Oud 14-01-2010, 15:23
kuik
kuik is offline
yay, we hebben het zo leuk samen <3.
Oud 14-01-2010, 18:09
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dit vat dus precies samen hoe ik me voel
Oud 14-01-2010, 18:23
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ontzettend zenuwachtig geen verder uitleg (A)
Oud 14-01-2010, 19:58
Signy
Signy is offline
Pffffffff de Aussie uit London belde me met de mededeling dat hij een ivm een expositie betreffende zijn werk, hier in Amsterdam komt om die expo bij te wonen. En nu komt hij dus over 3 weken hier voor 3 dagen en hij blijft bij mij crashen..!!!
Jemig, best eng.
Net vriendinnen gebeld met de vraag of ze ook die dagen vrij zijn want helemaal alleen met hem = doodeng maar ze nemen niet op!
GRRR
Oud 14-01-2010, 20:17
Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Citaat:
i loooove mijn vriend :'D
helaas zie ik hem veeeel te weinig door afstand en school
lang leven communicatie via internet!
Oud 14-01-2010, 20:36
Daantjer
Daantjer is offline
Ik lieft mijn girlfriend <3 zie haar alleen te weinig omdat de dag zo kort duurt
nouwja, allang blij dat ze bij me op school zit en ik ±iedere dag 4 uur met haar kan spenderen
Oud 14-01-2010, 20:39
Verwijderd
Hm ik voel me beetje slecht omdat ik niet uitga met vrienden van surfvereniging, maar m'n huisgenootjes zijn zo lief en we ze gaan met z'n allen uit en dan ga ik nu toch liever met hen mee
Oud 14-01-2010, 20:42
Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Citaat:
Ik lieft mijn girlfriend <3 zie haar alleen te weinig omdat de dag zo kort duurt
nouwja, allang blij dat ze bij me op school zit en ik ±iedere dag 4 uur met haar kan spenderen
/jaloers
ik zie mijn vriend alleen in de vakanties en heeeeel soms als er iets bijzonders is een dagje tussendoor (lees: 1 a 2x in de 7 weken) boeoeoeoeoeee.
Oud 14-01-2010, 21:09
Breg
Breg is offline
Morgen gaan we dus samen door de heuvels trekken. Zijn laatste smsje

"oke zie je morgen, voel je vrij om rond te vragen of er anderen zijn die meewillen"

Dit is gedoemt tot niks meer dan vriendschap
Oud 14-01-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Leuk! En hij is vast leuker dan je ex

Offtopic: ik vond het superleuk je eens te zien! en de volgende keer krijg jij een biertje van mij
haha inderdaad

ennn ja helemaal mee eens mooierd!
Oud 14-01-2010, 21:23
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ontopic: ik heb hem gisteravond gezien maar expres geen oogcontact of iets gezocht, ik kom hier wel over heen
Hey giftig kevertje, kan het zo zijn dat ik jou nou al een paar keer achter de kassa bij de albert heijn in hoogland heb zien zitten?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten