Advertentie | |
|
![]() |
|
Het verschilt uiteraard wel een beetje maar over het algemeen liggen we lepeltje/lepeltje waarbij hij met z'n rug tegen mijn buik aan ligt.
|
Vanmiddag was zo fijn. Dat hij begrijpt dat ik bang ben en het soms allemaal niet kan bevatten. Dat hij zelfs de Dakar op pauze zet om me te knuffelen en te zeggen dat het wel goed komt, dat ik niet bang hoef te zijn, dat hij mijn hand wel vasthoud. Zulke goede gesprekken gehad. Over hem, over mij. Over hoe moeilijk we het gaan krijgen maar dat het wel goed komt. Mja.
![]()
||
![]() |
Citaat:
Haha, dit heb ik eigenlijk alleen bij vriendjes die kleiner zijn dan ik en dat voelt wat dubbel. Ik heb gewoon een keilelijke pyjama gekocht met de gedacht dat toch niemand mij snachts ziet. Gaat de verkeerde kant uit dit... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En die pyjama ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
@ WAT ik heb een scharrel zoals men dat mooi placht te zeggen en die lag afgelopen weekend gewoon lief in mijn armen terwijl ik door zijn haren heen aan het kroelen was. Ik vind het juist wel fijn als ik dat ook aan een jongen/man kan geven, die willen zich toch ook wel eens pietepeuterig kleintjes voelen.
![]() Over diezelfde scharrel zit ik overigens ook meteen in dubio, weet niet zo goed of ik er mee door wil gaan. Het was heel fijn, maar op de een of andere manier treed er sinds zondagavond verwarring op. De jongen die zo goed levelde heb ik onderhand wel gezien en hij heeft net weer gebeld of we wat zullen gaan doen binnenkort. Naja, als ik dan in dubio zit over die scharrel dan vind ik zo'n alternatief niet verkeerd. Voor de rest gaat het wel lekker nu ![]() |
![]() |
|
Heb de jongen die ik wel zie zitten gisteravond weer gezien, weer met een groep vrienden erbij. Same old story dus: het was gezellig, we hebben gepraat, gelachen, hij leek net wat meer aandacht voor mij te hebben, vaak naar mij kijken terwijl hij aan het praten was, maar dat was het. Verder weer niks.
Zouden vandaag gaan klimmen op een indoor klimwand hier in de buurt, hij zou misschien ook komen. Uiteindelijk is ie schijnbaar pas gekomen toen ik alweer weg was, dus hem verder niet gezien. Ben nu moed aan het verzamelen om te vragen of hij misschien dit weekend iets wil gaan doen...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de jongen in kwestie mag je sowieso, dus keihard kun je niet vallen en you wanna be quick want anders is het moment voorbij en zit je in de friendzone.. good luck |
![]() |
|
Gister had ik heel veel zin om m te zien, maar het liep een beetje uit op een drama. Eerst was hij chagerijnig omdat zn afstuderen niet goed ging, later ging dat wel weer beter. Maar snachts begon hij opeens dingen te zeggen waar ik echt heel erg van schrok.Op een gegeven moment zei dat dat we het dan maar uit moesten maken, en dat vond hij echt niet leuk om te horen. Later vond hij ook dat hij stomme dingen zei en dat hij aan het zeuren was, toen was ie ook wel weer lief
![]() nadat het weer goed was wel echt ontzéttend goede sex gehad
||
Citaat:
Ontopic: heb hem een berichtje gestuurd of hij misschien zin had om vrijdag te gaan skien. Hij schreef terug dat het weer misschien bagger wordt, dan dan geen skien, maar dat we dan wel wat anders kunnen verzinnen om te gaan doen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: gaat weer lekker, net ff in de pauze met hem zitten knuffelen, en dan worden we altijd aangestaard door de andere leerlingen (ruim 95% is hier jongen ![]() En aankomend weekend lekker bij hem zijn ^^ |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja jeetje zeg stout, jij denkt zeker; als er seks in het spel komt is elke jongen te verleiden, maar zo werkt het niet he! straks ben je one of the guys of, dat kan idd ook, die vriendin waar je ooit een keer dat foutje mee gehad hebt en waar je huidige vriendin zo ongelukkig mee is
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, nooit in praktijk uitgebracht. ![]() @Breg: hoopvolle ![]()
|
Had de sex jongen laatst gesmst dat ik een vriendje heb, eerst allemaal lieve/zielige smsjes terug en later boze. Toen had ik zoiets van: bekijk het. Week later smsje of ik nog een vriend heb. Net weer 1 met alleen ´ik mis je..´. zucht. beetje jammer dat ik nog steeds niet kan zeggen dat het me helemaal niks doet.. wel ´grappig´ dat dit nu net komt als het even iets minder met vriendje gaat, sex jongen is toch mijn soort van mr big
Ow en ik weet nog niet helemaal of het nu weer goed is met vriendje en mij of dat ik me nog zorgen moet maken. Lekker zooitje weer ![]()
Laatst gewijzigd op 13-01-2010 om 21:11. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ow, en m'n vriend vindt mij volgens mij juist wel schattig in m'n snoopy en pink panther pyjama's ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: we vinden elkaar wel heel erg lief ![]() ![]() ![]()
|
We gaan morgen een dag lang door de heuvels trekken, ondanks de voorspelde stortbuien. Ik was net zo lief een film gaan kijken ofzo, maar hij wil graag de natuur in...
Tja, ik moet er wat voor over hebben om indruk te maken denk ik maar ![]()
||
Citaat:
![]() Offtopic: ik vond het superleuk je eens te zien! en de volgende keer krijg jij een biertje van mij ![]()
|
Pffffffff de Aussie uit London belde me met de mededeling dat hij een ivm een expositie betreffende zijn werk, hier in Amsterdam komt om die expo bij te wonen. En nu komt hij dus over 3 weken hier voor 3 dagen en hij blijft bij mij crashen..!!!
Jemig, best eng. ![]() Net vriendinnen gebeld met de vraag of ze ook die dagen vrij zijn want helemaal alleen met hem = doodeng maar ze nemen niet op! GRRR ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Morgen gaan we dus samen door de heuvels trekken. Zijn laatste smsje
"oke zie je morgen, voel je vrij om rond te vragen of er anderen zijn die meewillen" Dit is gedoemt tot niks meer dan vriendschap ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #106 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 14:30 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 |