Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() We hadden ook een bulgaarse scheikundelerares die Schaikoende gaf en bijna geen Nederlands sprak en als je een vraag stelde zei ze: OOH MAAR DAT IS TOCH MAKKKKELUKKKK" en dan schreef ze het bord vol met dingen en wat eruit kwam had allang niks meer te maken met je vraag. Ze liet ook een keer leerlingen van stofjes proeven en toen moest een leerling afgevoerd worden naar het ziekenhuis. En vlak voor het eindexamen kwam ze erachter dat ze twee hoofdstukken vergeten was te behandelen. Volgensmij had je het wel met haar kunnen vinden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En foei katja, dat je zoiets niet weet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik raphael even een kusje gaf in de gang en ze zag dat riep ze ook altijd: 'EERST je diploma en DAN trouwen dus dan heee!' ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zowaar nauwelijks gezeik met treinen (in totaal maar zo'n 50 minuten vertraging ofzo) en optimaal gebruik gemaakt van de gratis thee in de Kiosk, maar wel een lekke band, dus naar huis lopen vanaf het station en het hele weekend geen fiets en mijn kaartje voor de voorstelling vanavond nog thuis hebben liggen terwijl ik nu bij mijn ouders zit. Het kan ook niet alleen máár feest zijn, natuurlijk.
|
![]() |
|
Ik heb het topic gelezen, maar ik snap de soof uitdrukking niet.
Oh, en ik heb op een r.k. basisschool gezeten, en vind dat ik daar prima onderwijs heb genoten. Daarna heb ik op een bisschoppelijk college de havo gedaan en daar heb ik eveneens een prima opleiding genoten. Ik vond het altijd maar raar dat er ouders waren die hun kinderen naar de andere kant van de stad stuurden voor de vrije of openbare school terwijl onze school zo dichtbij was en er niet echt een katholieke invloed was ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
Maar zelfstandig werken kan ik ECHT niet. Ik moet gepusht worden, de kennis moet me door de strot geduwd worden, anders komt het niet binnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|