Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2010, 12:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben zo bang om allerlei spoilers te zien daar
Oud 22-04-2010, 15:28
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik heb alleen maar Sandra bashing gezien in de comments.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 22:13
Ieke
Ieke is offline
Ik ben er nog totaal niet over uit. Alleen die aflevering van afgelopen maandag gezien, maar er is niemand waar ik nou echt warm van wordt. Ik kijk het nog maar even aan, voorlopig heb ik nog geen favoriet.
Oud 23-04-2010, 09:12
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
De make-overs moeten nog komen he... misschien helpt dat
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 22:55
Giles
Giles is offline
Aan de intro te zien denk ik niet dat het daarmee beter gaat worden.
Oud 25-04-2010, 17:11
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik ben er nog totaal niet over uit. Alleen die aflevering van afgelopen maandag gezien, maar er is niemand waar ik nou echt warm van wordt. Ik kijk het nog maar even aan, voorlopig heb ik nog geen favoriet.
Ik heb op het begin van zo'n seizoen nooit een favoriet. Er zijn dan te veel meiden om ze goed te leren kennen.
Oud 25-04-2010, 20:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
Aan de intro te zien denk ik niet dat het daarmee beter gaat worden.
De intro van vóór de make-overs is toch altijd anders dan die van ná de make-overs? Of heb ik dat maar bedacht?
Oud 26-04-2010, 21:48
Giles
Giles is offline
Allison is voorlopig mijn favoriet, London heeft een vreemd gevormd hoofd en ik vind het prima dat 'de vertegenwoordigster voor alle latino's' naar huis is
Oud 27-04-2010, 10:26
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Allison ook de mijne, hoewel ik denk dat London wel eens veel zou kunnen groeien. En die oudste (hmm naam?) vind ik echt geen mooi gezicht hebben maar ze doet het wel goed.

En Fo moet niet zo piepen. Mensen met zulke mooie gezichten mogen gewoon niet huilen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2010, 13:25
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vond Fo wel leuk, maar toen ging ze mauwen dat ze haar lelijk hadden gemaakt, komaan, het is een makeover, die mensen weten heus wel wat ze doen, die proberen je eruit te laten zien als een model, niet als een lelijke troel, dus toen vond ik Fo ietsje minder leuk. Maar die sproetjes hè<3

Ik vind dat London wel een heel raar hoofd heeft, dat werd er ook niet beter op na de makeover, maar goed. Die Jessica vond ik niet heel boeiend, dus vind het niet echt erg dat ze naar huis is, al vind ik Sandra irritanter.
Oud 27-04-2010, 13:48
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Jessica's ogen vond ik echt niet mooi, ben blij dat zij er uit is.

Fo's oude haar vond ik niet veel beter dan wat ze nu heeft trouwens, het was niet echt modieus ofzo. Nu wel op zich. Allison en London zijn mijn favorieten.

Celia heeft inderdaad niet zo'n mooi gezicht, zo'n uitstekende kin enzo, maar ze komt wel professioneler over dan de anderen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 08:32
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Bij Celia kun je zo duidelijk zien dat ze vroeger ontzettend lelijk was Maar zoals gezegd, mooi of lelijk maakt niet echt iets uit, als je er wat apart uitziet, kun je dat juist gebruiken, Celia doet dat wel, ze komt inderdaad erg professioneel over, vind haar wel tof. En Allison dus ook
Oud 04-05-2010, 13:44
Verwijderd
Ik vind Allison tot nu toe veruit het leukste.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 22:47
Giles
Giles is offline
Ik vond het wel een leuke opdracht, maar Allison moet wel snel over haar overcalculating stappen, anders is zij de volgende keer weg.
Oud 06-05-2010, 09:43
*oma*
*oma* is offline
Ik vind Celia zelfs een beetje eng
Oud 10-05-2010, 20:29
Ieke
Ieke is offline
Wtf, wat kan Celia lelijke gezichten trekken (en ze is al niet de knapste) en dan dat gedrag bij de jury. Fail!
Oud 10-05-2010, 21:18
Aurora
Aurora is offline
Celia. Ik vind dr leuk maar dit was echt een beetje jammer.

En ik snap niet dat die Sandra er nog inzit. Wat een vreselijk mens zeg, bah.

London is leuk.
Oud 10-05-2010, 21:33
Giles
Giles is offline
Woah, dat zal gezellig worden in het huis.
Oud 10-05-2010, 21:52
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Ik vond het echt een stomme poep-actie van Celia. Natuurlijk wil dingesje daar wel zijn, maar ze voelde zich op het moment dat ze dat zei heel rot, logisch dat je dan gaat twijfelen, dat betekent niet dat je er onder andere omstandigheden ook echt niet wil zijn... En dat was Celia gewoon openhartig verteld, dan had ze beter meteen kunnen zeggen wat ze daarvan vond. Sto-hom!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 08:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat een intriges weer... Ik vind het altijd wel wat onhandig als mensen gaan roepen dat ze naar huis willen, want de rest wil het vaak wél heel graag, maar dat geeft je natuurlijk niet het recht om dat te gaan overbrieven aan de jury, als ze écht naar huis wil, dan had ze dat wel aan de jury gezegd en niet zomaar een keer aan Allison. Want inmiddels was Tahlia natuurlijk allang weer van mening veranderd en wilde ze er weer helemaal voor gaan. Nogal een domme actie, dat komt de sfeer natuurlijk ook niet ten goede en ik vond voor één keer dat Tyra ergens goed op reageerde.
Oud 11-05-2010, 08:51
Verwijderd
Dat wordt drama daar in huis

Ik begin me wel steeds meer te ergeren aan Ms Jay, dat gedoe met die strik en dat kapsel, pff.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 09:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat gaaf dat ze die foto's met een echte oude camera maakten <3
Oud 11-05-2010, 11:09
Verwijderd
Ach, Tyra reageerde als een stomme aandachtzoekende hoer.
Celia had gelijk, punt. Ik zou het niet zo gedaan hebben, maar dat maakt haar actie niet minder rechtvaardig.
Tyra meteen weer belangrijk doen. Flikker toch op.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 11:10
Giles
Giles is offline
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Tyra Thalia aan zou spreken.
Oud 11-05-2010, 15:12
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Deed ze dat niet dan? Volgens mij zei ze wel zoiets van: als je nu maar steeds zo kon zijn als op deze foto... Dat leek me een duidelijke referentie. Al had ik wel gedacht dat ze iets explicieter zou zeggen: komaan meid, aan de foto's is te zien dat je het kunt, dus niet zo negatief de hele tijd, hup hup!

Maar Mr Soija, Celia had helemaal niet gelijk, Celia bracht het alsof Tahlia daar helemaal niet wilde zijn, maar dat was helemaal niet zo, het was één opmerking die ze maakte omdat ze het even niet zag zitten, maar daarna wilde ze wel weer, dan moet je iemand ook de kans geven om te laten zien dat je het wel echt weer wilt.
Oud 11-05-2010, 18:24
Verwijderd
Draaikont. Ze wil niet.
Aldus de feiten die ik zie.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 07:36
Verwijderd
Nee, ik denk dat ze niet zeker weet of ze wil omdat het misschien zwaarder is dan verwacht. Dat is iets anders dan dat ze echt niet wil en tegen haar zin in dat huis zit.

Celia had haar beter zelf even aan kunnen spreken, dan zo voor haar te spreken. Maar denk dat het ook te maken had met wie er uit moest. Als het Sandra was geweest, had ze het vast niet gedaan
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 08:01
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Nee, ik denk dat ze niet zeker weet of ze wil omdat het misschien zwaarder is dan verwacht. Dat is iets anders dan dat ze echt niet wil en tegen haar zin in dat huis zit.

Celia had haar beter zelf even aan kunnen spreken, dan zo voor haar te spreken. Maar denk dat het ook te maken had met wie er uit moest. Als het Sandra was geweest, had ze het vast niet gedaan
Dit dus. Volgens mij maakt iedereen wel dit soort momenten mee. Als alles tegen lijkt te zitten, en je merkt dat het een groot effect heeft op je gevoel van eigenwaarde, je mist thuis heel erg en je zit met allemaal van die enorme ego's in een huis waardoor je niet zo goed meer weet wie je nou zelf eigenlijk bent.... dan is het niet zo gek dat je even denkt 'moet ik dit wel doen?'. De fout die Tahlia maakte is om dat uit te spreken (wat ik ook weer wel heel logisch vind) want het is een keiharde competitie en niet iedereen is daar even puur in de relaties die ze aangaat in het huis.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 08:27
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Draaikont. Ze wil niet.
Aldus de feiten die ik zie.
Maar zelfs dan... Het is toch niet aan Celia te bepalen wie eruit gaat?
Oud 12-05-2010, 11:26
Verwijderd
Zij heeft dat ook niet bepaald.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 19:13
Aurora
Aurora is offline
Yesss eindelijk die Sandra eruit. En dan nóg zeggen dat ze de beste is! Hoe is het toch mogelijk.
Oud 18-05-2010, 19:53
Verwijderd
Typisch gevalletje van onzekerheid verbloemen door zo hard mogelijk te roepen dat je de beste bent.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 07:59
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik vond die foto van haar wel het mooist, verder prima dat ze eruit is.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 08:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben wel blij dat Sandra eruit was, had het ook wel flauw gevonden als ze Celia enkel hierom hadden weggestuurd, ze mag blij zijn dat ze haar foto's steeds zo goed vinden. En inderdaad, Sandra schreeuwt maar steeds dat ze de beste is, in een armzalige poging om zichzelf daarvan te overtuigen... Tsja.
Oud 20-05-2010, 21:05
Balance
Balance is offline
Ik vond het een beetje raar dat Jay tijdens de fotoshoot klaagde dat Celia met haar hele lijf poseerde. Want andere keren kunnen ze gerust weer klagen dat iemand het echt volledig moet voelen ipv doen-alsof.
Oud 24-05-2010, 21:46
niña
niña is offline
Deze week was er een dubbele aflevering, volgende week ook weer.
Oud 25-05-2010, 12:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, dat hoeft dan van mij ook weer niet, van die dubbele afleveringen... Zo gaat het wel heel snel.

Wat maken ze allemaal veel ruzie! En ik dacht echt dat Allison bij de laatste twee zou staan, maar ze mocht meteen door.
Oud 25-05-2010, 17:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bleh ik wilde nog wel vroeg op bed gaan, maar ja, ik kon natuurlijk geen aflevering missen
Oud 26-05-2010, 07:41
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Deze week was er een dubbele aflevering, volgende week ook weer.
Wtf, dat wist ik helemaal niet. Ik heb gewoon 1 aflevering gezien maandag. Wat is er in de 2e gebeurt?
Oud 26-05-2010, 07:49
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Spoiler

Want je kan eventueel ook op rtl.nl/gemist kijken
Oud 26-05-2010, 09:29
niña
niña is offline
En ze gaan naar Brazilië.
Oud 26-05-2010, 09:47
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O ja, met confetti en slingers en zo
Oud 26-05-2010, 12:09
*oma*
*oma* is offline
Ik kijk ze op youtube, weet alleen niet meer waar ik gebleven was
Oud 26-05-2010, 22:25
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Spoiler

Want je kan eventueel ook op rtl.nl/gemist kijken
Dank! Mooi dat dat ook kan, komt me toch beter uit
Oud 27-05-2010, 18:18
Aurora
Aurora is offline
Wie ging eruit bij de tweede aflevering?
Oud 27-05-2010, 23:54
Balance
Balance is offline
Citaat:
Wie ging eruit bij de tweede aflevering?
Spoiler
Oud 30-05-2010, 20:17
Giles
Giles is offline
Morgen weer tot half elf uitzending.
Oud 31-05-2010, 21:21
Ieke
Ieke is offline
Ik vind Allison echt steeds leuker worden en ze is echt mijn favoriet nu. Celia vind ik echt niks, niet in persoon, niet in de foto's.
Oud 01-06-2010, 08:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind Allison de hele tijd al het leukst, maar ze wordt ook steeds beter, dus dat is wel handig En ik ben blij dat Aminat er nog in zit, want het is zo leuk om haar gekwaak na te doen
Oud 01-06-2010, 18:55
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Huh ik kan niet meer bedenken wie er nog meer nog in zit en ik durf het niet op te zoeken omdat ik bang ben de uitslag te zien . Help!

Allison
Aminat
Teyona
??

Er zijn er toch nog 4?

En ik vond Allison ook altijd al wel leuk, jammer dat ze niet kan lopen .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten