Advertentie | |
|
![]() |
|
Allison is voorlopig mijn favoriet, London heeft een vreemd gevormd hoofd en ik vind het prima dat 'de vertegenwoordigster voor alle latino's' naar huis is
![]()
|
Ik vond Fo wel leuk, maar toen ging ze mauwen dat ze haar lelijk hadden gemaakt, komaan, het is een makeover, die mensen weten heus wel wat ze doen, die proberen je eruit te laten zien als een model, niet als een lelijke troel, dus toen vond ik Fo ietsje minder leuk. Maar die sproetjes hè<3
Ik vind dat London wel een heel raar hoofd heeft, dat werd er ook niet beter op na de makeover, maar goed. Die Jessica vond ik niet heel boeiend, dus vind het niet echt erg dat ze naar huis is, al vind ik Sandra irritanter.
|
Jessica's ogen vond ik echt niet mooi, ben blij dat zij er uit is.
Fo's oude haar vond ik niet veel beter dan wat ze nu heeft trouwens, het was niet echt modieus ofzo. Nu wel op zich. Allison en London zijn mijn favorieten. Celia heeft inderdaad niet zo'n mooi gezicht, zo'n uitstekende kin enzo, maar ze komt wel professioneler over dan de anderen. |
![]() |
|
Bij Celia kun je zo duidelijk zien dat ze vroeger ontzettend lelijk was
![]() ![]()
|
Ik vond het wel een leuke opdracht, maar Allison moet wel snel over haar overcalculating stappen, anders is zij de volgende keer weg.
|
Ik vond het echt een stomme poep-actie van Celia. Natuurlijk wil dingesje daar wel zijn, maar ze voelde zich op het moment dat ze dat zei heel rot, logisch dat je dan gaat twijfelen, dat betekent niet dat je er onder andere omstandigheden ook echt niet wil zijn... En dat was Celia gewoon openhartig verteld, dan had ze beter meteen kunnen zeggen wat ze daarvan vond. Sto-hom!
|
![]() |
|
Wat een intriges weer... Ik vind het altijd wel wat onhandig als mensen gaan roepen dat ze naar huis willen, want de rest wil het vaak wél heel graag, maar dat geeft je natuurlijk niet het recht om dat te gaan overbrieven aan de jury, als ze écht naar huis wil, dan had ze dat wel aan de jury gezegd en niet zomaar een keer aan Allison. Want inmiddels was Tahlia natuurlijk allang weer van mening veranderd en wilde ze er weer helemaal voor gaan. Nogal een domme actie, dat komt de sfeer natuurlijk ook niet ten goede en ik vond voor één keer dat Tyra ergens goed op reageerde.
|
Deed ze dat niet dan? Volgens mij zei ze wel zoiets van: als je nu maar steeds zo kon zijn als op deze foto... Dat leek me een duidelijke referentie. Al had ik wel gedacht dat ze iets explicieter zou zeggen: komaan meid, aan de foto's is te zien dat je het kunt, dus niet zo negatief de hele tijd, hup hup!
Maar Mr Soija, Celia had helemaal niet gelijk, Celia bracht het alsof Tahlia daar helemaal niet wilde zijn, maar dat was helemaal niet zo, het was één opmerking die ze maakte omdat ze het even niet zag zitten, maar daarna wilde ze wel weer, dan moet je iemand ook de kans geven om te laten zien dat je het wel echt weer wilt.
|
Verwijderd
|
Nee, ik denk dat ze niet zeker weet of ze wil omdat het misschien zwaarder is dan verwacht. Dat is iets anders dan dat ze echt niet wil en tegen haar zin in dat huis zit.
Celia had haar beter zelf even aan kunnen spreken, dan zo voor haar te spreken. Maar denk dat het ook te maken had met wie er uit moest. Als het Sandra was geweest, had ze het vast niet gedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben wel blij dat Sandra eruit was, had het ook wel flauw gevonden als ze Celia enkel hierom hadden weggestuurd, ze mag blij zijn dat ze haar foto's steeds zo goed vinden. En inderdaad, Sandra schreeuwt maar steeds dat ze de beste is, in een armzalige poging om zichzelf daarvan te overtuigen... Tsja.
|
Ik vond het een beetje raar dat Jay tijdens de fotoshoot klaagde dat Celia met haar hele lijf poseerde. Want andere keren kunnen ze gerust weer klagen dat iemand het echt volledig moet voelen ipv doen-alsof.
|
Ja, dat hoeft dan van mij ook weer niet, van die dubbele afleveringen... Zo gaat het wel heel snel.
Wat maken ze allemaal veel ruzie! En ik dacht echt dat Allison bij de laatste twee zou staan, maar ze mocht meteen door.
|
Ik vind Allison de hele tijd al het leukst, maar ze wordt ook steeds beter, dus dat is wel handig
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
America's next top model seizoen 6! komt op TV GiovsGio | 499 | 13-03-2007 15:46 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top model (4) Verwijderd | 500 | 25-01-2006 15:04 |