Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Nou zeg, zo onbeschoft is het toch niet? Ik vind dat echt wel meevallen hoor! Ik bedoel: het verdient geen schoonheidsprijs hoe ze doet, maar om haar idd zo op haar nummer te zetten vind ik nogal overdreven.
Maar goed, wel een mooie manier om te showen met je Spaans ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Na één sigaret stink je niet. Bovendien ben ik iemand die best wel ijdel is dus ik heb altijd een luchtje op. Als ik iemand vies vind en geloof me, dat vind ik snel, dan sta ik gewoon in de bus. Overigens ben ik niet op de wereld gezet om altijd lief te zijn dus als ik callate la boca kan zeggen doe ik dat graag en met plezier
![]() |
![]() |
|
Ik erger me ook altijd kapot aan mensen met te veel parfum, mensen die meuren naar zweet, mensen die in mijn buurt een broodje met ranzige ui/knoflook/whatever prut aan het eten zijn of mensen die het nodig vinden de hele tijd te hoesten/rochelen/snuiven.
Zeg ik er wat van? Nee, want dan kan ik wel bezig blijven. De meeste mensen zijn nou eenmaal ranzig en als je daar niet tegen kan moet je er maar voor zorgen dat je je eigen limo of privéjet hebt. OT: Gisteren ging ik in de starbucks zitten omdat ik wou lezen. (Studiecrap, moet ik voor maandag uithebben). Er zaten daar 2 mannen van (vermoedelijk) Marokkaanse afkomst nogal luid te praten, maar daar had ik verder geen last van. Toen ze weg gingen lieten ze hun bekertjes staan en een oude man gaf er commentaar op, waarop die mannen zeiden: "Ja, maar dat ruimen die meisjes wel op" en toen liepen ze weg. Ik dacht 'Nou ja /care, dat doet iedereen en nou kan ik lekker zitten op de plofstoel', maar toen begon die oude man over 'dat volk' en dat vrouwen niks waard zijn in hun ogen, tenzij ze eroverheen kunnen etc. Daarna begon hij ook over dat hij één of andere kast had gevonden bij de kringloop winkel en dat Meneer en Mevrouw blabla hem hadden geholpen en dat hij naar de Sauna was geweest en een meisje uit zijn straat tegenkwam waar hij een HEEEEEL leuk grapje over maakte (niet dus). En toen ik even vroeg "Eh sorry, wat zei u?' Werd 'ie helemaal kwaad omdat ik niet oplette. ![]() En hij begon op een gegeven moment ook over 'van die zwartjes' en toen luisterde ik helemaal niet meer. Ik werd ook nogal afgeleid door m'n collega's die me vanachter de bar keihard stonden uit te lachen. ![]()
Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 18:20. |
![]() |
|
Ik zag vanavond een oud vrouwtje in de trein. Ze fascineerde mij omdat je zo laat niet meer vaak oude vrouwtjes in de trein ziet, zeker niet alleen. Maar ze zag er uit alsof ze zich prima kon redden en zich erg op haar gemak voelde. Ik weet niet waarom, maar ik vind haar wel iets hebben, ze had echt een ervaren uitstraling, alsof ze de wereld nog met gemak aankon. Jammer dat ze zo ver weg zat, anders had ik misschien wel een praatje met haar aangeknoopt.
|
Ik was gister met een vriendin aan het winkelen en ze ging dingen passen in de H&M en naast haar zat een groepje meisjes dat een uitje deed ofzo. 3 van die modieuze-populaire types en eentje die er redelijk buiten viel qua manier van doen, onzekerheid enzo. Het leek ontzettend of ze door die andere 3 was meegenomen als liefdadigheidsact ofzo, want 2 van de 3 leken haar helemaal niet aardig te vinden.
Maar goed, dat onzekere meisje stond in een hokje met een heel gewoon lang shirt met mouwen, skinny jeans en een dun riempje en allstars en die zei dat ze het nooit aan zou durven doen en 2 anderen reageerden zo quasi-geinteresseerd van, 'ja, hoezo niet dan?' Ik vond het wel een beetje zielig voor dat meisje ofzo.
|
vanochtend op weg naar me werk:
De tram kwam laat (lijn 25) en ik ging maar zitten. Naast me stonden 2 meiden van 16 van het type diva-kleding met veels te hoge hakken. Kennelijk moesten ze de tram voor ons hebben lijn 20. Dus toen de tram stopte rende ze keihard naar buiten om de tram die ervoor stond (lijn 20) dus in te stappen. Maar omdat ze zulke hoge hakken hadden waarop ze niet konden lopen haalde ze het niet. en stapte weer in mijn tram. meisje A,,We proberen het de volgende halte ok?!’’ B:,, Ja dan ren ik en ga ik tussen de deur staan en dan stap je in!’’ Zo gezegt zo gedaan. Volgende halte met vel gestamp van hun hakken rende ze naar buiten. Maar weer niet gehaald en stapte weer in. Dat herhaalde ze nog een keer totdat de conducteur vroeg:,,Waar moeten jullie heen?’’ Meiden:,, *huppeldepup* ’’. conducteur:,,Dan kunnen jullie toch zo uitstappen en wahcten tot de volgende?’’ meiden:,,Ja maar dan moeten we 10 minuten wachten dus we proberen die voor deze rijdt in te stappen.’’ ... vond wel grappig. Later kwamen ze erachter dat een andere lijn die dezelfde richting opging over 4 min kwam en stapte ze weer uit. ------- Vanavond toen ik terug kwam van me werk op het centraal station. De bus was laat. (Ja alles was bij mij laat vandaag). Komt een groep jongens van 15 ofzo die sterk roken naar wiet. Jongen X:Hee is dat niet die blonde waarmee je hebt?’’ Jongen Y: welke? Jongen X: die ene die je was tegen gekomen!’’ Jongen Y: ......?? Jongen X (keihard): Die had je toch geneukt??? Jongen Y:,, O jaah zeker!! ze is wel lelijk!’’ Jongen X: ,,Zooooow’’ *daarna volgde ik het gesprek niet meer want me bus kwam)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tokkie priscilla's kunnen het overigens meestal heel goed hebben als je gewoon eerlijk bent ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens heb ik nog nooit tegen iemand gezegd dat hij stinkt, ook niet als het om een zeer penetrante zweetlucht ging.
|
Verwijderd
|
Offtopic: Ik eigenlijk ook niet, maar het komt wel eens voor dat ik de trein instap en dan eruitflap "getver, wat hangt hier een rooklucht", om erachter te komen dat die dus afkomstig is van de persoon op de stoel voor mij
![]() Hier geen ov-getetter, maar ov-verbazing van mijn kant... ik zie sowieso vaak hele vage types in de bus zitten, maar nu was er een gozer die geen baard had en geen snor, maar op beide wangen een soort vierkante plakken haar ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
In het pashokje met Abzg (Vraag niet wat we daar deden)
Die mensen naast ons helemaal praten over hoe mooi hun borsten wel niet waren in deze BH enzo, en op een gegeven moment hadden ze het over schaamlippen, en toen zei de een zo van: Oh je mag best even kijken hoor en echt het ging maar door ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Vanmiddag in de trein hoorde ik twee Nederlandse meisjes in het Engelsdiscussieren over het vriendje van de één, het ging geloof ik over of hij haar voorgelogen had, ofzo. Ik weet het hele gesprek niet meer, maar er zat wel "yeah, you know, he's just such a uitslover but I don't know if he'd do this", en het meisje kreeg het advies om de telefoon van haar vriendje te jatten en al zijn smsjes te bekijken. :')
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Twee meisjes stappen de trein in Den Bosch binnen, type Brabantse koeien. De trein rijdt weg en ze vragen waar de trein heengaat aan een man. "Utrecht".
"Oooh! Hihihi en nou Hihihi en nou Hihihi en nou Hihihi en nou Hihihi en nou Hihihi en nou Hihihi en nou?!" Even later: "Ja hij stopt alleen nog in Amsterdam!" Een vrouw uit de trein: "Hij stopt ook in Utrecht, Utrecht is eerder dan Amsterdam..." - "O." ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vlak voor Nijmegen stopt mijn trein altijd nog in Mook-Molenhoek, dat ligt in Limburg en op die wachthokjes op het station staat iets als 'Welkom in Limburg!'. Nu hoor ik wel vaker mensen verbaasd reageren, want veel mensen verwachten daar niet nog zo'n klein hoekje Limburg, maar gisteren was er een meisje met een nieuwe reactie. 'Haaahaaa! Kijk dan! Kijk dan! Er staat dat dit Limburg is! Hahaha! Jaaa hoor, dit is echt geen Limburg! Weten die lui hier niet welke provincie dit is ofzo?!'
![]() |
![]() |
|
Vanmorgen in de tram naar school: Twee studenten, ik schat ze 24 of zo, waren in een blijkbaar enorm boeiend gesprek verwikkeld. Zegt die ene: 'Ja, dat zie je wel vaker hè, dan zijn die ouders helemaal netjes en die kinderen echt geneukt.' Die ander bedachtzaam knikken en ik zat echt zo: *
![]() ![]()
|
Van de week in de bus "Ja, nou ik had twee breezers op, en een smirnoff. En ook nog zo'n cola, cola-rum ofzo, maar dat was echt vies dus daar heb ik de helft van weggegooid. Ik viel daarna wel de hele tijd van m'n fiets enzo. Maar ze zeiden later dat ik aangeschoten was, ik weet van niks hoor ik was echt niet aangeschoten."
:')
|
![]() |
|
|