Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2010, 08:27
Verwijderd
ik werkte in een cafe met o.a forumster Noor. Ze had drankjes klaargemaakt op een dienblad en gaf die aan mij om uit te delen. Het bleek dat ze er gif in had gedaan en al snel kwam de politie. Ze dachten dat ik het gif in de drankjes had gedaan en namen mij mee naar de gevangenis. één agent was echt een klootzak.
Toen ik de gang van de gevangenis in liep vroeg ik me af hoe ik hier in godsnaam terecht was gekomen terwijl ik me had voorgenomen nooit op zulke plekken terecht te komen.
Daar kwam ik op een kleine cel waar heel veel jonge meisje aan het chillen waren. Ik mocht mijn spullen niet meenemen en daarover was ik woest, ik maakte me zorgen dat ik niet kon roken en blowen. Ik had wiet op zak maar dacht dat als die meisje erachter kwamen het snel op zou zijn. Ik ging in een stapelbed liggen op het bovenste bed en was kwaad en geirriteerd en wilde niet meer eruit. Ik bedacht dat ik al 1 dag niet had gerookt. En dat ik op rotstof lag en het irriteerde me niet.
Later werden we geroepen door de klootzakagent om te eten, toen iedereen de cel uit was legde ik snel het zakje wiet onder het matras van het onderste bed, net in een voeg van een buis zodat niemand het zou zien. Ik ging naar de eetzaal en later weer terug naar de cel.
De meisjes in de cel waren heel aardig. Ik kreeg plots te horen dat ik die middag weer naar huis mocht.
M'n moeder kwam langs en pakte met mij m'n spullen weer in, ik bedacht dat ik de wiet zou achterlaten voor die meisjes. Ik kwam langs een deur waar al een paar zakjes wiet hingen die waren gevonden. Er hing een briefje boven maar ik kon het niet lezen.
Ik vroeg aan een agente of ik een grote plastic tas kon krijgen maar ik kreeg een hele kleine want dat was zo afgesproken zei ze.
Advertentie
Oud 22-03-2010, 09:22
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik heb gister gedroomd dat een hele enge man het snelste pistool op me richte.
En ik was dood bang. Ik was hem aan het smeken of hij me niet dood wou schieten.

En toen schrok ik wakker..

Bah, ik vraag me altijd af waar dat soort dromen (nachtmerries) vandaan komen..
Oud 22-03-2010, 15:06
Verwijderd
Dat het toch weer gesneeuwd had.
Oud 22-03-2010, 23:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moest optreden en allemaal mensen praatten door me heen terwijl het een heel moeilijk stuk was en toen ik bijna klaar was trok iemand me op het podium en zei dat ik nog helemaal niet aan de beurt was.
en toen ging ik met mijn vader ontsnappen uit het gebouw, wat nog niet meeviel. En we kwamen in een soort Venetië en daar ging ik doorheen lopen met een vriendin die op Trimm Trabb leek en we gingen naar het station en daar was een tussengelegen perron dat niet gebruikt werd en waar je de hele tijd treinen op je af zag komen, versneld of juist vertraagd of afwisselend, allerlei soorten treinen, soms met bange mensen erin. Het was duidelijk dat die treinen allemaal geesten waren van de daar verongelukte treinen. Toen ik er eindelijk vn kon wegkijken, was trimm trabb weg. Ze dreef verder op in het water, ze had helemaal lang haar gekregen en zag er heel griezelig uit. Ze was dood en haar gezicht was blauw en opgezet enzo. Brr.
Oud 23-03-2010, 08:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jeetje Fizzle...

Wordt er eens een keer over me gedroomd, ben ik meteen dood. Stom hoor.
Trouwens wel raar dat je over mij droomt, want ik heb je nog nooit in't echie gezien.
Mss is het een teken dat ik niet naar de meet moet komen. Of juist wel? Hmmm...
Oud 23-03-2010, 10:21
Verwijderd
Ik droomde dat ik een weerwolfspel speelde op het forum, maar deze keer moest je een alibi hebben, dus met foto's kunnen aantonen waar je die nacht geweest was.
Ik postte een foto van een 80's-90's party met allemaal dansende mensen.

"Ik was vannacht hier, kijk maar."
- "Huh, ik zie alleen maar dansende mensen."
"Ja, dat klopt, het was best druk. Ik sta er ergens tussen."
- "Ik zie je niet staan..."
"Sja, de rookmachine was net aangezet."
- "Je staat gewoon niet op de foto!"
"Echt wel, kijk dan!"
- "JE STAAT ER NIET OP!"
" JE KIJKT GEWOON NIET GOED!"
- "En waarom staat Rick Astley daar te dansen in het publiek?"
"Eeh ja eh die was er toevallig ook......"
Oud 23-03-2010, 10:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jeetje Fizzle...

Wordt er eens een keer over me gedroomd, ben ik meteen dood. Stom hoor.
Trouwens wel raar dat je over mij droomt, want ik heb je nog nooit in't echie gezien.
Mss is het een teken dat ik niet naar de meet moet komen. Of juist wel? Hmmm...
Wel naar de meet komen, maar dan niet op een verlaten treinstation in venetië!
Oud 24-03-2010, 09:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde over mijn ex. Zijn moeder runde een bioscoop en ze woonden ernaast en vanuit zijn kamer kon je door een groot raam precies de film goed zien. Dus ik lag in zijn bed een film te kijken. toen kwam hij er opeens bijliggen. Ik had hem al heel lang niet gezien want hij was naar de jungle geweest voor een paar jaar. Hij had niks aan. Zijn balzak was helemaal opengescheurd en gesleten en het was echt supereng en vies en akelig Ik zag zijn ingewanden helemaal zitten! En hij had overal nare wonden enzo

En later droomde ik dat ik mijn stiefmoeder in elkaar sloeg
Oud 24-03-2010, 10:20
Verwijderd
Ik droomde dat ik voor de FBI werkte. In mijn jaszak had ik een belangrijk briefje dat ik moest afgeven op het FBI-hoofdkantoor in Almere.

Ik pakte de bus vanaf het station en deed mijn jas over mijn arm. Ik stapte even later uit en liep ik richting het gebouw, en over een brug, en wilde mijn jas aandoen. Iemand riep mij dat ik iets had laten vallen. Mijn briefje lag op straat. Het was Richard Gere, die het briefje voor me opraapte en teruggaf met een vieze grijns. Ik bedankte hem en liep verder. Eenmaal binnen kon ik de weg niet vinden (ik zag een deur met CIA erop) en dus liep ik naar de balie. Toen zag ik in de kamer George W. Bush en George Bush sr. en Donald Rumsfeld. Bush sr. was stokoud en zag lijkwit. Ze kwamen de kamer uitlopen en ik groette ze. Einde.
Oud 26-03-2010, 11:53
Verwijderd
Ik was Engelstalig maar ik sprak ook Indiaas. Tevens zat ik in één of andere wereld waarin iets telkens fout ging, waardoor hetzelfde voorval telkens opnieuw werd afgespeeld. Je kon wel iedere keer anders handelen en je wist wat daarvoor allemaal gebeurd was. Een beetje zoals saven bij een game alleen zat ik erin in plaats van dat ik de speler was.

Het voorval dat telkens opnieuw gespeeld werd was tweedelig; de eerste helft bestond uit 't binnensluipen van een gebouw, het tweede deel was het (afhankelijk van welke partij je bent) ombrengen danwel juist redden van Mahatma Gandhi. De Amerikanen waren de partij die 'm wilden omleggen, want 't script van de game zat zo in elkaar dat zij niet eens wisten hoe hij er precies uitzag en per ongeluk een of andere Indiër doodschoten. Of het hoorde niet bij 't script en ze waren gewoon dom, ik weet het niet. Het speelde zich allemaal af in een vrijstaand huis in India. Tevens waren er allerlei andere bevolkingsgroepen aanwezig, zoals vriendelijke blauwkleurige ruimtewezens. En veel helikopters.

Zo, en dan - cue twee uur lang als een kip zonder kop rondrennen in al dit gebeuren, met alle chaos en wanorde en herrie en meertaligheid, waarbij het ding om de tien minuten wordt gereset naar je oorspronkelijke positie. Pfffff, uitputtende droom. Alleen het einde was wel chill, toen kwam ik mijn (bezorgde) moeder tegen in dat huis en ging ik haar uitleggen dat ik inmiddels precies wist wat iedereen ging doen, door dat resetten de hele tijd, dus dat 't niet gevaarlijk was. Tijdens het vertellen zag ik een Indiër die (in het Indiaas, maar ik vertaalde het naar het Engels want in de droom was ik Engelstalig) iets heel brutaals deed tegenover zo'n Amerikaan en daarna sarcastisch "Look at me! I am humble now!' riep.
Oud 26-03-2010, 15:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zat rustig op de bank en hoorde buiten de hele tijd een wijf hysterisch gillen, dus ik dacht 'jaja wijf, het zal wel' en ging door waar ik mee bezig was. Later ging ik toch eens kijken en bleek er een of andere gestoorde moordenaar te zijn die haar hele familie heeft afgeslacht.
Die killer stak random mensen neer op straat en bespioneerde mensen zodat hij ze kon stabben als de rest het niet doorhad. Dan rende hij op iemand af, *stab* en weer weg...
Hij werkte samen met z'n gestoorde uitgezakte moeder en z'n broertje.
Dat broertje had jaren in de bak gezeten en was daardoor een beter mens geworden, maar hij werd gedwongen een baan te doen waarbij hij Chinese kleutertjes verrot moest schelden en bang moest maken en was zo weer op het slechte pad geraakt.
Die killer zat ook achter mij aan en dat was heel freaky, maar ik was hem te slim af en had ook een mes en heb allebei zijn handen eraf gehakt zodat hij niemand meer kon neersteken.

Toen was ik ineens in een huis, samen met dat rare broertje van die killer en we zouden in dat huis gaan wonen ofzo. Het was heel groot en spooky en onze kamers zouden op zolder zijn. Die zolder kamer kon je alleen bereiken met een soort uitklapbare ladder.
De kamer van die broer zat naast die van mij, met een soort van glazen wand ertussen (wel met gordijntje) en dat vond ik eng, want dan kon hij mss ook in mijn kamer binnenkomen.
Toen vond ik ineens een geheime deur in die zolderkamer die uitkwam op een keukentje/fitness-ruimte () en de vorige bewoners hadden het niet schoongemaakt, dus we moesten alle ranzige etensresten weg gaan gooien en het stonk echt heel erg.
Oh ja, en er was ook nog een Turk in een zwembad die ik zag vanuit het keukenraam en die werd boos omdat ik hem begluurde.
Oud 30-03-2010, 08:25
Verwijderd
Ik was aan het werk in een enorm flatgebouw met collega N. We moesten bij een meneer langs en onderweg naar zijn huis vertelde ze dat die meneer lag opgebaard in zijn kamer. Ik werd helemaal panisch en wilde niet mee naar binnen. Ik vond het aan de andere kant ook wel zielig dat die man daar helemaal alleen lag, maar m'n collega stelde me gerust dat er twee keer per dag iemand langs ging.
Oud 30-03-2010, 09:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik was in een soort reallifespel waarin ik moest ontsnappen maar mijn tegenstanders konden magie gebruiken en het was een beetje een Meester van de Zwarte Molen - scenario maar dan in de jaren '40. (gut, droom ik weer over de oorlog!) Telkens ontsnapte ik en kreeg ik flashbacks(?) van hoe ik ook had kunnen ontsnappen en wat er dan mis zou gaan en dan was ik heel blij dat ik de goede manier had gevonden en dan ging er toch wat mis (een van mijn vrienden, JasperJD, brak bijvoorbeeld regelmatig zijn benen door ergens vanaf te springen, en ik werd vaak aangereden door vrachtwagens).

Maar op het eind zaten JasperJD in een vogelnest en gingen we zoenen. En toen was het nog niet afgelopen maar werd ik wel wakker.
Oud 30-03-2010, 09:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Trouwens, ik droomde gister ookal over jasper! Jeetje
Toen lokte ik hem een tunnel in om vieze dingen te doen en we gingen in een lift maar toen ging de lift scheefhangen en werd die steeds kleiner en hij was heel vies en eng en claustrofobisch
Oud 30-03-2010, 10:23
Verwijderd
Gisteren droomde ik over dat m'n tante een kind wou maar mijn oom had z'n klokkenspel niet in orde, toen zei ik om haar uit haar vervelende gedachtegang te halen dat ik wel een spermdonor zou zijn en toen had ik opeens seks met haar wat intens goor was, ze is al zo.. juk.. bwalrgh dus mijn piemel werdt alsmaar kleiner en ik kapte het af en toen voelde zich gebruikt maar ik vertelde haar dat ik haar niet kon hebben gebruikt gezien haar hoofd, lichaam en om wie ze is en dat stelde haar wel gerust... waarom?

Vandaag droomde ik over een klasgenootje van de vooropleiding, hij (Kobus) had een atalier, veel schilderijen en ook verdomd mooi! Super en ik snapte de kloten ervan want hij maakte niet echt de mooiste dingen. Toen kwamen er allemaal mannetjes, die gingen alles slopen en kapot maken, Kobus stond er verslagen bij en begon mij te vertellen dat het allemaal maar niet wou met de economie.
Oud 30-03-2010, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde dat ik een weerwolfspel speelde op het forum, maar deze keer moest je een alibi hebben, dus met foto's kunnen aantonen waar je die nacht geweest was.
Ik postte een foto van een 80's-90's party met allemaal dansende mensen.

"Ik was vannacht hier, kijk maar."
- "Huh, ik zie alleen maar dansende mensen."
"Ja, dat klopt, het was best druk. Ik sta er ergens tussen."
- "Ik zie je niet staan..."
"Sja, de rookmachine was net aangezet."
- "Je staat gewoon niet op de foto!"
"Echt wel, kijk dan!"
- "JE STAAT ER NIET OP!"
" JE KIJKT GEWOON NIET GOED!"
- "En waarom staat Rick Astley daar te dansen in het publiek?"
"Eeh ja eh die was er toevallig ook......"
haha je bent gerickrolled door je droom!
Oud 30-03-2010, 12:36
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik was in een soort reallifespel waarin ik moest ontsnappen maar mijn tegenstanders konden magie gebruiken en het was een beetje een Meester van de Zwarte Molen - scenario maar dan in de jaren '40. (gut, droom ik weer over de oorlog!) Telkens ontsnapte ik en kreeg ik flashbacks(?) van hoe ik ook had kunnen ontsnappen en wat er dan mis zou gaan en dan was ik heel blij dat ik de goede manier had gevonden en dan ging er toch wat mis (een van mijn vrienden, JasperJD, brak bijvoorbeeld regelmatig zijn benen door ergens vanaf te springen, en ik werd vaak aangereden door vrachtwagens).

Maar op het eind zaten JasperJD in een vogelnest en gingen we zoenen. En toen was het nog niet afgelopen maar werd ik wel wakker.

Citaat:
Trouwens, ik droomde gister ookal over jasper! Jeetje
Toen lokte ik hem een tunnel in om vieze dingen te doen en we gingen in een lift maar toen ging de lift scheefhangen en werd die steeds kleiner en hij was heel vies en eng en claustrofobisch

Oud 30-03-2010, 13:03
Verwijderd
Citaat:
haha je bent gerickrolled door je droom!

OT:
Ik droomde iets over het WW-spel.
Oud 30-03-2010, 21:20
Verwijderd
Ik heb mijn eerste forummersdroom gehad. Het was iets met Lowlands, Archont, Rationeel en Absinthe, maar ik weet het niet meer precies.

Slecht verhaal sorry, ik ben slecht in dromen onthouden
Oud 30-03-2010, 21:45
Verwijderd
En wéér is er over mij gedroomd.
Oud 31-03-2010, 07:49
Rationeel
Rationeel is offline
ik kom in een droom voor! ik kom in een droom voor!
Oud 31-03-2010, 08:25
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik had een vraag.

Ik droom namelijk steeds over mijn vriendje, maar dan is het eerder een nachtmerrie.
Dan ga ik vreemd, of maakt hij het uit, vind hij iemand anders leuker, en zo gaat het maar door..
Weet iemand wat die dromen betekenen?
Oud 31-03-2010, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Ik had een vraag.

Ik droom namelijk steeds over mijn vriendje, maar dan is het eerder een nachtmerrie.
Dan ga ik vreemd, of maakt hij het uit, vind hij iemand anders leuker, en zo gaat het maar door..
Weet iemand wat die dromen betekenen?
Ik denk iets als dat je bang bent om hem te verliezen. Wat verder niets te betekenen hoeft te hebben, want natuurlijk wil je dat niet

In mijn droom woonde Theodoor bij zijn moeder en ik was daarnaar toegereden met de auto van mijn ouders en ik had achterin twee mensen zitten, een man met woest zwart haar en een mollige vrouw met steil lichtbruin haar, waar ik voor moest zorgen. Die mensen waren volwassenen, maar ze hadden geen eigen gedachten, alleen instinct. En toen liet ik die in de auto zitten toen ik uitstapte en weg ging om iets belangrijks te doen. Toen ik terug kwam had Theodoor ze uit de auto gehaald en in een boom gezet om mij te laten merken dat ik beter op ze moest passen en toen wilde hij ze niet uit de boom halen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg sam en daan in de boom.jpg (27.1 KB, 6x gelezen)

Laatst gewijzigd op 31-03-2010 om 10:16.
Oud 31-03-2010, 16:07
Verwijderd
ik had gedroomd dat mijn vriend een duif was en dat ie de hele tijd in de lucht vloog en net niet op me ging poepen, maar iedere keer ernaast en dat ik in mijn droom echt niet meer bij kwam van het lachen.

xD
Oud 01-04-2010, 16:17
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat ik meedeed aan Wie is de Mol, en de andere deelnemers probeerden mijn molboekje steeds te stelen.
Ook ging ik steeds zoenen met Arjen Lubach, en door de droom vind ik hem nu echt leuk.
Oud 01-04-2010, 22:29
Verwijderd
Dat ik een meisje ging beffen (die ik irl niet ken) en ze had een clitpiercing. Daarna ging ik haar kut wassen.
Toen vroeg ik me later af hoe ik dit aan elmer ging uitleggen en dat de relatie dus nu voorbij was.

bah ;x
Oud 01-04-2010, 22:30
Verwijderd
Ja, ik droomde ook een keer dat ik vreemdging met... weet ik het wie, en toen dacht ik: ooh, hoe moet ik dat nou aan Christiaan vertellen?!! Maar toen was het gelukkig niet waar.
Oud 02-04-2010, 09:42
Verwijderd
godverdomme ik had hier net een heel verhaal getypt maar door die klote verbinding is dat allemaal weg.

nou, ik liep in spoorwijk, jongens uit de straat deden kut, ik deed bijdehand terug en ze liepen achter me aan irritant en vervelend te doen. Ik werd er best bang van.
Toen kwam ik in een ziekenhuis waar collega Y. kut tegen me deed. Ik zei dat ze zich niet professioneel gedroeg. Toen ze zei dat ze mijn zo irritant vond dat het onmogelijk was normaal en professioneel tegen mij te doen.
Later was ik met sam en liep met hem door het gebouw door allerlei gangen. Ik was hem ineens kwijt en krijsde zijn naam maar kreeg geen antwoord, ik krijsde nog harder en ineens hoorde ik gekreun. Hij was van een soort verdieping die ineens ophield afgevallen in een soort zak. Ik hees hem omhoog en legde hem in een bed.
Later was ik ook nog op een vreemde locatie bij m'n ouders en die deden ook hartstikke kut tegen mij.
Nog wat later was er teamoverleg met allerlei collega's. Ik vertelde wat Y. had gezegd en iemand zei dat ze haar woorden moest intrekken. Ik zag dat de teamleider hier niet blij mee was maar voor de lieve vrede zei dat Y. haar woorden moest intrekken en dat deed ze. Toen kwam Samira van de middelbare school ineens binnen, verontschuldigend omdat ze te laat was.

oh ja, ik kreeg ergens ook nog een sms van sann of ik naar de meeting kwam.
Oud 03-04-2010, 09:54
Verwijderd
Ik werkte als controleur bij de HTM, ik voelde me vet stoer in het uniform. Ik ging met nog wat collega's de kaartjes in de tram controleren, maar ik kon de stempels niet goed lezen dus ik zei maar bij iedereen dat het goed was. Er was een jongen die niets liet zien dus ik vroeg hem om zijn vervoersbewijs. Toen liet hij zijn telefoon zien met een foto van zichzelf, toen vroeg ik nogmaals om zijn vervoersbewijs en hij liet een leeg snoeppapiertje zien. Ik bleef rustig en vroeg of hij een strippenkaart had. Hij begreep het eindelijk en liet een oude strippenkaart zien, ik durfde niks te zeggen en toen kneep hij ook nog in m'n tieten.
Later kreeg ik een wapenstok en een smeermesje om me te verdedigen. Eigenlijk zat ik alleen maar in de tram met een collega te ouwe hoeren. maar ik was wel heel enthousiast over het werk.
Oud 11-04-2010, 01:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn zusje gooide pakjes felgekleurd ijs oid naar me, ik was op de fiets bij het b.d.jpark/ hoek augustijnlaan, elke keer als ze een pak gooide, gooide ik er een terug en wilde opstappen om weg te fietsen. Maar ik was steeds niet snel genoeg en zo bleef het doorgaan tot het einde van de mgr pj willekenslaan en dat was heel vermoeiend.
Citaat:
Mijn vriend zat op de bank en liet zien dat hij een nieuwe piercing had, een koning albert of hoe je dat ook noemt. in zijn lul dus. Hij had ook nog een ander klein penisje waar ook een piercing inzat.
Toen kwam forumster fayette ineens binnen en ze had alleen een lang tshirt aan. Ze plugde iets in de computer en ging zonder iets te zeggen weer weg.
Later was ik in de gangkast, die was plots helemaal netjes. Er stond een tafel in en ik nam de maten op om te zien of ie in de huiskamer paste. Elmer hielp me even. Er hingen ook foto's van mij en m'n zusje, maar die klopte niet want op de ene foto was ik al 8 en m'n zusje nog een baby. Er hing ook een zwart wit foto van een man, ik dacht dat is vast ben, het broertje van mijn oma. maar volgens mij heet die gast geen ben en ik heb ook geen foto's van hem irl.
Ik was de hele tijd bang in die gangkast.
Citaat:
Er was iets met werk, maar dat ben ik vergeten.
Ik fietste langs de sloot van het b.d.jpark en zag er MEGA grote vissen in zwemmen, die je normaal alleen in het klein ziet, oranje en wit waren ze.
Citaat:
Eerst was ik in het b.d.jpark, op de 1e verdieping, daar was een dement stel die er niets meer van begrepen. De vrouw lag in bed. Ik had een cake gebakken en die smeerde ik in met slagroom en m&m's en discodip. Het smaakte heel lekker, maar plots was de cake weg, daar baald ik verder de hele droom van.
Ik hielp de vrouw naar de wc maar ze plaste al in haar broek. Toen ging ze naar bed.

Later was ik oma miekes oude huis, daar was elmer in de slaapkamer. We hadden ruzie, ik weet niet waarover. Toen smeet ik de deur dicht en elmer dacht dat ik weg was, en zijn nieuwe vriendin liep naar binnen. Toen ze zagen dat ik niet weg was schrokken ze. Elmer zei dat het uit was en dat ie een nieuwe vriendin had. Ik rende jankend weg. Het was trouwens een alto met donkere huid.
Ik was in een albert heijn maar het leek meer op een turkse winkel. Je moest je door de paden heenpersen om ergens te komen. Ik kocht een iraanse worst die collega R. weleens maakt.
Citaat:
Ik was uren bezig met plastic gekleurde bordjes met vleeswaren, ik gaf ze de hele tijd aan aan iemand. sloeg nergens op.
Later ging ik ineens weer naar school en ik werkte ook nog. Ik was de hele tijd aan het stressen of ik overal wel op tijd zou kunnen komen. Op school was veel chaos, je moest dingen opschrijven maar ik kon mijn handschrift niet lezen omdat mijn zicht wazig was.
Nog later ging ik opeens weer op de R.laan wonen, besefde later was hoe dom dat was omdat elmer nu veel langer zou doen over zijn reis naar school en er geen coffeeshop in de buurt was.
Er was ook nog iemand die opmerkingen maakte over iets genants dat ik heb.
Citaat:
Ik was in het b.d.j.p in de blauwe kamer. Ik wilde alleen zijn maar er kwamen de hele tijd mensen binnen. Toen kwam ecnelis ook, en ik vroeg haar heel vriendelijk om weg te gaan. En toen liep ze de trap af.
Citaat:
Ik was in een flat die op die van oma M. leek maar dan anders, en het was op op de vierde verdieping. Ik ging verhuizen en was de hele tijd bezig met dingen niet vergeten. Het was mijn huis niet maar sommige van mijn spullen lagen er wel, best veel eigenlijk. Ik deed het in allerlei tassen en koffers en ook had ik een kliko helemaal volgestouwd.
Ik ging met al die spullen naar rijswijk station en stapte in een trein. Niemand hielp me met de zware kliko.
Later was ik weer terug in het huis op de vierde verdieping met alle spullen. Ricky van den B. van de basisschool zou me helpen en allerlei mensen brachten m'n spullen naar beneden. Ricky zou daar de wacht houden. Ik was met m'n zusje en nog iemand van de middelbare school (ik geloof Sheena) en m'n zusje werd gek van me omdat ik steeds dacht dat ik klaar was maar dat bleek toch niet zo te zijn.
Toen moest ik nog ff dit pakken, en nog ff een joint draaien en nog ff zus en zo, het hield maar niet op. Elke keer zag ik weer iets dat ook mee moest. forumer dit trich hielp ook mee met verhuizen ( ). Ik vroeg aan m'n moeder die er ook ineens was of de kliko ook beneden stond toen we eindelijk klaar waren, maar die was dit trich en nog iemand te zwaar volgens haar. Ik maakte me zorgen. Op het laatste moment besefte ik gelukkig dat ik mijn kussen en mijn hummie niet moest vergeten, en pakte ook nog snel een jip en janneke glas.
Buiten zag ik ricky op een enorme aanhanger alles inladen, maar zag dat het mijn spullen niet waren. Bleek dat hij ook ging verhuizen en dat het zijn spullen waren.
Jij droomt ook over het b.d.j.p. en oma M's huis. Ik ook altijd. Nooit dit huis, bizar genoeg.

Jij hebt wel bizarre dromen hoor, zus
Oud 11-04-2010, 01:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed even ontopic.
Paar jaar terug alweer, maar staat me nog echt bij.

Ik was met Slot en we gingen naar een cafe met een glazen deur met zo'n lange, schuine deurduwer (hoe noem je dat) en een groot raam ernaast. De bar was aan de rechterkant (links als je binnenkwam) en daarachter stond een man met een wit schort. In de winkel zaten nog 2 mensen. We liepen naar binnen om ons te verstoppen, want er zat iemand achter ons aan.
Achterin de zaak was een verhoging met een bureau en een stoel, waar ik ging zitten.
Toen kwam de achtervolger binnen met een pistool, en niemand deed iets! Slot deed geen moeite om me te beschermen en de rest van de winkel reageerde niet.
De man loste een schot, waarna ik onder het bureau dook, maar geraakt werd door het volgende schot, rechts in mijn buik.
Het voelde eerst heel erg warm, heet bijna, toen ging het pijn doen en daarna viel ik.
En toen werd ik wakker en kon ik er niet meer van slapen weet nu nog steeds hoe dat schot voelde.
Oud 11-04-2010, 11:26
Verwijderd
Ik was een heks van Charmed en ik was in een gebouw en daar waren we aan het eten. Er liep een cavia en een oortje was eraf gescheurd en dat bloedde heel erg. Ik probeerde de cavia te vangen maar hij liep snel weg. Daarom smolt ik wat hagelslag in de magnetron en ik was dat aan het eten en toen zei iemand 'huh heb je de cavia in de magnetron gedaan', en ik wist dat dat niet zo was maar toen had ik ook geen trek meer in de hagelslag.
Daarna ging ik naar huis. Nu volgt een stukje dat ik vaker heb gedroomd. Het was een paar kilometer naar huis, maar ik had geen fiets, dus ik moest lopen, en dat was sááái. Ik dacht nog in de droom: "wat is dit toch altijd een saai stuk in een droom". Maar nu was ik dus een heks, dus ik ging vliegen, laag boven de grond zodat het niet opviel. Er kwamen fietsers aan dus ik zette snel mijn handen en knieën op de grond en kroop een stukje. De fietsers zeiden dat ze dachten dat ik dronken was. Daarna vloog ik weer verder. Het ging nauwelijks sneller dan lopen, dus het was alsnog heel saai.
Uiteindelijk was ik thuis. Ik woonde in een sprookjeskasteel. In de hal waren kluisjes en ik hing mijn jas in een kluisje. Hij kon niet op slot, maar dat was logisch want het was in mijn eigen huis. Vanuit de hal liep ik naar de keuken waar Theodoor pannenkoeken aan het bakken was.
Oud 11-04-2010, 15:38
Ratatouille
Ratatouille is offline
Ik droomde dat ik wakker werd
Oud 14-04-2010, 07:30
Verwijderd
Ik zou met Diana (de zus van Petra V.) op vakantie gaan, ik weet niet meer waar naartoe. Ik pakte mijn tas in en deed er veel cola in en ook wat haringen. We hadden afgesproken op CS. Ik moest helemaal omlopen en het zag er precies hetzelfde uit als in een droom van een tijdje geleden (toen ik in een rolstoel zat). Toen we aankwamen op CS reed de trein net weg. Er zouden meer mensen meegaan, maar die kende ik irl niet.
Later was ik in een kast van een huis, het bleek Willeke Alberti's huis en ze bleek nogal een geweldadige man te hebben, ze vluchtte voor hem weg. Ik zat in de grote hal te roken en toen kwam de man naar boven. Ik kon hem kalmeren met een haring. Collega J. kwam ook ineens en gaf me 2 bossen sleutels die op de grond lagen, later zag ik dat 1 bos van een bewoner van m'n werk was.
Later was ik weer terug op CS, ik rende en rende om de trein te halen maar net voordat we bij het spoor waren reed de trein weer weg, iedereen zat in de trein behalve Diana en ik. Plots was Diana ook weg en was ik alleen met mijn moeder en zusje op CS, en we stapten een trein in. Na een tijdje rijden door het westland (waar nog sneeuw lag) stopten we bij een veerpont. Mijn zusje was trouwens nog klein in dit verhaal en ik zat naast haar, m'n moeder zat een coupe verder omdat er geen plek was. De trein was ineens een bus geworden en de buschauffeur ging eng dichtbij de rand van het water staan. Ik gilde. Toen de pont er bijna was gaf hij gas en we vlogen het water in.

Er was in het begin ook nog iets met het BDJP.
Oud 14-04-2010, 07:38
Verwijderd
Sprong van het ene dak af op een ander dak maar moest wel soldaten ontwijken.
Eenmaal beneden aangekomen was het opeens donker, een soort van afdak
met daarachter een meer, onder het afdak geval stond iemand die ik vaag ken,
ene Joost. Joost gaf me een pistool en ik hield het pistool tegen m'n slaap.
Schoot mezelf neer en dat voelde raar, sowieso voelt het raar als je gebeten of
een andere wond krijgt in je droom maar dit sloeg alles.
Oud 14-04-2010, 07:43
Verwijderd
Oei, Hupie, toch geen plannen?

Ik droomde dat we naar een pretpark gingen met mijn hele familie en iedereen sprak ineens Nederlands enzo, maar toch ook weer niet want ze spraken tegelijk Frans en Nederlands en alles zegmaar. En in dat pretpark moesten we loofhutten bouwen maar dat kan ik zo slecht!! Maar toen moest ineens in een kwartier de hut af zijn en dat ging niet
Oud 14-04-2010, 08:50
Verwijderd
Mijn moeder gooide een kikker en een pad ik mijn broek en shirt. Dat was echt niet leuk en supereng. Ik bleef superstil staan en gelukkig kon ik ze wegkrijgen. :trauma:
Oud 14-04-2010, 13:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat ik ging sporten met Tyra Banks, ze heette alleen zoals mijn danslerares van een paar jaar geleden.
Oud 15-04-2010, 00:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heel vaag. Stukken ontbreken volgens mij ook, maar goed.

Ik moest met een meisje op de kamer slapen en we hadden echt een hekel aan elkaar. Toen deed ze het laatje van haar nachtkastje open en stak de kaars aan die erin stond, waarna ze iets zei wat ik me niet kan herinneren. Ik deed hetzelfde en de volgende dag werden we ergens gedropt, omdat we dan samen zouden moeten werken om terug te komen. Uiteindelijk besloten we allebei een andere kant op te gaan ipv samen te werken, wat leidde tot het weer gedropt worden op dezelfde plek.
We liepen de zandweg af en kwamen zo'n hele oude huifkar tegen, waar mensen vroeger uit verkochten, in sliepen of kwakzalverij in uitvoerden.
Er was een vrouw die ons van alles probeerde aan te smeren. Bier, een ketting, een ring, dat soort dingen. We dronken allebei een flesje bier, wat vergiftigd bleek te zijn, maar geen effect had.
Ineens was er ook een jongen die ons wilde helpen. We kregen nog meer gif, maar nu ik wist dat het ons niet kon deren, dronk ik alle flesjes leeg en genoot van de uitdrukking op het gezicht van de vrouw.
Het meisje deed de ketting om en er verscheen een soort nevelig beest achter haar, wat vastzat aan de ketting met een andere, ook nevelige ketting. Na een tijdje te hebben rondgerend met dat beestding achter zich aan, hadden die jongen en ik een plan bedacht.
Dus, na dat haar toe te hebben geschreeuwd, vloog ze even later door de lucht aan een liaan, en liet zich daarna in de huifkar vallen, waardoor het nevelbeest op het dak terecht kwam en de nevelketting oploste, en dus ook het beest.

Whatever that means
Oud 19-04-2010, 08:34
Verwijderd
Ik was in een bos en daar was een soort clubgebouw. Er waren 2 mannen in een kamertje (waaronder jeroen van koningsbrugge) en ik ging iemand halen om hun handen en voeten te laten amputeren. een jongen deed het en ik liep weg omdat ik het walgelijk vond. Ik hoorde botten kraken. Toen liep ik terug maar was heel bang om het resultaat te zien. Er zat een oude man in een stoel met zijn voet eraf, en allemaal bloed. Het was heel vies.
Later moesten er allemaal opdrachten worden gedaan, ik ging met Anne in een houten bootje maar die was lek. Ik rende door het bos en het was heel druk en chaotisch.

Laatst gewijzigd op 19-04-2010 om 08:40.
Oud 19-04-2010, 08:36
Verwijderd
Vannacht 'niks' gedroomd, misschien dat ik later wel iets weet.
Oud 19-04-2010, 11:26
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
iets met gangsters en cuba...
Oud 19-04-2010, 11:27
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
oh ja en che guevara
Oud 19-04-2010, 11:39
Philosophy
Philosophy is offline
Dat m'n eerste vriendje weer voor de deur stond en dat we verder gingen met het gesprek dat we gisteravond op msn hadden. o.O
Oud 21-04-2010, 09:35
Verwijderd
Ik was in een onbekend huis, het was het huis van deadlock geloof ik maar het was heel anders. Ik had daar al mijn spullen staan. Elmer maakte het uit, ik weet de reden niet. Jankend pakte ik al mijn spullen in.

oh ja er was ook nog iets met een vreemde spiegel, ik had een zwart t-shirt aan met witte letters, maar in de spiegel was het een wit shirt met zwarte letters.

Laatst gewijzigd op 21-04-2010 om 10:23.
Oud 21-04-2010, 11:03
Verwijderd
Ik kan me nog maar een scene herinneren omdat die zo belachelijk was ;x Er gebeurde ongeveer dit:

met een vrouwelijk persoon (ik stond voor haar). Maar de drol zag er anders uit, hij was wel cilindrisch, maar helemaal hol en hard. De bovenkant had de diameter van een groot pizzabord en de onderkant van een blikje. En er zaten overal gangetjes en poortjes in. Ik zei dat het net koraal leek.

Oud 23-04-2010, 07:49
Verwijderd
Dat ik ging chatrouletten de hele tijd. En later kreeg ik een dienst in de albert heijn, maar moest die afzeggen omdat ik nachtdienst heb, maar ik had geen telefoonnummer en ik wist ook niet welke albert heijn.
Oud 24-04-2010, 08:34
Verwijderd
weer over chatroulette :')
dat ik elmers laptop bij het bed had gezet zodat men uitzicht had op ons terwijl we aan het slapen waren.
Oud 24-04-2010, 23:58
Verwijderd
Eerst was ik op avontuur met een realistische Donald Duck. Zoiets:

We waren op zee en hij had net een of ander belangrijk amulet in het water gegooid. Daar wilde ik achteraan, want hallo, belangrijk amulet. Maar ik had verder geen duikspullen, alleen een zelfgemaakte duikbril van bruin leer en koper en glas. En een heel ouderwetse duikhelm, zo een. Ik deed ze allebei aan (een beetje dubbelop, bedenk ik me nu, maar goed) en probeerde tot de bodem te duiken, maar dat lukte niet. Het water was ook heel troebel, dus ik kon helemaal niet zien waar het ding terecht was gekomen. Ondertussen vond Donald Duck het allemaal bijzonder grappig. "Kuteend," mompelde ik, en ging naar huis.

Daar bleek echter dat mijn huis, mm, weg was. Gelukkig zou ik net aan een nieuwe studie beginnen, en kreeg ik daarom een kamer toebedeeld bij een stel studiegenoten. Die kamer was echter bij een stelletje, en zij vonden 't verder helemaal niet leuk dat ik er was, want daarvoor woonden ze met z'n tweeën in een groot appartement. Na een paar dagen begin het meisje te beweren dat ik ooit een stel geprepareerde hersenen van haar had geleend voor een opdracht (kennelijk studeerden we iets met geneeskunde), alsook een doorsnede van een menselijke enkel, ingegoten in plastic. Daar stond me niks van bij, dus ik denk dat ze 't verzon, maar het klonk erg overtuigend dus ik begon me wel schuldig te voelen. Toen ik op een gegeven moment door de woonkamer liep ging ik op iets zachts staan. Ik keek naar beneden en zag daar dat stel hersenen liggen. Ik was er heel zeker van dat ik die daar niet had neergelegd, dus dat het een truc was van mijn huisgenoten om me er straks uit te knikkeren. Omdat ik op die hersenen had getrapt, dus. Ik besloot dan maar zelf weg te gaan, pakte mijn koffers en ging weg.

Nog geen uur later had ik alweer een andere kamer, boven een soort ouderwetse mediamarkt/oude bioscoop-combinatie. Dat was wel leuk, maar je moest wel helemaal door de winkel als je 't huis in wilde. Het gebouw zat ook heel onlogisch in elkaar, dus ik liep telkens per ongeluk de operateurkamer in of liet het alarm per ongeluk afgaan als ik 's nachts thuiskwam. Bovendien was het ook een vrij stomme kamer, heel klein en met uitzicht op een blinde muur. Omdat het voor de huisgenoten - zo gokte ik - vrij vervelend was om telkens uit bed te moeten komen om het alarm uit te doen enzo, zat ik te overpeinzen om weer te verhuizen. Bovendien wilde ik toch iets anders gaan studeren. Ik was net een foldertje met alle studies aan 't bekijken toen ik wakker werd.
Oud 25-04-2010, 00:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben twee keer wakker geworden omdat ik over het Weerwolfspel droomde

Regels voor berichten