Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik droomde over mijn ex. Zijn moeder runde een bioscoop en ze woonden ernaast en vanuit zijn kamer kon je door een groot raam precies de film goed zien. Dus ik lag in zijn bed een film te kijken. toen kwam hij er opeens bijliggen. Ik had hem al heel lang niet gezien want hij was naar de jungle geweest voor een paar jaar. Hij had niks aan. Zijn balzak was helemaal opengescheurd en gesleten en het was echt supereng en vies en akelig
![]() ![]() En later droomde ik dat ik mijn stiefmoeder in elkaar sloeg ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droomde dat ik voor de FBI werkte. In mijn jaszak had ik een belangrijk briefje dat ik moest afgeven op het FBI-hoofdkantoor in Almere.
Ik pakte de bus vanaf het station en deed mijn jas over mijn arm. Ik stapte even later uit en liep ik richting het gebouw, en over een brug, en wilde mijn jas aandoen. Iemand riep mij dat ik iets had laten vallen. Mijn briefje lag op straat. Het was Richard Gere, die het briefje voor me opraapte en teruggaf met een vieze grijns. Ik bedankte hem en liep verder. Eenmaal binnen kon ik de weg niet vinden (ik zag een deur met CIA erop) en dus liep ik naar de balie. Toen zag ik in de kamer George W. Bush en George Bush sr. en Donald Rumsfeld. Bush sr. was stokoud en zag lijkwit. Ze kwamen de kamer uitlopen en ik groette ze. Einde. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was Engelstalig maar ik sprak ook Indiaas. Tevens zat ik in één of andere wereld waarin iets telkens fout ging, waardoor hetzelfde voorval telkens opnieuw werd afgespeeld. Je kon wel iedere keer anders handelen en je wist wat daarvoor allemaal gebeurd was. Een beetje zoals saven bij een game alleen zat ik erin in plaats van dat ik de speler was.
Het voorval dat telkens opnieuw gespeeld werd was tweedelig; de eerste helft bestond uit 't binnensluipen van een gebouw, het tweede deel was het (afhankelijk van welke partij je bent) ombrengen danwel juist redden van Mahatma Gandhi. De Amerikanen waren de partij die 'm wilden omleggen, want 't script van de game zat zo in elkaar dat zij niet eens wisten hoe hij er precies uitzag en per ongeluk een of andere Indiër doodschoten. Of het hoorde niet bij 't script en ze waren gewoon dom, ik weet het niet. Het speelde zich allemaal af in een vrijstaand huis in India. Tevens waren er allerlei andere bevolkingsgroepen aanwezig, zoals vriendelijke blauwkleurige ruimtewezens. En veel helikopters. Zo, en dan - cue twee uur lang als een kip zonder kop rondrennen in al dit gebeuren, met alle chaos en wanorde en herrie en meertaligheid, waarbij het ding om de tien minuten wordt gereset naar je oorspronkelijke positie. Pfffff, uitputtende droom. Alleen het einde was wel chill, toen kwam ik mijn (bezorgde) moeder tegen in dat huis en ging ik haar uitleggen dat ik inmiddels precies wist wat iedereen ging doen, door dat resetten de hele tijd, dus dat 't niet gevaarlijk was. Tijdens het vertellen zag ik een Indiër die (in het Indiaas, maar ik vertaalde het naar het Engels want in de droom was ik Engelstalig) iets heel brutaals deed tegenover zo'n Amerikaan en daarna sarcastisch "Look at me! I am humble now!' riep. |
![]() |
|
Ik zat rustig op de bank en hoorde buiten de hele tijd een wijf hysterisch gillen, dus ik dacht 'jaja wijf, het zal wel' en ging door waar ik mee bezig was. Later ging ik toch eens kijken en bleek er een of andere gestoorde moordenaar te zijn die haar hele familie heeft afgeslacht.
Die killer stak random mensen neer op straat en bespioneerde mensen zodat hij ze kon stabben als de rest het niet doorhad. Dan rende hij op iemand af, *stab* en weer weg... Hij werkte samen met z'n gestoorde uitgezakte moeder en z'n broertje. Dat broertje had jaren in de bak gezeten en was daardoor een beter mens geworden, maar hij werd gedwongen een baan te doen waarbij hij Chinese kleutertjes verrot moest schelden en bang moest maken en was zo weer op het slechte pad geraakt. Die killer zat ook achter mij aan en dat was heel freaky, maar ik was hem te slim af en had ook een mes en heb allebei zijn handen eraf gehakt zodat hij niemand meer kon neersteken. Toen was ik ineens in een huis, samen met dat rare broertje van die killer en we zouden in dat huis gaan wonen ofzo. Het was heel groot en spooky en onze kamers zouden op zolder zijn. Die zolder kamer kon je alleen bereiken met een soort uitklapbare ladder. De kamer van die broer zat naast die van mij, met een soort van glazen wand ertussen (wel met gordijntje) en dat vond ik eng, want dan kon hij mss ook in mijn kamer binnenkomen. Toen vond ik ineens een geheime deur in die zolderkamer die uitkwam op een keukentje/fitness-ruimte ( ![]() Oh ja, en er was ook nog een Turk in een zwembad die ik zag vanuit het keukenraam en die werd boos omdat ik hem begluurde. ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik was aan het werk in een enorm flatgebouw met collega N. We moesten bij een meneer langs en onderweg naar zijn huis vertelde ze dat die meneer lag opgebaard in zijn kamer. Ik werd helemaal panisch en wilde niet mee naar binnen. Ik vond het aan de andere kant ook wel zielig dat die man daar helemaal alleen lag, maar m'n collega stelde me gerust dat er twee keer per dag iemand langs ging.
|
![]() |
|
Ik was in een soort reallifespel waarin ik moest ontsnappen maar mijn tegenstanders konden magie gebruiken en het was een beetje een Meester van de Zwarte Molen - scenario maar dan in de jaren '40. (gut, droom ik weer over de oorlog!) Telkens ontsnapte ik en kreeg ik flashbacks(?) van hoe ik ook had kunnen ontsnappen en wat er dan mis zou gaan en dan was ik heel blij dat ik de goede manier had gevonden en dan ging er toch wat mis (een van mijn vrienden, JasperJD, brak bijvoorbeeld regelmatig zijn benen door ergens vanaf te springen, en ik werd vaak aangereden door vrachtwagens).
Maar op het eind zaten JasperJD in een vogelnest en gingen we zoenen. En toen was het nog niet afgelopen maar werd ik wel wakker. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren droomde ik over dat m'n tante een kind wou maar mijn oom had z'n klokkenspel niet in orde, toen zei ik om haar uit haar vervelende gedachtegang te halen dat ik wel een spermdonor zou zijn en toen had ik opeens seks met haar wat intens goor was, ze is al zo.. juk.. bwalrgh dus mijn piemel werdt alsmaar kleiner en ik kapte het af en toen voelde zich gebruikt maar ik vertelde haar dat ik haar niet kon hebben gebruikt gezien haar hoofd, lichaam en om wie ze is en dat stelde haar wel gerust...
![]() Vandaag droomde ik over een klasgenootje van de vooropleiding, hij (Kobus) had een atalier, veel schilderijen en ook verdomd mooi! Super en ik snapte de kloten ervan want hij maakte niet echt de mooiste dingen. Toen kwamen er allemaal mannetjes, die gingen alles slopen en kapot maken, Kobus stond er verslagen bij en begon mij te vertellen dat het allemaal maar niet wou met de economie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In mijn droom woonde Theodoor bij zijn moeder en ik was daarnaar toegereden met de auto van mijn ouders en ik had achterin twee mensen zitten, een man met woest zwart haar en een mollige vrouw met steil lichtbruin haar, waar ik voor moest zorgen. Die mensen waren volwassenen, maar ze hadden geen eigen gedachten, alleen instinct. En toen liet ik die in de auto zitten toen ik uitstapte en weg ging om iets belangrijks te doen. Toen ik terug kwam had Theodoor ze uit de auto gehaald en in een boom gezet om mij te laten merken dat ik beter op ze moest passen en toen wilde hij ze niet uit de boom halen. Laatst gewijzigd op 31-03-2010 om 10:16. |
![]() |
|
Verwijderd
|
godverdomme ik had hier net een heel verhaal getypt maar door die klote verbinding is dat allemaal weg.
nou, ik liep in spoorwijk, jongens uit de straat deden kut, ik deed bijdehand terug en ze liepen achter me aan irritant en vervelend te doen. Ik werd er best bang van. Toen kwam ik in een ziekenhuis waar collega Y. kut tegen me deed. Ik zei dat ze zich niet professioneel gedroeg. Toen ze zei dat ze mijn zo irritant vond dat het onmogelijk was normaal en professioneel tegen mij te doen. Later was ik met sam en liep met hem door het gebouw door allerlei gangen. Ik was hem ineens kwijt en krijsde zijn naam maar kreeg geen antwoord, ik krijsde nog harder en ineens hoorde ik gekreun. Hij was van een soort verdieping die ineens ophield afgevallen in een soort zak. Ik hees hem omhoog en legde hem in een bed. Later was ik ook nog op een vreemde locatie bij m'n ouders en die deden ook hartstikke kut tegen mij. Nog wat later was er teamoverleg met allerlei collega's. Ik vertelde wat Y. had gezegd en iemand zei dat ze haar woorden moest intrekken. Ik zag dat de teamleider hier niet blij mee was maar voor de lieve vrede zei dat Y. haar woorden moest intrekken en dat deed ze. Toen kwam Samira van de middelbare school ineens binnen, verontschuldigend omdat ze te laat was. oh ja, ik kreeg ergens ook nog een sms van sann of ik naar de meeting kwam. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik werkte als controleur bij de HTM, ik voelde me vet stoer in het uniform. Ik ging met nog wat collega's de kaartjes in de tram controleren, maar ik kon de stempels niet goed lezen dus ik zei maar bij iedereen dat het goed was. Er was een jongen die niets liet zien dus ik vroeg hem om zijn vervoersbewijs. Toen liet hij zijn telefoon zien met een foto van zichzelf, toen vroeg ik nogmaals om zijn vervoersbewijs en hij liet een leeg snoeppapiertje zien. Ik bleef rustig en vroeg of hij een strippenkaart had. Hij begreep het eindelijk en liet een oude strippenkaart zien, ik durfde niks te zeggen en toen kneep hij ook nog in m'n tieten.
Later kreeg ik een wapenstok en een smeermesje om me te verdedigen. Eigenlijk zat ik alleen maar in de tram met een collega te ouwe hoeren. maar ik was wel heel enthousiast over het werk. |
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Jij hebt wel bizarre dromen hoor, zus ![]()
|
Goed even ontopic.
Paar jaar terug alweer, maar staat me nog echt bij. Ik was met Slot en we gingen naar een cafe met een glazen deur met zo'n lange, schuine deurduwer (hoe noem je dat) en een groot raam ernaast. De bar was aan de rechterkant (links als je binnenkwam) en daarachter stond een man met een wit schort. In de winkel zaten nog 2 mensen. We liepen naar binnen om ons te verstoppen, want er zat iemand achter ons aan. Achterin de zaak was een verhoging met een bureau en een stoel, waar ik ging zitten. Toen kwam de achtervolger binnen met een pistool, en niemand deed iets! Slot deed geen moeite om me te beschermen en de rest van de winkel reageerde niet. De man loste een schot, waarna ik onder het bureau dook, maar geraakt werd door het volgende schot, rechts in mijn buik. Het voelde eerst heel erg warm, heet bijna, toen ging het pijn doen en daarna viel ik. En toen werd ik wakker en kon ik er niet meer van slapen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik was een heks van Charmed en ik was in een gebouw en daar waren we aan het eten. Er liep een cavia en een oortje was eraf gescheurd en dat bloedde heel erg. Ik probeerde de cavia te vangen maar hij liep snel weg. Daarom smolt ik wat hagelslag in de magnetron en ik was dat aan het eten en toen zei iemand 'huh heb je de cavia in de magnetron gedaan', en ik wist dat dat niet zo was maar toen had ik ook geen trek meer in de hagelslag.
Daarna ging ik naar huis. Nu volgt een stukje dat ik vaker heb gedroomd. Het was een paar kilometer naar huis, maar ik had geen fiets, dus ik moest lopen, en dat was sááái. Ik dacht nog in de droom: "wat is dit toch altijd een saai stuk in een droom". Maar nu was ik dus een heks, dus ik ging vliegen, laag boven de grond zodat het niet opviel. Er kwamen fietsers aan dus ik zette snel mijn handen en knieën op de grond en kroop een stukje. De fietsers zeiden dat ze dachten dat ik dronken was. Daarna vloog ik weer verder. Het ging nauwelijks sneller dan lopen, dus het was alsnog heel saai. Uiteindelijk was ik thuis. Ik woonde in een sprookjeskasteel. In de hal waren kluisjes en ik hing mijn jas in een kluisje. Hij kon niet op slot, maar dat was logisch want het was in mijn eigen huis. Vanuit de hal liep ik naar de keuken waar Theodoor pannenkoeken aan het bakken was. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou met Diana (de zus van Petra V.) op vakantie gaan, ik weet niet meer waar naartoe. Ik pakte mijn tas in en deed er veel cola in en ook wat haringen. We hadden afgesproken op CS. Ik moest helemaal omlopen en het zag er precies hetzelfde uit als in een droom van een tijdje geleden (toen ik in een rolstoel zat). Toen we aankwamen op CS reed de trein net weg. Er zouden meer mensen meegaan, maar die kende ik irl niet.
Later was ik in een kast van een huis, het bleek Willeke Alberti's huis en ze bleek nogal een geweldadige man te hebben, ze vluchtte voor hem weg. Ik zat in de grote hal te roken en toen kwam de man naar boven. Ik kon hem kalmeren met een haring. Collega J. kwam ook ineens en gaf me 2 bossen sleutels die op de grond lagen, later zag ik dat 1 bos van een bewoner van m'n werk was. Later was ik weer terug op CS, ik rende en rende om de trein te halen maar net voordat we bij het spoor waren reed de trein weer weg, iedereen zat in de trein behalve Diana en ik. Plots was Diana ook weg en was ik alleen met mijn moeder en zusje op CS, en we stapten een trein in. Na een tijdje rijden door het westland (waar nog sneeuw lag) stopten we bij een veerpont. Mijn zusje was trouwens nog klein in dit verhaal en ik zat naast haar, m'n moeder zat een coupe verder omdat er geen plek was. De trein was ineens een bus geworden en de buschauffeur ging eng dichtbij de rand van het water staan. Ik gilde. Toen de pont er bijna was gaf hij gas en we vlogen het water in. Er was in het begin ook nog iets met het BDJP. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sprong van het ene dak af op een ander dak maar moest wel soldaten ontwijken.
Eenmaal beneden aangekomen was het opeens donker, een soort van afdak met daarachter een meer, onder het afdak geval stond iemand die ik vaag ken, ene Joost. Joost gaf me een pistool en ik hield het pistool tegen m'n slaap. Schoot mezelf neer en dat voelde raar, sowieso voelt het raar als je gebeten of een andere wond krijgt in je droom maar dit sloeg alles. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oei, Hupie, toch geen plannen?
Ik droomde dat we naar een pretpark gingen met mijn hele familie en iedereen sprak ineens Nederlands enzo, maar toch ook weer niet want ze spraken tegelijk Frans en Nederlands en alles zegmaar. En in dat pretpark moesten we loofhutten bouwen maar dat kan ik zo slecht!! Maar toen moest ineens in een kwartier de hut af zijn en dat ging niet ![]() |
![]() |
|
Heel vaag. Stukken ontbreken volgens mij ook, maar goed.
Ik moest met een meisje op de kamer slapen en we hadden echt een hekel aan elkaar. Toen deed ze het laatje van haar nachtkastje open en stak de kaars aan die erin stond, waarna ze iets zei wat ik me niet kan herinneren. Ik deed hetzelfde en de volgende dag werden we ergens gedropt, omdat we dan samen zouden moeten werken om terug te komen. Uiteindelijk besloten we allebei een andere kant op te gaan ipv samen te werken, wat leidde tot het weer gedropt worden op dezelfde plek. We liepen de zandweg af en kwamen zo'n hele oude huifkar tegen, waar mensen vroeger uit verkochten, in sliepen of kwakzalverij in uitvoerden. Er was een vrouw die ons van alles probeerde aan te smeren. Bier, een ketting, een ring, dat soort dingen. We dronken allebei een flesje bier, wat vergiftigd bleek te zijn, maar geen effect had. Ineens was er ook een jongen die ons wilde helpen. We kregen nog meer gif, maar nu ik wist dat het ons niet kon deren, dronk ik alle flesjes leeg en genoot van de uitdrukking op het gezicht van de vrouw. Het meisje deed de ketting om en er verscheen een soort nevelig beest achter haar, wat vastzat aan de ketting met een andere, ook nevelige ketting. Na een tijdje te hebben rondgerend met dat beestding achter zich aan, hadden die jongen en ik een plan bedacht. Dus, na dat haar toe te hebben geschreeuwd, vloog ze even later door de lucht aan een liaan, en liet zich daarna in de huifkar vallen, waardoor het nevelbeest op het dak terecht kwam en de nevelketting oploste, en dus ook het beest. Whatever that means ![]()
|
Verwijderd
|
Ik was in een bos en daar was een soort clubgebouw. Er waren 2 mannen in een kamertje (waaronder jeroen van koningsbrugge) en ik ging iemand halen om hun handen en voeten te laten amputeren. een jongen deed het en ik liep weg omdat ik het walgelijk vond. Ik hoorde botten kraken. Toen liep ik terug maar was heel bang om het resultaat te zien. Er zat een oude man in een stoel met zijn voet eraf, en allemaal bloed. Het was heel vies.
Later moesten er allemaal opdrachten worden gedaan, ik ging met Anne in een houten bootje maar die was lek. Ik rende door het bos en het was heel druk en chaotisch. Laatst gewijzigd op 19-04-2010 om 08:40. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was in een onbekend huis, het was het huis van deadlock geloof ik maar het was heel anders. Ik had daar al mijn spullen staan. Elmer maakte het uit, ik weet de reden niet. Jankend pakte ik al mijn spullen in.
oh ja er was ook nog iets met een vreemde spiegel, ik had een zwart t-shirt aan met witte letters, maar in de spiegel was het een wit shirt met zwarte letters. Laatst gewijzigd op 21-04-2010 om 10:23. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan me nog maar een scene herinneren omdat die zo belachelijk was ;x Er gebeurde ongeveer dit:
![]() met een vrouwelijk persoon (ik stond voor haar). Maar de drol zag er anders uit, hij was wel cilindrisch, maar helemaal hol en hard. De bovenkant had de diameter van een groot pizzabord en de onderkant van een blikje. En er zaten overal gangetjes en poortjes in. Ik zei dat het net koraal leek. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eerst was ik op avontuur met een realistische Donald Duck. Zoiets:
![]() We waren op zee en hij had net een of ander belangrijk amulet in het water gegooid. Daar wilde ik achteraan, want hallo, belangrijk amulet. Maar ik had verder geen duikspullen, alleen een zelfgemaakte duikbril van bruin leer en koper en glas. En een heel ouderwetse duikhelm, zo een. Ik deed ze allebei aan (een beetje dubbelop, bedenk ik me nu, maar goed) en probeerde tot de bodem te duiken, maar dat lukte niet. Het water was ook heel troebel, dus ik kon helemaal niet zien waar het ding terecht was gekomen. Ondertussen vond Donald Duck het allemaal bijzonder grappig. "Kuteend," mompelde ik, en ging naar huis. Daar bleek echter dat mijn huis, mm, weg was. Gelukkig zou ik net aan een nieuwe studie beginnen, en kreeg ik daarom een kamer toebedeeld bij een stel studiegenoten. Die kamer was echter bij een stelletje, en zij vonden 't verder helemaal niet leuk dat ik er was, want daarvoor woonden ze met z'n tweeën in een groot appartement. Na een paar dagen begin het meisje te beweren dat ik ooit een stel geprepareerde hersenen van haar had geleend voor een opdracht (kennelijk studeerden we iets met geneeskunde), alsook een doorsnede van een menselijke enkel, ingegoten in plastic. Daar stond me niks van bij, dus ik denk dat ze 't verzon, maar het klonk erg overtuigend dus ik begon me wel schuldig te voelen. Toen ik op een gegeven moment door de woonkamer liep ging ik op iets zachts staan. Ik keek naar beneden en zag daar dat stel hersenen liggen. Ik was er heel zeker van dat ik die daar niet had neergelegd, dus dat het een truc was van mijn huisgenoten om me er straks uit te knikkeren. Omdat ik op die hersenen had getrapt, dus. Ik besloot dan maar zelf weg te gaan, pakte mijn koffers en ging weg. Nog geen uur later had ik alweer een andere kamer, boven een soort ouderwetse mediamarkt/oude bioscoop-combinatie. Dat was wel leuk, maar je moest wel helemaal door de winkel als je 't huis in wilde. Het gebouw zat ook heel onlogisch in elkaar, dus ik liep telkens per ongeluk de operateurkamer in of liet het alarm per ongeluk afgaan als ik 's nachts thuiskwam. Bovendien was het ook een vrij stomme kamer, heel klein en met uitzicht op een blinde muur. Omdat het voor de huisgenoten - zo gokte ik - vrij vervelend was om telkens uit bed te moeten komen om het alarm uit te doen enzo, zat ik te overpeinzen om weer te verhuizen. Bovendien wilde ik toch iets anders gaan studeren. Ik was net een foldertje met alle studies aan 't bekijken toen ik wakker werd. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 15-01-2010 13:41 | |