Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2010, 20:29
Fashionista!
Fashionista! is offline
Dat ik morgen moet shoppen.
Oud 05-02-2010, 22:58
Verwijderd
Dat ik gvd nú al met een wee gevoel in mijn maag en stress tussen mijn oren zit voor de eerste onderwijsbijeenkomsten van volgende week. Ik kan wel janken.
Dat de boeken die ik moet hebben pas maandag geleverd worden. Dat er voor dat stomme practicum heel veel kennis verondersteld wordt die ik niet heb omdat ik een andere startdatum dan de meesten heb. Dat ik de belangrijkste dingen op mijn to-do list heb uitgesteld.
Oud 05-02-2010, 23:00
Verwijderd
Daar kan ik ook heel verdrietig van worden.
Oud 06-02-2010, 00:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat ik net 2 uur op het station gestrand was na m'n werk, omdat we VERPLICHT onze spullen in kluisjes moeten doen en die kluisjes alleen werken met je persoonlijke pasje met chip en die chip had INEENS besloten het niet meer te doen. Dus ik kon niet bij m'n jas, tas, huissleutels of OV. M'n huisgenote was niet thuis, de mensen die ik ken die in de buurt wonen namen allemaal hun telefoon niet op en de 2 mensen die wel opnamen waren bij hun ouders.
Ook leuk: m'n baas zag het en zei 'tsja, daar kan ik nu ook niks aan doen. Dan moet je maar naar je ouders gaan. Doei.'
Wtf, m'n ouders wonen een uur treinen verderop en dan zou ik morgenochtend weer vroeg richting Leiden moeten om m'n pasje te activeren, dan naar huis om m'n werkkleren te halen en dan weer een dienst van 9 uur draaien. Nee, echt tof. M'n moeder was er ook tering pissig over.

Gelukkig was er uiteindelijk een man van de smullers die met me meeliep en de kluisjes kon blokkeren, maar hij was nogal geërgerd omdat ik niet meer precies wist welke kluis het was. Ja sorry hoor. Anyway: Na een hele tijd stressen en bellen en 'omg, waar moet ik vannacht slapen'en heb ik tóch nog m'n spullen. Maar nu ben ik kapot en chagrijnig en ik heb 't koud. meh.
Oud 06-02-2010, 08:35
Verwijderd
lekkere baas heb jij
Oud 06-02-2010, 16:48
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben zo mooeee en pap gaat morgen weer naar Bosnië en ik kan morgen niet uitslapen en ik moet mijn herkansing nog leren. Ik heb net geslapen en nu voel ik me baggerig en brak. >.<
Oud 07-02-2010, 18:29
Cherry Springs
De enige 3 emails die ik vandaag heb gehad komen van mijn mentor en gaan allemaal over dingen die ik moet doen.
Oud 07-02-2010, 18:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
*CS mailtje stuur*
Oud 07-02-2010, 18:52
Verwijderd
Zenuwen en dat mijn honger weg is en dat mijn nek al weken niet géén pijn heeft gedaan en dat mn opa zoveel hartfalen heeft en dat ik ben ingegaan op iemand die zichzelf uitnodigde die ik eigenlijk helemaal niet zó graag wil zien en dat mn boeken er morgen pas zijn en en en. Bleehhh.
Oud 07-02-2010, 18:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom is het erg dat je honger weg is?
Oud 07-02-2010, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Waarom is het erg dat je honger weg is?
Omdat ik soms dagen niks eet tot een uur of zes, terwijl als ik ziek ben nóóit mijn etenslust verlies, ik eigenlijk altijd wel trek heb en bekend sta als een vrij grote eter en het dus heel raar is als ik mijn eetlust in deze mate verlies. Als in, dat ik me afvraag wat er met me aan de hand is.
Oud 08-02-2010, 14:43
Batave
Batave is offline
Al die dingen die ik nog moet doen
Oud 08-02-2010, 15:03
Verwijderd
Om 9:00 's ochtends staan ze een beetje op onze daken te timmeren om brandwerend materiaal te plaatsen, zonder aankondiging
Oud 08-02-2010, 15:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik vergeten ben om na school even langs de toko TEGENOVER SCHOOL te gaan en nu moet ik WEER naar de stad door die ijskou
Oud 08-02-2010, 15:15
Cherry Springs
Ik ging om tien uur naar bed gisteren omdat ik de hele week zo weinig geslapen heb dat ik het deze week maar eens anders aan ga pakken. Ik heb de hele nacht nauwelijks geslapen en dat vind ik niet eerlijk.
Daarbij is het godscrisiskoud op mijn kamer en mijn vingers vriezen eraf grrrr.
Oud 08-02-2010, 15:17
Cherry Springs
'zondag 14 februari tot en met woensdag 17 februari 2010
Grote (90%) kans op aanhouden het winterse weer met 's nachts lichte tot matige vorst en overdag temperaturen enkele graden boven nul. Soms wat sneeuw, aan de kust ook regen. '

NEE! Het moet nu verdomme +5 worden ofzo, doe eens normaal!
Oud 08-02-2010, 16:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^Hoezo, je gaat toch geen carnaval vieren ofzo?

Trouwens bizar: in mijn kamer is het al een paar dagen godsteringheet, waardoor ik 's nachts niet kan slapen en dan lig ik steeds m'n dekbed om te draaien om de koude kant tegen me aan te krijgen.
Dit is echt voor het eerst dat dit gebeurd en ik snap 't nie.
Oud 08-02-2010, 16:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En als je je raam openzet 's nachts, TT?

Ik waardeer niet dat ik nou helemaal voorbereid op pad ga met rietjes en zakjes, en als ik dan een aanval voel aankomen durf ik die niet tevoorschijn te halen omdat ik het zo aanstellerig vind staan. Ik schiet ook niks op met mezelf
Oud 08-02-2010, 17:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En als je je raam openzet 's nachts, TT?

Ik waardeer niet dat ik nou helemaal voorbereid op pad ga met rietjes en zakjes, en als ik dan een aanval voel aankomen durf ik die niet tevoorschijn te halen omdat ik het zo aanstellerig vind staan. Ik schiet ook niks op met mezelf
Kan niet, want ik heb alleen 1 huge-ass raam en dat zit aan de straatkant (op de begane grond). Dan zou ik net zo goed m'n buitendeur kunnen openzetten.

En je bent een suffie. Als je last hebt van zo'n aanval moet je mooi schijt hebben aan wat de rest denkt, als jij maar weet waarom het is en als je je er maar beter door voelt.
Oud 08-02-2010, 17:43
Cherry Springs
Ik carnaval niet nee, maar ik fiets wel naar school.

Ik kan het niet waarderen dat ik na 5 en een half uur zonder smsje van mijn vriendje ik ontwenningsverschijnselen begin te vertonen. *spaz* En ik weet niet of dat is omdat ik mezelf nu heel stom en afhankelijk vind of omdat hij 5,5 uur lang niet gesmst heeft. Waarschijnlijk vooral het eerste.
Oud 08-02-2010, 17:45
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik carnaval niet nee, maar ik fiets wel naar school.

Ik kan het niet waarderen dat ik na 5 en een half uur zonder smsje van mijn vriendje ik ontwenningsverschijnselen begin te vertonen. *spaz* En ik weet niet of dat is omdat ik mezelf nu heel stom en afhankelijk vind of omdat hij 5,5 uur lang niet gesmst heeft. Waarschijnlijk vooral het eerste.
Ik kan mij hier heel erg in vinden.
Oud 08-02-2010, 17:49
Cherry Springs
Zullen wij smsjes naar elkaar gaan sturen?
Oud 08-02-2010, 18:00
Cherry Springs
Oh en dat ik nu een smsje terug krijg en die geen 5 en een half uur wachten waard was. Ik word zo moe van mezelf. Ik loop echt te soggen, en ik heb woensdag een herkansing. Ik ga nu mijn pc afsluiten, grrr!
Oud 08-02-2010, 18:25
Verwijderd
Die reclame van printuitjewinst ;| Wat vreselijk ongrappig.
Oud 08-02-2010, 18:33
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Weer naar school!
Stom weer!
moe!
Oud 09-02-2010, 14:34
Verwijderd
Oud 09-02-2010, 14:45
Batave
Batave is offline
Citaat:
Zullen wij smsjes naar elkaar gaan sturen?
Oke

Maar verder: nog steeds geen vakantie :/
Oud 09-02-2010, 14:47
Verwijderd
Dat kutuitzendbureau dat na 2 keer vragen nog steeds vergeet mijn geld uit te betalen Hoe moeilijk kan het zijn?
Oud 09-02-2010, 15:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Veeeel teveel vrije tijd, ik wil iets te doen hebben!
Oud 09-02-2010, 20:33
Toneless
Toneless is offline
Veeel te weinig vrije tijd. Ik wil niets te doen hebben.
Oud 10-02-2010, 22:10
MiniTokje
MiniTokje is offline
Dat dwdd van dinsdag ineens afslaat terwijl een docente taalkunde van me daar een vette discussie heeft met minister Plasterk
Oud 11-02-2010, 14:04
drukknoopje
drukknoopje is offline
Dat ik een spel had gekocht en het was alleen een leeg doosje. Stomme, stomme stomme intertoys!!!!!
Oud 11-02-2010, 17:34
Cherry Springs
Ik heb twee plukjes haar bijgeknipt en nu zit het stom. Ik ben nog best onder de indruk van mijzelf.
Oud 11-02-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Het is vast ook niet heel leuk om haar als docente taalkunde te hebben?
Ik vond haar eigenlijk wel leuk om naar te kijken en juist Plasterk vies en zeikerig en repetitief overkomen. Naast hem zou ik ook chagrijnig worden

OT:
Ik had twee tekenwerkjes gesubmit bij CGTalk voor in de showcase gallery, werd er eentje afgekeurd vanwege 'unfinished elements' en de tweede afgekeurd omdat ik niet teveel in één keer mocht submitten. Ja, hallo, het waren er maar twee en de eerste werd notabene afgekeurd, dus keur die tweede dan gewoon goed!
Oud 11-02-2010, 20:11
Verwijderd
dat de youtube-tag het niet doet op theodoors computer
Oud 12-02-2010, 13:21
Verwijderd
Dat het cijfer nog niet op Progress staat. Het zou vandaag bekend zijn, dus waarschijnlijk hangt het al wel op de borden. Dus nu moet ik tot maandag wachten voor ik uit mn lijden verlost word (of 4 uur uittrekken om heen en weer te reizen naar het prikbord)

Laatst gewijzigd op 12-02-2010 om 16:56.
Oud 12-02-2010, 14:48
$moky
$moky is offline
dat ik van school getrapt ben, en nu werk moet zoeken .
en dat ik nu voor me 4 jarige neefje moet zorgen, omdat ze moeder met onbekende bestemming vertrokken is.
Oud 12-02-2010, 16:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wilde een kant-en-klaarmaaltijd halen bij de Albert Heijn en er waren gewoon maar 2 vegetarische dingen: een broodje falafelbapao en een maaltijdsalade van 5 euro. wtf.

En Katje, kun je niet aan iemand anders vragen die toch al op school is of die voor je wil kijken?
Oud 12-02-2010, 16:56
Verwijderd
Nee want ik ken niemand van mijn studie ;x
Oud 14-02-2010, 14:22
Missy
Missy is offline
Dat eeuwige gezeik met projecten.
Oud 14-02-2010, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde een kant-en-klaarmaaltijd halen bij de Albert Heijn en er waren gewoon maar 2 vegetarische dingen: een broodje falafelbapao en een maaltijdsalade van 5 euro. wtf.

En Katje, kun je niet aan iemand anders vragen die toch al op school is of die voor je wil kijken?
Dan heeft je AH een heel klein assortiment, óf alles was op óf je hebt niet goed gekeken.
Oud 14-02-2010, 14:56
marrel
marrel is offline
Hoofdpijn, niks op tv en het duurt zolang voor m'n pizza klaar is. Al met al valt het best wel mee als dat alles is
Oud 14-02-2010, 14:57
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Dan heeft je AH een heel klein assortiment, óf alles was op óf je hebt niet goed gekeken.
Qft.
Oud 14-02-2010, 17:26
Verwijderd
Rottige vakken en projecten waar veel tijd in gaat zitten, zodat ik de dingen die ik écht wil doen overal maar een beetje tussen moet proppen.
Oud 14-02-2010, 21:08
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nee want ik ken niemand van mijn studie ;x
Je mag mij ook wel vragen hoor.

En ik vind een bepaald persoon niet zo leuk. Hij zeikt en zeikt en zeikt maar door over een dingetje. Na één keer is het ook duidelijk. *nek omdraai*
Oud 14-02-2010, 22:18
Giles
Giles is offline
Naar de dokter morgen, ongetwijfeld glibberend door dit stomme weer.
Oud 14-02-2010, 23:27
Fashionista!
Fashionista! is offline
Dat ik moe ben, maar niet kan slapen.
Oud 15-02-2010, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Je mag mij ook wel vragen hoor.
Nou, als je er vandaag nog langskomt...

Het staat nog steeds niet online, de uitslag had de 12e al bekend moeten zijn
Oud 17-02-2010, 03:43
Verwijderd
Balkenende overleeft motie van wantrouwen

Balkenende zelf zei dat hij wel degelijk erkent dat de juridische basis voor een eventuele volgende oorlog beter moet. Ook de informatievoorziening aan de Tweede Kamer had beter gekund, erkende Balkenende.

Hij nam echter geen afstand van het besluit om politieke steun te geven aan de Irak-oorlog. "Het is niet de taak van een zittend kabinet om een oordeel te vellen over een vorig kabinet", zei Balkenende. "Ik vind het nogal wat om te zeggen: dat was fout."

Oud 17-02-2010, 11:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mijn slaapritme.

Regels voor berichten