Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ging om tien uur naar bed gisteren omdat ik de hele week zo weinig geslapen heb dat ik het deze week maar eens anders aan ga pakken. Ik heb de hele nacht nauwelijks geslapen en dat vind ik niet eerlijk.
Daarbij is het godscrisiskoud op mijn kamer en mijn vingers vriezen eraf grrrr.
|
'zondag 14 februari tot en met woensdag 17 februari 2010
Grote (90%) kans op aanhouden het winterse weer met 's nachts lichte tot matige vorst en overdag temperaturen enkele graden boven nul. Soms wat sneeuw, aan de kust ook regen. ' NEE! Het moet nu verdomme +5 worden ofzo, doe eens normaal! ![]()
|
^Hoezo, je gaat toch geen carnaval vieren ofzo?
Trouwens bizar: in mijn kamer is het al een paar dagen godsteringheet, waardoor ik 's nachts niet kan slapen en dan lig ik steeds m'n dekbed om te draaien om de koude kant tegen me aan te krijgen. Dit is echt voor het eerst dat dit gebeurd en ik snap 't nie.
||
Citaat:
En je bent een suffie. Als je last hebt van zo'n aanval moet je mooi schijt hebben aan wat de rest denkt, als jij maar weet waarom het is en als je je er maar beter door voelt.
|
Ik carnaval niet nee, maar ik fiets wel naar school.
![]() Ik kan het niet waarderen dat ik na 5 en een half uur zonder smsje van mijn vriendje ik ontwenningsverschijnselen begin te vertonen. *spaz* En ik weet niet of dat is omdat ik mezelf nu heel stom en afhankelijk vind of omdat hij 5,5 uur lang niet gesmst heeft. Waarschijnlijk vooral het eerste.
||
Citaat:
|
Oh en dat ik nu een smsje terug krijg en die geen 5 en een half uur wachten waard was. Ik word zo moe van mezelf. Ik loop echt te soggen, en ik heb woensdag een herkansing. Ik ga nu mijn pc afsluiten, grrr!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik had twee tekenwerkjes gesubmit bij CGTalk voor in de showcase gallery, werd er eentje afgekeurd vanwege 'unfinished elements' en de tweede afgekeurd omdat ik niet teveel in één keer mocht submitten. Ja, hallo, het waren er maar twee en de eerste werd notabene afgekeurd, dus keur die tweede dan gewoon goed! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat het cijfer nog niet op Progress staat. Het zou vandaag bekend zijn, dus waarschijnlijk hangt het al wel op de borden. Dus nu moet ik tot maandag wachten voor ik uit mn lijden verlost word
![]() Laatst gewijzigd op 12-02-2010 om 16:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vind een bepaald persoon niet zo leuk. Hij zeikt en zeikt en zeikt maar door over een dingetje. Na één keer is het ook duidelijk. *nek omdraai*
|
Verwijderd
|
Balkenende overleeft motie van wantrouwen
Balkenende zelf zei dat hij wel degelijk erkent dat de juridische basis voor een eventuele volgende oorlog beter moet. Ook de informatievoorziening aan de Tweede Kamer had beter gekund, erkende Balkenende. Hij nam echter geen afstand van het besluit om politieke steun te geven aan de Irak-oorlog. "Het is niet de taak van een zittend kabinet om een oordeel te vellen over een vorig kabinet", zei Balkenende. "Ik vind het nogal wat om te zeggen: dat was fout." ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij niet zo leuk? Chick Rock | 500 | 27-08-2010 10:32 | |
De Kantine |
godversaai #842 Verwijderd | 500 | 28-01-2010 16:22 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens leuk? sarahanna | 24 | 16-09-2009 20:49 | |
De Kantine |
Wat vind jij mooie meisjes- en jongensnamen? Allure | 160 | 23-05-2009 11:44 | |
Software & Hardware |
[laptop kopen] wat vind jij ervan? aniki | 17 | 13-07-2004 11:53 |