Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
ik vind het behóórlijk klootzakkerig om actief te zijn op een dating-site terwijl je al 'voorzien' bent
I second that. Dat zou voor mij ook een reden zijn om iemand de deur uit te zetten. Vooral als je het combineert met de rest van niche's verhaal.
Advertentie
Oud 31-01-2010, 12:27
niche
niche is offline
als verder alles koek en ei was dan had ik het echt niet meteen uitgemaakt. het is geen doodzonde, maar toch. het geeft wel aan dat ie niet veel respect voor mij heeft.
verder mis ik 'm wel en een beetje dat lege gevoel, maar het is vooral fijn om te merken dat ik zoveel lieve vriendinnen heb. vanaf donderdag had ik me helemaal vol gepland..om niet alleen te hoeven zijn. vandaag een dagje niksen en bevalt eigenlijk wel prima (alhoewel ik af en toe stiekem kijk of hij niet gebeld heeft).
Oud 31-01-2010, 12:33
niche
niche is offline
@trance maniak: wat zijn reden was weet ik niet helemaal..hij zelf ook niet precies. hij zei iets met 'nieuwsgierigheid' , 'zag het in de krant staan', 'en benieuwd naar andere meisjes'. het is niet dat ie al op allerlei meisjes had gereageerd geloof ik en ik ben ook niet echt boos, maar 't maakt 't voor mij wel duidelijk dat ik niet meer verder met 'm wil. geen zin om in onzekerheid te zitten.
en met dat 'passieve' bedoel ik- nauwelijks emotie tonen, en zo van 'ja oke, is ook beter zo denk ik, je verdient een leuker iemand die meer liefde geeft'. maar verder ook altijd vrij passief geweest is in onze relatie: ik zorgde vaak voor leuke ideeen om te gaan, verrassingen, belde weer op als we ruzie hadden (wat we niet vaak hadden omdat hij ook niet echt ruzie kan maken), enz.
Oud 31-01-2010, 12:56
Calyx
Calyx is offline
Goedd! Ik kan niets bedenken wat ik niet leuk aan hem vind.. maar *verliefd is* mss ligt het daaraan.
Oud 31-01-2010, 15:13
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ikzelf: Bwa, ik word emotioneel van alcohol en allemaal koppeltjes om me heen. Dat vond ik vrijdagnacht/zaterdagochtend niet zo leuk. Daarbij had ik het idee dat iedereen wel iemand vond, behalve ik. En dan krijg ik weer van die ideeën: Ik ben te dik, ik ben te lelijk, ze willen me niet. Ik zou het wel leuk vinden als ik eens wat aandacht kreeg. Sorry als ik daarom moeilijk tegen iemand gedaan heb, maar ik ben nu eenmaal een jaloers meisje
Wél heb ik een larper ontmoet, dat was gaaf! Blijkbaar larpen we allebei op de Vortex, dus een deel van de avond/nacht heb ik toch kunnen praten over mijn niet-bestaande-leven ^^
Als je een avondje uitgaan niet meteen iemand tegenkomt, dan heeft dat toch niet meteen iets te maken met je uiterlijk. Je hebt laatst in korte tijd twee vriendjes gehad, dus je weet wel dat er mannen zijn die je zien zitten. Er zullen ook mannen zijn die je niet zien zitten, maar dat heeft iedereen, met welk figuur dan ook

Ontopic: jee, echt een tof weekend gehad. Vrijdag meeting, gisteren met wat oud klasgenoten gaan uiteten en weer uitgebreid bijgekletst. Maar nu zijn de jongens voetbal aan het kijken, wat me de rust geeft om even tot mezelf te komen met een boekje enzo
Oud 31-01-2010, 15:39
WAT
WAT is offline
Citaat:
ik vind het behóórlijk klootzakkerig om actief te zijn op een dating-site terwijl je al 'voorzien' bent
idd, mijn ex heeft het zelfs zo geflikt dat dat zijn manier was van het uitmaken(nadat we al een jaar samenwonen) omdat hij wist dat ik een aantal kennissen op die website had...

OT: hij is net weer weg naar huis, wat wel jammer is, maar we zien elkaar morgen weer op school En nu hopen dat we in dezelfde klas zitten volgende periode want op deze manier houden we door ons geklets zo weinig van het weekend over Achja, dat zien we morgen wel
Gister lekker samen loempia's gemaakt was erg gezellig ^^
Oud 31-01-2010, 15:45
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Goedd! Ik kan niets bedenken wat ik niet leuk aan hem vind.. maar *verliefd is* mss ligt het daaraan.
Ah leuk Vertel eens meer?
Oud 31-01-2010, 16:19
wup
wup is offline
Gister leuk gedaan met zussen. Besloten dat ik misschien in de zomer wel met mijn zus en de kids op vakatie ga, want ze ziet het niet zitten om alleen te gaan Nog maar even afwachten, want misschien gaat ze ook wel met vrienden mee, maar anders lijkt het me vet leuk

Vrijdagnacht dikke ruzie met collega gehad.. nou ja, hij viel zo enorm tegen me uit dat ik jankend achter de bar stond en boos ben weggegaan. Heeft zn excuses aangeboden en deed gister poeslief, maar we moeten het nog wel uitpraten. Bah.

En ik heb het redelijk voor elkaar gekregen een weblog te bouwen voor als ik op reis ben ( moet voor school)en word nu al gelukkig van de berichtjes en mailtjes. Lief dat menen meeleven en denken.Voor de geinteresseerden: PM voor adres
Oud 31-01-2010, 16:39
Daantjer
Daantjer is offline
niet goed in ieder geval, ga dus tegen ex zeggen dat ik haar nog leuk vind, word waarschijnlijk uitgelachen en ga daarna weer zuipen, behalve als het goed loopt, dan ben ik weer helemaal blij en heppie
Oud 31-01-2010, 17:20
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik vertrek zometeen naar Zweden. De zenuwen zitten er goed in kan ik jullie vertellen
Veel plezier het komt vast goed ^^

ot: hij is vandaag nog zieker geworden.
Arme lieverd
Maar.. hij smste terug en dat gebeurt niet heel vaak..

Morgen weer een scan voor mijn moeders vriend.
8 febr weten we meer.
Het is vreselijk om m'n moeder zo te zien
Oud 31-01-2010, 17:53
Sade
Sade is offline
Citaat:
Bwa, ik word emotioneel van alcohol en allemaal koppeltjes om me heen. Dat vond ik vrijdagnacht/zaterdagochtend niet zo leuk. Daarbij had ik het idee dat iedereen wel iemand vond, behalve ik. En dan krijg ik weer van die ideeën: Ik ben te dik, ik ben te lelijk, ze willen me niet. Ik zou het wel leuk vinden als ik eens wat aandacht kreeg.
Ik herken dat wel, al heeft het zoals metallica al zei inderdaad niets met uiterlijk te maken. Als je zelf geen vriend(in) hebt kun je soms heel sterk het gevoel hebben dat iedereen 'samen' is, en als er dan wat alcohol in het spel is kan het dan ook best teleurstellend zijn dat de mannen niet in grote getalen op jouw vrijgezelle persoontje duiken.

En ja, dat is behoorlijk irreëel (en als het wel zou gebeuren zou je er ook niet blij mee zijn)
Oud 31-01-2010, 18:18
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Lichtelijk van slag maar dat komt wel weer goed dunkt me, iig -EINDELIJK- weer eens flink kunnen dansen.
Oud 31-01-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Als je een avondje uitgaan niet meteen iemand tegenkomt, dan heeft dat toch niet meteen iets te maken met je uiterlijk. Je hebt laatst in korte tijd twee vriendjes gehad, dus je weet wel dat er mannen zijn die je zien zitten. Er zullen ook mannen zijn die je niet zien zitten, maar dat heeft iedereen, met welk figuur dan ook
Ik weet. Maar ja alcohol ^^. En als er dan een leuke gast is die dan wel met je praat als er een Siorin naast je staat, maar snel wegvlucht als zij ergens anders heen gaat, dan voel je je ook zo van... En jaaaa dankjewel. Niet dat ik het moet hebben van zatte studenten ofzo, maar mijn eigenwaarde balanceert dan op een dun koordje ^^

Citaat:
Ik herken dat wel, al heeft het zoals metallica al zei inderdaad niets met uiterlijk te maken. Als je zelf geen vriend(in) hebt kun je soms heel sterk het gevoel hebben dat iedereen 'samen' is, en als er dan wat alcohol in het spel is kan het dan ook best teleurstellend zijn dat de mannen niet in grote getalen op jouw vrijgezelle persoontje duiken.

En ja, dat is behoorlijk irreëel (en als het wel zou gebeuren zou je er ook niet blij mee zijn)
Dikke lol @ laatste zin ^^. Maar idd. Ik ben best wel een knuffelbeestje en ik heb dan ook zin om met iemand in mijn armen te staan. En ja dan gaat dat niet en dan voel je je wel heel alleen ^^
Oud 31-01-2010, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Ik weet. Maar ja alcohol ^^. En als er dan een leuke gast is die dan wel met je praat als er een Siorin naast je staat, maar snel wegvlucht als zij ergens anders heen gaat, dan voel je je ook zo van... En jaaaa dankjewel. Niet dat ik het moet hebben van zatte studenten ofzo, maar mijn eigenwaarde balanceert dan op een dun koordje ^^

Dikke lol @ laatste zin ^^. Maar idd. Ik ben best wel een knuffelbeestje en ik heb dan ook zin om met iemand in mijn armen te staan. En ja dan gaat dat niet en dan voel je je wel heel alleen ^^
He bah! Nu voel ik me weer zo lullig. Maar als je die gast met die dreads bedoelt, die heeft de rest van de nacht ook geen fuck tegen mij gezegd, dus daar moet je je niets van aantrekken.
Oud 31-01-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
He bah! Nu voel ik me weer zo lullig. Maar als je die gast met die dreads bedoelt, die heeft de rest van de nacht ook geen fuck tegen mij gezegd, dus daar moet je je niets van aantrekken.
Niet lullig voelen, daar kun jij toch niets aan doen En ja, het was oa. die dreads-dude ^^
Oud 31-01-2010, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ik denk na over de retoriek van de romantiek, verder eigenlijk weinig nieuws van het liefdesfront.
terwijl je eigenlijk gewoon zou moeten slapen rond die tijd
Oud 01-02-2010, 01:30
Sade
Sade is offline
Citaat:
terwijl je eigenlijk gewoon zou moeten slapen rond die tijd
Slaap is natuurlijk behoorlijk overrated als je ook vijf pagina's later nog gequote kan worden op je nachtelijke overpeinzingen
Oud 01-02-2010, 07:49
indigo
indigo is offline
Hee, Calyx hier, wiewatwaarhoe?

OT: beter .
Oud 01-02-2010, 10:00
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik heb echt het allerliefste vriendje . Zaterdag even een ehhh inzinking van mijn kant maar hij is geduldig en lief en
Oud 01-02-2010, 10:23
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Lastig gewoon....
Het liefst schud ik ons even wakker...
Oud 01-02-2010, 13:17
Dott
Dott is offline
Hmm.. eigenlijk wil ik hem alweer heel graag zien..
Maar we zijn allebei nog ziekig..
Oud 01-02-2010, 15:11
Breg
Breg is offline
Heb hem sinds donderdag elke dag gezien en hij lijkt net zo blij met mij te zijn als ik met hem .
Oud 01-02-2010, 15:11
metallica
metallica is offline
Citaat:
Niet lullig voelen, daar kun jij toch niets aan doen En ja, het was oa. die dreads-dude ^^
Ja maar, die was al met iemand anders bezig (volgens mij was dat ook de reden waarom hij er was).
Oud 01-02-2010, 15:27
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Persoonlijk gezien gaat het al wat beter (afkloppen) de afgelopen dagen. Een kilootje afgevallen (niet eens nodig) en ben wat afgetrainder. Nu bezig met school, me computer is gefixed. Ik zie mijn vrienden ook wat vaker, en ik geniet meer van de kleine dingen. Hmmm..dat is een kleine stap vooruit.

Nu nog in mijn relatie kijken hoe dat gaat! :-). Eerst maar mezelf goed laten voelen en dat komt de rest misschien vanzelf.
Oud 01-02-2010, 21:26
WolterB
WolterB is offline
Hoe sommige dingen binnen 2 maanden zo vertrouwd kunnen voelen, volgens mij moet ik er nog een beetje aan wennen allemaal
Wel heerlijk hoe het nu allemaal gaat, heel open tegen elkaar kunnen zijn en dat we elkaar al veel langer spreken speelt natuurlijk ook mee met alles. Komend weekend voor het eerst mee naar haar ouders, maar heb er eerder zin in dan dat ik er tegenop zie
Oud 01-02-2010, 22:03
Verwijderd
Ik wil aandacht
Oud 01-02-2010, 23:00
Dott
Dott is offline
Pff.. deze gevoelens zijn zo bizar
Hij smste terug, en daar word ik zo blij van
Oud 01-02-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ik wil aandacht
Oud 01-02-2010, 23:23
Changshan
Changshan is offline
Ik heb (had) aandacht.
Oud 01-02-2010, 23:36
Dott
Dott is offline
Een huis vol aandacht??
Oud 01-02-2010, 23:38
ST*R
ST*R is offline
Hmm het gaat goed er zijn nog steeds dingen die ik wel zeggen/vragen, maar dat komt wel. Ik zie m dit weekend pas weer door studie/sociale dingen, en dan gaan we naar een zwembad Hem eindelijk weer eens overdag zien, is weer eens wat anders dan vooral snachts.
Oud 01-02-2010, 23:44
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Een huis vol aandacht??
Meerdere huizen joh.
Oud 02-02-2010, 07:13
WAT
WAT is offline
over 2 weken verjaardag van zijn beste vriendin.... zat wel even te zenuwen toen hij vroeg of ik mee wou. Slechte ervaringen met 'beste vriendinnen' in het verleden, vooral omdat bij mijn exen het vaak meiden waren die ze graag wouden maar niet konden hebben en toen maar zijn blijven plakken hopend op een kans.... Maar toen schudde ik mijzelf wakker om het feit dat dit de meid was waarmee hij metal ontdekt had en blowde en dat zij voor hem is hoe een aantal van mijn vrienden voor mij zijn. Er is behalve vriendschap geen chemie. En als er wel iets zou zijn dan was dat er wel van gekomen want mijn vriendje is een lekker ding ^^
Oud 02-02-2010, 07:36
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Zo...Ik lag weer eens wakker en ik werd gewoon gek van het passieve gedoe via telefoon en sms, stomme grijze gebied. Ik dacht: laat ik er nu maar voor gaan.

Dus ik heb vannacht gevraagd (via een positieve manier) of ze zaterdagavond met mij mee wilde en dat ik dat 10x leuker vond dan al die telefoontjes.

Vraagt ze vanochtend waar ik naar toe ga...
Ik weet het zelf nog niet eens!
Dus even iets leuks bedenken...Creatief ben ik wel.
Oud 02-02-2010, 07:59
Lorelei
Lorelei is offline
Pff. Nou, even een update dan maar. Ik ben echt volledig in verwarring. Er speelt zo ontzettend veel mee. Aan de ene kant kan ik zeggen dat we allebei toe moesten geven dat de vlinders weg waren. De echte verliefdheid is er niet meer. Ik weet ook niet of je dat kunt verwachten na 2,5 jaar relatie en 8 maanden uit elkaar zijn. Aan de andere kant zijn we echt direct weer in onze oude gewoontes terecht gekomen. De goeie, fijne, positieve gewoontes. We zijn weer lief en schattig en zo. Godver, en nu?

Op zich zou ik prima door kunnen op deze manier. Het weer oppakken waar we gebleven waren maar dan zonder de drama. Eigenlijk het weer oppakken waar we gebleven waren voor dat hij ziek werd. Een deel van mij wil dat ook graag. Ik zie hem nog altijd als degene met wie ik oud wil worden, met wie ik kinderen wil krijgen.. We zijn echt belachelijk compatible. Dat waren we toen al en daar is niets aan veranderd. We hebben het ook nog steeds heel erg leuk, de seksuele aantrekkingskracht is er nog.. etc etc. Maar moet ik dat willen? Zou het niet beter zijn om met iemand anders opnieuw te beginnen, inclusief alle verliefdheden etc? Nog buiten het feit dat ik er op dit moment niet aan moet denken, omdat ik met de Zweed in m'n kop zit.

En dan speelt er ook nog vanalles aan 'praktische' overwegingen mee. Zouden we het wel kunnen volhouden, twee studenten (met bijbehorend budget) zo ver uit elkaar? En moeten we zo'n soort leven en relatie wel willen? Hij wil het eigenlijk heel erg niet en ik kan me dat prima voorstellen. Zowel de financiele issues als simpelweg het zo ver uit elkaar zijn, zijn absoluut de minder leuke kanten aan zo'n relatie.

Bahbahbah. Ik wil niet een relatie beginnen uit een soort van comfortabel gevoel van 'met jou weet ik hoe het is, met jou is het fijn' dus ik doe heel erg m'n best om te zorgen dat ik niet in die valkuil stap. Maar jeetje.. wat nou als dat het niet is?
Oud 02-02-2010, 08:10
WAT
WAT is offline
@ grl, ga verder met je leven en zie over een jaar of wat misschien weer. we zijn jong, en 'met jou is het fijn' is niet waar we naar moeten streven. sleutelwoorden zijn 'spannend' of 'leuk', als je de 35 bent gepasseerd moet je misschien eens kijken voor 'fijn' maar waarom zou je het nu al doen?
btw, afstand hoeft geen probleem te zijn, je hebt ov, ik heb jaren lang rotterdam en utrecht aangedaan voor vriendjes... ik had toen een week ov dus ik reisde vrijdag heen en maandag ochtend terug. Viel goed te doen (voor mij dan).

OT: ik baaal baaaal baaaaaaal, volgende periode heb ik geen enkele les met m'n vriend. Vorige periode hadden we tenminste colleges samen, maar zelfs dat nu niet ik zit erg te twijfelen of ik de coordinator kan vragen of ik van groep mag wisselen *bloos* aan de andere kant, ik zit tenminste niet meer met een rotjoch in de klas en mijn vriend heeft alleen nog colleges met de gast....
Oud 02-02-2010, 08:12
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
@ grl, ga verder met je leven en zie over een jaar of wat misschien weer. we zijn jong, en 'met jou is het fijn' is niet waar we naar moeten streven. sleutelwoorden zijn 'spannend' of 'leuk', als je de 35 bent gepasseerd moet je misschien eens kijken voor 'fijn' maar waarom zou je het nu al doen?
btw, afstand hoeft geen probleem te zijn, je hebt ov, ik heb jaren lang rotterdam en utrecht aangedaan voor vriendjes... ik had toen een week ov dus ik reisde vrijdag heen en maandag ochtend terug. Viel goed te doen (voor mij dan).
.

Hij woont in Stockholm

En nee, 'met jou is het fijn' is niet goed genoeg, dat probeerde ik juist te zeggen.
Oud 02-02-2010, 08:15
WAT
WAT is offline
sorry, ik las een zin verkeerd dan ik dacht dat je met iemand anders EN de Zweed in je kop zat
en doe het anders niet, er woont genoeg lekkers dichterbij en anders... tjah, waneer komt ie terug?
Oud 02-02-2010, 10:24
Dott
Dott is offline
Citaat:
Hmm het gaat goed er zijn nog steeds dingen die ik wel zeggen/vragen, maar dat komt wel. Ik zie m dit weekend pas weer door studie/sociale dingen, en dan gaan we naar een zwembad Hem eindelijk weer eens overdag zien, is weer eens wat anders dan vooral snachts.
Haha, ik ben gewoon jaloers als ik dat lees.
Ik ben een waterrat, maar mijn scharrel/vriend/ex/uhm??? wil (durft) niet met mij naar het zwembad

Citaat:
Meerdere huizen joh.

Dikke playuh man hahaha

@grl, persoonlijk zou ik het niet doen.
Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten als jij, alleen dan zonder de afstand en het reizen, hij woonde 3 straten verderop.
Even alle 'omstandigheden' achterwege gelaten, op een gegeven moment volde het gewoon niet meer genoeg.
Het ging een hele tijd heel goed en fijn, maar er gaan toch dingen meespelen, irritaties die je pikt als je verliefd bent, worden dan opeens heel storend.

Je moet het uiteraard zelf weten hoor.
Ik probeer je alleen mijn ervaring mee te geven
Ik zou gewoon genieten van de tijd dat je daar bent, alles eruit halen wat erin zit, en vervolgens weer naar NL gaan.
In ieder geval veel plezier
Oud 02-02-2010, 10:57
wup
wup is offline
@ Changsan: details svp.
@ Grl: Ik weet natuurlijk niet hoe je je voelt, maar als ik het zo lees denk ik: nee. Ik zou juist wél dat verliefde gevoel willen hebben! Dat kan best na zoveel tijd. Als ik nu met mijn ex ga zitten, is het ook fijn, dat weet ik zeker, maar ik zou niet weer verliefd worden. Nou ja, weet zelf ook niet echt wat probeer te zeggen en weet niet hoe het zit, maar hoop dat je eruit komt. Iig heel dapper dat je daar heen bent gegaan om het te bekijken

OT: niets. Zit alleen maar met mijn smoel in de lonely planets. Vanavond komen twee vriendinnen eten en daar heb ik zin in. Zie ze veel te weinig, maar het is wel altijd te gek.
Oud 02-02-2010, 11:36
Verwijderd
@ grl: lastig, maar ik zou het proberen te laten rusten. als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn, dan komt dat nog wel, wie weet over een aantal jaar.. maar wat is zweden mooi he <3

ot: GOED, gister kwam die ene droomman waar het nu niets mee kan worden, maar het was geweldig! genieten
en ex begint weer te smsen, waar haalt hij het lef vandaan
Oud 02-02-2010, 11:41
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik voel me uit evenwicht gebracht.
Oud 02-02-2010, 11:42
Dott
Dott is offline
hij smste uit zichzelf wat fijn
Oud 02-02-2010, 11:46
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Oud 02-02-2010, 11:52
WAT
WAT is offline
we zijn gek ik heb de coordnator gevraagt of ik bij em in de groep mag.... en hij moedige me aan gekke jongen heb ik
Oud 02-02-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me uit evenwicht gebracht.
+1
Maar volgens mij slaat dat nergens op en maak ik het mezelf weer eens veel te moeilijk. Nadenken maakt dingen zelden beter en dat geldt nu ook. Ik hou van hem, ik ben blij met hem, ik wil mijn leven met hem helemaal niet kwijt, maar op dit soort jankdagen knaagt het toch. Of ik niet iets mis, of ik niet liever iets anders, of ik niet beter.. Ik probeer alles wat ik wil zo goed mogelijk te combineren, maar vandaag ben ik gewoon even ondersteboven en alle zekerheid kwijt. Morgen beter.
Oud 02-02-2010, 11:57
Luna
Luna is offline
Citaat:
@ grl: lastig, maar ik zou het proberen te laten rusten. als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn, dan komt dat nog wel, wie weet over een aantal jaar.. maar wat is zweden mooi he <3

ot: GOED, gister kwam die ene droomman waar het nu niets mee kan worden, maar het was geweldig! genieten
en ex begint weer te smsen, waar haalt hij het lef vandaan
fijn om de macht in handen te hebben eh
Oud 02-02-2010, 12:10
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
We hadden gister met mijn dispuut een borrel in een vrij duffe kroeg, en toen kwam híj langslopen met zijn twee dispuutsgenootjes, ze gingen naar een kroeg waar het bier vanavond gratis was.. Ik dacht: 'het is maar goed dat wij hier een borrel hebben, want anders hadden we weer de hele avond in elkaars buurt gestaan en geflirt..'
Komen ze een half uur later terug naar die duffe kroeg om vervolgens de rest van de avond bij ons te blijven, dat had ik niet zien aankomen.

Ik voel me soms zo compleet belachelijk als ik bij hem in de buurt sta, gewoon omdat het nergens op slaat dat ik zo volledig van slag ben door hem. Ik heb geprobeerd hem een groot deel van de avond te negeren en dat lukte redelijk, maar dan af en toe kijk ik (per ongeluk?..) zijn kant op en dan kijkt hij me zo aan en dan wil ik hem het liefste ter plekke van zijn kleding ontdoen.
Oud 02-02-2010, 13:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nuff said
Oud 02-02-2010, 13:11
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
fijn om de macht in handen te hebben eh
Alleen hoe ga je met die macht om?!

Jeetje liefde is net een spel! Oooh wat zeg ik nu!
Ik heb al leuke idee... Niet vergeten pilletjes tegen ''zeeziek'' te halen.

@grl:
Ik neem aan dat dit gaat over een LAT-relatie...
Uit eigen ervaring: als je nog studeert en jezelf ontwikkelt NIET DOEN. En damn...je gevoelens werken die gedachte erg tegen! :-D
Als je alles hebt afgerond en een basis hebt, zou ik het wel doen.
Maar contact houden is wel handig misschien....
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten