Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap trouwens best dat mensen 1 of 2 keer in het jaar een dagje timmeren/boren undsoweiter. Mijn bovenbuurman doet het echter drie keer per week al een jaar lang. Ik ben echt benieuwd naar zijn project want het moet echt iets grandioos zijn.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want de meeste mensen in de wachtkamer zijn bejaarden en kleuters-met-hun-moeders. En die weten toch niet wat hip is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want Theodoor verbaasde zich ooit over het feit dat zijn buren bijna elke dag aan het timmeren waren en dat ze dat altijd laat op de avond of vroeg op de ochtend deden. En altijd op de 2e etage in plaats van in de tuin of schuur. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is fijn want ik moet veel breien want ik heb mezelf beloofd dat ik het voor mijn 18e verjaardag afheb zodat ik het mezelf als verjaardagskadootje kan geven ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Wat zal ik terugzeggen als iemand het vraagt ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat een pussies zijn jullie
![]() Zelf zijn mijn aderen heel onzichtbaar en bescheiden, maar het doet nooit echt pijn. Ik vind een hartfilmpje vervelender.
|
Je moet je uitkleden en dan gaan ze allemaal plakkertjes met draadjes eraan op je plakken
![]() Het doet geen pijn, het is alleen supervervelend.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tink, hoe kom je aan al die ziekenhuiservaring?
Zelf vind ik de gesprekken eigenlijk het ergst. Met ouders en dokters. "Maar hoe voel je je erbij? Loop je niet te piekeren? Het is ook wel erg naar, begrijp dat wel..." Alsof ik zelf niet doorheb dat het stom is om lang ziek te zijn, daar heb ik hun echt niet voor nodig ![]() |
![]() |
|
'Het is ook wel erg naar...' Jezus!
![]() Maar de dame die het hartfilmpje deed was echt zo'n kwiek opgewekt wijf wat alles heel snel af wilde hebben ![]()
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Hé daar zei dat wijf niks over! Ik mocht mijn bh niet eens aanhouden, terwijl hij volgens mij helemaal niet uit had hoeven gemoeten!
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|