Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2010, 23:24
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
als (x,y)=(1,1) is de uitkomst 0,5
als (x,y)=(0.1,0.1) is de uitkomst 0,05
etc

is dat genoeg bewijs?
Het is niet echt een bewijs eh.
Ik weet sowieso niet goed hoe limieten werken, ook met één variabele al niet, maar dan kan je nog makkelijk kijken welke groter is.
Oud 03-02-2010, 23:24
Batave
Batave is offline
ik ook.
Oud 03-02-2010, 23:26
Verwijderd
ik niet
Oud 03-02-2010, 23:28
Batave
Batave is offline
nu ga ik echt.
Oud 03-02-2010, 23:28
Verwijderd
Ik verveel me en ik ga zo maar eens slapen.
Oud 03-02-2010, 23:38
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Het is niet echt een bewijs eh.
Ik weet sowieso niet goed hoe limieten werken, ook met één variabele al niet, maar dan kan je nog makkelijk kijken welke groter is.
als de variabelen x en y een factor 10 kleiner worden, wordt de uitkomst dat ook. dus als x en y beide nul naderen, doet de uitkomst dat ook
ik vind het genoeg bewijs
Oud 03-02-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:
als de variabelen x en y een factor 10 kleiner worden, wordt de uitkomst dat ook. dus als x en y beide nul naderen, doet de uitkomst dat ook
ik vind het genoeg bewijs
Da's aantonen, geen bewijs
Oud 03-02-2010, 23:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind het stom dat dit topic niet 'My first saainy' heet.
Oud 03-02-2010, 23:46
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Da's aantonen, geen bewijs
ach, dat is gewoon hetzelfde
Oud 03-02-2010, 23:47
Verwijderd
Lifestyleprogramma waarin vijf goedgekleede homoseksuele heren slechtgeklede mannen restylen.

Eh dat klinkt niet erg amusant
Oud 03-02-2010, 23:51
Rationeel
Rationeel is offline
het is ge-wel-dig!
Oud 03-02-2010, 23:52
Verwijderd
Is het heus? Dan ga ik het wel proberen. Met thee en oreo's.
Oud 03-02-2010, 23:53
Verwijderd
Citaat:
ach, dat is gewoon hetzelfde
je bent zelluf hetzelfde!
Rationeel
Rationeel is offline

Rationeel
Rationeel is offline
vooral als die ene de ander in zijn hoofd boort met een wijnopener
Oud 03-02-2010, 23:58
Martiño
Martiño is offline
God wat haat ik dat soort programma's.
Oud 03-02-2010, 23:58
Verwijderd
oh het is niet online kijkbaar ;x
Oud 03-02-2010, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het stom dat dit topic niet 'My first saainy' heet.
Jaa <3
Oud 03-02-2010, 23:59
Verwijderd
Citaat:
God wat haat ik dat soort programma's.
Laat me raden, omdat de homo zo stereotiep wordt neergezet?
Oud 04-02-2010, 00:01
Verwijderd
Ha Martin!
Ik ben naar de voorstelling geweest en daarvoor heb ik in de stationsrestauratie daarboven in Eindhoven gegeten. Het was heel vies, maar wel warm binnen en het was prima te doen zo in m'n eentje. Maar ik had frietjes en een kroket (omdat dat het enige was dat ik kon krijgen binnen tien minuten) en het dreef gewoon echt in het frietvet
Oud 04-02-2010, 00:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Laat me raden, omdat de homo zo stereotiep wordt neergezet?
Ja uiteraard. Decennia aan emancipatie en pogingen om dat stereotype uit te wissen worden met dit soort programma's en figuren in een klap ongedaan gemaakt.
Oud 04-02-2010, 00:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ha Martin!
Ik ben naar de voorstelling geweest en daarvoor heb ik in de stationsrestauratie daarboven in Eindhoven gegeten. Het was heel vies, maar wel warm binnen en het was prima te doen zo in m'n eentje. Maar ik had frietjes en een kroket (omdat dat het enige was dat ik kon krijgen binnen tien minuten) en het dreef gewoon echt in het frietvet
Oh jammer, ik had er ook nog nooit gegeten. Alleen een keertje koffie gedronken. Maar wel lekker afgezonderd toch? En was het leuk?
Oud 04-02-2010, 00:02
Verwijderd
Ik kijk nu trouwens Vrienden van Amstel Live. En oh, wat ben ik toch weg van de stem van de zanger van Novastar <3

Archont naamzoek. Als het nou Vrienden van Dommelsch live had geheten, had je de tv dan nog harder gezet?
Oud 04-02-2010, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Oh jammer, ik had er ook nog nooit gegeten. Alleen een keertje koffie gedronken. Maar wel lekker afgezonderd toch? En was het leuk?
Ja, het was er heerlijk rustig. Beter dan bij de Burger King gaan zitten ofzo. Alleen kwam er wel een apart volkje zeg Allemaal gouden kettingentypes die daar volgens mij dagen lang aan de bar hangen. Die vonden het ook maar wat bijzonder dat ik daar in m'n eentje aan een tafeltje ging zitten

De voorstelling viel me zeker niet tegen! Ik bedacht me toch weer eens hoe briljant dat stuk toch eigenlijk geschreven is, en heel tof om het eens op het toneel te zien, en niet van het papier te lezen. Maar... en dit klinkt arrogant en dat is het ook maar ik denk het echt... ik denk dat ik het beter kan spelen. Dan Saskia Temmink ja Ik heb de eerste scène (wat chronologisch gezien de een na laatste scène is, want het wordt achterstevoren verteld) ooit gespeeld in het eerste jaar van de academie en toen werd ik een beetje nogal behoorlijk de hemel in geprezen
Oud 04-02-2010, 00:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, het was er heerlijk rustig. Beter dan bij de Burger King gaan zitten ofzo. Alleen kwam er wel een apart volkje zeg Allemaal gouden kettingentypes die daar volgens mij dagen lang aan de bar hangen. Die vonden het ook maar wat bijzonder dat ik daar in m'n eentje aan een tafeltje ging zitten
Haha, tja, wist niet dat er zulk volk rondhing

Citaat:
De voorstelling viel me zeker niet tegen! Ik bedacht me toch weer eens hoe briljant dat stuk toch eigenlijk geschreven is, en heel tof om het eens op het toneel te zien, en niet van het papier te lezen. Maar... en dit klinkt arrogant en dat is het ook maar ik denk het echt... ik denk dat ik het beter kan spelen. Dan Saskia Temmink ja Ik heb de eerste scène (wat chronologisch gezien de een na laatste scène is, want het wordt achterstevoren verteld) ooit gespeeld in het eerste jaar van de academie en toen werd ik een beetje nogal behoorlijk de hemel in geprezen
Hm, nouja, dat is toch niet vreemd om te denken? Wie weet kun je het ook wel echt beter dan Saskia!
Oud 04-02-2010, 00:08
Martiño
Martiño is offline
Mijn repetitie was saai... Pff, en dan ook nog heen en terug naar Roermond rijden, het is toch echt leuker als ik een medereiziger heb. Ik was zo verveeld op de terugweg dat ik het gaspedaal maar wat dieper heb ingetrapt en uiteindelijk twee keer zo snel thuis was.
Oud 04-02-2010, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Haha, tja, wist niet dat er zulk volk rondhing

Hm, nouja, dat is toch niet vreemd om te denken? Wie weet kun je het ook wel echt beter dan Saskia!
Oh, maar het was echt wel prima hoor, die stationsrestauratie Voel je niet schuldig voor de vette friet of het rare volk

En ja, ik denk het wel dus
De docenten op de academie zeiden nadat ik die scène had gespeeld, dat het een van de meest gespeelde scènes ooit is, en dat ze hem dus al heel vaak hadden gezien... maar nog nooit zó goed.
Oud 04-02-2010, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Mijn repetitie was saai... Pff, en dan ook nog heen en terug naar Roermond rijden, het is toch echt leuker als ik een medereiziger heb. Ik was zo verveeld op de terugweg dat ik het gaspedaal maar wat dieper heb ingetrapt en uiteindelijk twee keer zo snel thuis was.
Heb je er wel een beetje vertrouwen in dat het nog wat gaat worden met het stuk of ben je echt heel erg sceptisch? Ook met die regisseur met die gekke bewerkingstechnieken enzo..
Oud 04-02-2010, 00:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heb je er wel een beetje vertrouwen in dat het nog wat gaat worden met het stuk of ben je echt heel erg sceptisch? Ook met die regisseur met die gekke bewerkingstechnieken enzo..
Oh ja, onze vaste vertalers zeg maar (want we spelen in het Limburgs) gaan het vertalen, dat komt wel goed. We hebben het er vanavond over gehad, en hij zat nu al meer op mijn lijn.

En het komt wel goed hoor. Ik vind de rol die ik krijg niet helemaal logisch (en ik denk ook dat hij anders denkt over de invulling dan ik, maargoed), maar we hebben een uur tekst gelezen en ik kon me er goed in inleven enzo, dus dat was wel leuk, maar daarna hebben we nog anderhalf uur saaie gesprekken gehad enzo, dat was slaapverwekkend.
Oud 04-02-2010, 00:16
Verwijderd
mensen, welterusten
Oud 04-02-2010, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, onze vaste vertalers zeg maar (want we spelen in het Limburgs) gaan het vertalen, dat komt wel goed. We hebben het er vanavond over gehad, en hij zat nu al meer op mijn lijn.

En het komt wel goed hoor. Ik vind de rol die ik krijg niet helemaal logisch (en ik denk ook dat hij anders denkt over de invulling dan ik, maargoed), maar we hebben een uur tekst gelezen en ik kon me er goed in inleven enzo, dus dat was wel leuk, maar daarna hebben we nog anderhalf uur saaie gesprekken gehad enzo, dat was slaapverwekkend.
Heel goed, je stuurt hem langzaam het rechte pad op
Oud 04-02-2010, 01:03
Verwijderd
Wat doet dit topic zijn naam weer eer aan...
Oud 04-02-2010, 01:26
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
zo saai dat ik je echo kan horen absinthe absinthe absinthe
Oud 04-02-2010, 01:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Yaaay, ik kan eindelijk weer inloggen op Thebox.bz (torrentsite voor alles wat ooit maar op de britse radio of tv is geweest. HARTJEEEE!)

Nu eindelijk ook Serie 1 en 2 van 'This Morning With Richard Not Judy' gevonden. Dat keek ik altijd toen ik een jaar of 12/13 was, want het werd vreemd genoeg altijd om 12 uur op zondagmiddag uitgezonden. Ik was vergeten hoe cool en raar het ook alweer was en ik ging net even Richard Herring googlen (ookal ken ik 'm) en hij is nu ineens best wel een sexy bastard geworden.

toen:

nu:

Wat een beetje baard al niet kan doen.

Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 02:03.
Oud 04-02-2010, 07:29
Verwijderd
mijn varkensliedje heeft gewerkt.
Oud 04-02-2010, 08:42
Verwijderd
jeetje
Oud 04-02-2010, 08:43
Verwijderd
o fijn, ik kijk nog even op mijn rooster, staat er opeens dat ik het tweede een nietsdoen/invaluur heb. gisteren stond dat er nog niet ;x
Oud 04-02-2010, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Het is nul, volgens het antwoordenmodel, maar ik denk niet dat dat genoeg antwoord i svoor huiswerk dat ik moet inleveren.
Oh, ik had de y^3 niet gezien, ik dacht dat er y^2 stond (ik had mijn bril niet op, geloof ik). Je kan de x = 0 gewoon invullen en dan de limiet voor y invullen, maar ik weet niet of dat mathematisch rigoureus is.
Oud 04-02-2010, 08:54
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Oh, ik had de y^3 niet gezien, ik dacht dat er y^2 stond (ik had mijn bril niet op, geloof ik). Je kan de x = 0 gewoon invullen en dan de limiet voor y invullen, maar ik weet niet of dat mathematisch rigoureus is.
Dan krijg je y^3 stijgt sneller, dus oneindig, toch?
Oud 04-02-2010, 08:56
Verwijderd
Oud 04-02-2010, 08:57
Verwijderd
En je voorbeeld werkt niet.
Oud 04-02-2010, 08:58
Hanneke
Hanneke is offline
Oh, wacht, tuurlijk Ik ga zo even in de trein kijken of de andere sommen zo ook goed uitkomen
Oud 04-02-2010, 09:02
Missy
Missy is offline
Stomme keelpijn.
Oud 04-02-2010, 09:03
Hanneke
Hanneke is offline
Was geen voorbeeld, waren duisent enters die ik niet snapte hoe die daar kwamen.
Oud 04-02-2010, 09:05
Martiño
Martiño is offline
Morgen...
Oud 04-02-2010, 09:40
Verwijderd
Zo, pauze. En goeiemorgen!
Oud 04-02-2010, 09:54
Verwijderd
Citaat:
foei
Oud 04-02-2010, 09:58
Sherlock
Sherlock is offline
hehe ik voel me zo veel beter nu
Oud 04-02-2010, 10:43
Sherlock
Sherlock is offline
OMG NOG 0.02 POST PER DAG EN DAN HEB IK GEMIDDELD 40 POSTS PER DAG
Oud 04-02-2010, 10:44
Sherlock
Sherlock is offline