Bewonderingswaardig! Ik ben vooral bezig met scriptieontwijkend gedrag [afbeelding]
Daar is werken prima voor! Ik denk dan altijd "oh, ik hoef me nu niet druk te maken over dat stageverslag dat er al drie maanden ligt, want ik ben nu aan het werken, dus ik kan niks anders gaan doen".
Daar is werken prima voor! Ik denk dan altijd "oh, ik hoef me nu niet druk te maken over dat stageverslag dat er al drie maanden ligt, want ik ben nu aan het werken, dus ik kan niks anders gaan doen".
Hehe, een goede tactiek om je geweten te sussen idd ;x
Geen echte, maar gedownloade shit. Speelt precies hetzelfde, behalve dat je op ieder moment in het spel kunt saven (en dat is eigenlijk valsspelen maar wel handig )
Geen echte, maar gedownloade shit. Speelt precies hetzelfde, behalve dat je op ieder moment in het spel kunt saven (en dat is eigenlijk valsspelen maar wel handig )
Juist niet ik vind het altijd zo gemeen dat je bij Mario niet kunt saven.
Ik had het er vandaag met collega's over en die vonden de danssalon geen homotent (en zij gaan vaker uit dan ik, dus ze weten er vast meer vanaf).
Je schijnt in Eindhoven wel een filiaal van de Drie Gezusters te hebben, dat is wel een homotent.
Ik denk dat je verkeerd bent ingelicht hoor want de danssalon is verbouwd tot de drie gezusters en dat was een après-ski bar. Dat liep echter voor geen meter dus toen is het weer de danssalon geworden. En het vooroordeel wat michael zegt klopt gewoon echt niet maar ik denk ook niet dat hij er ooit is geweest.
06-02-2010, 16:40
Verwijderd
Ecnelis naamzoek, heb jij familie die Nicole heet?