Advertentie | |
|
![]() |
|
Sevvie die posts over het hoofd ziet, wat krijgen we nou.
![]() En Uice, je overlevingskansen niet goed doordacht? Het is gewoon sabotage van de lijstjes of zaten toevallig al je verdachten onder jasperJD en jezelf? ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Let op: Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Absinthe 60 JasperJD 49 Archont 47 Mr Soija 43 VeGs 27 Batave 24 Severus 22 Biertank 52 20 Uice 19 fizzle-fluffy 18 Siorin 17 Spelleider 15 Abzg 15 sann 15 Tink* 13 freezer 11 Allure 11 Bretlow 11 Katje 9 Barabas 9 Martiño 9 kleinmeisje 8 Paranoide 8 ggcy8 6 Toddish 4 grl 2 ecnelis 2 Missy 2 Rode Panda 1 Dott 1 WolterB 1 Jehebtmelief 1 Uiconoide 1 Toon topic & sluit venster Het postlijstje van het vorige wwtopic. En dit topic heeft hij niet veel gepost omdat hij geen pc had helaas. Want nou missen we zijn zienerkwaliteiten. . Uitleg waarom hij nu maar 2 post heeft in dit topic: Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Maar goed, dat is mijn mening. ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar goed, het is nogal een belachelijke bewering dat ik zou denken dat iedereen door mijn post zou geloven dat Jasper inderdaad niet gestemd heeft. Denk je echt dat ik me zo verdacht zou maken, ongedacht mijn functie? Weten dat iemand gestemd heeft en dan zeggen 'neenee, die heeft niet gestemd hoor, geloof mij maar in plaats van zijn eigen posts'. Ik ben geen mongool. Als referentie voor de stemmen keek ik gewoon naar Severus' lijstje. Volgens mij doen de meeste mensen dat, in plaats van voor iedere opmerking over de stemmen hele topics door te spitten. Begrijpelijk foutje dus, lijkt me.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet er gewoon ná Severus uit omdat je het meest verdacht bent. |
![]() |
|
Hallo allemaal,
Ik stop met het spelletje. Mijn excuses, beste verklaring: Real life got in the way. Ik weet dat ik dit spel niet op een laag pitje kan spelen; dat is al te vaak mislukt. Momenteel kost het me te veel energie die ik op andere zaken moet richten: mezelf. Ik vraag zo meteen ook een ban aan van 2 maanden. Het zou heel fijn zijn als iemand mijn rol over wil nemen. ![]() Succes allemaal! |
![]() |
||
Citaat:
Zelfs al mocht hij gelijk hebben, is de manier waarop hij speelt, ronduit irritant.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eindelijk is een spel waar we het met elkaar eens zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geef theorieen, zoek dingen op en je kunt dit lezen en dit bevestigen, nuanceren en ontkrachten. Maar jij post énkel : ''ik ben wolf'' of ''grom''. Wat is irritanter in een spel? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Goed, geïnteresseerden om de rol van VeGs over te nemen mogen dit kenbaar maken door een pm aan de spelleider te sturen (dus niet in dit topic).
Het spreekt voor zich dat dit niet spelers mogen zijn die tijdens dit spel gestorven zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Severus lijkt me sowieso slecht, want daar is hij wel heel duidelijk in geweest. |
![]() |
||
Citaat:
Kerel, ik ben dit spel actiever geweest dan OOIT in een spel. Beter dan dit wordt het niet, dus wees blij dat je me in een actief spel treft. Beter en actiever dan dit wordt het niet.
||
Citaat:
Zodra we meer weten zullen we het hier posten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
De meeste pijlen wijzen naar Severus en daarna naar Uice. Hij heeft als 2e voorbeeld ná de eindeloze quotes en reacties van VegS en mij die tegen hem waren ook nog een gelijkspel overleeft. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Okay, ik heb alles gelezen en er viel me opeens iets in. Wat als Uice gewoon onschuldig is en Abzg wolf? Absinthe noemt hen namelijk beiden en één van hen zal toch wel wolf zijn, want verraders doen dat meestal, een wolf noemen om verwarring te zaaien.
Als Uice namelijk onschuldig is, is zijn switch helemaal niet zo vreemd. Als ik in zijn schoenen had gestaan, had ik ook in het begin op Jasper gestemd om mezelf te redden. Maar aan de hand van de stemlijstjes was ik er waarschijnlijk ook vanuit gegaan dat ik toch wel werd opgehangen. Dan zou het beter zijn voor de dorpelingen dat ik zou stemmen op wie ik verdacht vind, met deze redenatie: "Als ik dan dood ben, kijken ze mijn verdachten na, en misschien helpt ze dat wel." Uice vond Jasper blijkbaar niet verdacht en Abzg wel, dus als hij er dan toch uit zou gaan, zou hij liever willen dat de dorpelingen dat wisten. Plus dat Abzg ook door Absinthe EN door de ziener is genoemd (ook al doet Jasper altijd op haar zeuren.. misschien betekent het deze keer wél iets), maakt dat Abzg ook wel verdacht, vind ik. En het lijkt me sterk dat Absinthe twee wolven heeft genoemd, dus dan is Uice waarschijnlijk onschuldig. Plus, en dit moeten we ook niet vergeten: Als Uice wolf was, dan zou hij weten waar de andere wolven staan, dus dan zou hij waarschijnlijk niet zijn stem hebben gewijzigd. Hij had dan namelijk kunnen zien dat hij het zou overleven (óf dat het heel misschien gelijkspel zou worden vanwege de evilziener), maar dan had hij dus niet eens een reden gehad om te wijzigen. Of is dit veel te ver gezocht? (Ik lees net mijn verhaal na, en ik realiseer me dat ik echt heel slecht ben in dingen uitleggen, dus ik hoop dat mensen het begrijpen. ![]() Edit: Het moge duidelijk zijn dat mijn volgende stem naar Severus gaat. Jasper zou echt de meest waardeloze ziener ooit zijn, als zij uiteindelijk onschuldig blijkt. Als tweede verdachte is het dus óf Abzg, óf Uice. Maar daar hebben we nog twee eetrondes en een hangronde voor, dus misschien wordt het tegen die tijd wel duidelijk wie van de twee wolf is (of in het vreemde geval: allebei). Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 23:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Severus is dus duidelijk. Oh en je mist in dit verhaal Biertank52 ![]() |
![]() |
|
Laat ik het voorop stellen dat ik sowieso niet de stilste persoon van dit spel ben. Een persoon als Toddish, die nergens genoemd wordt, terwijl hij in beide topic in totaal maar ZEVEN posts heeft, kan overal tussendoor sneaken zonder dat iemand ook maar enig idee heeft wat hij is of zou kunnen zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind overigens nog steeds dat Uice verdacht is, en Abzg ook. Maar ik betwijfel gewoon dat ze allebei wolf zijn. Ik denk namelijk niet dat Absinthe twee wolven zou noemen in één post. Ik heb gewoon een mogelijkheid opgenoemd, omdat ik persoonlijk ook wel in staat zou zijn om zo'n wijziging te doen als ik er zeker van ben dat ik doodga. @Mr Soija: Ja, daar kan ik weinig aan veranderen. Ik kan wel zeggen: "Nee ik ben geen wolf," maar dat verandert waarschijnlijk weinig aan jouw mening. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hij kan anders best een kans wagen op gelijkspel te maken of zichzelf te redden. Zo overduidelijk was het niet dat hij eruit vloog. 6 voor Jasper en 7 voor hem. En natuurlijk nog een evilziener. Daarom blijf ik Uice mijn hoofdverdachte vinden en eerder genoemde redenen in vorige posts en het vorige topic. Het lijkt mij stug dat Absinthe 2 wolven heeft genoemd, zou wel geniale zet zijn want dat verwacht niemand ![]() Dus ik snap best dat sommige spelers Abzg verdacht vinden en sommige Uice verdacht vinden. Citaat:
edit @ arme mensen die dadelijk 3 pagina's moeten bijlezen. Ze zijn wel belangrijk dus lees ze aub ![]() Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 23:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben je wolf? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals ik al zei, ik vind Uice én Abzg nog steeds verdacht. Maar de volgende hangronde gaat Severus eruit, dus dat betekent dat ik (en iedereen overigens) nog wel een beetje tijd heb om te beslissen wie ik nou het meest verdacht vind. Daar komt trouwens wel bij dat Abzg opeens 'verdacht stil' is geworden. Zucht, misschien zijn ze wel allebei wolf. Maar misschien zijn ze wel alle drie wolf - Biertank dus ook. Dat zou de meest geniale actie zijn, want dat verwacht écht niemand. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Verder weegt het woord van de ziener mijns inziens toch zwaarder. Ik ga iig na Severus voor Abzg. Niet alleen stemde Jasper op haar, maar zij ook op hem: misschien de evilziener?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
But, granted: De wolven konden er met bijna 100% zekerheid vanuit gaan dat jij toch nog wel opgehangen zou worden, dus dat scheelt ze een eetronde. En dit brengt mij op een hele stomme vraag: Waarom vonden mensen Jasper nou eigenlijk zo verdacht? Dat is helemaal langs me heengegaan. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik dus ook niet. Dat doe ik dan morgen wel. Want mensen die het heel erg aanstuurden op Jasper zijn ook verdacht (ligt overigens natuurlijk ook aan de argumentatie die ze ervoor gebruikten).
Overigens was JasperJD geen wolf, dus hij had geen medewolven. Of had je het soms over je eigen medewolven? ![]() Edit: Damn, je hebt het gewijzigd en ik heb het niet gequote. Nu is het jouw woord tegen het mijne. Er stond iets anders. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
zo he,
wat zonde van de ziener en ook dat hij niet nog een laatste advies mee kon geven voor zijn dood ![]() nu naar studie eind van de middag heb ga ik nog een keer bijlezen. sorry dat ik gisteren zo nutteloos gestemd heb. moest de hele dag naar allerlei verschillende plekken en dacht dat er wel meer tijd tussen zou zitten om te stemmen. kon nu alleen nog maar doorgeven dat ik idd op sann gestemd had.
|
|