Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2010, 22:20
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
En weer stook je iedereen op. Als ik niet na morgen opgegeten ben, gaat mijn stem in ieder geval naar jou.

Bij deze bevestig ik die dan ook vast.
...

Oké. Misschien ben jij dan toch de wolf?

JasperJD, ziener, stemt al vier ronden op Severus, en jij overweegt om op iemand anders te stemmen?!
Advertentie
Oud 08-02-2010, 22:21
Tink*
Tink* is offline
Sevvie die posts over het hoofd ziet, wat krijgen we nou. Dat lijkt me duidelijk!

En Uice, je overlevingskansen niet goed doordacht? Het is gewoon sabotage van de lijstjes of zaten toevallig al je verdachten onder jasperJD en jezelf?
Oud 08-02-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Dat is een goede move, inderdaad: doen alsof je zo'n grote post over het hoofd ziet en dan hopen dat niemand 't merkt en iedereen ervan uitgaat dat hij inderdaad niet gestemd heeft.

Hier heb je wat nieuws: ik heb wel meer aan mijn hoofd dan het weerwolfspel, dus ik vergeet dat soort dingen weleens. Zeker van een op zich niet opvallende speler als Jasper. En ik nam aan dat Severus' lijstje wel betrouwbaar zou zijn.
Je kan van JasperJD veel zeggen maar dat hij een niet opvallende speler is lijkt mij nogal ver gezocht beste uice.

Let op:

Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Absinthe 60
JasperJD 49
Archont 47
Mr Soija 43
VeGs 27
Batave 24
Severus 22
Biertank 52 20
Uice 19
fizzle-fluffy 18
Siorin 17
Spelleider 15
Abzg 15
sann 15
Tink* 13
freezer 11
Allure 11
Bretlow 11
Katje 9
Barabas 9
Martiño 9
kleinmeisje 8
Paranoide 8
ggcy8 6
Toddish 4
grl 2
ecnelis 2
Missy 2
Rode Panda 1
Dott 1
WolterB 1
Jehebtmelief 1
Uiconoide 1
Toon topic & sluit venster

Het postlijstje van het vorige wwtopic. En dit topic heeft hij niet veel gepost omdat hij geen pc had helaas. Want nou missen we zijn zienerkwaliteiten. .

Uitleg waarom hij nu maar 2 post heeft in dit topic:
Citaat:
Vandaag heb ik geen besschiking tot een computer dus ik kan mezelf moeilijk verdedigen, morgen wel
Oud 08-02-2010, 22:25
Severus
Severus is offline
Citaat:
Dat zeg je alleen maar omdat ie je ontmaskerd heeft.
Nee hoor, het feit dat vele anderen op hem stemden bewijst toch wel dat hij het niet helemaal handig heeft aangepakt als ziener (want: veel mensen vonden hem verdacht). Als ziener zorg je er toch wel voor dat je meer op de achtergrond blijft en je je niet al te verdacht maakt, want anders kun je je mede-dorpelingen immers niet lang helpen.

Maar goed, dat is mijn mening.

Citaat:
Hier is je bewijs:
http://forum.scholieren.com/showthre...4#post30167064

Hij kon ook niet meer stemmen dus heeft hij vóór de eetronde van de wolven deze stem al doorgegeven. Toevallig niet gezien zeker
Niemand zal dat wel geloven, maar ik had dat gewoon opgevat als zijn stem voor hangronde #3. Blijkbaar verkeerd gelezen dus, maar ja.
Oud 08-02-2010, 22:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Je kan van JasperJD veel zeggen maar dat hij een niet opvallende speler is lijkt mij nogal ver gezocht beste uice.
Hoge postcount =/= opvallend.

Maar goed, het is nogal een belachelijke bewering dat ik zou denken dat iedereen door mijn post zou geloven dat Jasper inderdaad niet gestemd heeft. Denk je echt dat ik me zo verdacht zou maken, ongedacht mijn functie? Weten dat iemand gestemd heeft en dan zeggen 'neenee, die heeft niet gestemd hoor, geloof mij maar in plaats van zijn eigen posts'. Ik ben geen mongool.
Als referentie voor de stemmen keek ik gewoon naar Severus' lijstje. Volgens mij doen de meeste mensen dat, in plaats van voor iedere opmerking over de stemmen hele topics door te spitten. Begrijpelijk foutje dus, lijkt me.
Oud 08-02-2010, 22:29
Batave
Batave is offline
Oke, die had ik niet helemaal zien aankomen, maar 't levert wel weer nuttige informatie op .
Oud 08-02-2010, 22:31
Verwijderd
Jammer dat de ziener eruit is, maar wat ontzettend relaxed dat we nu een wolf ontmaskerd hebben!

Daaaag serverus
Oud 08-02-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Hoge postcount =/= opvallend.

Maar goed, het is nogal een belachelijke bewering dat ik zou denken dat iedereen door mijn post zou geloven dat Jasper inderdaad niet gestemd heeft. Denk je echt dat ik me zo verdacht zou maken, ongedacht mijn functie? Weten dat iemand gestemd heeft en dan zeggen 'neenee, die heeft niet gestemd hoor, geloof mij maar in plaats van zijn eigen posts'. Ik ben geen mongool.
Als referentie voor de stemmen keek ik gewoon naar Severus' lijstje. Volgens mij doen de meeste mensen dat, in plaats van voor iedere opmerking over de stemmen hele topics door te spitten. Begrijpelijk foutje dus, lijkt me.
Nogal ja als er zoveel post van hem in een topic staan. En Uice je nam het gewoon onhandig op voor Severus en dat had je niet moeten doen als mede-wolf / evilziener.

Je moet er gewoon ná Severus uit omdat je het meest verdacht bent.
Oud 08-02-2010, 22:33
VeGs
VeGs is offline
Hallo allemaal,

Ik stop met het spelletje. Mijn excuses, beste verklaring: Real life got in the way.
Ik weet dat ik dit spel niet op een laag pitje kan spelen; dat is al te vaak mislukt. Momenteel kost het me te veel energie die ik op andere zaken moet richten: mezelf.
Ik vraag zo meteen ook een ban aan van 2 maanden.

Het zou heel fijn zijn als iemand mijn rol over wil nemen.

Succes allemaal!
Oud 08-02-2010, 22:34
Verwijderd
Oud 08-02-2010, 22:34
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
...

Oké. Misschien ben jij dan toch de wolf?

JasperJD, ziener, stemt al vier ronden op Severus, en jij overweegt om op iemand anders te stemmen?!
Als we net zulk gekut krijgen als vanavond met kans op gelijkspel, dan zal ik in belang van het spel stemmen. Als het niet uitmaakt, ga ik voor Archont, puur omdat hij denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft en daar ook mee te koop loopt in dit spel.

Zelfs al mocht hij gelijk hebben, is de manier waarop hij speelt, ronduit irritant.
Oud 08-02-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal,

Ik stop met het spelletje. Mijn excuses, beste verklaring: Real life got in the way.
Ik weet dat ik dit spel niet op een laag pitje kan spelen; dat is al te vaak mislukt. Momenteel kost het me te veel energie die ik op andere zaken moet richten: mezelf.

Succes allemaal!
Godverdomme net wat we niet nodig hebben

Eindelijk is een spel waar we het met elkaar eens zijn Nou succes nog verder dan maar.
Oud 08-02-2010, 22:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nogal ja als er zoveel post van hem in een topic staan. En Uice je nam het gewoon onhandig op voor Severus en dat had je niet moeten doen als mede-wolf / evilziener.
Waar zie je mij het opnemen voor Severus? Ik vertrouwde gewoon op haar stemlijstje. Serieus: denk je dat ik een mongool ben in de letterlijke zin van het woord? Als het antwoord daarop nee is, slaat deze verdenking nergens op.
Oud 08-02-2010, 22:37
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

Succes allemaal!
Vervelend dat je niet meer mee kunt spelen, maar het was misschien wel handig geweest als je dit eerst in een pm richting de spelleider had vermeld.
Verwijderd
Citaat:
Als we net zulk gekut krijgen als vanavond met kans op gelijkspel, dan zal ik in belang van het spel stemmen. Als het niet uitmaakt, ga ik voor Archont, puur omdat hij denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft en daar ook mee te koop loopt in dit spel.

Zelfs al mocht hij gelijk hebben, is de manier waarop hij speelt, ronduit irritant.
Even denken, alle pijlen richten zich op Severus. Ik ligt die ''pijlen'' samen met Soija en VeGs uit en toch ben ik verdacht volgens jou? haha come on.

Ik geef theorieen, zoek dingen op en je kunt dit lezen en dit bevestigen, nuanceren en ontkrachten.

Maar jij post énkel : ''ik ben wolf'' of ''grom''.

Wat is irritanter in een spel?
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal,

Succes allemaal!
Wat jammer, succes ermee enzo.
Oud 08-02-2010, 22:38
Spelleider
Spelleider is offline
Goed, geïnteresseerden om de rol van VeGs over te nemen mogen dit kenbaar maken door een pm aan de spelleider te sturen (dus niet in dit topic).
Het spreekt voor zich dat dit niet spelers mogen zijn die tijdens dit spel gestorven zijn.
Oud 08-02-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg je alleen maar omdat ie je ontmaskerd heeft.

Maar goed, ik vertrouwde het zaakje Abzg al niet. Wat een **** zeg. Dat verklaart dat Jasper haar niet vertrouwde. Waarschijnlijk heeft die haar ook opgevraagd.
Jasper, ik had niet verwacht dat je ziener zou zijn, anders had ik niet op je gestemd.
Niet om Abzg te verdedigen hoor, maar ik heb een aantal oudere spellen gelezen en IEDER spel waarin Jasper en Abzg speelden, heeft Jasper lopen zeuren op Abzg en haar verdacht genoemd om domme opmerkingen en 9 van de 10 keer was ze gewoon onschuldig. Dus dát lijkt me niet het beste uitgangspunt. Alhoewel hij natuurlijk ziener was, dus dat legt wel iets meer gewicht in de schaal.

Severus lijkt me sowieso slecht, want daar is hij wel heel duidelijk in geweest.
Oud 08-02-2010, 22:49
Uice
Uice is offline
Over de plek die VeGs achterlaat: Grl wilde meespelen na 5 februari, staat in het eerste topic.
Oud 08-02-2010, 22:51
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Even denken, alle pijlen richten zich op Severus. Ik ligt die ''pijlen'' samen met Soija en VeGs uit en toch ben ik verdacht volgens jou? haha come on.

Ik geef theorieen, zoek dingen op en je kunt dit lezen en dit bevestigen, nuanceren en ontkrachten.

Maar jij post énkel : ''ik ben wolf'' of ''grom''.

Wat is irritanter in een spel?
Wat nog irritanter is, is de manier waarop jij post.

Kerel, ik ben dit spel actiever geweest dan OOIT in een spel. Beter dan dit wordt het niet, dus wees blij dat je me in een actief spel treft.

Beter en actiever dan dit wordt het niet.
Oud 08-02-2010, 22:52
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Over de plek die VeGs achterlaat: Grl wilde meespelen na 5 februari, staat in het eerste topic.
Grl is reeds geïnformeerd, maar voor het geval dat zij niet beschikbaar is, toch een oproep richting andere belanghebbenden.

Zodra we meer weten zullen we het hier posten.
Oud 08-02-2010, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Wat nog irritanter is, is de manier waarop jij post.

Kerel, ik ben dit spel actiever geweest dan OOIT in een spel. Beter dan dit wordt het niet, dus wees blij dat je me in een actief spel treft.

Beter en actiever dan dit wordt het niet.
Irritant hier, irritant daar.

De meeste pijlen wijzen naar Severus en daarna naar Uice. Hij heeft als 2e voorbeeld ná de eindeloze quotes en reacties van VegS en mij die tegen hem waren ook nog een gelijkspel overleeft.
Oud 08-02-2010, 22:56
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Irritant hier, irritant daar.

De meeste pijlen wijzen naar Severus en daarna naar Uice. Hij heeft als 2e voorbeeld ná de eindeloze quotes en reacties van VegS en mij die tegen hem waren ook nog een gelijkspel overleeft.
Ja, allemaal heel erg prima, maar op deze manier zal een van die twee toch wel genoeg stemmen krijgen om opgehangen te worden, zodat mijn stem niet meer nodig is en die mooi naar jou kan.
Oud 08-02-2010, 22:57
Verwijderd
Lol, ik had niet door dat er nog een volgende pagina met reacties was. Die ga ik even lezen.
Oud 08-02-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, allemaal heel erg prima, maar op deze manier zal een van die twee toch wel genoeg stemmen krijgen om opgehangen te worden, zodat mijn stem niet meer nodig is en die mooi naar jou kan.
Doen wat je niet laten kan al blijf je heel het spel mij stemmen.
Oud 08-02-2010, 23:09
Verwijderd
Okay, ik heb alles gelezen en er viel me opeens iets in. Wat als Uice gewoon onschuldig is en Abzg wolf? Absinthe noemt hen namelijk beiden en één van hen zal toch wel wolf zijn, want verraders doen dat meestal, een wolf noemen om verwarring te zaaien.

Als Uice namelijk onschuldig is, is zijn switch helemaal niet zo vreemd. Als ik in zijn schoenen had gestaan, had ik ook in het begin op Jasper gestemd om mezelf te redden. Maar aan de hand van de stemlijstjes was ik er waarschijnlijk ook vanuit gegaan dat ik toch wel werd opgehangen. Dan zou het beter zijn voor de dorpelingen dat ik zou stemmen op wie ik verdacht vind, met deze redenatie: "Als ik dan dood ben, kijken ze mijn verdachten na, en misschien helpt ze dat wel."

Uice vond Jasper blijkbaar niet verdacht en Abzg wel, dus als hij er dan toch uit zou gaan, zou hij liever willen dat de dorpelingen dat wisten. Plus dat Abzg ook door Absinthe EN door de ziener is genoemd (ook al doet Jasper altijd op haar zeuren.. misschien betekent het deze keer wél iets), maakt dat Abzg ook wel verdacht, vind ik. En het lijkt me sterk dat Absinthe twee wolven heeft genoemd, dus dan is Uice waarschijnlijk onschuldig.

Plus, en dit moeten we ook niet vergeten: Als Uice wolf was, dan zou hij weten waar de andere wolven staan, dus dan zou hij waarschijnlijk niet zijn stem hebben gewijzigd. Hij had dan namelijk kunnen zien dat hij het zou overleven (óf dat het heel misschien gelijkspel zou worden vanwege de evilziener), maar dan had hij dus niet eens een reden gehad om te wijzigen.

Of is dit veel te ver gezocht?

(Ik lees net mijn verhaal na, en ik realiseer me dat ik echt heel slecht ben in dingen uitleggen, dus ik hoop dat mensen het begrijpen. )

Edit: Het moge duidelijk zijn dat mijn volgende stem naar Severus gaat. Jasper zou echt de meest waardeloze ziener ooit zijn, als zij uiteindelijk onschuldig blijkt.
Als tweede verdachte is het dus óf Abzg, óf Uice. Maar daar hebben we nog twee eetrondes en een hangronde voor, dus misschien wordt het tegen die tijd wel duidelijk wie van de twee wolf is (of in het vreemde geval: allebei).

Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 23:17.
Oud 08-02-2010, 23:12
Verwijderd
Ik krijg al het hele spel een rare vibe van jou. Maar kan het niet plaatsen. Nu vind ik u gewoon verdacht.
Oud 08-02-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Okay, ik heb alles gelezen en er viel me opeens iets in. Wat als Uice gewoon onschuldig is en Abzg wolf? Absinthe noemt hen namelijk beiden en één van hen zal toch wel wolf zijn, want verraders doen dat meestal, op z'n minst één wolf noemen om verwarring te zaaien.

Als Uice namelijk onschuldig is, is zijn switch helemaal niet zo vreemd. Als ik in zijn schoenen had gestaan, had ik ook in het begin op Jasper gestemd om mezelf te redden. Maar aan de hand van de stemlijstjes was ik er waarschijnlijk ook vanuit gegaan dat ik toch wel werd opgehangen. Dan zou het beter zijn voor de dorpelingen dat ik zou stemmen op wie ik verdacht vind, met deze redenatie: "Als ik dan dood ben, kijken ze mijn verdachten na, en misschien helpt ze dat wel."

Uice vond Jasper blijkbaar niet verdacht en Abzg wel, dus als hij er dan toch uit zou gaan, zou hij liever willen dat de dorpelingen dat wisten. Plus dat Abzg ook door Absinthe EN door de ziener is genoemd (ook al doet Jasper altijd op haar zeuren.. misschien betekent het deze keer wél iets), maakt dat Abzg ook wel verdacht, vind ik. En het lijkt me sterk dat Absinthe twee wolven heeft genoemd, dus dan is Uice waarschijnlijk onschuldig.

Plus, en dit moeten we ook niet vergeten: Als Uice wolf was, dan zou hij weten waar de andere wolven staan, dus dan zou hij waarschijnlijk niet zijn stem hebben gewijzigd omdat hij dan had kunnen zien dat hij het zou overleven en dat het heel misschien gelijkspel zou worden vanwege de evilziener, maar dan had hij dus niet eens een reden gehad om te wijzigen.

Of is dit veel te ver gezocht?

(Ik lees net mijn verhaal na, en ik realiseer me dat ik echt heel slecht ben in dingen uitleggen, dus ik hoop dat mensen het begrijpen. )
Mogelijkheid. Dit is 1 kant van het verhaal de andere kant is opgeschreven door mij en VeGs net. Ik snap best als je zegt dat je daarom jij Uice neit verdacht vindt aangezien ik en VeGs de wijsheid ook niet in pacht hadden en abzg wel wolf is misschien. Wij hadden beiden een sterker gevoel bij Uice dan abzg en iets meer ''bewijzen''.

Severus is dus duidelijk.

Oh en je mist in dit verhaal Biertank52
Oud 08-02-2010, 23:17
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Laat ik het voorop stellen dat ik sowieso niet de stilste persoon van dit spel ben. Een persoon als Toddish, die nergens genoemd wordt, terwijl hij in beide topic in totaal maar ZEVEN posts heeft, kan overal tussendoor sneaken zonder dat iemand ook maar enig idee heeft wat hij is of zou kunnen zijn.
Oud 08-02-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Mogelijkheid. Dit is 1 kant van het verhaal de andere kant is opgeschreven door mij en VeGs net. Ik snap best als je zegt dat je daarom jij Uice neit verdacht vindt aangezien ik en VeGs de wijsheid ook niet in pacht hadden en abzg wel wolf is misschien. Wij hadden beiden een sterker gevoel bij Uice dan abzg en iets meer ''bewijzen''.

Severus is dus duidelijk.

Oh en je mist in dit verhaal Biertank52
Ja, Biertank.. Ik krijg echt geen hoogte van hem. Maar ik weet ook niet echt wat ik aanmoet met iemand die blijft volhouden dat-ie wolf is.

Ik vind overigens nog steeds dat Uice verdacht is, en Abzg ook. Maar ik betwijfel gewoon dat ze allebei wolf zijn. Ik denk namelijk niet dat Absinthe twee wolven zou noemen in één post. Ik heb gewoon een mogelijkheid opgenoemd, omdat ik persoonlijk ook wel in staat zou zijn om zo'n wijziging te doen als ik er zeker van ben dat ik doodga.

@Mr Soija: Ja, daar kan ik weinig aan veranderen. Ik kan wel zeggen: "Nee ik ben geen wolf," maar dat verandert waarschijnlijk weinig aan jouw mening.
Oud 08-02-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Ja, Biertank.. Ik krijg echt geen hoogte van hem. Maar ik weet ook niet echt wat ik aanmoet met iemand die blijft volhouden dat-ie wolf is.

Ik vind overigens nog steeds dat Uice verdacht is, en Abzg ook. Maar ik betwijfel gewoon dat ze allebei wolf zijn. Ik denk namelijk niet dat Absinthe twee wolven zou noemen in één post. Ik heb gewoon een mogelijkheid opgenoemd, omdat ik persoonlijk ook wel in staat zou zijn om zo'n wijziging te doen als ik er zeker van ben dat ik doodga.

@Mr Soija: Ja, daar kan ik weinig aan veranderen. Ik kan wel zeggen: "Nee ik ben geen wolf," maar dat verandert waarschijnlijk weinig aan jouw mening.
Wijziging blijf ik raar vinden. Je kan dan ook nét doen of je iemand stemt en tóch op je eigen stemmen. Maar dit heeft hij niet beweerd. En er nu nog mee komen is beetje laat Uice

En hij kan anders best een kans wagen op gelijkspel te maken of zichzelf te redden. Zo overduidelijk was het niet dat hij eruit vloog. 6 voor Jasper en 7 voor hem. En natuurlijk nog een evilziener.

Daarom blijf ik Uice mijn hoofdverdachte vinden en eerder genoemde redenen in vorige posts en het vorige topic. Het lijkt mij stug dat Absinthe 2 wolven heeft genoemd, zou wel geniale zet zijn want dat verwacht niemand

Dus ik snap best dat sommige spelers Abzg verdacht vinden en sommige Uice verdacht vinden.

Citaat:
Laat ik het voorop stellen dat ik sowieso niet de stilste persoon van dit spel ben. Een persoon als Toddish, die nergens genoemd wordt, terwijl hij in beide topic in totaal maar ZEVEN posts heeft, kan overal tussendoor sneaken zonder dat iemand ook maar enig idee heeft wat hij is of zou kunnen zijn.
Dat beweert ook niemand enkel jouw enige ''inhoudelijke'' posts zijn de aanvalletjes op mij.

edit @ arme mensen die dadelijk 3 pagina's moeten bijlezen. Ze zijn wel belangrijk dus lees ze aub

Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 23:30.
Oud 08-02-2010, 23:25
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Ja *grom*, dat heb ik de laatste tijd ook niet meer gedaan, de laatste weerwolfpost is alweer een tijdje terug (alles in verhouding met dit spel). Dit is juist een van de weinige spellen dat ik zo weinig wolf speel.
Oud 08-02-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:

Niet te veel kijken naar wie of wat Absinthe opnoemt, jongens. Kijk naar verdachte gedragingen.

Ben je wolf?
Oud 08-02-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Niet te veel kijken naar wie of wat Absinthe opnoemt, jongens. Kijk naar verdachte gedragingen.

Ben je wolf?
Zou het echt helpen als ik 'Nee' zeg?
Oud 08-02-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Zou het echt helpen als ik 'Nee' zeg?
Dit antwoord helpt niet iig. Helaas.
Oud 08-02-2010, 23:32
Verwijderd
Geen enkel antwoord zou helpen.
Oud 08-02-2010, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Wijziging blijf ik raar vinden. Je kan dan ook nét doen of je iemand stemt en tóch op je eigen stemmen. Maar dit heeft hij niet beweerd. En er nu nog mee komen is beetje laat Uice

En hij kan anders best een kans wagen op gelijkspel te maken of zichzelf te redden. Zo overduidelijk was het niet dat hij eruit vloog. 6 voor Jasper en 7 voor hem. En natuurlijk nog een evilziener.

Daarom blijf ik Uice mijn hoofdverdachte vinden en eerder genoemde redenen in vorige posts en het vorige topic. Het lijkt mij stug dat Absinthe 2 wolven heeft genoemd, zou wel geniale zet zijn want dat verwacht niemand

Dus ik snap best dat sommige spelers Abzg verdacht vinden en sommige Uice verdacht vinden.

Dat beweert ook niemand enkel jouw enige ''inhoudelijke'' posts zijn de aanvalletjes op mij.

edit @ arme mensen die dadelijk 3 pagina's moeten bijlezen. Ze zijn wel belangrijk dus lees ze aub
Ja, ik heb het net teruggelezen. Het was wel een close call, daar heb je gelijk in. En het spreekt ook echt niet voor hem dat hij het uiteindelijk heeft overleefd en Jasper niet.

Zoals ik al zei, ik vind Uice én Abzg nog steeds verdacht. Maar de volgende hangronde gaat Severus eruit, dus dat betekent dat ik (en iedereen overigens) nog wel een beetje tijd heb om te beslissen wie ik nou het meest verdacht vind. Daar komt trouwens wel bij dat Abzg opeens 'verdacht stil' is geworden.

Zucht, misschien zijn ze wel allebei wolf. Maar misschien zijn ze wel alle drie wolf - Biertank dus ook. Dat zou de meest geniale actie zijn, want dat verwacht écht niemand.
Oud 08-02-2010, 23:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Okay, ik heb alles gelezen en er viel me opeens iets in. Wat als Uice gewoon onschuldig is en Abzg wolf? Absinthe noemt hen namelijk beiden en één van hen zal toch wel wolf zijn, want verraders doen dat meestal, een wolf noemen om verwarring te zaaien.

Uice vond Jasper blijkbaar niet verdacht en Abzg wel, dus als hij er dan toch uit zou gaan, zou hij liever willen dat de dorpelingen dat wisten.
Dit is idd wat ik al schreef.

Citaat:
Gevoel zegt niets en de 'bewijzen' bleven volgens mij bij het feit dat ik in vroege rondes geen verdachten had en daarom gewoon slechte spelers eruit wilde, en de hierboven beschreven actie.

Verder weegt het woord van de ziener mijns inziens toch zwaarder. Ik ga iig na Severus voor Abzg. Niet alleen stemde Jasper op haar, maar zij ook op hem: misschien de evilziener?
Oud 08-02-2010, 23:48
Verwijderd
Jasper heeft nooit op Abzg gestemd, though.

Of ik heb iets gemist..
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, ik heb het net teruggelezen. Het was wel een close call, daar heb je gelijk in. En het spreekt ook echt niet voor hem dat hij het uiteindelijk heeft overleefd en Jasper niet.
Dat is vrij logisch: ik ben verdachter.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jasper heeft nooit op Abzg gestemd, though.
Eh, verdacht gemaakt. Pardon.
Oud 08-02-2010, 23:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarom niet kijken naar wat Absinthe gedaan heeft? Daar lijkt me behoorlijk wat uit te halen; waarom zou je dat soort handige informatie niet gebruiken? Logisch nadenken is toch vaak een stuk effectiever dan dat nattevingerwerk van 'heuh die gedraagt zich vreemd'. Zie Fizzle.
Oud 08-02-2010, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Dat is vrij logisch: ik ben verdachter.
Volgens mij waren jullie allebei wel ongeveer even verdacht. Dat heeft het gelijkspel wel uitgewezen.

But, granted: De wolven konden er met bijna 100% zekerheid vanuit gaan dat jij toch nog wel opgehangen zou worden, dus dat scheelt ze een eetronde.

En dit brengt mij op een hele stomme vraag: Waarom vonden mensen Jasper nou eigenlijk zo verdacht? Dat is helemaal langs me heengegaan.
Oud 09-02-2010, 00:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Volgens mij waren jullie allebei wel ongeveer even verdacht. Dat heeft het gelijkspel wel uitgewezen.
Ik ben veel vaker verdacht gemaakt, eerder al. Mijn dood zit er al vrij lang aan te komen. Dit dus:

Citaat:
But, granted: De wolven konden er met bijna 100% zekerheid vanuit gaan dat jij toch nog wel opgehangen zou worden, dus dat scheelt ze een eetronde.
Ik zou het niet weten, maar misschien is het verstandig om te kijken naar wie hem allemaal verdachten. Misschien wolven die van hem af wilden nadat hij aanhoudend Severus verdacht (en eventueel ook vanwege Abzg). Heb nu even geen tijd om de topics daarvoor door te spitten.
Oud 09-02-2010, 00:09
Verwijderd
Ik dus ook niet. Dat doe ik dan morgen wel. Want mensen die het heel erg aanstuurden op Jasper zijn ook verdacht (ligt overigens natuurlijk ook aan de argumentatie die ze ervoor gebruikten).

Overigens was JasperJD geen wolf, dus hij had geen medewolven. Of had je het soms over je eigen medewolven? Zulke opmerkingen gaan je de das om doen, meneertje.

Edit: Damn, je hebt het gewijzigd en ik heb het niet gequote. Nu is het jouw woord tegen het mijne. Er stond iets anders.
Oud 09-02-2010, 00:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik dus ook niet. Dat doe ik dan morgen wel. Want mensen die het heel erg aanstuurden op Jasper zijn ook verdacht (ligt overigens natuurlijk ook aan de argumentatie die ze ervoor gebruikten).

Overigens was JasperJD geen wolf, dus hij had geen medewolven. Of had je het soms over je eigen medewolven? Zulke opmerkingen gaan je de das om doen, meneertje.

Edit: Damn, je hebt het gewijzigd en ik heb het niet gequote. Nu is het jouw woord tegen het mijne. Er stond iets anders.
Ik bedoelde de medewolven van Severus, maar ik realiseerde me dat dat inderdaad niet duidelijk was.
Oud 09-02-2010, 02:58
Bright Blue
Bright Blue is offline
Wow. Verrassend.
Oud 09-02-2010, 06:36
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
zo he,
wat zonde van de ziener en ook dat hij niet nog een laatste advies mee kon geven voor zijn dood (we dus alleen maar info uit oude posts kunnen halen)
nu naar studie eind van de middag heb ga ik nog een keer bijlezen.
sorry dat ik gisteren zo nutteloos gestemd heb. moest de hele dag naar allerlei verschillende plekken en dacht dat er wel meer tijd tussen zou zitten om te stemmen.
kon nu alleen nog maar doorgeven dat ik idd op sann gestemd had.
Oud 09-02-2010, 08:25
Sherlock
Sherlock is offline
Sorry dat ik niet geantwoord heb maar mijn Internet ligt er thuis helemaal uit. Succes dorpelingen!
Oud 09-02-2010, 09:30
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Maar goed, Jasper ziener en dan niet stemmen.
Dat komt dus omdat ik geen internet had (wat ik gister dus niet wist) anders was ik er nog in geweest

ok nu ben ik weg in dit topic

Regels voor berichten