Goor
Goor is een dorp in Twente, ooit geweest om te voetballen met enkele andere legendes maar het woord heeft een geheel nieuwe betekenis gekregen in mijn complexe wereldje.
Tomatensap. Mijn tong kroop in m'n keel, naar de maag om daar langzaam te sterven door de bijtende zuren om de walchelijke smaak te ontlopen. Ik lust zekers wel tomaten, tomatensoep en tomatensaus op pizza'e, in spagettiesaus en andere heerlijke dilecatesses maar de sap mensen. De sap.
Waarom drink ik dan ook tomatensap? Nu heb ik een wijs lesje geleerd, en dat lesje deel ik met jullie stervelingen. Mocht de vraag "Wat wil je drinken dan?" op je schoot krijgt geworpen, antwoord deze dan nooit met "Verras me maar "
Verassingen hebben een verassend element, meestal leuk en als het minder is dan heeft menig mens toch wel iets van "Noh, ochja domme ik huhu" en accepteerd de negatieve kant van de verassing maar dit sloeg alles.
Een koud geserveerd glas tomatensap was de verassing. Verdomme. Ik nuttigde het gehele glas, heb mijn ingewanden letterlijk verkracht, mijn ziel is onrijn geworden en de effecten zijn zowel geestelijk als fysiek te voelen. Een walchelijke nasmaak. Nasmaakjes valt over het algemeen weg te spoelen met een lekker slok water of een ander vloeibaar goedje, dit werkt niet bij tomatensap. Hoelang ik nog zal lijden is niet te vinden op het alwetende internet, een extreem warme douche zal me wel goed doen, lekker zweten, al die giftige stoffen uit mijn lichaam halen.
http://www.tctubantia.nl/multimedia/...er_916029b.JPG
2e man van links, de boosdoener van 2010
goor
Harr
Alaaf, carnaval staat voor de deur en natuurlijk is M-Bas ook van de partij, en dit jaar zal een spektakel worden. M-Bas is verkleed geweest als:
- Clowntje
- Skelet
- Indie'r op een olifant
- Monnik
- Klassiek boerenkieldrager
- Dorpsmaniak
Dit jaar zal de orginaliteitsprijs ongetwijfeld vallen op niemand anders dan moi. Met een piratenpruik, piratenbroek, piratenriem, piratenkettingen, piratenjas, piratenshirt en een prachtig piratenzwaard zal ik nieuw leven blazen in het Losserse carnaval. Er is slechts 1 probleem. Ik heb geen crew, en bij deze staan vacatures open bij M-Bas en co.
Dus mocht u piraatcrewloos zijn, dan bent u bij mij op het juiste adres, slechts de vacature als kapitein is gesloten, voor de rest staat alles open, van papegaai tot loopplank. Plaats een motivatiebrief in deze blog mocht u lid willen worden van mijn crew.
join mir crew harr
Yolanthe en Snijder
Yolanthe en Snijder zijn niet blog-waardig, daarom gaat dit stukje over de ochtendspits.
Men verwacht voor morgen een normale ochtendspits, geen extra's, geen poespas.
VerkeersInformatieDienst (VID) verwacht dat rond de randstad een normale ochtendspits zal plaatsnemen ongeacht of het wel of niet zal sneeuwen vanavond.
Afgezien van de randstad en omstreken meld het VID wel dat mensen uit de rest van Nederland moest oppassen voor gladde wegen, let goed op het nieuws dat op de radio te volgen valt, kijk even op teletekst mocht u van plan zijn om van Enschede naar Groningen te rijden, dat is namelijk geen randstad gebied. Wij wensen jullie allen succes, mocht u morgen ergens heen willen.
update:
De ANWB waarschuwt voor een extreem drukke ochtendspits vandaag. Volgens het KNMI en Meteoconcult begint het rond 06.00 uur te regenen en sneeuwen in de kustprovincies. Voor een deel gaat het om natte sneeuw, maar er valt ook droge sneeuw en omdat het wegdek koud is, blijft die liggen. Met gladheid als gevolg, aldus de woordvoerder van de ANWB.
Het buiengebied trekt langzaam van het westen naar het oosten. De sneeuw zal met name in de westelijke helft van het midden van het land, zoals het Gooi, voor flinke problemen voor het verkeer zorgen. De ANWB raadt mensen aan om het weerbericht en de situatie op de weg in de gaten te houden.
bron: fok!.nl het zal 50/50 worden dus
maar niet op deze blog
Uberchick
Susan Coffey, nuff said.
date-able