Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij het echte weerwolfspel mag je in elk geval wél zeggen wat je bent, met als risico dat dan een weerwolf roept 'WAT dat ben ik al!' en jou verdacht gaat maken. En als bijkomend risico dat je dan natuurlijk zéker de volgende nacht wordt opgegeten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als het niet mag, dan moet je dus ook een rode kaart krijgen als je ieder spel voor de grap roept dat je wolf bent, en dus ook als je het echt bent. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Het is hoe dan ook gewoon een tactiek die de spel voor het rest verneukt. ![]()
|
Verwijderd
|
Niet mee eens. Hoe vaak weet de ziener nou wie alle wolven zijn? En als dat al een keer gebeurt, en hij dreigt dood te gaan zegt hij gewoon "ik vind jantje, pietje en marietje verdacht, groetjes". Vervolgens ziet iedereen dat hij ziener is en heb je hetzelfde effect als wanneer hij zou zeggen "ik ben de ziener en ik vind die en die verdacht".
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vaak genoeg zien gebeuren dat de ziener doodging, bepaalde mensen verdacht noemde, en dat de wolven + verrader het zo wisten te manipuleren dat diegenen toch niet verdacht waren / op werd gestemd. Als iemand zegt 'ik ben ziener en dit zijn de functies' en jullie staan dat toe, dan zal dat voortaan altijd gebeuren als diegene dood lijkt te gaan of voldoende functies weet. Er zijn maar 3 of 4 wolven, dus als je er 2 of 3 ineens kunt laten sterven is dat een hele grote klap. Het is verder aan de huidige spelleiders, maar om deze reden is dat ooit zo als regel genomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
samenvatting van imdb:
Citaat:
|