Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vriendinnetje van mij werkt bij de NS en gaat over dat soort dingen (nou ja inrichting van stations enzo, zorgen dat er voldoende zitplaatsen op station zijn enz.) en heb haar hetzelfde idee geopperd toen van de winter 0 treinen reden vanwege de sneeuw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het enige wat ik tot dusver weet van de Gemeenteraadsverkiezingen is dat de PVV in Almere de grootste is en daar kom ik nooit. Oja, en dat de PvdA 600+ zetels is verloren en daar blij mee is.
|
Ja, ik weet 't.
![]() Even iets anders, Het is alweer bijna lente, en de zon schijnt dus dat betekend dat er nieuwe gratis poe- kittens af te halen zijn binnenkort. ![]()
|
Richard Herring heeft net m'n mailtje voorgelezen op BBC6music en sprak m'n naam echt totaal belachelijk uit. Annuucch Brukhwieeez'n ofzo.
![]() En er volgde een discussie over dat 'sorry' niet ook een Nederlands woord kan zijn en dat alle Nederlanders wrs gewoon Engels praten tegen elkaar, maar ineens een raar accent opzetten als er een Engelsman in de buurt is. Ook zei hij "Hurray, there's an international woman listening to us!... or man. You can never tell with a name like Anuuuuccchhh" :') edit: Paranoide naamzoeeekkkk
Laatst gewijzigd op 06-03-2010 om 11:33. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Och, misschien is Nijmegen meer begaan met zijn reizigers?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zei ook iets van "I knew deep down it couldn't be him, because what would Stephen Fry be doing at a crappy little trainstation in The Netherlands' en de reply van mr.Herring was "Well, escaping to Belgium after running out of a west-end play, presumably" ![]() Hihihi ik <3 Richard Herring. *crush*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|