Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Maar misschien hebben ze een relatiecrisis. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() aw ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daan heeft ook altijd seks met mijn pantoffels en met de beer die in hun hok ligt. En soms wil ze op Sam. Maar Sam is gecastreerd dus die geeft daar niets om
![]() (en dat zijn natuurlijk wel stressmomentjes, maar dat gaat al anderhalf jaar af en toe zo en daar kon hij eerst dus wel mee omgaan) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vieze konijnen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja als wij thuis zijn lopen ze in de hal en in de keuken. Vooral Daan maakt daar gebruik van, Sam blijft meestal in het hok en soms gaat hij eruit en dan gaat hij op een vast plekje in de hal zitten en blijft daar een halfuur en gaat dan weer terug naar het hok.
Het konijn van Martino liep door het hele huis geloof ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jonge konijnen kun je geheel zindelijk maken, er zijn wel boekjes waar in staat hoe dat moet, ze gaan dan op een kattenbak, met oudere konijnen is dat moeilijker. Sam en Daan plassen nooit buiten het hok (alleen als ik het hok aan het schoonmaken ben, want dan kunnen ze er niet in) maar laten wel eens wat keutels achter. En soms besluit Daan de hele hal met keutels te bombarderen binnen een halfuur. Maar die ruik je nauwelijks en je kunt ze gewoon opvegen en weggooien. Maar zij waren dus al volwassen toen ik ze kreeg. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou, we hebben dus zaterdag besloten dat we een maand een break hebben. En ik wil niet meteen de eerste week steeds aan de telefoon hangen dus ik mag hem pas zaterdag bellen of mailen of smsen van mezelf want dan is er een week om. Maar ik mis hem heel erg. En nou mag ik dus met anderen zoenen maar ik heb echt nul interesse. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, het is heel moeilijk om niet te smsen of te bellen, ik weet het... Sterkte hoor! Kusjes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Want het is niet uit en het is helemaal niet onze bedoeling dat we een maand zitten te huilen, er moeten gewoon dingen duidelijk worden ofzo. Nouja ik ga toch maar even snel bellen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|