Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2010, 21:04
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oh, ik zie dat er al gereageerd is.

Ik heb twee glazen wijn op, maar ik ben best wel aangeschoten.
*pakt popcorn*

Advertentie
Oud 17-03-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Goed excuus.
Hoe bedoel je? Ik bedoel het helemaal niet lullig hoor.

Maar ze geeft zelf al regelmatig aan dat ze twijfelt over een en ander, dus ik was er eigelijk van overtuigd dat ze op meisjes valt.
Oud 17-03-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
*pakt popcorn*

Ik heb ook popcorn

Kusjes Rationeel, omdat je zo'n grappige poeperd bent.
Oud 17-03-2010, 21:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou Sarah, doe ik helemaal mijn best op een uitgebreid antwoord en dan lees je het niet!
Oud 17-03-2010, 21:07
Verwijderd
ohja maar je ontkrachtte je antwoord daarna zelf al

Citaat:
Mijn konijn begon zijn achterpoten ook kaal te likken, op zijn knieën, vanaf het moment dat zijn vriendje/fuckbuddy/huisgenootje overleed. Hij viel ook enorm af en het ging steeds slechter en hij bewoog ook niet meer en twee jaar later overleed hij met allemaal vreemde gezwellen in zich waarvan de dierenarts ook niet snapte hoe het kwam (hij had schijven onder zijn huid die je gewoon kon ronddraaien en omklappen). Maar mijn konijn was al oud, 9 of 10. Maar ik denk dat hij gelukkiger zou zijn als hij weer een vriendje had.
Mjah dat eenzame konijnen gaan flippen heb ik inderdaad al vaker gezien. Maar hij is dus niet eenzaam
Oud 17-03-2010, 21:08
Verwijderd
Wat een luguber verhaal fizzle!
Oud 17-03-2010, 21:08
Verwijderd
Wij hebben ook een konijn gehad, vroegah, dat was een geile donder. Zjin speelballetje werd regelmatig verkracht.

hij ging dood toen we op vakantie waren.
Oud 17-03-2010, 21:11
Verwijderd
nou waar is iedereen nu??

Nou, ik wilde helemaal niet dronken worden, echt niet!
Oud 17-03-2010, 21:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ohja maar je ontkrachtte je antwoord daarna zelf al

Mjah dat eenzame konijnen gaan flippen heb ik inderdaad al vaker gezien. Maar hij is dus niet eenzaam
nee ik las dat
Maar misschien hebben ze een relatiecrisis.

Citaat:
Wat een luguber verhaal fizzle!
jahe!

Citaat:
Wij hebben ook een konijn gehad, vroegah, dat was een geile donder. Zjin speelballetje werd regelmatig verkracht.

hij ging dood toen we op vakantie waren.
Mijn konijn had altijd seks met oude pantoffels en daarna reet hij ze aan stukken en at hij ze op

aw
Oud 17-03-2010, 21:14
Verwijderd
Daan heeft ook altijd seks met mijn pantoffels en met de beer die in hun hok ligt. En soms wil ze op Sam. Maar Sam is gecastreerd dus die geeft daar niets om dus die loopt dan naar de beer en dan hobbelt Daan achter hem aan en dan ziet ze de beer en dan denkt ze 'he die wil wel' dus dan gaat ze daarop.
(en dat zijn natuurlijk wel stressmomentjes, maar dat gaat al anderhalf jaar af en toe zo en daar kon hij eerst dus wel mee omgaan)
Oud 17-03-2010, 21:16
Verwijderd
Maar jullie konijn loopt toch ook binnen Sarah? Of was dat die van Martino?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh mijn konijn was ook gecastreert en zijn vriend ook, maar ze gingen de hele dag hard op elkaar
Verwijderd
Vieze konijnen Onze hond heeft geen enkele interesse in het andere geslacht. Echt 0.0. En hij is niet gecastreerd. Ik verdenk hem ervan dat ie homo is want hij wil wél graag met mannetjeshonden spelen. En mijn stiefvader blijft maar volhouden dat ie wel voor de fok gebruikt kan worden
Oud 17-03-2010, 21:17
Verwijderd
Ja als wij thuis zijn lopen ze in de hal en in de keuken. Vooral Daan maakt daar gebruik van, Sam blijft meestal in het hok en soms gaat hij eruit en dan gaat hij op een vast plekje in de hal zitten en blijft daar een halfuur en gaat dan weer terug naar het hok.

Het konijn van Martino liep door het hele huis geloof ik.
Oud 17-03-2010, 21:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil hem zo graag smsen en mailen en bellen mar ik weet niet wat het beste is en ik mag het eigenlijk pas zaterdag van mezelf maar ik ben helemaal een beetje verdrietig
Oud 17-03-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ik wil hem zo graag smsen en mailen en bellen mar ik weet niet wat het beste is en ik mag het eigenlijk pas zaterdag van mezelf maar ik ben helemaal een beetje verdrietig
lijkt me ook moeilijk met zo'n pauze. Heeft hij jou al wel gesmst enzo?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja als wij thuis zijn lopen ze in de hal en in de keuken. Vooral Daan maakt daar gebruik van, Sam blijft meestal in het hok en soms gaat hij eruit en dan gaat hij op een vast plekje in de hal zitten en blijft daar een halfuur en gaat dan weer terug naar het hok.
Ik zou wel oppassen ermee! Mijn konijn liep vroeger los door het huis en toen mijn moeder een nieuwe tv had gekocht en we de kabels vervingen vonden we dat alle kabels doorgeknaagd waren tot op het koperdraad. Geen wonder dat de TV soms stoorde. En nog geluk dat mijn konijn zich niet heeft geëlektrokuteerd!
Verwijderd
Citaat:
Oke, en dat gaat goed? Gaan ze niet aan dingen knagen? En gaat het niet stinken? Want anders ga ik dat later ook doen, ik vind konijntjes zo lief.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
lijkt me ook moeilijk met zo'n pauze. Heeft hij jou al wel gesmst enzo?
Nee, ik heb sinds zaterdagavond helemaal geen teken van leven gehad.
Oud 17-03-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Oh ik vind het zo rot voor je. Wat zijn nu de laatste ontwikkelingen, want ik loop een beetje achter geloof ik.
Oud 17-03-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Oke, en dat gaat goed? Gaan ze niet aan dingen knagen? En gaat het niet stinken? Want anders ga ik dat later ook doen, ik vind konijntjes zo lief.
In het begin hebben ze aan wat dingen geknaagd maar nu doen ze dat nooit meer. Alleen plantjes moet je nooit op de grond zetten . En voor de zekerheid is het wel handig om snoeren buiten bereik te hangen.
Jonge konijnen kun je geheel zindelijk maken, er zijn wel boekjes waar in staat hoe dat moet, ze gaan dan op een kattenbak, met oudere konijnen is dat moeilijker. Sam en Daan plassen nooit buiten het hok (alleen als ik het hok aan het schoonmaken ben, want dan kunnen ze er niet in) maar laten wel eens wat keutels achter. En soms besluit Daan de hele hal met keutels te bombarderen binnen een halfuur. Maar die ruik je nauwelijks en je kunt ze gewoon opvegen en weggooien. Maar zij waren dus al volwassen toen ik ze kreeg.
Oud 17-03-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Bweh kut Knuffel voor jou
Oud 17-03-2010, 21:23
Verwijderd
Oke. Maar konijnenplas is wel heel vies, schijnt! Zei m'n moeder. Een soort dikke drab?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh ik vind het zo rot voor je. Wat zijn nu de laatste ontwikkelingen, want ik loop een beetje achter geloof ik.

Nou, we hebben dus zaterdag besloten dat we een maand een break hebben. En ik wil niet meteen de eerste week steeds aan de telefoon hangen dus ik mag hem pas zaterdag bellen of mailen of smsen van mezelf want dan is er een week om. Maar ik mis hem heel erg. En nou mag ik dus met anderen zoenen maar ik heb echt nul interesse.
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb sinds zaterdagavond helemaal geen teken van leven gehad.
beh wat stom allemaal
Oud 17-03-2010, 21:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oke. Maar konijnenplas is wel heel vies, schijnt! Zei m'n moeder. Een soort dikke drab?
Beetje de structuur van bloed maar dan stinkt het
Oud 17-03-2010, 21:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Bweh kut Knuffel voor jou
dankje

Citaat:
beh wat stom allemaal
jahe.

Maar denk je dat ik toch maar even moet bellen dat ik het er heel moeilijk mee heb? Kunnen we misschien ook wat duidelijker afspreken over hoeveel contact we houden enzo..
Oud 17-03-2010, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Beetje de structuur van bloed maar dan stinkt het
iiiieeeeuwwwww
Oud 17-03-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:

Nou, we hebben dus zaterdag besloten dat we een maand een break hebben. En ik wil niet meteen de eerste week steeds aan de telefoon hangen dus ik mag hem pas zaterdag bellen of mailen of smsen van mezelf want dan is er een week om. Maar ik mis hem heel erg. En nou mag ik dus met anderen zoenen maar ik heb echt nul interesse.
Oke, wat kut.

Ja, het is heel moeilijk om niet te smsen of te bellen, ik weet het...

Sterkte hoor! Kusjes
Oud 17-03-2010, 21:29
Verwijderd
Ik heb het boek Pil van Mike Boddé gisteren gekocht. (Die van de Mike en Thomas-show) Hij is jarenlang erg depressief geweest. Het was een erg aangrijpend boek, en vaak ook wel erg herkenbaar. Ik heb tot half 5 vannacht liggen huilen.
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben twee soorten plas, gewone om afvalstoffen kwijt te raken en dat is normale herbivorenplas, beetje amoniakkerig, en inderdaad ook dikke drab die ze alle kanten op sproeien als ze zich in hun territorium bedreigd voelen maar daar krijg je meestal niet mee te maken
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
iiiieeeeuwwwww
en ze pissen heel ver naar achter en best hoog ook
Citaat:
Oke, wat kut.

Ja, het is heel moeilijk om niet te smsen of te bellen, ik weet het...

Sterkte hoor! Kusjes
jah pff
dankjewel!
Oud 17-03-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
dankje

jahe.

Maar denk je dat ik toch maar even moet bellen dat ik het er heel moeilijk mee heb? Kunnen we misschien ook wat duidelijker afspreken over hoeveel contact we houden enzo..
Dat is misschien wel een goed idee, dan weet je tenminste een beetje waar je aan toe bent
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ze hebben twee soorten plas, gewone om afvalstoffen kwijt te raken en dat is normale herbivorenplas, beetje amoniakkerig, en inderdaad ook dikke drab die ze sproeien als ze zich in hun territorium bedreigd voelen maar daar krijg je meestal niet mee te maken
meestal juist wel, pff mijn konijn rende soms door de tuiin dat hij bij elke sprong een drabplas deed
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is misschien wel een goed idee, dan weet je tenminste een beetje waar je aan toe bent
jahe?
Want het is niet uit en het is helemaal niet onze bedoeling dat we een maand zitten te huilen, er moeten gewoon dingen duidelijk worden ofzo. Nouja ik ga toch maar even snel bellen
Oud 17-03-2010, 21:32
Verwijderd
Citaat:
meestal juist wel, pff mijn konijn rende soms door de tuiin dat hij bij elke sprong een drabplas deed
oh dat doen die van mij gelukkig niet! alleen als ze voor het eerst in lange tijd weer op het balkon mogen (dat zal dan wel intussen afgebakend zijn door een vogel ofzo) en als er een ander konijn op bezoek is.
Oud 17-03-2010, 21:32
Verwijderd
Citaat:
jahe?
Want het is niet uit en het is helemaal niet onze bedoeling dat we een maand zitten te huilen, er moeten gewoon dingen duidelijk worden ofzo. Nouja ik ga toch maar even snel bellen
ok zet 'm op
Oud 17-03-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
en als er een ander konijn op bezoek is.

gebeurt dat vaak? Hebben ze veel vrienden?
Oud 17-03-2010, 21:34
Verwijderd
Twee keer per jaar (in de zomervakantie en met de wintersport) komt het konijn van mijn zus logeren maar daar zijn ze bepaald geen vrienden mee!
Oud 17-03-2010, 21:35
Verwijderd
Vooral Daan heeft er problemen mee en plast dat konijn het liefst op 'r kop!
Het territorium is namelijk van Daan. Alles is van Daan. Theodoor, Sam en ik mogen op haar territorium wonen, want wij zijn ook van Daan.
Oud 17-03-2010, 21:36
Verwijderd
Haha supergrappig.
Oud 17-03-2010, 21:37
Verwijderd
Nu ga ik Daan vragen of ze het goed vindt als ik naar bed ga.
Welterusten!
Oud 17-03-2010, 21:38
Verwijderd
trusten!
Oud 17-03-2010, 21:38
Verwijderd
Oh, Daan is een meisje?
Oud 17-03-2010, 21:39
Verwijderd
ja Daan is een meisje en ik heb haar willens en wetens zo genoemd
ik vind het intussen heel raar als jongens Daan heten
Oud 17-03-2010, 21:40
Verwijderd
Nou, waar is iedereen! Laat je horen!!!!

Oud 17-03-2010, 21:41
Verwijderd
Actieve gebruikers op dit moment
43 (15 leden & 28 gasten
Oud 17-03-2010, 21:42
Verwijderd
Ik ga anders plaatjes van vieze dikken wijven posten hoor, jullie zijn gewaarschuwd.
Oud 17-03-2010, 21:43
Verwijderd
Nou, ik kan me melden maar daar zit je vast niet op te wachten.
Oud 17-03-2010, 21:44
Verwijderd
Zo, ik ben ook weer thuis.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten