Advertentie | |
|
![]() |
|
Your result for The 3 Variable Funny Test ...
the Idiot Savant (48% dark, 58% spontaneous, 42% vulgar) your humor style: VULGAR | SPONTANEOUS | LIGHT You like things silly, immediate, and, above all, outrageous. Ixne on the subtle word play, more testicles on fire, please. People like you are the most likely to RECEIVE internet forwards--and also the most likely to save them in a special folder entitled 'HOLY SHIT'. Because it's so easily appreciated, and often wacky and physical, your sense of humor never ceases to amuse your friends. Most realize that there's a sly intelligence and a knowing wink to your tastes. Your sense of humor could be called 'anti-pretentious'--but paradoxically enough, that indicates you're smarter than most. PEOPLE LIKE YOU: Johnny Knoxville - Jimmy Kimmel ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb je wel een keer van de dood gered hoor anders!!!!!!! Ik liep TOEVALLIG over de gang in de prins hendrikstraat, en je kamerdeur stond open. Ik hoorde een gek geluid en ging kijken. Je lag op je rug in je slaap te kotsen. Toen heb ik je rechtop gezet en mama erbij geroepen, maar die zat te bellen en vond het allemaal niet zo urgent ![]() je had wel kunnen stikken! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() En vervolgens had je zo'n spijt, dat je besloot me de rest van je leven te treiteren ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh leuk, naar die ene op de leyweg? en zo ja heb je nu onthouden hoe die heet? En huh je laat je haar verven bij de kapper en vervolgens ga je zelf de onderkant verneuken met een andere kleur? Ik ben van plan om volgende week te gaan. Dan heb ik weer geld. |
![]() |
||
Citaat:
Nee, er zitten 2 Turkse vrouwen hier op de Laan, kost maar 12,50 ![]() ![]() En nee, ik heb het zelf geverfd, maar wilde eerst kijken hoe deze kleur uitpakte, dus morgen ga ik het verder verneuken, ja ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan de buitenkant dus, waar je uitstapt bij de tram en waar KFC op de hoek zit? of die passage naar binnen via de hema? waar zit in godsnaam een parkeergarage daar? of bedoel je tussen die busbanen in? ???????? En die hoogvliet zit daar nog niet zo lang, eerst zat daar toch een ah? of iig een andere supermarkt. Ik snap het niet zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: