Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Ik verdenk nog niemand, daar vind ik het nog effe te vroeg voor.
Oh en nog over dat stemmen: Citaat:
|
Mean ligt wel gelijk onder vuur!
Edit: Wat natuurlijk wel heel goed voor ons kan zijn, maar aan de andere kant zijn we toch wel flink zuur als er meteen een good guy uit gaat, zoals bij het vorige spel. Laten we vooral hopen van niet.
Laatst gewijzigd op 21-04-2010 om 14:37. Reden: Extra 'ik bedacht me net ineens' info |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik begrijp de reden van Dark Phoenix wel om op Mean te stemmen, maar moet je iemand afrekenen op iets uit een vorig spel? Daardoor hebben we vorige keer Toddish opgehangen wat niet zo'n goede zet was. Maargoed, in de eerste ronde zijn er toch nog geen verdachten en je bent tenminste eerlijk over je reden. Ik vraag me af of Wammus echt random op Mean heeft gestemd, of wolf is en daarom onder Mean gaat staan. Gezien het aantal stemmen zou 1 valse stem niet zo opvallen. En Rode Panda kan zich ook expres dommer voordoen dan hij is. Ik spreek mezelf nu een beetje tegen (ik zeg het zelf maar voordat ik me hierom kan gaan verdedigen straks ![]() Dan is de stemlijst nu zo (voel je vrij om het te controleren) : Wammus Femke Sjekkie Heksjuh Siorin Biertank 52 Mean Siorin Little Phoebe Dark Phoenix Wammus Daboman Rode Panda Biertank 52 Queasy Daboman Mean Dott Dingaantouwtje En niet vergeten je stem te pm-en naar de spelleider ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Inderdaad, ik ben het met degene die het zeggen eens dat RP zich wel erg nooberig gedraagt.
Voor de rest heeft het nu geen zin, denk ik zo, om op iemand anders dan Mean te stemmen. Maar als ik op haar stem, kan dat een reden zijn, later in het spel, om mij te verdenken (want ik zou wolf kunnen zijn en daarom stiekumpjes veilig gaan staan). Om dat te voorkomen ga ik met Queasy mee op Biertank52. Mijn stem is definitief. Als rond zessen iets drastisch veranderd is wijzig ik mijn stem misschien (want dan moet ik weg). Ik ga nu stemmen zodat ik het niet vergeet. Ik ga, mijn stem is definitief.
Laatst gewijzigd op 21-04-2010 om 16:42. |
![]() |
||
Citaat:
Al moet ik zeggen dat je wel heel graag in het spel wil blijven. Of dat je verdacht maakt, moet nog maar blijken. Mijn stem blijft staan, puur en alleen omdat het pas de eerste ronde is en dus moeilijk te zeggen of ik een goede keus maak.
|
Hmm, natuurlijk ontzettend overdreven, maar toch even zeggen: Hoe waarschijnlijk is het dat Dott ook nummer 2 krijgt op random.org? Niet met percentages komen, het is bij wijze van spreken. Ik hou haar in de gaten.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar als je dat graag wilt wil ik ook wel op iemand anders stemmen hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
je moet niet alles op random.org vertrouwen ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En over dat stemmen. Het zou natuurlijk ook slim van je zijn om dit er opzettelijk neer te zetten. Reversed psychology, maybe? Nu zou je dit kunnen gebruiken, zo van: "Ja, maar zie je? Ik heb niet op Mean gestemd om veilig te staan, dus ik ben niet verdacht." Zo werkt het niet, mister. Citaat:
Citaat:
![]() Oh, en het lijstje: Hangronde 1. Wammus Femke Sjekkie Heksjuh Siorin Biertank 52 Mean Siorin Little Phoebe Dark Phoenix Wammus Daboman Rode Panda Dott Biertank 52 Queasy ggcy8 Daboman Mean Dott Dingaantouwtje Nog niet gestemd: Neko* Toddish testout.com |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 68 #2 Verwijderd | 442 | 15-05-2010 22:36 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 |