Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2010, 05:18
Verwijderd
Overigens. Geweldige foto van mij
Ik ga stemmen op biertank, want hij huilt als een wolf.

Laatst gewijzigd op 21-04-2010 om 06:18.
Advertentie
Oud 21-04-2010, 08:33
Spelleider
Spelleider is offline
Ohja, de extra functie is inderdaad een dorpeling!
Oud 21-04-2010, 09:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Aangezien ik niet aan random doe, en ook niet van plan te gaan doen alsof ik dat wel doe, ga ik stemmen op Mean. Ik vind dat een maandban aanvragen terwijl het spel net is begonnen echt ongelofelijk achterlijk is, dus dan gooi ik liever haar eruit voor ze weer zoiets doet, dan een van de andere spelers die wel enthousiast meespelen.
Oud 21-04-2010, 09:53
Verwijderd
ik stem random Daboman
Oud 21-04-2010, 10:34
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Random zegt 8: Dott. Ik stem Dott.
Oud 21-04-2010, 11:10
Wammus
Wammus is offline
Random.org zegt 2 en dat is mean. Ik stem dus op haar.
Oud 21-04-2010, 11:53
Daboman
Daboman is offline
Ik stem op Mean want zij stemt op mij
Oud 21-04-2010, 12:05
Verwijderd
waarom stemt iedereen nou mean?
Oud 21-04-2010, 12:31
Dingaantouwtje
Citaat:
waarom stemt iedereen nou mean?
Dat hebben de meeste er bijgezet, hoor.
Oud 21-04-2010, 12:33
Verwijderd
toch vind ik het raar dat idereen op mean zet alleenomdat ze het vorige spel vroegtijdig een ban aanvroeg
Zullen die plaatjes trouwens een betekenis/hints bevatten., hmm nadenkstof.
Oud 21-04-2010, 12:33
Dingaantouwtje
Wammus
Femke Sjekkie

Siorin
Biertank 52

Mean

Siorin
Little Phoebe
Dark Phoenix
Wammus
Daboman

Biertank 52

Queasy

Daboman

Mean

Dott
Dingaantouwtje
Oud 21-04-2010, 12:36
Dingaantouwtje
Citaat:
toch vind ik het raar dat idereen op mean zet alleenomdat ze het vorige spel vroegtijdig een ban aanvroeg
Volgens mij zijn de rollen opnieuw verdeeld nadat het verhaal er stond, dus dat lijkt me niet
Oud 21-04-2010, 12:38
Verwijderd
Hmm kwestie van een nieuw plaatje erbij zoeken
Maar mensen, type eens al jullie bevingen?
Oud 21-04-2010, 12:42
Verwijderd
Ik ben anders wel een bladzijde omdraaier (met de juiste bril, leuk detail)
Oud 21-04-2010, 12:44
Dingaantouwtje
Citaat:
Hmm kwestie van een nieuw plaatje erbij zoeken
Maar mensen, type eens al jullie bevingen?
Oh, de plaatjes waren al zo, ik heb de hele tijd F5 gespamt en was zo één van de eersten die het verhaal las, de plaatjes zijn nu hetzelfde. Maar RP als bladzijde-omdraaier.. VERDACHT! (nee dus.)
Oud 21-04-2010, 12:47
Verwijderd
1. Hoezo stemmen we?
2. Verdacht ??? Hoezo?
3. Ik ben een noobje met dit spel.
Oud 21-04-2010, 12:49
Dingaantouwtje
Citaat:
1. Hoezo stemmen we?
2. Verdacht ??? Hoezo?
3. Ik ben een noobje met dit spel.
We stemmen omdat je geschopt word als je te weinig (= twee keer niet geloof ik) stemt
Dat over verdacht was een grapje.
Oud 21-04-2010, 12:52
Verwijderd
Ik bedoel waarom ik verdacht zou kunnen zijn, wie weet ben jij wel verdacht!

Ik stem maar ook op Mean, gezien iedereen dat doet.
Oud 21-04-2010, 12:55
Dingaantouwtje
Ik verdenk nog niemand, daar vind ik het nog effe te vroeg voor.
Oh en nog over dat stemmen:
Citaat:
- Als je twee keer niet hebt gestemd (en/of je functie niet hebt gebruikt) worden we boos, na drie keer niet stemmen/functie gebruiken krijg je een rode kaart en mag je het volgende spel niet meedoen.
Oud 21-04-2010, 13:15
Verwijderd
Huh er is toch nog niet gestemd? of was het gewoon een algemeen bericht dat wel iedereen moet stemmen
Oud 21-04-2010, 14:15
Verwijderd
oei
Oud 21-04-2010, 14:30
Verwijderd
Ah gelezen! Even inkomen enzo.
Oud 21-04-2010, 14:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mean ligt wel gelijk onder vuur!

Edit: Wat natuurlijk wel heel goed voor ons kan zijn, maar aan de andere kant zijn we toch wel flink zuur als er meteen een good guy uit gaat, zoals bij het vorige spel. Laten we vooral hopen van niet.

Laatst gewijzigd op 21-04-2010 om 14:37. Reden: Extra 'ik bedacht me net ineens' info
Oud 21-04-2010, 14:35
Verwijderd
haha rode pande is een noobje
Oud 21-04-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
haha rode pande is een noobje
Je pest als een wolf!
Oud 21-04-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:

Edit: Wat natuurlijk wel heel goed voor ons kan zijn, maar aan de andere kant zijn we toch wel flink zuur als er meteen een good guy uit gaat, zoals bij het vorige spel. Laten we vooral hopen van niet.
mee eens idd
Oud 21-04-2010, 14:45
Verwijderd
hmmm verdacht dat iedereen mij stemt, zou jammer zijn als jullie de verkeerde kiezen
Oud 21-04-2010, 14:48
Verwijderd
misschien kun je ons overtuigen dat je wel lief bent?
Oud 21-04-2010, 14:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hmmm verdacht dat iedereen mij stemt, zou jammer zijn als jullie de verkeerde kiezen
Blijkbaar heb je iets gedaan wat de andere spelers niet aanstaat, maar over het algemeen wordt er heel random op je gestemd, dus ik hoop het ook niet
Oud 21-04-2010, 14:53
Verwijderd
*gluurt iedereen aan*
humpf, niemand is te vertrouwen...
Oud 21-04-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
*gluurt iedereen aan*
humpf, niemand is te vertrouwen...
Jij ook niet
Oud 21-04-2010, 14:58
Verwijderd
Ach! Sju pe'rti me trazzion'r !

*bladzijdes omdraait*

wat een kwetsbaarheid, stomme wolf, ik zie iedereen aan voor wolf hoewel die kans sjuust klein is. stom
Oud 21-04-2010, 15:02
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Meestal (iig alle spellen die ik gelezen/meegedaan heb) bevat het verhaal (de foto's in dit geval) geen hints naar de functies, dus bespaar je de moeite

Ik begrijp de reden van Dark Phoenix wel om op Mean te stemmen, maar moet je iemand afrekenen op iets uit een vorig spel? Daardoor hebben we vorige keer Toddish opgehangen wat niet zo'n goede zet was. Maargoed, in de eerste ronde zijn er toch nog geen verdachten en je bent tenminste eerlijk over je reden.

Ik vraag me af of Wammus echt random op Mean heeft gestemd, of wolf is en daarom onder Mean gaat staan. Gezien het aantal stemmen zou 1 valse stem niet zo opvallen.
En Rode Panda kan zich ook expres dommer voordoen dan hij is.

Ik spreek mezelf nu een beetje tegen (ik zeg het zelf maar voordat ik me hierom kan gaan verdedigen straks ), ik stem ook op iemand met een reden uit vorig spel. Ik stem op Wammus omdat hij vorig spel niet zo actief was.

Dan is de stemlijst nu zo (voel je vrij om het te controleren) :

Wammus
Femke Sjekkie
Heksjuh

Siorin
Biertank 52

Mean
Siorin
Little Phoebe
Dark Phoenix
Wammus
Daboman
Rode Panda

Biertank 52
Queasy

Daboman

Mean

Dott
Dingaantouwtje

En niet vergeten je stem te pm-en naar de spelleider
Oud 21-04-2010, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Meestal (iig alle spellen die ik gelezen/meegedaan heb) bevat het verhaal (de foto's in dit geval) geen hints naar de functies, dus bespaar je de moeite

Ik begrijp de reden van Dark Phoenix wel om op Mean te stemmen, maar moet je iemand afrekenen op iets uit een vorig spel? Daardoor hebben we vorige keer Toddish opgehangen wat niet zo'n goede zet was. Maargoed, in de eerste ronde zijn er toch nog geen verdachten en je bent tenminste eerlijk over je reden.

Ik vraag me af of Wammus echt random op Mean heeft gestemd, of wolf is en daarom onder Mean gaat staan. Gezien het aantal stemmen zou 1 valse stem niet zo opvallen.

Ik spreek mezelf nu een beetje tegen (ik zeg het zelf maar voordat ik me hierom kan gaan verdedigen straks ), ik stem ook op iemand met een reden uit vorig spel. Ik stem op Wammus omdat hij vorig spel niet zo actief was.

Wammus
Femke Sjekkie
Heksjuh

Siorin
Biertank 52

Mean
Siorin
Little Phoebe
Dark Phoenix
Wammus
Daboman
Rode Panda

Biertank 52
Queasy

Daboman

Mean

Dott
Dingaantouwtje

Oud 21-04-2010, 15:07
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik zie al dat ik vrienden ga maken dit spel
Oud 21-04-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:

Wammus
Femke Sjekkie
Heksjuh

Siorin
Biertank 52

Mean
Siorin
Little Phoebe
Dark Phoenix
Wammus
Daboman
Rode Panda

Biertank 52
Queasy

Daboman

Mean

Dott
Dingaantouwtje

je spreekt jezelf idd een beetje tegen
Oud 21-04-2010, 15:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, ik ben het wel eens met Heksjuh.

Citaat:
Misschien moeten we dat maar in de gaten gaan houden, want wie weet zegt hij nog wel iets heel doms
Oud 21-04-2010, 15:18
Verwijderd
Zoals dat heksje een heks is en ik stem dat we haar op de brandstapel gooien!
Oud 21-04-2010, 15:25
Geel
Geel is offline
Inderdaad, ik ben het met degene die het zeggen eens dat RP zich wel erg nooberig gedraagt. Prima dat dit zijn eerste keer is, maar dan nog isVolgens mij is het niet eens zijn eerste keer! Of wel? Nou ja, hij is echt wel slim genoeg om zich niet als eerste de beste noob te gedragen. Ik hou hem in de gaten.

Voor de rest heeft het nu geen zin, denk ik zo, om op iemand anders dan Mean te stemmen. Maar als ik op haar stem, kan dat een reden zijn, later in het spel, om mij te verdenken (want ik zou wolf kunnen zijn en daarom stiekumpjes veilig gaan staan). Om dat te voorkomen ga ik met Queasy mee op Biertank52.

Mijn stem is definitief. Als rond zessen iets drastisch veranderd is wijzig ik mijn stem misschien (want dan moet ik weg). Ik ga nu stemmen zodat ik het niet vergeet.
Ik ga, mijn stem is definitief.

Laatst gewijzigd op 21-04-2010 om 16:42.
Oud 21-04-2010, 16:00
Verwijderd
aangezien de rollen veranderd zijn zou het echt slecht kunnen aflopen dat jullie op mij stemmen
Oud 21-04-2010, 16:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
aangezien de rollen veranderd zijn zou het echt slecht kunnen aflopen dat jullie op mij stemmen
Ik heb geen grudge tegen je en ik stem volledig random op je. Dus dat risico moet ik helaas nemen.

Al moet ik zeggen dat je wel heel graag in het spel wil blijven. Of dat je verdacht maakt, moet nog maar blijken.

Mijn stem blijft staan, puur en alleen omdat het pas de eerste ronde is en dus moeilijk te zeggen of ik een goede keus maak.
Oud 21-04-2010, 16:10
Verwijderd
dat wil iedereen neem ik aan?
Maar iedereen is vrij om te kiezen dus we zullen zien
Oud 21-04-2010, 16:23
Dott
Dott is offline
Random.org zegt 2.. Sorry Mean.
Oud 21-04-2010, 16:25
Geel
Geel is offline
Hmm, natuurlijk ontzettend overdreven, maar toch even zeggen: Hoe waarschijnlijk is het dat Dott ook nummer 2 krijgt op random.org? Niet met percentages komen, het is bij wijze van spreken. Ik hou haar in de gaten.
Oud 21-04-2010, 16:27
Verwijderd
ik deed random.org en kwam uit op 5 en daarna 9
Oud 21-04-2010, 16:46
Dott
Dott is offline
Citaat:
Hmm, natuurlijk ontzettend overdreven, maar toch even zeggen: Hoe waarschijnlijk is het dat Dott ook nummer 2 krijgt op random.org? Niet met percentages komen, het is bij wijze van spreken. Ik hou haar in de gaten.
Je doet maar het is echt zo
Maar als je dat graag wilt wil ik ook wel op iemand anders stemmen hoor
Oud 21-04-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat ik haar daar wel in geloof.
je moet niet alles op random.org vertrouwen
Oud 21-04-2010, 16:56
Verwijderd
ik heb officieel gestemd, en we zullen het wel zien vanavond
Oud 21-04-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:

De kans dat er de eerste ronde een good guy uitgaat is nu eenmaal veel groter dan de kans dat er een bad guy uitgaat. Niemand heeft namelijk een 'goede' reden om op iemand te stemmen en er zijn nou eenmaal meer good guys.

Citaat:
Inderdaad, ik ben het met degene die het zeggen eens dat RP zich wel erg nooberig gedraagt. Prima dat dit zijn eerste keer is, maar dan nog isVolgens mij is het niet eens zijn eerste keer! Of wel? Nou ja, hij is echt wel slim genoeg om zich niet als eerste de beste noob te gedragen. Ik hou hem in de gaten.

Voor de rest heeft het nu geen zin, denk ik zo, om op iemand anders dan Mean te stemmen. Maar als ik op haar stem, kan dat een reden zijn, later in het spel, om mij te verdenken (want ik zou wolf kunnen zijn en daarom stiekumpjes veilig gaan staan). Om dat te voorkomen ga ik met Queasy mee op Biertank52.

Mijn stem is definitief. Als rond zessen iets drastisch veranderd is wijzig ik mijn stem misschien (want dan moet ik weg). Ik ga nu stemmen zodat ik het niet vergeet.
Ik ga, mijn stem is definitief.
Ik ben het er mee eens dat Rode Panda wel erg raar doet, maar nu ken ik Rode Panda eigenlijk niet, dus ik vraag me af of hij dan wel echt zo dom zou zijn om zo nooberig te doen. In de gaten houden wel, ja.

En over dat stemmen. Het zou natuurlijk ook slim van je zijn om dit er opzettelijk neer te zetten. Reversed psychology, maybe? Nu zou je dit kunnen gebruiken, zo van: "Ja, maar zie je? Ik heb niet op Mean gestemd om veilig te staan, dus ik ben niet verdacht."

Zo werkt het niet, mister.

Citaat:
Ik heb geen grudge tegen je en ik stem volledig random op je. Dus dat risico moet ik helaas nemen.

Al moet ik zeggen dat je wel heel graag in het spel wil blijven. Of dat je verdacht maakt, moet nog maar blijken.

Mijn stem blijft staan, puur en alleen omdat het pas de eerste ronde is en dus moeilijk te zeggen of ik een goede keus maak.
Iedereen wil graag in het spel blijven, dat maakt iemand niet verdacht natuurlijk.

Citaat:
Ja, maar ik vraag me ook af hoeveel mensen er daadwerkelijk random.org gebruiken om te stemmen. Dat is natuurlijk een makkelijk 'dekmantel' om er iemand uit te stemmen om een stomme reden zonder jezelf verdacht te maken (want: iedereen 'gebruikt' het). Persoonlijk gebruik ik nooit random.org. Ik heb altijd een reden, however stupid it may be. Nu herinnerde ik me de stomme actie van Mean, maar ik heb ook wel eens gestemd omdat een naam me niet aanstond. Eerste ronde is niemand, of iedereen, verdacht.

Oh, en het lijstje:

Hangronde 1.

Wammus

Femke Sjekkie
Heksjuh

Siorin
Biertank 52

Mean
Siorin
Little Phoebe
Dark Phoenix
Wammus