Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wilde zeggen dat wanneer iets ene feit is, het per definitie een goede aanval is (indien bedoelend als aanval uiteraard, anders is hij nog steeds wel ambigu). |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik vertel wat ik weet en het spijt me zeer als dat niet is wat mensen horen. Er wordt maar geroepen dat er niet naar jullie geluisterd wordt, maar ik heb ook niet echt het gevoel dat mijn posts echt goed worden gelezen. Verder vind ik dat er veels te aanvallend gereageerd word. Geloof me, Tink was er echt fel op tegen. Ik ook, en had al verwacht dat de pleuris los zou breken, maar ik probeer er nog het beste van te maken. Eigenlijk was het plan om helemaal geen vervangend topic te hebben, maar dat gaat te ver. Ik vind het een beetje stom alsof jullie doen alsof wij DK-Fb's een stel boze feeksen zijn die jullie expres in de weg willen zitten en willen pesten. Natuurlijk is dat niet zo. Ik zit al 7,5 jaar op dit forum en heb me nergens zo op m'n plek gevoeld als op DK. En de vaste posters zouden onderhand ook wel moeten weten dat ik geen strenge zeurmiep ben. Ik hoop gewoon dat jullie het nieuwe topic een kans willen geven, want het is echt allemaal niet zo erg als jullie het nu doen lijken. Nou ja, lees anders m'n post op BZ maar ofzo...
|
Trouwens, m'n koninginnenach' was stom, Het ging niet goed met een goede vriend en ik maak(te) me zorgen om hem en ik ben ziekelijk nuchter gebleven en van koninginnedag heb ik niks meegekregen behalve de dronken klanten op m'n werk en dan kom ik thuis en zie ik ineens dat de hel hier is losgebarsten.
*sipke sipkema*
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is nu een beetje in verval, maar dit is wel een goed alternatief voor DK nu ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kan niet verandering terugdraaien omdat verandering niet hoort met het argument dat je verandering een kans moet geven. Stel je voor hoe frustrerend dat is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En sorry ik wil het geen kans geven, ik wil saai, een aangezien heel DK dat wil zie ik geen reden waarom ik van standpunt zou wijzigen ![]() Sorry voor warrige post, daarom post ik het hier en niet in beleidszaken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: kroel bedoel ik natuurlijk! |
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat: