Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2010, 13:05
Tink*
Tink* is offline
Ach het is gewoon een mening, die mag je hebben. En ik weet van wie het komt, dus hoe zwaar ik eraan til kan ik ook zo bepalen.
Oud 01-05-2010, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zowaar in iets meer dan een uur een thema geleerd. nog 5 uur te gaan en ik ben klaar
Gelukkig is het weer driewerf klote

Citaat:
Eerlijkheid ftw hè. *boks*
Boks CHICK
Oud 01-05-2010, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zowaar in iets meer dan een uur een thema geleerd. nog 5 uur te gaan en ik ben klaar
Ik ben tegen al mijn plannen in nog steeds hier bezig en zeg meermaals per uur tegen mezelf dat ik een leven moet zoeken.

Citaat:
Ik ken je niet meer terug. Deze rebelse jij bevalt me wel!
Ik kan behoorlijk goed ruziemaken discussiëren en heb een hele lange adem, dus ik blijf nog wel even zo.
Oud 01-05-2010, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Ach het is gewoon een mening, die mag je hebben. En ik weet van wie het komt, dus hoe zwaar ik eraan til kan ik ook zo bepalen.
Absoluut! En ik bedoelde het ook meer dat je kritiek op het IDIOTE, -want dat mag best gezegd worden - beleid niet bedoeld is met 'wat is die Tink*/Marit toch een dom wijf.
Verwijderd
Citaat:
Ik ken je niet meer terug. Deze rebelse jij bevalt me wel!
Inderdaad
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig is het weer driewerf klote

Boks CHICK
Ik vind het nog steeds stukken verleidelijker om in het park te gaan zitten rillen van de kou dan mijn tentamen te leren hoor
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom voel je je dan aangevallen?
Oud 01-05-2010, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben tegen al mijn plannen in nog steeds hier bezig en zeg meermaals per uur tegen mezelf dat ik een leven moet zoeken.

Ik kan behoorlijk goed ruziemaken discussiëren en heb een hele lange adem, dus ik blijf nog wel even zo.
<3.
Oud 01-05-2010, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Is een observatie. Je kunt van mij op basis van foto's toch ook zeggen dat ik een lelijke drol ben. Dat kan dan ook een observatie zijn en is geen persoonlijke aanval.
Nee, want dat ben je niet.
Een goede aanval is altijd ene feit.
Oud 01-05-2010, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Nee, want dat ben je niet.
Een goede aanval is altijd ene feit.
Nee een goede aanval wordt door die persoon zelf als feit gezien.
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad
Citaat:
<3.
Jullie denken echt dat ik een eeuwig politiek correcte meegaande, conflict mijdende, zoetsappige muts ben hè. Misschien moet ik toch maar solliciteren voor fb.
Verwijderd
Ja, ik schrok helemaal van Medeia haar vurigheid. :')

Nostalgie naar mijn rebelse grofgebektheid.
Oud 01-05-2010, 13:12
Verwijderd
Ehm jongens, even voor de duidelijkheid, saai zonder slowchat = geen saai dus iets waar we nooit en te nimmer akkoord mee kunnen gaan?
Verwijderd
Citaat:
Jullie denken echt dat ik een eeuwig politiek correcte meegaande, conflict mijdende, zoetsappige muts ben hè. Misschien moet ik toch maar solliciteren voor fb.
Ik vrees dat je kansen daarop de afgelopen 24 uur zijn gekrompen
Verwijderd
Citaat:
Dan zit er iig iemand met een beetje intelligentie ik stem voor. Maar we mogen vast niet stemmen, want we doen niet aan democratie hier.
Oud 01-05-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Ehm jongens, even voor de duidelijkheid, saai zonder slowchat = geen saai dus iets waar we nooit en te nimmer akkoord mee kunnen gaan?
Inderdaad.
Weet iemand overigens waar de server van s.com staat?
Verwijderd
en nu gaat het uitgaan niet meer door
Verwijderd
Citaat:
Nee een goede aanval wordt door die persoon zelf als feit gezien.
Even correctie, door mijn liefde voor aparte zinsvolgordes is mijn zin nu vreselijk ambigu.

Wilde zeggen dat wanneer iets ene feit is, het per definitie een goede aanval is (indien bedoelend als aanval uiteraard, anders is hij nog steeds wel ambigu).
Oud 01-05-2010, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vrees dat je kansen daarop de afgelopen 24 uur zijn gekrompen
Bummer! Dan ga ik toch maar de politiek in, daar is tenminste nog de schijn van een democratisch proces.
Oud 01-05-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Je mag wel met mij dansen hoor.
Verwijderd
Citaat:
oh wat jammer! waarom niet?
Verwijderd
Citaat:
Eens. Ik was niet bijzonder duidelijk in mijn post met ''dikke prima'' en ik heb Balance inmiddels al gecorrigeerd.
Oud 01-05-2010, 13:17
Sherlock
Sherlock is offline
Of we gaan als protest gewoon door met saaitopics maken
Verwijderd
Citaat:
Je mag wel met mij dansen hoor.

Citaat:
oh wat jammer! waarom niet?
We kunnen niet in Enschede slapen, Edwin met de auto gaat niet mee en als we wel uitgaan dan moeten we ook vroeg weg om weer naar Hengelo of Losser te gaan.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik ben het er wel een beetje mee eens, voor trim fb werd vond ik haar echt een posterd en veel meer posten
Studie de pudie enzo. En ik post nu meer 's nachts dan overdag.

Citaat:
Als je op het forum bent kan je prima reageren en graag inhoudelijk en niet steeds weerlegde drogredenen recyclen.
Ja ik weet ook niet meer zo goed wat ik moet zeggen. Ik heb mijn mening gegeven en probeer er nog een beetje een positieve draai aan te geven, maar ik krijg ook alleen maar antwoorden als 'kutcommentaar' en 'je geeft geen antwoord!'.
Ik vertel wat ik weet en het spijt me zeer als dat niet is wat mensen horen. Er wordt maar geroepen dat er niet naar jullie geluisterd wordt, maar ik heb ook niet echt het gevoel dat mijn posts echt goed worden gelezen.

Verder vind ik dat er veels te aanvallend gereageerd word. Geloof me, Tink was er echt fel op tegen. Ik ook, en had al verwacht dat de pleuris los zou breken, maar ik probeer er nog het beste van te maken. Eigenlijk was het plan om helemaal geen vervangend topic te hebben, maar dat gaat te ver.

Ik vind het een beetje stom alsof jullie doen alsof wij DK-Fb's een stel boze feeksen zijn die jullie expres in de weg willen zitten en willen pesten. Natuurlijk is dat niet zo. Ik zit al 7,5 jaar op dit forum en heb me nergens zo op m'n plek gevoeld als op DK. En de vaste posters zouden onderhand ook wel moeten weten dat ik geen strenge zeurmiep ben.
Ik hoop gewoon dat jullie het nieuwe topic een kans willen geven, want het is echt allemaal niet zo erg als jullie het nu doen lijken. Nou ja, lees anders m'n post op BZ maar ofzo...
Oud 01-05-2010, 13:20
Sherlock
Sherlock is offline
Hier 2 van de 4 DK Fb's zijn er al op tegen en ik denk dat zoals ik al had gezegd Miekje ook niet bepaald blij gaat zijn dus waarom gaan de fb's van andere subfora daar dan over zeiken?!
Oud 01-05-2010, 13:20
Verwijderd
ik denk dat ik dan naar deslyxie verhuis.

Oh, en gisteren en vannacht was echt prrrrrrrrrrrr <3
Oud 01-05-2010, 13:21
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat ik dan naar deslyxie verhuis.

Oh, en gisteren en vannacht was echt prrrrrrrrrrrr <3
Wat was de hosselstand?
Oud 01-05-2010, 13:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trouwens, m'n koninginnenach' was stom, Het ging niet goed met een goede vriend en ik maak(te) me zorgen om hem en ik ben ziekelijk nuchter gebleven en van koninginnedag heb ik niks meegekregen behalve de dronken klanten op m'n werk en dan kom ik thuis en zie ik ineens dat de hel hier is losgebarsten.
*sipke sipkema*
Oud 01-05-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Wat was de hosselstand?
Zeker.
Oud 01-05-2010, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Zeker.
Zeker is geen cijfer.
Verwijderd
Citaat:
Of we gaan als protest gewoon door met saaitopics maken
Dat had ik al besloten. Kom maar door met die ban als saai niet mag blijven .
Verwijderd
Citaat:
Zeker is geen cijfer.
o ik las "was het de hosselstand?"
welk cijfer bedoel je? ;p
Oud 01-05-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:

We kunnen niet in Enschede slapen, Edwin met de auto gaat niet mee en als we wel uitgaan dan moeten we ook vroeg weg om weer naar Hengelo of Losser te gaan.
Wat jammer. Volgende week nieuwe kans?

Citaat:
*knip*
Dat we defensief reageren lijkt me meer dan logisch wij worden immers ''aangevallen''. Je posts heb ik van a tot z gelezen. Ik wil niemand persoonlijk aanvallen, maar ik vind het jammer dat als jullie zo tegen zijn, jullie wel hebben ingestemd. Dat jullie boze feeksen zijn wil ik niet beweren, maar érgens zijn de snode plannen ontstaan en de mensen die wél de boze feeksen zijn laten zich niet/nauwelijk zien. Dan is het onvermijdelijk dat jullie de boze reacties over je heenkrijgen. M.i. is dan één van de kanten van het fbschap dat je hebt te slikken.
Oud 01-05-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
http://deslyxie.nl/forum/

Het is nu een beetje in verval, maar dit is wel een goed alternatief voor DK nu Je moet wel toestemming hebben voordat je overal mag kijken en posten, maar dat komt wel.
Oud 01-05-2010, 13:26
Verwijderd
Citaat:

Ja ik weet ook niet meer zo goed wat ik moet zeggen. Ik heb mijn mening gegeven en probeer er nog een beetje een positieve draai aan te geven, maar ik krijg ook alleen maar antwoorden als 'kutcommentaar' en 'je geeft geen antwoord!'.
Ik vertel wat ik weet en het spijt me zeer als dat niet is wat mensen horen. Er wordt maar geroepen dat er niet naar jullie geluisterd wordt, maar ik heb ook niet echt het gevoel dat mijn posts echt goed worden gelezen.

Verder vind ik dat er veels te aanvallend gereageerd word. Geloof me, Tink was er echt fel op tegen. Ik ook, en had al verwacht dat de pleuris los zou breken, maar ik probeer er nog het beste van te maken. Eigenlijk was het plan om helemaal geen vervangend topic te hebben, maar dat gaat te ver.

Ik vind het een beetje stom alsof jullie doen alsof wij DK-Fb's een stel boze feeksen zijn die jullie expres in de weg willen zitten en willen pesten. Natuurlijk is dat niet zo. Ik zit al 7,5 jaar op dit forum en heb me nergens zo op m'n plek gevoeld als op DK. En de vaste posters zouden onderhand ook wel moeten weten dat ik geen strenge zeurmiep ben.
Ik hoop gewoon dat jullie het nieuwe topic een kans willen geven, want het is echt allemaal niet zo erg als jullie het nu doen lijken. Nou ja, lees anders m'n post op BZ maar ofzo...
Het probleem is dat jullie iets verdedigen waar jullie niet achter staan. Iets nieuws ene kans geven, kan de pot op. Want WSZ is het "nieuwe" dat wordt weggepleurd vanwege idiote principes. Dus die hypocriete argumenten werken niet.
Je kan niet verandering terugdraaien omdat verandering niet hoort met het argument dat je verandering een kans moet geven.
Stel je voor hoe frustrerend dat is.
Oud 01-05-2010, 13:26
Verwijderd
Citaat:

Ik snap gewoon niet hoe het plan er door is gekomen als de DK fb's tegen zijn. (Ik snap het wel, maar dan moeten de andere forumbazen niet zeggen dat het in jullie handen ligt en dat het verhaal 'anders zou zijn als jullie tegen waren'. Want dat is dus niet zo. En ik zie niet in wat zij er in hemelsnaam mee te maken hebben als ze hier nooit komen. En ik ben gewoon boos.

En sorry ik wil het geen kans geven, ik wil saai, een aangezien heel DK dat wil zie ik geen reden waarom ik van standpunt zou wijzigen .

Sorry voor warrige post, daarom post ik het hier en niet in beleidszaken
Oud 01-05-2010, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, m'n koninginnenach' was stom, Het ging niet goed met een goede vriend en ik maak(te) me zorgen om hem en ik ben ziekelijk nuchter gebleven en van koninginnedag heb ik niks meegekregen behalve de dronken klanten op m'n werk en dan kom ik thuis en zie ik ineens dat de hel hier is losgebarsten.
*sipke sipkema*
Buuh arme jij *aai voor onze favo DK forumbaas*

Edit: kroel bedoel ik natuurlijk!
Oud 01-05-2010, 13:27
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Oud 01-05-2010, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Nouja, iets is nu eenmaal een drogreden of niet. En als je niet ingaat op iemand posts dan krijg je inderdaad de reactie dat je geen antwoord geeft. Dat is niet heel raar of onredelijk lijkt me.
Citaat:

Dat kan natuurlijk, maar dan wordt het verkeerd begrepen. Dat is iets anders dan stelselmatig genegeerd. Ik probeer als sinds pagina 1 te achterhalen waarom deze verandering noodzakelijk is en wat het doel er van is. Dat zijn gewoon vragen maar die blijven onbeantwoord.
Citaat:

Tuurlijk breekt de pleuris los. In een ieders ogen wordt een zeer belangrijk aspect van een forum verwijderd, waardoor vrijwel zeker is dat de community een langzame dood sterft. Als dan ook nog een blijkt dat het hele besluit is gebaseerd op drogredenen en er geen enkel doel wordt bereikt, dan breekt inderdaad de pleuris los.
Citaat:

Ik vind het een beetje stom alsof jullie doen alsof wij DK-Fb's een stel boze feeksen zijn die jullie expres in de weg willen zitten en willen pesten.
Dat doe ik niet, ik ging er namelijk in eerste instantie van uit dat de DK-fb's en zeker jij en Tink tegen zouden zijn. Ik zeg enkel dat DK-fb's die denken dat dit goed voor DK is, geen fb op DK zouden moeten zijn omdat ze klaarblijkelijk niet snappen hoe DK functioneert.
Citaat:
Natuurlijk is dat niet zo. Ik zit al 7,5 jaar op dit forum en heb me nergens zo op m'n plek gevoeld als op DK. En de vaste posters zouden onderhand ook wel moeten weten dat ik geen strenge zeurmiep ben.
Dat klopt, vandaar dat ik er ook vanuit ging dat alleen miekje of missy eventueel voor zou kunnen zijn. Desalniettemin verdedig jij nog steeds min of meer een fb-team keuze en is een gedeelte van de kritiek naar het fb-team dan ook voor jou bedoeld als onderdeel van het geheel daarvan.
Citaat:
Ja maar dit is nou juist zo storend. Een kans willen geven. WAAROM? Waarom veranderen. Jij brengt je tv toch ook niet naar de elektricien als hij het nog doet?
Oud 01-05-2010, 13:41
Verwijderd
Als wij nou vast beginnen met boycotten. Niet meer reageren in andere DK-topics.
Oud 01-05-2010, 13:48
Verwijderd
Soija zei: in andere DK topics niet in deze!
Oud 01-05-2010, 13:51
Verwijderd
Ja, alleen in deze nog reageren.
Oud 01-05-2010, 13:52
Verwijderd
Neh, ik wil er nu nog even van genieten dat het kan, nu ik nog dingen over andere mensen WEET enzo.
Oud 01-05-2010, 13:52
Verwijderd
Sann, er is al herhaaldelijk gebleken dat ik goed naar je luister. Verzin eens een reden om offline te gaan en iets aan mn studie te gaan doen.
Oud 01-05-2010, 13:54
Verwijderd
Ja muts als ik die had zat ik hier nu niet
Oud 01-05-2010, 13:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een geniale topictitel
Verwijderd
Ik bijt je tet eraf als je niet gaat studeren.
Verwijderd
Dan heb je straks weer genoeg kracht en stof om te rebelleren.
Oud 01-05-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ja muts als ik die had zat ik hier nu niet
Dat is waar. Damn me.

Citaat:
Ik bijt je tet eraf als je niet gaat studeren.
Ai, er af is wel een beetje boel pijnlijk. Maar ja, je bent toch niet in de buurt!

Citaat:
Dan heb je straks weer genoeg kracht en stof om te rebelleren.
Dat is wel een goede. Bovendien word ik gaar. 15:15 is een mooi getal, dan ben ik weg. (A)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten