Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Zet alsjeblieft in een spoiler ![]() @Moz Nee, in Thee zit meer caffeine dan in energy drink ![]() Terwijl men zegt dat je van thee beter slaapt en van energy wakker blijft. Je blijft dus van allebei wakker, maar van thee wakkerder, omdat er dus meer caffeine in zit ![]() Koffie weet ik niet, volgens mij is dat de koploper van de drie wat betreft caffeine! On topic: Ik kwam er vanmiddag achter dat grapefruit inderdaad aan bomen groeit, ik had geen idee.. Van psychologie 'wat roept het bij je op topic' (iemand had grapefruit geschreven): Citaat:
![]() En dat als je 'Satan Claus' met een brits accent uitspreekt, je dan 'Satan Claws' hoort ![]() Laatst gewijzigd op 24-07-2010 om 14:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedacht me dat het best raar is dat een werknemer een werknemer heet en een werkgever een werkgever, aangezien een werknemer werk geeft en een werkgever werk neemt. Maar het is maar van welke kant je het bekijkt en eigenlijk klopt het toch weer wel, maar toch vind ik het raar.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Jullie zijn dan ook noobs.
![]() Niels (ook wel bekend als Melkuniels, IJsklontje en nog wat namen) heeft een aantal jaar geleden een permban gekregen en is sinds dien vaak teruggekomen met nieuwe nicks (undercovers, clones). Vandaar dat nu als er een vermoeden is dat iemand een uc is er "hoi Niels" gezegd wordt. Met andere woorden, elke slechte uc is Niels. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Dat het Ohm symbool en het Omega symbool hetzelfde symbool is, en dat de Ohm voor weerstand staat in de natuurkunde en Omega de laatste letter is in het Griekse alfabet en dat het voor 'Einde' staat.
Best eng, ik ging ernaar zoeken toen ik het symbool in mn hoofd kreeg zondat dat ik wist wat het betekende. Maar ik denk dat het op moord, en dan specifiek zelfmoord duidt: Door de weerstand van het leven maak je een einde aan jezelf, Ohm en Omega in één. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar kwam je laatst pas achter #Veel+3 Verwijderd | 500 | 19-11-2011 17:38 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #8 Verwijderd | 500 | 24-07-2005 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |