Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'vieze dingen doen' is misschien wel waar, maar klinkt toch een beetje gek ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarrrrr, het mysterie is al opgelost, want het is Ghosts of Love: En het doet Lynchiaans aan omdat het door Lynch gecomponeerd én ingezongen is. En het zat in Inland Empire. (Schijnt, want ik heb 'm niet gezien verder.) Fijn nummer wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
PS: Fucknuggets, ik wil echt zo graag Korg DS-10 hebben voor de DS, maar ik heb een hele oude en daar zitten veel minder functies op. Ik wil dit ook kunnen doen: of dit: ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dank je! |
![]() |
|
Para, ik heb recentelijk ontdekt dat mijn lievelingetjes Adam & Joe ooit een serie van korte filmpjes hebben gemaakt over (amerikaanse) animatie, en het is echt fucking grappig (imo)
Deze aflevering gaat over 'legendary Russian animator' Pavel Scratzinitch en allerlei bizarre artyfartyness. Er is ook een aflevering dat ze MTV fanboys na doen en Bender gaan interviewen. Pijnlijk en genant. <3
|
Verwijderd
|
Hm, de tvgids zwijgt ook als het graf.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, de site van Canvas/Virus zegt dat het Metropolis was. Ik ben een beetje teleurgesteld in je, Jaeger. Dat je die niet herkend hebt.
![]() |
![]() |
|
|