Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Voorstelletje van mij: onderhoud aan en aanleg van snelwegen wordt niet meer door de overheid bekostigd, maar ondergebracht bij private bedrijven naar het model van de Franse péages. Daarnaast wordt kilometerheffing ingevoerd met een vaste minimumbelasting per voertuig. Daarnaast wordt meer geld in het openbaar vervoer gestoken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En martino wat jij helemaal zegt tegen KMK mee eens. Wilders heeft niks geen concrete plannen, en wilders is mediagek. Klaar. Een beetje rechts in de regering is niet verkeerd, maar zijn uitspraken hebben weinig belang vind ik dan weer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@kazet elke miljard is er een, en dat vind ik beter dan bezuinigingen op onderwijs en zorg. Plus het feit dat de kilometerheffing er misschien voor zorgt dat minder mensen met de auto gaan = weer milieu bewust. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja? heeft de rest dan wel iets waargemaakt komende jaren? Ik zeg van nee, dus eigenlijk maakt het niet uit. Daarnaast, 10000 agenten..op verschillende niveau's... Daarnaast, wie is er eigen op gekomen om die stuffie te korten? dat was een pvda'er? ![]() Nee, dan zeggen ze wel iets anders.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enn trouwens nog over net. Over investeringen in de kilometerheffingen. Investeren is duur, maar investeren is wel vaak nodig om de juiste winst te behalen zegmaar. Wat heeft de geschiedenis ons geleerd? door te investeren, gaat het economisch gezien goed. (republiek omstreeks 1600) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oa D66. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er moet inderdaad ook een keer iets veranderen aan de wegenbelasting, maar dat is iets wat het beste europees kan gebeuren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Neenee neee nee, dat vind ik wel zo'n dom idee de snelwegen verbreden. Indirect motiveer je mensen ook nog om de auto te pakken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kees Kankerkachel werkte volgens mij wel. ![]() |