Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2010, 19:41
Verwijderd
Citaat:
wat gaan jullie vanavond doen, schatjes?
vroeg naar bed en weer ritme krijgen, want het wordt 3 weken bijna fulltime werken

Citaat:
ik bekijk het programma van lowlands voor het eerst eens goed en ik zie nu dat er eigenlijk helemaal niks gaafs komt wat ik nog nooit gezien heb
heldin wat is je top 5 must see's?
Advertentie
Oud 31-07-2010, 19:45
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
vroeg naar bed en weer ritme krijgen, want het wordt 3 weken bijna fulltime werken

Tik em aan!
Oud 31-07-2010, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Tik em aan!
Dat je er uberhaupt om kunt lachen
Verwijderd
Waar zijn jullie eigenlijk naartoe gezeild, sann?
Verwijderd
Citaat:

heldin wat is je top 5 must see's?
keine ahnung sowieso is een planning maken voor mij op lowlands op de een of andere manier nooit haalbaar ;x ik ben dan ook meer een bravo-ganger dan een bandjeskijker ;o dat vind ik overdag wel leuk, maar dan liggend op het grasveld naast de tent ;x die 'grote' bands als qotsa, placebo, massive attack, snow patrol etc etc vind ik wel oke, maar heb ik allemaal al meerdere keren live gezien, luxeprobleem
Oud 31-07-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Waar zijn jullie eigenlijk naartoe gezeild, sann?
Terschelling. We wilden evt. nog door naar Vlieland, maar Terschelling was zo fantastisch dat we dat niet meer hebben gedaan
Oud 31-07-2010, 19:49
Verwijderd
Citaat:
keine ahnung sowieso is een planning maken voor mij op lowlands op de een of andere manier nooit haalbaar ;x ik ben dan ook meer een bravo-ganger dan een bandjeskijker ;o dat vind ik overdag wel leuk, maar dan liggend op het grasveld naast de tent ;x die 'grote' bands als qotsa, placebo, massive attack, snow patrol etc etc vind ik wel oke, maar heb ik allemaal al meerdere keren live gezien, luxeprobleem
Ja ik wil juist wat tips voor de bravo/x-ray enz, want daar kom ik nooit. Volgens mij zijn er dit jaar trouwens 2 dingen die ik daar wel wil zien, dat is al 2 meer dan voorgaande jaren
Oud 31-07-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Terschelling. We wilden evt. nog door naar Vlieland, maar Terschelling was zo fantastisch dat we dat niet meer hebben gedaan

Massive Attack kan ik trouwens ook nog wel waarderen.
Oud 31-07-2010, 19:52
Verwijderd
Citaat:

Massive Attack kan ik trouwens ook nog wel waarderen.
Hadden we van te voren al een beetje rekening mee gehouden hoor, dat we de hele week daar zouden blijven, dus dat was verder prima & iedereen was 't eens erover enzo

Die staat niet in de bravo/x-ray
Oud 31-07-2010, 19:54
Verwijderd
Dat laatste was ook meer een reactie op Babs d'r post. Ik heb geen flauw idee wat de bravo/x-ray is.
Oud 31-07-2010, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Dat laatste was ook meer een reactie op Babs d'r post. Ik heb geen flauw idee wat de bravo/x-ray is.
Hehe ok, 2 podia/tenten op lowlands, waar vooral dj's staan

onderin het plaatje dus ik kom eigenlijk alleen maar in India, Grolsch en Alpha. En 24 uurs tent natuurlijk (lowlandscafe) op donderdag
Oud 31-07-2010, 20:05
Verwijderd
Wanneer begint Lowlands eigenlijk?
Oud 31-07-2010, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Wanneer begint Lowlands eigenlijk?
Officieel van vrijdag 20 t/m zondag 22 augustus, maar op donderdag eind vd middag gaat de camping al open, en de 24 uurs tent, dus donderdagmiddag barst het feest al los, en voor maandag zijn we er nooit weg
Oud 31-07-2010, 20:10
Verwijderd
Dan zal het van die donderdag tot die maandag erg rustig zijn op het forum.
Oud 31-07-2010, 20:12
Rationeel
Rationeel is offline
potverdorie, mijn 12000-jubileum gemist
Oud 31-07-2010, 20:12
Verwijderd
Nóg meer liefde voor mijn huisgenoot, ik mocht gewoon van zijn vegetarische chili eten. Er wordt hier goed voor me gezorgd.
Oud 31-07-2010, 20:13
Miekje*
Miekje* is offline
Gotver wat ben ik verrot. En ik moet nu eigenlijk kleren wassen een caafjes schoonmaken en tas inpakken maar dat ga ik vast allemaal bewaren tot vannacht waardoor ik weer een nacht crappy slaap .
Oud 31-07-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Dan zal het van die donderdag tot die maandag erg rustig zijn op het forum.
Mwoh, ongeveer net zo rustig als afgelopen week, toen waren Absinthe en ik er ook niet Oh dan zijn Babs, White Trash en Trimm daar natuurlijk ook. Of gaan er nog meer DK'ers? Waar is trimm eigenlijk? Heb d'r voor m'n gevoel al eeuwen niet gezien
Oud 31-07-2010, 20:15
Verwijderd
Die zal wel op vakantie zijn.

Onzin loopt dan zo ongeveer leeg volgens mij, althans dat was de afgelopen jaren wel zo.
Oud 31-07-2010, 20:21
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens wat zal ik meenemen voor in de trein: het grote boek van Anigma's, Raadsels en Puzzels of een gewone oorlogsroman?
Oud 31-07-2010, 20:21
Verwijderd
Waar ga je heen?
Oud 31-07-2010, 20:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waar ga je heen?
Naar Rijssen, ik zit ongeveer twee uur in de trein.
Oud 31-07-2010, 20:24
Verwijderd
Citaat:
wat is in therapie een heerlijke serie <3
Ik ben vandaag begonnen met kijken en omg ik vind het echt geweldig en ik zou er echt dolgraag in willen spelen. Denk ook dat ik dat goed zou kunnen
Oud 31-07-2010, 20:26
Verwijderd
Is dat via uitzendinggemist te kijken?
Oud 31-07-2010, 20:29
Verwijderd
Vast wel, maar ik kijk het via www.intherapie.tv
Oud 31-07-2010, 20:32
Verwijderd
Dat werkt volgens mij via hetzelfde systeem als uitzendinggemist.
Oud 31-07-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Dat werkt volgens mij via hetzelfde systeem als uitzendinggemist.
Nope, want deze werkt bij mij wel en uitzendinggemist niet.
Oud 31-07-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Die zal wel op vakantie zijn.

Onzin loopt dan zo ongeveer leeg volgens mij, althans dat was de afgelopen jaren wel zo.
Omg, ik voorzie een leeg forum
Oud 31-07-2010, 20:35
Verwijderd
Is galia meloen eigenlijk gezond? ik heb dringend behoefte aan vitamines en dat is het enige fruit dat in huis aanwezig is.
Oud 31-07-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Nope, want deze werkt bij mij wel en uitzendinggemist niet.
Dat zegt niet per sé wat, het kan ook zijn dat uitzendinggemist bijvoorbeeld de verkeerde plugin probeert te pakken.
Oud 31-07-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Is galia meloen eigenlijk gezond? ik heb dringend behoefte aan vitamines en dat is het enige fruit dat in huis aanwezig is.
http://www.superdeboer.nl/Wijzer2/in...&Wijzer2Id=170
Oud 31-07-2010, 20:39
Verwijderd
Nou ja, anyway, via die site kun je ze makkelijk allemaal na elkaar bekijken
Oud 31-07-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Is het dan mogelijk om dat aan te passen? (Niet dat ik dat van plan was.)
Tuurlijk, gewoon de tags veranderen in de muziekspeler. Je kan ook best Mozart scrobblen als Britney Spears bijvoorbeeld.
Oud 31-07-2010, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Ja ik wil juist wat tips voor de bravo/x-ray enz, want daar kom ik nooit. Volgens mij zijn er dit jaar trouwens 2 dingen die ik daar wel wil zien, dat is al 2 meer dan voorgaande jaren
in x-ray ken ik ook niet zo veel hoor daar loop ik meestal op momenten van verveling langs om te horen of er iets lekkers klinkt ;p bravo is vrijdagnacht drumnbass, zaterdagnacht minimal/techno en zondagnacht electro, de meeste van de artiesten die draaien heb ik wederom al eens vaker gezien maar gegarandeerd vette feestjes
oh, een supertip: baskerville! vrijdag om 0.30 uur in lima, beetje stevige electro. ik heb ze vorig jaar op een festival in het goffertpark gezien en was meteen helemaal verliefd
Oud 31-07-2010, 20:44
Verwijderd
Hm. Nou ja, alle beetjes helpen. Morgen maar kiwi's en sinaasappels inslaan
Oud 31-07-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
in x-ray ken ik ook niet zo veel hoor daar loop ik meestal op momenten van verveling langs om te horen of er iets lekkers klinkt ;p bravo is vrijdagnacht drumnbass, zaterdagnacht minimal/techno en zondagnacht electro, de meeste van de artiesten die draaien heb ik wederom al eens vaker gezien maar gegarandeerd vette feestjes
oh, een supertip: baskerville! vrijdag om 0.30 uur in lima, beetje stevige electro. ik heb ze vorig jaar op een festival in het goffertpark gezien en was meteen helemaal verliefd
Ok tof als ik er rond dat tijdstip nog aan denk zal ik het eens gaan checken
Oud 31-07-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Eetbare planten zijn altijd (meestal) gezond om te eten (met mate).
Oud 31-07-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Eetbare planten zijn altijd (meestal) gezond om te eten (met mate).
Ik wil gewoon een vitamineboost. Ik heb echt van die opgezette klieren & keelpijn enzo. En ik weet dat je alleen opneemt wat je nodig hebt, maar ik voel me altijd verrekte gezond na flink wat sinaasappels en kiwi's . Maar de meloen was iig lekker
Oud 31-07-2010, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk, gewoon de tags veranderen in de muziekspeler. Je kan ook best Mozart scrobblen als Britney Spears bijvoorbeeld.
Dat lijkt me heel erg onhandig, daarnaast gaat dat je met Spotify niet lukken.
Oud 31-07-2010, 20:49
Verwijderd
Bah ik ruik kattenpis maar ik kan niet ontdekken waar het vandaan komt ;x
Oud 31-07-2010, 20:50
Verwijderd
Bah wie heeft bedacht dat het zulk rotweer wordt deze week?
Oud 31-07-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ik wil gewoon een vitamineboost. Ik heb echt van die opgezette klieren & keelpijn enzo. En ik weet dat je alleen opneemt wat je nodig hebt, maar ik voel me altijd verrekte gezond na flink wat sinaasappels en kiwi's . Maar de meloen was iig lekker
Ah, I see. In zo'n gevallen ga ik meestal een de verse sappen en zo. Ik heb nu twee meloenen, ik hoop maar dat ze niet tegelijkertijd rijp zijn. Stomme AH met z'n bonus.
Oud 31-07-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me heel erg onhandig, daarnaast gaat dat je met Spotify niet lukken.
http://www.mp3tag.de/en/download.html
Oud 31-07-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Bah wie heeft bedacht dat het zulk rotweer wordt deze week?
Oeh yes, dan wordt het makkelijker mezelf naar de ub te dwingen!
Oud 31-07-2010, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ah, I see. In zo'n gevallen ga ik meestal een de verse sappen en zo. Ik heb nu twee meloenen, ik hoop maar dat ze niet tegelijkertijd rijp zijn. Stomme AH met z'n bonus.
Ja maar die heb ik dus niet maar morgen op mijn werk draai ik wel een lekkere smoothie in elkaar .
Oud 31-07-2010, 20:54
Miekje*
Miekje* is offline
Van mij hoeft het deze week niet zulk lekker weer te zijn hoor. Ik hou wel van regen, vooral nu .
Oud 31-07-2010, 20:55
Verwijderd
Ja maar ik ben net bruin, dat moet ik bijhouden!
Oud 31-07-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Van mij hoeft het deze week niet zulk lekker weer te zijn hoor. Ik hou wel van regen, vooral nu .
Ja, een half uurtje per dag misschien, maar meer echt niet hoor.
Oud 31-07-2010, 20:57
Verwijderd
Ik wil 26 graden en zon *met vuist op tafel slaat* wat nou regen! Ook geen half uur! Gr.
Oud 31-07-2010, 20:57
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben alleen nog helemaal niet bruin. Helemaal níet gewoon. Omdat het toen de zon scheen te warm was om buiten te zitten en ik anders geen tijd had om buiten te zijn/te zonnen .

Regels voor berichten