| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
sowieso is een planning maken voor mij op lowlands op de een of andere manier nooit haalbaar ;x ik ben dan ook meer een bravo-ganger dan een bandjeskijker ;o dat vind ik overdag wel leuk, maar dan liggend op het grasveld naast de tent ;x die 'grote' bands als qotsa, placebo, massive attack, snow patrol etc etc vind ik wel oke, maar heb ik allemaal al meerdere keren live gezien, luxeprobleem
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() onderin het plaatje dus ik kom eigenlijk alleen maar in India, Grolsch en Alpha. En 24 uurs tent natuurlijk (lowlandscafe) op donderdag
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh dan zijn Babs, White Trash en Trimm daar natuurlijk ook. Of gaan er nog meer DK'ers? Waar is trimm eigenlijk? Heb d'r voor m'n gevoel al eeuwen niet gezien
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Vast wel, maar ik kijk het via www.intherapie.tv
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
daar loop ik meestal op momenten van verveling langs om te horen of er iets lekkers klinkt ;p bravo is vrijdagnacht drumnbass, zaterdagnacht minimal/techno en zondagnacht electro, de meeste van de artiesten die draaien heb ik wederom al eens vaker gezien maar gegarandeerd vette feestjes ![]() oh, een supertip: baskerville! vrijdag om 0.30 uur in lima, beetje stevige electro. ik heb ze vorig jaar op een festival in het goffertpark gezien en was meteen helemaal verliefd
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|