Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mja ik ben van plan er vrijdag aan het eind van de middag heen te rijden, me vervolgens kapot te zuipen aan belgische biertjes om zaterdag uit te slapen/brakken en dan aan het eind van de middag weer terug te karren
![]() dan zou brugge ook nog wel volstaan toch? (in de film gebeuren er allemaal van die spannende dingen!!1!!) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij kun je echt wel wat drinken in grappige kroegjes in Brugge. Je moet ze alleen even vinden. Ik ben er niet veel 's avonds geweest vorige week, maar overdag kwamen we in de woonwijkjes rondom het toeristische centrum wel een paar gave kroegen (met mooie tuinen!) tegen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Haha, mijn huisgenoot is nog erger dan ik. Het plan is dus om vandaag naar Nijmegen te gaan, gaat hij me de hotspots laten zien ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had mijn koptelefoon nodig. Dus ik liep naar de garderobe, bladerde wat door de jassen tot ik mijn jas tegenkwam, haalde mijn mp3speler uit mijn binnenzak en liep ermee weg. Intussen stond daar een vrouw die ik niet ken haar handen te wassen, maar die zei niets.
Volgens mij overschat ik de veiligheid van mijn spullen in de garderobe ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|