Advertentie | |
|
![]() |
|||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Voor zover ik weet woon ik het dichtstbij Joris. Daarna denk ik Gistende Kiwi en Sebas. ![]() Ik weet niet waar dubbel naakt woont, maar centrum is vast dichtbij ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ja kijk dan kun je een bezoekje vergeten eh.
![]() Ben net terug van L.A en wil nu graag een week of anderhalf naar een noord afrikaans landje. Tunesië, Algerije of Marokko. Maar ik moet eerst nog een stageplaats hebben geregeld. Bla. |
![]() |
|
Echt, hoe KOM jij aan dat geld pfff. Las laatst ook dat je een vriendin een REIS KADO had gedaan. Oh mijn god? Mijn vrienden doen al moeilijk als ze een tientje moeten inleggen. En hoe was LA? Ik wil volgend jaar roadtrip usa doen, als ik doex heb. Wss niet dus haha. En hoezo naar nafrika? Zou nu niet gaan is geen flikker te doen en geen eten overdag te krijgen; FAAL...
nouja ze woon aan de andere kant van de wereld dus deze twee weken dat ze der is worden echt heel exclusief en eens maar nooit meer. Zal der hiernaa wss nooit meer zien. Superstom dat we elkaar ook weer opzoeken, heb er nu 6 weken geleden gedag moeten zeggen, vet kut. En nu moet je eigenlijk weer opnieuw beginnen, stom stom stom. MAAR ik ben echt superrrrrrrrrr blij dat ik der weer ga zien NICE <3333 [/emo] |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Rose drinken, nu ga je echt paar stappen te ver hoor ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
L.A. was aaaaaaweesommeee! En Malibu al helemaal, damnnnn ik denk erover om er later een vakantiehuisje te nemen. ![]() Nouja, dat is juist de reden dat ik naar noord afrika wil boelerrr. Ik vast toch ook! En wil het wel meemaken omringd door een islamitisch gemeenschap, schijnt geweldig te zijn! Nou goed, eerst mn stageplaats regelen dus, ik ben weer de laatste ermee. ;(( Kijk als je haar echt leuk vindt, moet je haar duidelijk maken dat je het hier niet bij wil laten. Dat is aan jou eh. Btw, het staat je wel zo'n emolover te zijn. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|