Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.fok.nl/topic/1501374 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En heel wat informatie uit het topic klopt ook niet, pas geleden was er een vrouw op tv en die zag zichzelf zomaar in de consumentenbondgids op een foto waarop zij aan het hardlopen was met de hond, die heeft iemand gemaakt en verkocht aan fotodatabase, zij een rechtzaak aanspannen, die heeft ze verloren omdat de foto in openbare ruimte is gemaakt. HET MAG DUS WEL! Maar of het leuk is betwijfel ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zie in dat ongewenste-foto's-maken-topic dat hij ook vertelt dat hij 1 keer bij haar thuis is geweest, dat weet ik nog, toen had hij daar ook een topic over op l&r omdat hij dacht dat een relatie er wel inzat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij krijgt naast zijn wajong ook zakgeld van zijn moeder. En zijn moeder betaalt ook zijn huur geloof ik.
Oh en hij heeft ooit op wg&r vertelt dat als hij nieuwe electronica koopt, hij de oude electronica in de doos van de nieuwe doet, die weer netjes dichtplakt en het dan gaat terugbrengen en z'n geld terugkrijgen ![]() en ja ik lees al z'n posts, ik vind 'm fascinerend ![]() Laatst gewijzigd op 10-08-2010 om 10:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bizar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan was hij het zeker ook die vroeg of hij zijn telefoon in wateren moest leggen om toch de nieuwe versie te krijgen? |
![]() |
|
Ik zag laatst op Games ook een topic van hem best een juweeltje
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...959&highlight=
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ik kan wel soms om hem gniffelen, maar ik doe wel altijd aardig en duidelijk tegen hem ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|