Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2010, 09:32
Verwijderd
Misschien dat niemand tegen hem gezegd heeft, jongen, zou je niet eens een ander kleurtje proberen? Oid
Advertentie
Oud 10-08-2010, 09:33
Rationeel
Rationeel is offline
geel, blauw en rood zijn zijn favoriete kleuren!
Oud 10-08-2010, 09:34
Verwijderd
Hij zegt ook van dierenprintjes te houden!
Oud 10-08-2010, 09:34
Verwijderd
Citaat:
geel, blauw en rood zijn zijn favoriete kleuren!
Op zich is er niet zo veel mis met die kleuren op zich, maar de combinatie ofzo, ik weet niet wat het is! Oh en de vormloosheid
Oud 10-08-2010, 09:35
Rationeel
Rationeel is offline
als je maar lang genoeg wacht, raakt het vanzelf wel een keer in de mode
Oud 10-08-2010, 09:36
Verwijderd
Citaat:
als je maar lang genoeg wacht, raakt het vanzelf wel een keer in de mode
ik heb hierover mijn twijfels
Oud 10-08-2010, 09:36
Sherlock
Sherlock is offline
DIE Cornel KAN toch niet echt zijn
Oud 10-08-2010, 09:37
Verwijderd
Citaat:
dat kan best hoor! ;x
Oud 10-08-2010, 09:41
Verwijderd
Sarah naamzoek
Wat doe je tegen lage rugpijn wat een beetje doorstraalt naar beneden.
Verwijderd
Geachte V., hallo ik had een vraag ik zou vragen of u een keer zou willen opassen op mijn dochtertje van 2 en heb je ook een foto van jezelf groetjes remon

Tsja ik krijg nu opeens wel allemaal mailtjes. Maar klinkt het niet alsof die het alleen voor de foto doet?
En waarom niet eerst een afspraak maken.
Verwijderd
Citaat:
Misschien dat niemand tegen hem gezegd heeft, jongen, zou je niet eens een ander kleurtje proberen? Oid
Lees anders dit topic van hem
http://forum.fok.nl/topic/1501374
Oud 10-08-2010, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Jasper je beledigt me.
Oud 10-08-2010, 09:42
Rationeel
Rationeel is offline
hmmmm nu ik me toch helemaal de kolere verveel kan ik net zo goed weer een beursanalyse gaan maken. want: sell in may and go away, but remember to come back in september!
Oud 10-08-2010, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Is hij FusionFreak?
Oud 10-08-2010, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Is hij FusionFreak?
ja
Oud 10-08-2010, 09:46
Rationeel
Rationeel is offline
jouw deductieve capaciteiten groeien met de dag
Verwijderd
Citaat:
aha
Verwijderd
Citaat:
Geachte V., hallo ik had een vraag ik zou vragen of u een keer zou willen opassen op mijn dochtertje van 2 en heb je ook een foto van jezelf groetjes remon

Tsja ik krijg nu opeens wel allemaal mailtjes. Maar klinkt het niet alsof die het alleen voor de foto doet?
En waarom niet eerst een afspraak maken.
Een beetje raar dat hij vraagt om een foto. Terwijl je idd ook een keer langs kan komen voor een persoonlijke indruk. Hmm

Leuke foto trouwens in het fototopic. Wat ben je trouwens klein
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Jasper je beledigt me.
Hoezo nu weer?
Oud 10-08-2010, 09:47
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Sarah naamzoek
rustig aan doen en geen zware dingen tillen
Oud 10-08-2010, 09:48
Verwijderd
Jezus christus ik zou niet gefotografeerd willen worden, toevallig had ik dat gisteren nog ik zag dat een man in de kalverstraat ook foto's aan het maken was met zijn spiegelreflex en ik zag dat de lens op mij gericht was dus heb ik mijn hoofd weggedraait.

En heel wat informatie uit het topic klopt ook niet, pas geleden was er een vrouw op tv en die zag zichzelf zomaar in de consumentenbondgids op een foto waarop zij aan het hardlopen was met de hond, die heeft iemand gemaakt en verkocht aan fotodatabase, zij een rechtzaak aanspannen, die heeft ze verloren omdat de foto in openbare ruimte is gemaakt. HET MAG DUS WEL!
Maar of het leuk is betwijfel ik.
Oud 10-08-2010, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Jezus christus ik zou niet gefotografeerd willen worden, toevallig had ik dat gisteren nog ik zag dat een man in de kalverstraat ook foto's aan het maken was met zijn spiegelreflex en ik zag dat de lens op mij gericht was dus heb ik mijn hoofd weggedraait.

En heel wat informatie uit het topic klopt ook niet, pas geleden was er een vrouw op tv en die zag zichzelf zomaar in de consumentenbondgids op een foto waarop zij aan het hardlopen was met de hond, die heeft iemand gemaakt en verkocht aan fotodatabase, zij een rechtzaak aanspannen, die heeft ze verloren omdat de foto in openbare ruimte is gemaakt. HET MAG DUS WEL!
Maar of het leuk is betwijfel ik.
En hij kopieert haar kleding letterlijk he.. Daar zou ik ook wel gepikeerd van worden.
Oud 10-08-2010, 09:50
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
En hij kopieert haar kleding letterlijk he.. Daar zou ik ook wel gepikeerd van worden.
Die vrouw zou ook mentaal niet helemaal goed zitten als ze zulke kledingstukken maakt
Oud 10-08-2010, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Ja dat vind ik ook geen fijn idee dat er iemand is die PRECIES het zelfde als mij draagt. Niet dat dat zo is.
Oud 10-08-2010, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Die vrouw zou ook mentaal niet helemaal goed zitten als ze zulke kledingstukken maakt
Dat buiten beschouwing gelaten
Oud 10-08-2010, 09:54
Verwijderd
Citaat:
jouw deductieve capaciteiten groeien met de dag
Ik wou dat iemand dat zou zeggen.
Zodat ik kon zeggen: poeh dat wist ik wel.

Maar ik denk dat hij gewoon een beetje zielig is.
Ook qua werken, wonen, en zijn pshycs.
Oud 10-08-2010, 10:02
Sherlock
Sherlock is offline
Viv hoezo beledig ik je nu weer?
Oud 10-08-2010, 10:07
Verwijderd
Mooi ook dat hij op s.com niet meer mag posten over z'n rijbewijs
Oud 10-08-2010, 10:08
Verwijderd
waarom niet?
Oud 10-08-2010, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Sarah naamzoek
eerst maar eens iemand lief vragen om je te masseren
en checken of je bureau- of autostoel wel goed staat afgesteld.
Oud 10-08-2010, 10:15
Verwijderd
Citaat:
waarom niet?
Omdat iedereen het een beetje zat was en toen heeft Scharführer Dittrich het verboden
Oud 10-08-2010, 10:15
Verwijderd
Citaat:
waarom niet?
Omdat hij eerst na elke rijles tot in detail ging vertellen wat hij tijdens die rijles had gedaan, en hij subtiele suggesties dat dat misschien irritant is niet snapt, hij heeft wat duidelijkheid nodig

Ik zie in dat ongewenste-foto's-maken-topic dat hij ook vertelt dat hij 1 keer bij haar thuis is geweest, dat weet ik nog, toen had hij daar ook een topic over op l&r omdat hij dacht dat een relatie er wel inzat
Oud 10-08-2010, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Omdat hij eerst na elke rijles tot in detail ging vertellen wat hij tijdens die rijles had gedaan, en hij subtiele suggesties dat dat misschien irritant is niet snapt, hij heeft wat duidelijkheid nodig
Vooral omdat hij op een gegeven moment door het CBR ongeschikt werd verklaard en hij daar allemaal beroepsprocedures tegen ging starten met z'n advocaat en al die plannen postte volgens mij.
Oud 10-08-2010, 10:17
Sherlock
Sherlock is offline
Dat zo'n persoon ooit een rijbewijs probeert te halen!
Oud 10-08-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Vooral omdat hij op een gegeven moment door het CBR ongeschikt werd verklaard en hij daar allemaal beroepsprocedures tegen ging starten met z'n advocaat en al die plannen postte volgens mij.
Mjah dat ook. En dat hij dat niet alleen deed in zijn eigen 'rijgeschiktheidsverklaring'-topic, maar ook in alle andere topics op v&v.

Citaat:
Nouja, hij heeft dus autisme en geen asperger of pdd-nos ofzo maar gewoon echt klassiek autisme. Deels daardoor heeft hij niet zo veel inzicht in wanneer hij ergens mee zou moeten stoppen.
Oud 10-08-2010, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heeft hij meer dan 100 lessen gehad en iets van 7x examen gedaan en toen nog allemaal procedures tegen het CBR gevoerd. Je vraagt je af, waar betaalt hij dat van
Oud 10-08-2010, 10:21
Verwijderd
Hij krijgt naast zijn wajong ook zakgeld van zijn moeder. En zijn moeder betaalt ook zijn huur geloof ik.

Oh en hij heeft ooit op wg&r vertelt dat als hij nieuwe electronica koopt, hij de oude electronica in de doos van de nieuwe doet, die weer netjes dichtplakt en het dan gaat terugbrengen en z'n geld terugkrijgen maar hij ziet ook niet in waarom dat immoreel zou zijn. Hij vertelde het als geldbesparingstip.

en ja ik lees al z'n posts, ik vind 'm fascinerend

Laatst gewijzigd op 10-08-2010 om 10:27.
Oud 10-08-2010, 10:22
Verwijderd
Citaat:

Ik zie in dat ongewenste-foto's-maken-topic dat hij ook vertelt dat hij 1 keer bij haar thuis is geweest, dat weet ik nog, toen had hij daar ook een topic over op l&r omdat hij dacht dat een relatie er wel inzat
Ah, dat snap ik ja. Lastig als zo iemand dat zelf niet zo snel doorheeft, wanneer iets vervelend wordt.
Bizar
Oud 10-08-2010, 10:26
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hij krijgt naast zijn wajong ook zakgeld van zijn moeder. En zijn moeder betaalt ook zijn huur geloof ik.

Oh en hij heeft ooit op wg&r vertelt dat als hij nieuwe electronica koopt, hij de oude electronica in de doos van de nieuwe doet, die weer netjes dichtplakt en het dan gaat terugbrengen en z'n geld terugkrijgen maar hij ziet ook niet in waarom dat immoreel zou zijn.

Oud 10-08-2010, 10:27
Verwijderd
Citaat:

Oh en hij heeft ooit op wg&r vertelt dat als hij nieuwe electronica koopt, hij de oude electronica in de doos van de nieuwe doet, die weer netjes dichtplakt en het dan gaat terugbrengen en z'n geld terugkrijgen maar hij ziet ook niet in waarom dat immoreel zou zijn. Hij vertelde het als geldbesparingstip.

Ahaha op dat idee zou ik niet eens gekomen zijn! ;x
Oud 10-08-2010, 10:29
Verwijderd
Tegenwoordig zegt hij bij nieuwe electronica altijd dat hij het op internet besteld heeft, het zou me niets verbazen als hij de mediamarkt en bcc niet meer in mag
Verwijderd
Citaat:

<3

Dan was hij het zeker ook die vroeg of hij zijn telefoon in wateren moest leggen om toch de nieuwe versie te krijgen?
Sherlock
Sherlock is offline
Ik zag laatst op Games ook een topic van hem best een juweeltje

http://forum.scholieren.com/showthre...959&highlight=
Oud 10-08-2010, 10:31
Verwijderd
Ik vind dat een beetje zielig hij geeft zelf aan dat er zoveel gebeurt dat hij het overzicht kwijtraakt.
Oud 10-08-2010, 10:31
Verwijderd
Citaat:

Oud 10-08-2010, 10:33
Rationeel
Rationeel is offline
epic forumheld is epic
Oud 10-08-2010, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat een beetje zielig hij geeft zelf aan dat er zoveel gebeurt dat hij het overzicht kwijtraakt.
Ja het is ook een beetje zielig. Hij leeft als een soort alien in een enorme wereld waar hij niemand begrijpt en waarin alles te snel voor hem gaat, terwijl hij ook niet kan begrijpen waarom mensen zich niet gewoon allemaal aan hem aan kunnen passen.
Dus ik kan wel soms om hem gniffelen, maar ik doe wel altijd aardig en duidelijk tegen hem
Oud 10-08-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Ja het is ook een beetje zielig. Hij leeft als een soort alien in een enorme wereld waar hij niemand begrijpt en waarin alles te snel voor hem gaat, terwijl hij ook niet kan begrijpen waarom mensen zich niet gewoon allemaal aan hem aan kunnen passen.
Dus ik kan wel soms om hem gniffelen, maar ik doe wel altijd aardig en duidelijk tegen hem
Dat kan ik me bijna niet voorstellen, hoe het is om zo te leven. Hij heeft geen werk dan, of iets in die richting neem ik aan.. ?
Oud 10-08-2010, 10:37
Verwijderd
Nee, hij is arbeidsongeschikt verklaard. Daarom heeft hij ook tijd om die truien te breien
Oud 10-08-2010, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Nee, hij is arbeidsongeschikt verklaard. Daarom heeft hij ook tijd om die truien te breien
Ohja Als hij daar blij mee is is het prima
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten