Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2010, 09:48
Verwijderd
hoofdpijn, vind ik niet zo tof!
Advertentie
Oud 08-09-2010, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Draaikont Wilders besluit TOCH wel verder te willen met het CDA, omdat Ab Klink nu weg is.

Wat een fucking circus En het circus was vroeger niet leuk en nu nog steeds niet.
Da's logisch van Wilders

Als er een regeerakkoord zou komen. Dan kun je 2 situaties krijgen: Verhagen minister, Klink kamerlid/fractievoorzitter óf Verhagen kamerlid/fractievoorzitter, Klink minister

Feit is dat Wilders dan óf met een leipe minister (Klink) zou zitten met wanbeleid (wat Wilders dus gedoogsteunt) óf een leip kamerlid/fractievoorzitter (Klink) die de wetten (die zijn overeengekomen in het regeerakkoord) kan gaan blokkeren als deze moeten worden aangenomen.

Je krijgt dus strubbelingen/gedonder tussen parlement en kabinet als er een CDA-VVD kabinet met gedoogsteun van PVV MET Klink als Kamerlid danwel minister.

Slechte zaak dus voor Wilders en zijn achterban. Goede keuze van Wilders dus.

ps Er zit meer achter sommige dingen. Dus let op voordat je iemand 'draaikont' noemt.
Oud 08-09-2010, 11:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Draaikont Wilders besluit TOCH wel verder te willen met het CDA, omdat Ab Klink nu weg is.

Wat een fucking circus En het circus was vroeger niet leuk en nu nog steeds niet.
Dit. Ik word er helemaal niet goed van.

Citaat:
ps Er zit meer achter sommige dingen. Dus let op voordat je iemand 'draaikont' noemt.
Oh please.
Oud 08-09-2010, 12:16
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ben het in deze met Commando eens. Wilders doet de hele tijd dingen die hem perfect uitkomen, dat de andere partijen daar niet mee om kunnen gaan, is hun probleem. Zelf geef ik (natuurlijk) de voorkeur aan een democratische partij, maar we zien nu dat dat het CDA niet bepaald helpt

Ontopic: Ik kan de hele loop van de formatie totaal niet waarderen, net zoals de veranderingen binnen het CDA. Maja, kan politiek eigenlijk ook niet echt waarderen
Oud 08-09-2010, 13:42
Verwijderd
Ook de formatie, het weer van de afgelopen weken, teveel gegeten, gezeur op mn werk en studiedingen
Oud 08-09-2010, 13:52
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Hihi, ik zie moz nu voor me die met dikke baby buik midden in de nacht een grote zure bom aan het eten in is de keuken
Oud 08-09-2010, 17:47
Verwijderd
Paupers...
Oud 08-09-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Mijn lichaam. Ik ben geen vrouw van 80.
Oud 08-09-2010, 18:06
Severus
Severus is offline
Citaat:
Mijn lichaam. Ik ben geen vrouw van 80.
Oud 08-09-2010, 20:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
wat een stelletje oude wijven zijn we ook
Oud 08-09-2010, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Da's logisch van Wilders

Als er een regeerakkoord zou komen. Dan kun je 2 situaties krijgen: Verhagen minister, Klink kamerlid/fractievoorzitter óf Verhagen kamerlid/fractievoorzitter, Klink minister

Feit is dat Wilders dan óf met een leipe minister (Klink) zou zitten met wanbeleid (wat Wilders dus gedoogsteunt) óf een leip kamerlid/fractievoorzitter (Klink) die de wetten (die zijn overeengekomen in het regeerakkoord) kan gaan blokkeren als deze moeten worden aangenomen.

Je krijgt dus strubbelingen/gedonder tussen parlement en kabinet als er een CDA-VVD kabinet met gedoogsteun van PVV MET Klink als Kamerlid danwel minister.

Slechte zaak dus voor Wilders en zijn achterban. Goede keuze van Wilders dus.

Blah. Er zitten nog altijd 2 'dissidenten' in het CDA die achteraf gaan kijken of ze het regeerakkoord gaan steunen. Hoe kan het vertrouwen dan opeens 'hersteld' zijn? Bovendien had Wilders kunnen weten dat Klink zou opstappen, dus waarom dan eerst de onderhandelingen afbreken met alle gevolgen van dien? Het is gewoon een smerig spelletje dat hij speelt.

Bovendien is hij sowieso een draaikont; of ben je alweer vergeten dat hij plots, na de verkiezingen, tóch zijn AOW-breekpunt liet vallen? Alleen maar om nog mee te blijven tellen als mogelijke coalitiepartner.

Overigens had Klink wel gelijk, er zijn fundamentele meningsverschillen tussen het CDA en de PVV, maar Verhagen negeert dat voor het gemak maar even om die onderhandelingen maar te kunnen voortzetten. Heb je het debat gezien gisteren, waarin Halsema hem hierover aansprak, en Verhagen zich bijna vastknoopte in zijn bewoordingen?
Oud 08-09-2010, 20:35
Missy
Missy is offline
Ik weet dat je dat allemaal niet kan waarderen, Noodles, maar zulk soort discussies mogen op Nieuws en Achtergrond.
Oud 08-09-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat je dat allemaal niet kan waarderen, Noodles, maar zulk soort discussies mogen op Nieuws en Achtergrond.
Nounou, ik reageer alleen maar op een post, ik wil niet gelijk een complete thread eraan wijten.
Oud 08-09-2010, 20:52
Verwijderd
Missy's pogingen tot een topic in goede banen leiden.
Oud 08-09-2010, 20:54
Missy
Missy is offline
Citaat:
Nounou, ik reageer alleen maar op een post, ik wil niet gelijk een complete thread eraan wijten.
Weet ik. Alleen de kans is groot dat Commando er nog op gaat reageren, wat niet echt de bedoeling is van dit topic.

Het schijtweer.
Oud 08-09-2010, 21:04
Verwijderd
sommige mensen kan ik echt niet waarderen, bah
Oud 08-09-2010, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Weet ik. Alleen de kans is groot dat Commando er nog op gaat reageren, wat niet echt de bedoeling is van dit topic.

Het schijtweer.
Dat is dan niet Noodles probleem, maar van Commando en van de fb's.
Therefore:
Citaat:
Missy's pogingen tot een topic in goede banen leiden.
En morgen veel te vroeg op omdat die bloedpriktijden zo enorm beperkt zijn.
Oud 09-09-2010, 02:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nog een paar dagen zonder mijn koekje
Oud 09-09-2010, 13:27
Miekje*
Miekje* is offline
Ongelooflijke kiespijn!
Oud 09-09-2010, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Blah. Er zitten nog altijd 2 'dissidenten' in het CDA die achteraf gaan kijken of ze het regeerakkoord gaan steunen. Hoe kan het vertrouwen dan opeens 'hersteld' zijn? Bovendien had Wilders kunnen weten dat Klink zou opstappen, dus waarom dan eerst de onderhandelingen afbreken met alle gevolgen van dien? Het is gewoon een smerig spelletje dat hij speelt.

Bovendien is hij sowieso een draaikont; of ben je alweer vergeten dat hij plots, na de verkiezingen, tóch zijn AOW-breekpunt liet vallen? Alleen maar om nog mee te blijven tellen als mogelijke coalitiepartner.

Overigens had Klink wel gelijk, er zijn fundamentele meningsverschillen tussen het CDA en de PVV, maar Verhagen negeert dat voor het gemak maar even om die onderhandelingen maar te kunnen voortzetten. Heb je het debat gezien gisteren, waarin Halsema hem hierover aansprak, en Verhagen zich bijna vastknoopte in zijn bewoordingen?
Die 2 dissidenten acht ik bij elkaar minder gevaarlijk dan Klink alleen. Wellicht dat hun hun commentaar dichthouden nou een prominent CDA-er is opgestapt.

Het 'breekpunt' wat betreft de AOW. tja, daar heb ik nooit zo mee gezeten. Ik heb liever een streng en goed asielbeleid dan dat de AOW op 65 blijft. Liever 2 jaar langer doorwerken en in een blank en veilig land leven dan AOW op 65 met multiculti-land en straatterroristen; je gaat dan ook meer met plezier naar je werk. Zeker als agent zijnde. Maarja, dit is mijn mening hè.
Oud 09-09-2010, 15:47
Verwijderd
Dat ik nu op school met twee verschillende namen ingeschreven sta
Oud 09-09-2010, 17:24
Carn
Carn is offline
vellen op je soep.
Oud 10-09-2010, 04:12
Verwijderd
dat flikken maastricht pas weer op 7 januari wordt uitgezonden
Oud 10-09-2010, 04:13
Verwijderd
Citaat:
dat flikken maastricht pas weer op 7 januari wordt uitgezonden
kut he! Ik had dit najaar verwacht
Oud 10-09-2010, 11:11
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
flikken maastricht
Oud 10-09-2010, 14:23
Verwijderd
Dat de Nacht van de poëzie ook alweer zo snobbisch duur is. Stelletje buitensluiters.
Oud 10-09-2010, 14:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat ik een gat in m'n kaak ofzo heb en het ziet er creepy uit en straks komt er allemaal eten in en gaat het ontsteken en en *drama*
Oud 10-09-2010, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Dat de Nacht van de poëzie ook alweer zo snobbisch duur is. Stelletje buitensluiters.
32 euro idd, ik las het in een mailtje. Ingmar Heytze is een oud Taal en Cultuurstudies student. Echt bizar duur
Oud 10-09-2010, 14:45
Audi0
Audi0 is offline
velletje tussen je rits
Oud 12-09-2010, 17:29
Verwijderd
Weer een raging abces. Gisterochtend was het nog een knikker, nu alweer een flink ei en hoe ik m'n been ook houd, het steekt en gloeit als een malle Ben ik in ieder geval weer symmetrisch als ik met deze ook naar het zkh moet...
Oud 12-09-2010, 17:46
Verwijderd
ajax
Oud 12-09-2010, 17:47
Sudoku.
Sudoku. is offline
Een chagrijnig zusje.
Oud 12-09-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Weer een raging abces. Gisterochtend was het nog een knikker, nu alweer een flink ei en hoe ik m'n been ook houd, het steekt en gloeit als een malle Ben ik in ieder geval weer symmetrisch als ik met deze ook naar het zkh moet...
Oh Moz toch!
Oud 13-09-2010, 02:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Uitknijpen, filmen en op youtube zetten. Dan kom je mss ook in zomergasten!
"omg, it's like a fucking BRAIN!"

Maar ff serieus: Kut hoor. Abcessen zijn teringlijers!
Oud 13-09-2010, 09:01
Verwijderd
Ah jassus Moz, sterkte ermee.

OT: zwaar onredelijke mensen. Het druk hebben. Doktersassistenten die me doodleuk vertellen dat mijn arts er niet is op vrijdag, terwijl nu -via de website- blijkt dat ze er wel degelijk was.
Oud 13-09-2010, 09:15
Verwijderd
Mijn koelkast maakt zo'n kabaal ;x
Oud 13-09-2010, 09:55
Verwijderd
Dat mn schoonvader nooit eens doet wat hij beloofd en geen verhuisinzicht heeft.
Oud 13-09-2010, 12:55
Verwijderd
Dat mijn KAKhuisarts vandaag alleen bereikbaar is voor spoedgevallen, en ik vind mezelf niet spoedgeval genoeg. maar DE PIJN
Oud 13-09-2010, 14:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Arme Moz. *aai*

ot:
Dat ik bepaalde vakken niet mag volgen, ik van sommige helemaal geen cijfers heb, zodat ik niet weet of ik ze wel of niet moet herkansen en dat ik duizent mensen ken hier, maar dat ik alleen maar in groepen ben ingedeeld met onbekenden.(Nou ja, ik ken ze van gezicht, maar het zijn allemaal kutjes waar geen normaal gesprek mee te voeren valt). Terwijl alle leuke mensen wel in 1 groep zijn geflikkerd, en ik mocht er niet bij komen zitten.
Gezellig, het studiejaar is weer begonnen.
Oud 13-09-2010, 18:11
Verwijderd
*terugaai* Zo wordt je het studieplezier wel ontnomen

Ik ga mijn gezeur nog even bonter maken, want -en dat is waarschijnlijk getriggerd door mijn manke loopje - het schoot me net in de rug, niet te zuinig. Ik was de was en de vaat aan het doen (dus: bukken en tillen) en ineens werd ik een kromgebogen besje en kon ik met veel pijn en moeite de trap opstrompelen. Als ik google kom ik steeds uit op ischias. Ik voel me een beetje een ziek, zwak en misselijk kneusje nu ;x
Oud 13-09-2010, 19:16
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Heb idd toch maar een klacht ingediend, bedankt allemaal
Nou, wat ik op dit moment niet kan waarderen is hun reactie op mijn klacht. Begrijp me niet verkeerd, ik ben allang blij dát er een reactie komt (had ik niet verwacht), maar dit is toch wel suf:

Wij danken u voor uw reactie en vinden het niet prettig voor u dat u op verkeerde wijze werd geconfronteerd met de chauffeur van bus 18.

Dit voorval heeft zich voorgedaan op 31 augustus jl. omstreeks 16.16 uur bij de halte De Schilp.

In uw reactie laat u ons weten dat u van de betreffende achterin mocht instappen met uw buggy echter was dit niet mogelijk omdat er voor de ingang een paal stond.

U vroeg de chauffeur een klein stukje naar voren te rijden zodat u dan wel naar binnen kon. Dit wilde chauffeur niet, sloot zijn deuren er reed weg.

Uw ongenoegen kunnen wij ons goed voorstellen.

De afdelingsleiding is hiervan op de hoogte gesteld en zal het voorval met betrokken medewerker bespreken.

Met vriendelijke groet,
Klantencentrum
HTM Personenvervoer NV

Ze vergissen zich in de halte (straks wordt de verkeerde chauffeur aangesproken) en ze vergeten gemakshalve de helft van het incident
Oud 13-09-2010, 19:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat mijn KAKhuisarts vandaag alleen bereikbaar is voor spoedgevallen, en ik vind mezelf niet spoedgeval genoeg. maar DE PIJN
Ik vind het wel een spoedgeval hoor. Je bent zwanger, dan is alles een spoedgeval en met je hormonen heb je een prima excuus.
Oud 13-09-2010, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel een spoedgeval hoor. Je bent zwanger, dan is alles een spoedgeval en met je hormonen heb je een prima excuus.
ik vind het ook wel een spoedgeval, je wilt echt niet dat het abces in je bloedbaan gaat lozen
Oud 13-09-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
ik vind het ook wel een spoedgeval, je wilt echt niet dat het abces in je bloedbaan gaat lozen
Iep, kan dat? Nou ja, achteraf gezien had ik wel moeten bellen, want het ei is nu een XXXL ei Dus, dat wordt niet werken morgen want lopen en zitten gaat niet meer en meteen een afspraak maken voor zsm
Oud 13-09-2010, 19:45
snoopy
snoopy is offline
@ Moz: tis ook niet dat je 112 belt toch? Zou de huisartsenpost gewoon bellen, je kunt ook zeggen dat je hun mening wilt.

Maar lijkt me dat ze je wel gaan helpen!
Oud 13-09-2010, 19:46
Martiño
Martiño is offline
nou, het is geen spoedgeval waar je 's avonds nog mee naar de huisartsenpost moet gaan, maar ik zou morgenochtend direct bellen.
Oud 13-09-2010, 19:48
snoopy
snoopy is offline
Mwah, ik zou de huisartsenpost wél nu bellen. Daar krijgen ze niks van
Oud 13-09-2010, 19:48
Verwijderd
Mja dat is het plan.
edit: morgenochtend bellen dus ik kom de nacht nog wel door, hoef nergens meer heen.
Oud 13-09-2010, 19:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mwah, ik zou de huisartsenpost wél nu bellen. Daar krijgen ze niks van
Nu wek je alleen maar irritatie, vraag een zal zijn: waarom heb je overdag niet gebeld/kan het niet wachten tot morgen. Als je 's avonds of 's nachts gaat moet het zo dringend zijn dat het eigenlijk niet kon wachten.
Oud 13-09-2010, 20:20
Verwijderd
Valt op zich wel mee, als het vanochtend een knikker was en nu een ei snappen ze prima waarom ze dan nu belt. Maar morgenochtend kan op zich ook.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten