Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ben het in deze met Commando eens. Wilders doet de hele tijd dingen die hem perfect uitkomen, dat de andere partijen daar niet mee om kunnen gaan, is hun probleem. Zelf geef ik (natuurlijk) de voorkeur aan een democratische partij, maar we zien nu dat dat het CDA niet bepaald helpt
![]() Ontopic: Ik kan de hele loop van de formatie totaal niet waarderen, net zoals de veranderingen binnen het CDA. Maja, kan politiek eigenlijk ook niet echt waarderen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien is hij sowieso een draaikont; of ben je alweer vergeten dat hij plots, na de verkiezingen, tóch zijn AOW-breekpunt liet vallen? Alleen maar om nog mee te blijven tellen als mogelijke coalitiepartner. Overigens had Klink wel gelijk, er zijn fundamentele meningsverschillen tussen het CDA en de PVV, maar Verhagen negeert dat voor het gemak maar even om die onderhandelingen maar te kunnen voortzetten. Heb je het debat gezien gisteren, waarin Halsema hem hierover aansprak, en Verhagen zich bijna vastknoopte in zijn bewoordingen? |
![]() |
||
Citaat:
Het schijtweer.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Therefore: Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het 'breekpunt' wat betreft de AOW. tja, daar heb ik nooit zo mee gezeten. Ik heb liever een streng en goed asielbeleid dan dat de AOW op 65 blijft. Liever 2 jaar langer doorwerken en in een blank en veilig land leven dan AOW op 65 met multiculti-land en straatterroristen; je gaat dan ook meer met plezier naar je werk. Zeker als agent zijnde. Maarja, dit is mijn mening hè. |
![]() |
||
Citaat:
"omg, it's like a fucking BRAIN!" Maar ff serieus: Kut hoor. ![]()
|
Arme Moz. *aai*
ot: Dat ik bepaalde vakken niet mag volgen, ik van sommige helemaal geen cijfers heb, zodat ik niet weet of ik ze wel of niet moet herkansen en dat ik duizent mensen ken hier, maar dat ik alleen maar in groepen ben ingedeeld met onbekenden.(Nou ja, ik ken ze van gezicht, maar het zijn allemaal kutjes waar geen normaal gesprek mee te voeren valt). Terwijl alle leuke mensen wel in 1 groep zijn geflikkerd, en ik mocht er niet bij komen zitten. Gezellig, het studiejaar is weer begonnen. ![]()
|
Verwijderd
|
*terugaai* Zo wordt je het studieplezier wel ontnomen
![]() Ik ga mijn gezeur nog even bonter maken, want -en dat is waarschijnlijk getriggerd door mijn manke loopje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wij danken u voor uw reactie en vinden het niet prettig voor u dat u op verkeerde wijze werd geconfronteerd met de chauffeur van bus 18. Dit voorval heeft zich voorgedaan op 31 augustus jl. omstreeks 16.16 uur bij de halte De Schilp. In uw reactie laat u ons weten dat u van de betreffende achterin mocht instappen met uw buggy echter was dit niet mogelijk omdat er voor de ingang een paal stond. U vroeg de chauffeur een klein stukje naar voren te rijden zodat u dan wel naar binnen kon. Dit wilde chauffeur niet, sloot zijn deuren er reed weg. Uw ongenoegen kunnen wij ons goed voorstellen. De afdelingsleiding is hiervan op de hoogte gesteld en zal het voorval met betrokken medewerker bespreken. Met vriendelijke groet, Klantencentrum HTM Personenvervoer NV Ze vergissen zich in de halte (straks wordt de verkeerde chauffeur aangesproken) en ze vergeten gemakshalve de helft van het incident ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|