Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo, vandaag heeft m'n collega twee kindjes uit groep 3 getrouwd om het voor te doen, vanaf januari mag ik het doen. Het is echt superleuk. Jongetje: "Maar je moet wel goed nadenken over met wie je wil trouwen!" Collega: "Dat is een heel goede opmerking! Daar moet je inderdaad heel goed over nadenken. Maar hoe vind je nou de juiste persoon om mee te trouwen?" Jongetje: "Nou, dan moet je gewoon even naar de stad gaan ofzo. En dan rond gaan lopen. En dan bots je misschien wel tegen iemand op!" ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik wil deze telefoon:
http://johnsphones.com/ (de zgn. 'dumbphone') Met opschrijfboekje achterin voor je telefoonnummers ![]() En de batterij gaat 3 weken mee! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had vandaag een andere lerares, ze was heel streng en precies en vroeg heel directe vragen waar niemand in zijn beduusdheid een antwoord op wist. Eerst vond ze me dom omdat ik zo snel niet wist wat de staatkundige gevolgen van zbo's zijn maar toen ik later iets kon uitleggen over de rol van het staatshoofd bij de (in)formatie vond ze me ineens vet slim (terwijl dat haast letterlijk uit het boek was), vaag mens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ben je al zenuwachtig voor vanavond? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hum, ik ken zbo's wel, maar niet alle ins en outs dus dat zal het dan wel zijn geweest ja! Maar om nou iedere keer te gaan zeggen dat ik ergens anders de bachelor heb gedaan.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Huhu, mss is ze ook wel fan van de maastrichtse school en had ze je alles gelijk vergeven! Volgens mij was het bij ons zelfs een vraag op het tentamen. |
![]() |
|
|