Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben zeker niet te lui om te werken, ik heb een jaar fulltime gewerkt, en werk nog steeds bij naast school nu wanneer ik maar kan, en heb daar geen enkel probleem mee. Ik denk trouwens ook niet dat je als 'huisman/vrouw' per definitie lui bent. Een huishouden met 4 kinderen (mijn ideaal maar even als voorbeeld) kost gewoon veel tijd, schoonmaakwerkzaamheden, tuin, eten, allerhande voorbereidingen voor sport/school van de kinderen, daar ben je elke dag toch wel minimaal 3-4 uur zoet mee. In mijn geval zou ik daarnaast nog schrijven, met vrijwilligerswerk voor GroenLinks, Greenpeace e.d. Dan ben je bij elkaar net zo lang bezig als iemand met een fulltime baan. Dan zou je ook nog kunnen zeggen dat ik het rustpunt ben voor mijn vrouw, die daardoor elke dag weer fris en fruitig naar haar werk gaat, en producten voor 3 aflevert, maar dat is moeilijk te meten vrees ik. Ik wil mijn kinderen niet leren om lui te zijn, ik wil ze leren te genieten van de dingen die ze doen, en niet zomaar dingen te doen alleen maar omdat dat van ze verwacht word.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (jammer alleen dat kinderopvang steeds minder betaalbaar wordt) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 22-09-2010 om 22:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk niet dat je niet kan werken als je kinderen hebt, maar je zal er dan toch echt in moeten minderen vind ik. Op een gegeven ogenblik zijn de dromen van je kinderen belangrijker dan die van jezelf, vertelde mijn vader eens. Niet alleen om kinderen moet je soms dromen opgeven trouwens. Ik heb vrij veel opgegeven voor een zekere en fijne relatie, waar ik inmiddels niet meer zonder kan, maar het kost wel wat. Zo werkt het ook met kinderen denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hu hu, ik kom er net achter dat ik even oud ben als de eerste gecodificeerde (voorontwerpen) algemene regels bestuursrecht, it's faith! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben de dochter van 2 (meer dan) fulltime werkende ouders en ik denk dat ik daardoor alleen maar beter terecht gekomen ben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn ouders werkten overigens niet fulltime, maar 0.8 geloof ik. Heb op de kresj gezeten en had altijd gave oppassen, prima. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Sanne: haha, ik leer nu wat die hele Maastrichtse school blijkbaar inhoudt en de tekstschrijver is zo droog:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: