Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2010, 20:18
Wammus
Wammus is offline
Dat is jammer. Veel succes wolfjes.
Advertentie
Oud 06-10-2010, 20:21
Dott
Dott is offline
Zat ik toch goed al kon me dit wel eens de kop gaan kosten

Laatst gewijzigd op 06-10-2010 om 21:37.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 20:58
Sherlock
Sherlock is offline
Fuck fuck fuckkk

Ik kreeg het impuls idee om te gaan fitnissen en ben het helemaal vergeten!

Goed dat ik het toch overleefd heb en Wammus een wolf was

Ik ga morgen nog alles nalezen want moe
Oud 06-10-2010, 22:14
Geel
Geel is offline
Hah! De eerste wolf eruit!

Citaat:
Zat ik toch goed al kon me dit wel eens de kop gaan kosten
Ik vrees ook voor dat laatste.
Oud 07-10-2010, 07:16
Dott
Dott is offline
Mja, ik ook.
Ach, ik heb iig een nuttige bijdrage geleverd in dat geval
Oud 07-10-2010, 07:18
Verwijderd
Sorry mensen! Was pas rond 11:30 thuis want ik was in de m e t a a l b e w e r k p l a a t s <33333333333333333333

Maar nice! Wammus den wolf is dood.

Dott Mooi doan.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 07:31
Verwijderd
Dat Wammus zijn harige vinger naar JasperJD wees zegt wel genoeg over JasperJD.

Dott is natuurlijk nu een beetje een aandachtspuntje, vooral met dat opofferwolf gebeuren maar dat zou wel heel slecht zijn, sowieso iets waar wammus een stokje voor zou steken. Ik denk dat ze geen wolf is.

1 wolf heeft natuurlijk een low profile

1 doet zich voor als een gewone goede* speler

* goede als in een dorpeling ;x
Dan daarbij is het vroeg en moet ik alles nog lezen, maar nu eerst klaarmaken voor school, post vanmiddag wel wat meer.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 07:41
Dott
Dott is offline
Als ik zou moeten gokken, dan zou ik denken dat Sann evt ook een wolf/slecht is.
Maar dat is eigk puur gebasseerd op deze reactie, die ik wel erg overdreven vind:

Citaat:
Hahahaha wat nice <3.

Hulde voor Dott en haar skillz
Oud 07-10-2010, 09:28
Verwijderd
;( ik weet niet op wie ik moet stemmen, kom met ideeen mensen!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 09:30
Dott
Dott is offline
uhm, lieve panda.. we hoeven morgen pas weer te stemmen dus je hebt nog even
Oud 07-10-2010, 09:33
Verwijderd
ow

Nou dat is dan beter.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 10:41
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
niice zal het net zo'n geniaal potje worden als het vorige spel?

ik (rationeel) heb nog niet echt verdachten, maar dabo en snoopy zijn wat mij betreft nu wel even off the hook.
Oud 07-10-2010, 19:02
Spelleider
Spelleider is offline
Ivm met een verjaardag post ik nu alvast de uitslag. Want de wolven hebben al hun keuze doorgegeven.

Een paar gebroken stenen was het enige dat herinnerde aan de val van Eye of Sauron. Het was erg ongelukkig maar toch werd de pret in het hotel niet minder. De volgende ochtend arriveerde de nieuwe gast: Geel. Hij was een klein iel ventje die niet graag met andere mensen omging. De kamer van Geel was op de bovenste verdieping, daar zouden relatief de minste mensen langskomen dus was het perfect voor hem. Allemaal verhalen gingen de ronde in het hotel en Geel wilde toch wel eens weten wat er nou aan de hand was dus ging hij maar eens praten met Furby Feeder die net om de hoek kwam lopen terwijl Geel wilde ontbijten. “Wat een gedoe toch weer, het lijkt net alsof iedereen hier gek wordt” zei Geel met wat verontwaardiging in z’n stem. “Vind je het gek, er zijn in 2 dagen tijd al 3 mensen dood gegaan” “eerst de receptioniste Allure, daarna is Eye of Sauron vermoord, een mysterieuze kerel die niemand kende, en door dat verlies kreeg Wammus de schoonmaker een hartaanval toen hij net het zwembad aan het vullen was, waar hij dus in viel” legde Furby Feeder uit. “Maar is het hier wel veilig dan?” “Niet echt maar de drank bij de bar is wel lekker dus ik blijf nog even hoor”. “oké prima, maar ik ga toch maar even ontbijten want ik heb honger” zei Geel. “Blijf opletten” zei Furby Feeder.

De ochtend ging snel voorbij en alle hotelgasten waren bezig met de orde van de dag. Dott lag buiten in de zon en Furby Feeder ging even hardlopen. Geel ging z’n hond maar eens uitlaten want die was daar wel eens aan toe. Het duurde niet lang voordat ook de 4e gast arriveerde. Deze persoon was Sherlock. Onder zijn veel te lange haar zat een ietwat onnozel gezicht, maar schijn bedriegt want Sherlock was een erg heldere persoon die altijd goed nadacht.

De stoel die nog in de kamer stond waarin de vorige nacht Eye of Sauron was vermoord was van Dott. Deze stoel gebruikte ze namelijk voor de wurgseks waar ze zoveel plezier aan beleefde elke keer weer. Ze had een afstandsbediening waarmee ze de stoel naar achteren kon klappen terwijl ze een touw om de nek had. Tijdens dit soort spelletjes schreeuwde ze altijd erg hard “aaaarrrggghh”. Daarom dacht Rode Panda ook meteen aan haar toen hij die schreeuw hoorde.

Terwijl Sherlock zo door de lounge wandelde vlak nadat hij aangekomen was kwam hij Dott tegen die aan het slepen wat met een enorme kist. “Moet ik misschien even helpen mevrouw?” “als jij mij wilt helpen moet je een sterke maag hebben, maar het helpen tillen van deze kist is prima”, “Oké, mag ik misschien ook weten wat er in zit?” “Dit m’n jongen, is een rekbank, hij is nog van m’n oma geweest maar die hoefde hem niet meer omdat ze het gevoel had dat haar armen het niet lang meer zouden houden, wel een aardige meid, die oma van me hoor”…. “waar de fok heeft zij nou weer een rekbank voor nodig?” dacht Sherlock, maar hij kon er niet achter komen… “Wil je misschien wat meer van m’n toestellen zien?” vroeg Dott. En omdat ze zo aandrong ging Sherlock maar mee.

Eenmaal aangekomen bij de kamer van Dott, die groot genoeg was omdat het de duurste kamer was, zag Sherlock al de toestellen van Dott. “Oh nee! Er is er weer een verdwenen, gisteren die wurgstoel en nu is het m’n oude rekbank die nodig aan vervanging toe was”.

“Aaaaaarrgghh” Weer zo’n schreeuw later op de avond. Dott was de enige die het hoorde en de schreeuw leek uit de kelder te komen. Snel rende ze erheen want ze dacht dat zij toch de enige was die zo kon schreeuwen. Veel tijd had ze niet want het geluid leek steeds erger te worden. Toen ze de trap afstormde viel ze bijna maar gelukkig was ze wel wat pijn gewend. Het duurde niet lang voordat ze in de kelder was. Het geluid werd steeds harder dus ze moest er wel vlakbij zijn. Het was erg donker in de kelder maar Dott kon toch net een beetje zien door de flikkering van een oude TL-lamp. Helemaal aan het eind van de gang was een kamer waar het geluid uit leek te komen. “snel erheen en kijken wie daar is” dacht Dott maar toen ze de deur open deed en om het hoekje keek zag ze een bandrecorder staan. En weer was het “aaaarrgghh”. Wat een lage streek.. Maar toen ze eens goed keek zag ze ook haar oude rekbank staan. “M’n schatje is er weer! Ik wist dat je niet ver kon zijn” riep Dott hardop. De rekbank zag er wel erg uitnodigend en uitdagend uit.. “toch maar eens proberen” dacht Dott. Met haar rechterhand pakte ze de rand vast en ging er op liggen. De kettingen er omheen en op het knopje drukken maar. Maar doordat de rekband zo oud was kon het die kracht niet meer aan. Het apparaat sloeg helemaal op hol doordat iemand er ook nog mee had geklierd. Het niet-meer-zo-ultra-nieuwe systeem was gesaboteerd en liet het apparaat veel te snel aantrekken… Het was zo voorbij….. `aaarrrgghhh krrrakk spletsj` was het laatste geluid dat uit de kelder kwam….. __________________

De wolven hebben een juiste keuze gemaakt. Dott was ziener!

1 Lemiserable
2 Geel
3 Furby Feeder
4 Sann
5 Sherlock
6 Dott ziener
7 Allure heks
8 Eye of Sauron tovenaar
9 Rode panda
10 Bright Blue
11 Daboman
12 Wammus wolf
13 Snoopy

Rood = opgehangen
Blauw = opgegeten
Groen = gestorven aan liefdesverdriet

Laatst gewijzigd op 08-10-2010 om 19:14.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 19:08
Geel
Geel is offline
Poep zeg. Zo zijn we nu bijna alle goede functies kwijt! Alleen de wolfsbane nog.

Ik heb nog zo'n 400 woordjes Frans die ik moet leren, dus inhoudelijk reageer ik morgen.
Oud 07-10-2010, 19:10
Verwijderd
Te verwachten dat ze opgegeten zou worden, jammer dat de tovenaar er al uit lag. En kut dat we nu de ziener kwijt zijn .

Citaat:
Als ik zou moeten gokken, dan zou ik denken dat Sann evt ook een wolf/slecht is.
Maar dat is eigk puur gebasseerd op deze reactie, die ik wel erg overdreven vind:
Door bovenstaande kan ik me voorstellen dat er nu een soort heksenjacht op mij plaats gaat vinden. Ik wil graag even benadrukken dat Dott maar 1 persoon heeft kunnen (Wammus dus waarschijnlijk) opvragen en dat ze over mij dus geen zekerheid kan hebben gehad. Ik heb verkeerd gekozen door met Wammus mee te gaan op Sherlock, ik hoop dat dat me niet de kop kost.

Ik ga nog even naar het stemlijstje kijken, maar als ik me niet vergis moet er nog een valse stem onder Dott of mij staan toch? (1 onder mij of Dott weg --> 1 stem naar Allure dan klopt 't lijstje weer)

Ik vind Bright Blue nog steeds verdacht en denk dat ik morgen op haar stem.

Ik denk niet dat Sherlock verdacht is, ik geloof niet dat Wammus het risico zou nemen om op een medewolf verdacht te gaan maken, want zijn invloed is vaak vrij groot in het weerwolfspel en zou tot gevolg kunnen hebben gehad dat Sherlock eruit gestemd zou zijn. Van Panda heb ik te weinig gehoord om te kunnen beoordelen of ik 'm verdacht vind of niet.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 19:24
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
rationeel:

ik denk ook dat er nog een slechterik te vinden is onder dott in ronde 1. bright blue vond ik verdacht, door wammus weer wat minder, maar doordat ik panda niet verdacht vind, zal mijn stem waarschijnlijk naar haar gaan.
maar wij moeten nog overleggen hier.
Oud 07-10-2010, 20:33
Bright Blue
Bright Blue is offline
Jeetje, wat gaat dit snel! Straks alle functies eruit. Ik vind het jammer dat er niet over mij verteld waarom ik verdacht ben. Ik denk dat er namelijk genoeg andere mensen wel verdacht zijn, om een veel betere reden. Maar ik ga er morgen nog even naar kijken, moet nu aan het huiswerk!
Oud 07-10-2010, 21:53
Dott
Dott is offline
Mja, dit was te verwachten jongens..
Sorry dat ik niet meer tactisch heb gespeeld..
Veel succes
Oud 08-10-2010, 07:26
snoopy
snoopy is offline
Aah, shit zeg!

Wel bizar: na 4 rondes nog geen enkele dorpeling eruit! En we zitten allemaal 'goed' steeds, zowel de wolven als de dorpelingen. (ik bedoel: het gebeurt toch ook best vaak dat wolven de verrader opeten, of dat de dorpelingen de ziener ophangen ofzo )

Zoals eerder gezegd denk ik dat onze eerste prioriteit dat geliefden moet zijn. Heeft iemand daar al theorieën over?

Ik vind Bright Blue verdacht (en ja, ik zal de reden geven ). Ze zegt behoorlijk slimme/inhoudelijke dingen, terwijl ze volgens mij voor het eerst meespeelt. (of is dit een nickchange die ik gemist heb?) Dat zou kunnen duiden op hulp van een geliefde of medewolf.

En van Le Miserable hebben we nog verdacht weinig gehoord, zou fijn zijn als die nog iets zegt.

(ik ben zelf trouwens dit weekend in Frankrijk bij m'n schoonouders, dus weinig online)
Oud 08-10-2010, 07:37
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Bright Blue is een nickchange van abzg (dus heeft wel al vaker meegespeeld). Maar nu je het zegt.. abzg zei nooit iets inhoudelijks alleen maar "Ik denk dat ik op die en die stem, don't hate me, bloos bloos bloos". Ik dacht dat Bright Blue de verrader was.. nou ja, dat denk ik nog steeds.. maar de optie van geliefde kan natuurlijk ook. Either way een goede reden om haar op te hangen.
Oud 08-10-2010, 07:39
snoopy
snoopy is offline
Oeps... Toch een nickchange dus Maar idd... Abzg stond bekend om haar niet-zo-slimme-reacites (haar eigen woorden!).

Mijn stem gaat waarschijnlijk naar Bright Blue.
Oud 08-10-2010, 09:46
Verwijderd
Ik schaap jullie mooi de kont achterna, Bright Blue krijgt mijn stem.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 11:48
Verwijderd
Stemlijst hangronde 3

Bright Blue
sann
Furby Feeder
snoopy*
Rode Panda
Geel*

Daboman
Sherlock

Nog niet gestemd
Lemiserable
Bright Blue
Daboman

[DISCLAIMER] ook ik ben niet perfect, klopt er iets niet, wijs me er dan op. Ik zet je in het lijstje als je zegt: "ik ga op die stemmen" of "ik denk dat ik op die ga stemmen" (dan krijg je een sterretje achter je naam) of iets wat daar op lijkt. Als ik het te vaag vind zet ik je er niet in, wil je dat wel geef dat dan even aan.
+ ik doe 1 stemlijstje per pagina (per hangronde), dus jullie moeten af en toe even terugscrollen

Stemlijst hangronde 1: klik
Stemlijst hangronde 2: klik

Laatst gewijzigd op 08-10-2010 om 17:14.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 11:56
snoopy
snoopy is offline
sann, jij gaat dus mee op Bright Blue? Om dezelfde reden als die ik noem? Of een andere?
Oud 08-10-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
sann, jij gaat dus mee op Bright Blue? Om dezelfde reden als die ik noem? Of een andere?
ik zei hier al dat ik op Bright Blue wilde stemmen vandaag: klik

En, zoals daar staat, stem ik op haar omdat ik haar het meest verdacht vind van de mensen die in de verkeerde rijtjes staan (meer dan Panda en Sherlock). Verder ben ik het eens met het inhoudelijke posten, wat ze normaal een stuk minder doet, wat dus kan duiden op hulp van een andere speler
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 12:02
snoopy
snoopy is offline
Naja, je zegt alleen dat je haar verdacht vindt en op haar wilt stemmen, maar niet waaróm.

Ik twijfel trouwens nog steeds een beetje, zeker als iedereen op Bright Blue stemt wordt het wel heel makkelijk voor de geliefden/wolven
Oud 08-10-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Naja, je zegt alleen dat je haar verdacht vindt en op haar wilt stemmen, maar niet waaróm.

Ik twijfel trouwens nog steeds een beetje, zeker als iedereen op Bright Blue stemt wordt het wel heel makkelijk voor de geliefden/wolven
Hm, ik dacht van wel Ik heb dus nog naar de lijstjes gekeken wie er onder mij en Dott stond omdat daar nog een valse stem 'moet' zijn en dat ging dus tussen Bright Blue, Rode Panda en Sherlock .

Ik ben het met je eens overigens .
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 15:08
Geel
Geel is offline
Gedeelte stemlijstje eerste ronde:

Dott
Bright Blue
Rode Panda
Wammus* (misschien te laat) (wolf)

Allure
Snoopy
Daboman

Sann
Sherlock
Eye of Sauron (tovenaar)

We weten dat Wammus geen stem had. Dan zou het volgens het stemlijstje van ronde één gelijkspel moeten worden tussen 3 mensen. Dat is niet gebeurd, en wat raar is, is dat de verrader (volgens 't stemlijstje) de stem van Wammus niet heeft gedekt. Ik denk dat de verrader voor de één of andere reden op Allure gestemd heeft en dat het dus 3-2-2 stond.
Dat zou echter betekenen dat alle stemmen in het bovenstaande lijstje echt zijn en dat we de slechteriken buiten deze (lees: de gedeelte die ik nu gepost heb) lijsjte moeten zoeken.
Op dit moment hou ik me losjes aan deze theorie.

Dit is de rest van het lijstje:
Furby Feeder
Geel

Eye of Sauron
sann

Wammus
Dott (ziener)

Snoopy
Furby Feeder

Niet gestemd
Lemiserable
Allure (heks)

Als ik dan hiernaar kijk, dan zegt m'n gevoel dat ik op Furby Feeder of LeMiserable moet stemmen. FF omdat mijn vrouwelijke intuïtie me dat in de eerste ronde al zei, en LeMiserable omdat hij de afgelopen beide rondes niet gestemd lijkt te hebben.

Maar op dit moment zie ik er ook wel wat in om lekker mee te schapen op Bright Blue. Want, mijn eerder genoemde theorie hoeft helemaal niet waar te zijn, en kan Bright Blue prima een slechterik te zijn. Het kan zelfs een beetje kloppen met het deel van mijn theorie waarbij ik zeg dat de verrader op Allure heeft gestemd (dan zou het 3-2-1) staan.

Mijn voorlopige stem (niet definitief) gaat dan maar naar Bright Blue.

Laatst gewijzigd op 08-10-2010 om 19:31. Reden: haakje vergeten! :o
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 15:17
snoopy
snoopy is offline
Ik voel ook wel wat voor LeMiserable hoor. Al is het maar omdat ik mensen die inactief zijn heel irritant vind.

Ik heb trouwens mijn stem op Bright Blue doorgegeven omdat ik over een kwartier weg moet. Na die tijd kan ik echter nog wel op m'n telefoon kijken (alleen dit is niet gegarandeerd) dus eventueel kan ik nog m'n stem wijzigen.
Oud 08-10-2010, 16:55
Sherlock
Sherlock is offline
We hebben er natuurlijk niets aan als iedereen op dezelfde persoon stemt! (Niet dat ik het niet logisch vind dat BB eruit gaat)

Aangezien ik nauwelijks nog van Le misserable heb gehoord kunnen we hem eruit stemmen maar nog 1 stemronde missen is voor hem een rode kaart.

Van daboman heb ik ook niet echt veel gezien dus mijn stem gaat door gebrek aan beters naar hem.
Oud 08-10-2010, 17:13
Verwijderd
Jongens, ik vier vanavond mijn verjaardag, dus ik kan het stemlijstje niet bijhouden tot half 9. (helemaal niet als iedereen blijft twijfelen ) dus bij deze: ik hou vanaf nu niks meer bij (bovenstaande posts zal ik er nog even in verwerken) morgen heb ik ook veel visite, maar vanaf zondag neem ik het weer met alle liefde op me

Mijn stem op Bright Blue is doorgegeven en dus definitief
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 18:07
Daboman
Daboman is offline
Hmm, zo klopt de uitslag van ronde 1 nog steeds niet. Heel erg leuk natuurlijk dat Sherlock op mij stemt, ik kan niet met hem meegaan en op mezelf stemmen, terwijl ik wel met hem eens ben dat het niet handig is als we allemaal op dezelfde gaan.

Het kan natuurlijk ook zijn dat de verrader op Dott heeft gestemd, dan klopt het lijstje ook. Geel schiet hierbij zeer in het oog vanwege zijn overdreven reactie op de dood van Dott. Wolven reageren daar vaak gespeeld-overdreven op en de reactie van Geel komt ook gespeeld-overdreven op mij over.

Maar op Geel stemmen heeft nu weinig zin. Dan stem ik dus toch maar op Bright Blue.

Morgen ben ik overigens de hele dag weg en niet in staat hier even te komen reageren.
Oud 08-10-2010, 18:48
Geel
Geel is offline
Ik wil niet meteen volop in de verdediging schieten nu iemand iets aan te merken heeft op mij, maar toch klopt wat Daboman zegt niet.

Citaat:
Poep zeg. Zo zijn we nu bijna alle goede functies kwijt! Alleen de wolfsbane nog.

Ik heb nog zo'n 400 woordjes Frans die ik moet leren, dus inhoudelijk reageer ik morgen.
Hierboven staat hoe ik reageerde na de dood van Dott. Enkel de eerste twee woordjes slaan op Dott, de rest slaat op het spel in het algemeen. Ik zie niet wat er zo overdreven is aan 'Poep zeg.'. Dat wilde ik niet ongezegd laten.

Mijn stem op Bright Blue is defenititef.
Oud 08-10-2010, 19:19
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
We weten dat Wammus geen stem had. Dan zou het volgens het stemlijstje van ronde één gelijkspel moeten worden tussen 3 mensen. Dat is niet gebeurd, en wat raar is, is dat de verrader (volgens 't stemlijstje) de stem van Wammus niet heeft gedekt. Ik denk dat de verrader voor de één of andere reden op Allure gestemd heeft en dat het dus 3-2-2 stond.
Dat zou echter betekenen dat alle stemmen in het bovenstaande lijstje echt zijn en dat we de slechteriken buiten deze (lees: de gedeelte die ik nu gepost heb lijste moeten zoeken.
Op dit moment hou ik me losjes aan deze theorie.
.
Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat de verrader in de eerste ronde op Allure heeft gestemd. Je maakt wel een denkfout door te zeggen dat de slechte mensen dan niet onder sann en Dott kunnen staan. Daar kun je niets over zeggen, je kunt alleen zeggen dat de verrader waarschijnlijk op Allure heeft gestemd.

Citaat:
Hmm, zo klopt de uitslag van ronde 1 nog steeds niet. Heel erg leuk natuurlijk dat Sherlock op mij stemt, ik kan niet met hem meegaan en op mezelf stemmen, terwijl ik wel met hem eens ben dat het niet handig is als we allemaal op dezelfde gaan.

Het kan natuurlijk ook zijn dat de verrader op Dott heeft gestemd, dan klopt het lijstje ook. Geel schiet hierbij zeer in het oog vanwege zijn overdreven reactie op de dood van Dott. Wolven reageren daar vaak gespeeld-overdreven op en de reactie van Geel komt ook gespeeld-overdreven op mij over.

Maar op Geel stemmen heeft nu weinig zin. Dan stem ik dus toch maar op Bright Blue.

Morgen ben ik overigens de hele dag weg en niet in staat hier even te komen reageren.
Als de verrader op Dott had gestemd, dan was Dott eruit gegaan. Tenzij je bedoelt "gezegd dat hij/zij op Dott had gestemd maar eigenlijk op Allure stemde".
Oud 08-10-2010, 19:20
Spelleider
Spelleider is offline
De dorpelingen hebben geen juiste keuze gemaakt.
Ze hingen hun eigen dorpeling bright blue op.

1 Lemiserable
2 Geel
3 Furby Feeder
4 Sann
5 Sherlock
6 Dott ziener
7 Allure heks
8 Eye of Sauron tovenaar
9 Rode panda
10 Bright Blue dorpeling
11 Daboman
12 Wammus wolf
13 Snoopy

Rood = opgehangen
Blauw = opgegeten

Laatst gewijzigd op 09-10-2010 om 19:06.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 19:21
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ik had m'n stem al doorgegeven dus ik vind het niet erg, maar je bent 10 minuten te vroeg
Oud 08-10-2010, 19:26
Geel
Geel is offline
Citaat:
Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat de verrader in de eerste ronde op Allure heeft gestemd. Je maakt wel een denkfout door te zeggen dat de slechte mensen dan niet onder sann en Dott kunnen staan. Daar kun je niets over zeggen, je kunt alleen zeggen dat de verrader waarschijnlijk op Allure heeft gestemd.
Waarom is het onwaarschijnlijk dat de verrader de eerste ronde op Allure stemt?

En je hebt gelijk, over mijn denkfout.

En, idd, 20.30 uur is geen 20.20 uur.

Jammer dat BB dorpeling was.
Oud 08-10-2010, 19:27
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Oh en jammer van de dorpeling. Het had leuker in het rijtje gestaan als nu de verrader eruit gevlogen was.

Wij willen trouwens even zeggen dat we het wel opvallend vinden dat Daboman zo stil is. Hij smeekte aan het begin van het spel nog om niet direct te worden opgehangen/opgegeten maar nu voegt hij bijzonder weinig toe. Is dit een tactiek om niet op te vallen?
Oud 08-10-2010, 19:27
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Waarom is het onwaarschijnlijk dat de verrader de eerste ronde op Allure stemt?

En je hebt gelijk, over mijn denkfout.

En, idd, 20.30 uur is geen 20.20 uur.

Jammer dat BB dorpeling was.
Je leest verkeerd. Ik zei dat het waarschijnlijk was.
Oud 08-10-2010, 19:29
Geel
Geel is offline
Ow. Dat wijt ik aan de vermoeidheid. My bad.
Oud 08-10-2010, 19:53
Bright Blue
Bright Blue is offline
Oh kak, ik was naar een feestje, wat stom.

En @ iedereen: Ik heb gewoon soms geweldige ingevingen! Moeten jullie mij daardoor niet gaan verdenken!
Oud 09-10-2010, 00:55
Verwijderd
Nou moe, ik dacht nog bij mezelf "goh wat zou dat mooi zijn, weer een wolf ophangen" maar neen!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 09:05
ExpoRules
ExpoRules is offline
lijkt me wel leuk ma heb geen zin om uren bezig te zijn met spel regels te lezen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 14:40
Verwijderd
Dankjewel voor je mededeling, en nu weer weg. ksst.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 19:37
Spelleider
Spelleider is offline
Gelukkig voor de dorpelingen is er deze nacht niemand opgegeten door de wolven.

1 Lemiserable
2 Geel
3 Furby Feeder
4 Sann
5 Sherlock
6 Dott ziener
7 Allure heks
8 Eye of Sauron tovenaar
9 Rode panda
10 Bright Blue dorpeling
11 Daboman
12 Wammus wolf
13 Snoopy

Rood = opgehangen
Blauw = opgegeten

Ik heb geen tijd gehad om een verhaal te maken want ik had het erg druk met school. Graag begrip hiervoor, het verhaal gaat de volgende keer weer verder.

Mr.Mark

Laatst gewijzigd op 10-10-2010 om 18:59.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 19:57
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Dat is in ieder geval goed nieuws!

Wij overwegen een stem op Lemiserable omdat hij zo inactief is. Verder vallen Daboman en Rode Panda op omdat zij beiden meerdere malen hebben aangegeven graag in het spel te willen blijven, maar nu vervolgens weinig doen. Die houden we dus ook in de gaten en we wachten nog even af.
Oud 09-10-2010, 20:02
Verwijderd
ja slimmerd, eerst zeuren over mijn houding + doen en laten

Niet dat ik het druk heb met school.

Ik lees het allemaal wel, en kijk regelmatig.

En ja, Lemiserable is een goed idee, niet alleen omdat hij inactief is maar ik zie hem aan als potencieel "low-profile-wolf"

Wie is Furby Feeder eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 20:04
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
ja slimmerd, eerst zeuren over mijn houding + doen en laten

Niet dat ik het druk heb met school.

Ik lees het allemaal wel, en kijk regelmatig.
Een verhaal schrijven is iets anders dan af en toe even kijken.
Als dit tenminste voor mij geldt.
Oud 09-10-2010, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Wat wil je me nou zeggen jongeman?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 20:38
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nee, RP had het niet tegen jou.

En Furby Feeder zijn Lorelei en Rationeel.

En hah! Niemand opgegeten.

En nu ga ik slapen, moet op een ZONDAG om 6 uur op. Poor me.
Ow, morgen weet ik niet hoe laat ik weer thuis ben.
Mijn stem gaat naar LeMiserable. Dit omdat ik dus niet weet of ik morgen nog online kan zijn. Als ik voor half 9 weer online ben zal ik kijken of het nodig is om mijn stem te wijzigen.
Reageren

Regels voor berichten