Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dit stukje is echt geniaal, een van zijn leukste muziek-stukjes ![]() "Herman Brusselmans sprak met de Spice Girls" BRUSSELMANS: Héla! Héla! Geen lesbo gelebber tijdens mijn interview. Ginger, hou je manieren en vertel ons wat meer over jezelf. GINGER SPICE: In het vierde leerjaar had ik al dikke tetten en in het zesde leerjaar had ik al haar op mijn natte pruim. Sindsdien is mijn leven een fluitje van een cent geweest. BRUSSELMANS: Een biografie die kan tellen. Baby, hoe zit het met jou? ![]()
|||
Citaat:
*noteert* Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil percentages weten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() GINGER SPICE: Wat was dat allemaal? SCARY SPICE: Ja, en waarom heb jij die grijns op je gezicht, Mel? BABY SPICE: Het leek wel alsof jullie een vaas braken! POSH SPICE: En alsof iemand van jullie een dinges had, hoe heet het, dat je soms krijgt als je een banaan in je foef steekt? en -BRUSSELMANS: Nu we hier toch zo gezellig bij elkaar zitten: wat zijn jullie plannen voor de toekomst? SCARY SPICE: Ik heb altijd een handel in brandblussers willen beginnen. Hopelijk komt het er ooit van. GINGER SPICE: Ik wil ernstig genomen worden als gitarist. SPORTY SPICE: Ik zou graag zo snel mogelijk aan je toeter likken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|