Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb al aardig vaak een baby vastgehouden en luiers verschoond. (nichtjes ftw)
De eerste keer was met de dochter van m'n oom. M'n vader moest eigenlijk op haar passen en toen ze in d'r luier had gepoept keek 'ie me echt zo aan van 'Ja, eh, doe er eens wat aan'. Dus ik: "Ja, hallo, jij hebt 2 dochters opgevoed en ik heb dit nog nooit gedaan!" Hij: "Jaaaa, maar jij bent een vrouw, dus jij bent daar beter in." ![]() Mannen. PS: gefelidepeli @ Pip&Kazet en LL&Stef
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb de kleinste familie EVER. Twee nichten van mij die ik praktisch nooit gezien heb die hebben wel kinderen, maarja, daar hebben we dus nooit contact mee.
Voor de rest heb ik een oudere neef met een vriendin die voorlopig nog geen kinderen gaan maken, en daarna ben ik de oudste. Dusja! |
![]() |
||
Citaat:
M'n vader is idd wel een 'op de bank ploffen met een biertje en roepen naar de vrouw om gevoederd te worden' type.
|
Ik heb eigenlijk altijd al kinderen gewild. Ik kom zelf uit een redelijk groot gezin (met vier kinderen) en ik kan het me echt niet indenken om mijn hele leven zonder kinderen te zitten. Sommige vrouwen denken volgens mij dat kinderen je heel erg in je ''zijn'' en je leven gaan matigen en je vrijheid beperken, maar ik denk dat het juist niet zo is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb absoluut m'n leven en mezelf nog niet op orde, dus het moet sowieso nog wel een jaar of 6 wachten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Even een theorietje van de koude grond. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon alles eigenlijk! En ach, laat ik eerlijk zijn, ik ben nu nog ontzettend kinderlijk en labiel, en wat niet al. Dus vanaf m'n 28e lijkt me een mooie leeftijd. Tegelijkertijd ben ik wel weer bang dat ik een 'oude' moeder word, ik wil liever niet m'n eerste kind pas na m'n 30e, dus wat dat betreft maak ik de marge wel smal voor mezelf. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat kinderen hebben je wel gelukkiger maakt tenzij er geen grote problemen zich zullen voordoen. De liefde voor een kind is heel anders dan voor je vriendin/vriend. Maar als je kind (licht) ontspoord raakt, het je ook heel diep kan raken/beschadigen. Geluk is niet meetbaar en ligt natuurlijk ook heel erg aan andere factoren. Maar over het algemeen zal het je wel gelukkig maken, I guess.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben ik het wel mee eens WT, maar kinderen brengen ook heel veel zorgen met zich mee. Mensen die kinderen hebben die trekken zich (over het algemeen) veel meer aan van wereldleed en armoede, en zielige kindjes, en noem maar op.
Je bent altijd bezorgd of je het wel goed doet, of je kind niet gehosseld wordt door een enge loverboy, noem maar op. Daarom denk ik, dat als je dat extra geluk minus de zorgen doet, je weer even gelukkig of ongelukkig bent als mensen zonder kinderen. edit: oh, eigenlijk zei je zoiets al ![]() *wijn* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar volgens Riva is de theorie alweer weerlegd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Idd maakt die stress het dan alleen maar erger. Maar de truuk is dan ook om ervoor te zorgen dat je kinderen geen irritante kutschreeuwers worden die hulp nodig hebben van supernanny.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|