Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2002, 10:14
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Ik heb twee minidreadjes achterin mn nek en ze groeien nu aan de onderkant (ja: ONDER het elastiekje) aan elkaar. Wat nu
Van elkaar lostrekken als dat kan,en anders gewoon die 2 dreadjes uit elkaar knippen zeg maar...gewoon precies ertussen in doorknippen dan heb je weer 2 dreads,maar als het echt ienie mienie dreads zijn kan je er ook gewoon 1 dreadje van maken,even aan elkaar haken
Advertentie
Oud 26-09-2002, 10:30
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Van elkaar lostrekken als dat kan,en anders gewoon die 2 dreadjes uit elkaar knippen zeg maar...gewoon precies ertussen in doorknippen dan heb je weer 2 dreads,maar als het echt ienie mienie dreads zijn kan je er ook gewoon 1 dreadje van maken,even aan elkaar haken
Ik denk niet dat knippen zo'n goed plan is, ze zijn echt al heel erg in elkaar vergroeid. En ze zijn wel ienie mienie () dus dan groei ik ze wel aan elkaar. Hoe moet ik 'haken' (wat is het überhaupt) ..?
Oud 26-09-2002, 11:09
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Ik denk niet dat knippen zo'n goed plan is, ze zijn echt al heel erg in elkaar vergroeid. En ze zijn wel ienie mienie () dus dan groei ik ze wel aan elkaar. Hoe moet ik 'haken' (wat is het überhaupt) ..?
knippen werkt echt goed hoor als ze toch zo vast zitten als je zegt zullen ze door knippen echt neit uitelkaar vallen.
En haken is gewoon met een haaknaald 2 dreads aan elkaar haken of losse plukjes uit je dreads door je dread heen haken. werkt echt goed

en aan dat andere meisje die maar niet kan kiezen of ze mij of maartje aanspreekt ( ) je moet idd gewoon effe mailen naar 1 van ons en dan spreken we wel een datum af. ik kan zowieso bijna altijd en maartje zorgt dan gewoon dat ze kan
Oud 26-09-2002, 11:15
Hukkie
Hukkie is offline
Okee, dank u
Oud 26-09-2002, 17:41
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
knippen werkt echt goed hoor als ze toch zo vast zitten als je zegt zullen ze door knippen echt neit uitelkaar vallen.
En haken is gewoon met een haaknaald 2 dreads aan elkaar haken of losse plukjes uit je dreads door je dread heen haken. werkt echt goed

en aan dat andere meisje die maar niet kan kiezen of ze mij of maartje aanspreekt ( ) je moet idd gewoon effe mailen naar 1 van ons en dan spreken we wel een datum af. ik kan zowieso bijna altijd en maartje zorgt dan gewoon dat ze kan
heej olga, ik heb je aangemeld maar je komt nooit online...
kan je 5 of 6 okt. bij hylke komen ?

ontopic:
ik zag laatst een meisje en die had een heel grappig soort dreads. ze had haar haar in allemaal staartjes gedaan, en die staartjes bij elkaar gehouden met elastiekjes. Ze heeft nooit getoupeerd maar het zijn vanzelf dreads geworden! het zag er heel leuk uit
Oud 28-09-2002, 12:16
the exploding boy
Citaat:
maantje tuurt schreef:
heej olga, ik heb je aangemeld maar je komt nooit online...
kan je 5 of 6 okt. bij hylke komen ?

ej ja ik had even geen internet meer
Maar 5/6 okt. = aankomende weekend he?
Want dat kan wel want ik ga zaterdag toch naar amsterdam, dus moet ik even kijken welke dag ik met m'n vader mee kan rijden. ik laat het nog wel weten. zou je wel alvast permanentvloeistof kunnen halen?
en help me herinneren rollers mee te nemen *dement*
Oud 28-09-2002, 22:13
Jules
Jules is offline
Hmm ik had ook weer eens een vraag..

ik zit nu dus op dik 6 weken mn haar niet wassen, mn dreads zijn nog niet echt mooi vervilt, en ze stinken ENORM, dus ik wil ze echt supergraag wassen en ook verfen.. maar kan dat nou wel allemaal dan, omdat ze nog niet zo goed vervilt zijn? Ik kan toch moeilijk nóg langer mijn haar niet wassen (dan wil bijv. niemand mij meer knuffelen op de meeting, enzoo..

Hoe schadelijk is het voor mijn dreads als ik het nu gewoon wel ga wassen? En kan het dan met babyshampoo? Vriendin van mij kent iemand die dat altijd doet, maar het lijkt mij dus dat er nogal veel van dat zachtmakende spul in zit eigenlijk
Oud 28-09-2002, 22:39
Jules
Jules is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Sooz! kom ff op MSN wil je
laat me ff met rust ok
Oud 29-09-2002, 10:23
the exploding boy
Citaat:
Sooz schreef:
Hmm ik had ook weer eens een vraag..

ik zit nu dus op dik 6 weken mn haar niet wassen, mn dreads zijn nog niet echt mooi vervilt, en ze stinken ENORM, dus ik wil ze echt supergraag wassen en ook verfen.. maar kan dat nou wel allemaal dan, omdat ze nog niet zo goed vervilt zijn? Ik kan toch moeilijk nóg langer mijn haar niet wassen (dan wil bijv. niemand mij meer knuffelen op de meeting, enzoo..

Hoe schadelijk is het voor mijn dreads als ik het nu gewoon wel ga wassen? En kan het dan met babyshampoo? Vriendin van mij kent iemand die dat altijd doet, maar het lijkt mij dus dat er nogal veel van dat zachtmakende spul in zit eigenlijk

hmmm volgens mij heb ik al tig keer neergezet dat je droogshampoo kunt kopen. ik zou het zeker nog niet wassen.
en shampoo moet je zowieso niet doen. zout water of met azijn werkt het beste.
shampoo laat troep achter in je haar en bovendien zorgt het ervoor dat het niet vervilt.
Oud 29-09-2002, 10:29
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
zou je wel alvast permanentvloeistof kunnen halen?

!
ehmz, haal je permanent vloeistof bij de drogist gewoon en hoe duur is het?
Oud 29-09-2002, 11:32
Hukkie
Hukkie is offline
Ja bij de drogist idd. Zal echt niet veel meer kosten dan 5 euro.
Oud 29-09-2002, 21:05
Jules
Jules is offline
Citaat:
hmmm volgens mij heb ik al tig keer neergezet dat je droogshampoo kunt kopen. ik zou het zeker nog niet wassen.
en shampoo moet je zowieso niet doen. zout water of met azijn werkt het beste.
shampoo laat troep achter in je haar en bovendien zorgt het ervoor dat het niet vervilt.
dat heb je er inderdaad al tig keer ingezet, en dat helpt wel tegen de roos, maar het stinkt dus nog steeds.

maar oke ik ga wel azijn enzo proberen
Oud 30-09-2002, 08:32
the exploding boy
Citaat:
Sooz schreef:
dat heb je er inderdaad al tig keer ingezet, en dat helpt wel tegen de roos, maar het stinkt dus nog steeds.

maar oke ik ga wel azijn enzo proberen
als je gewoon nog effe wacht gaat het vanzelf minder stinken, je haar went aan dat het niet gewassen wordt.
Oud 02-10-2002, 12:37
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:
!
ehmz, haal je permanent vloeistof bij de drogist gewoon en hoe duur is het?
Gewoon bij de drogist ja rond de 5/7 euro,ligt aan welk merk je neemt.

Btw,gaan jij es en hylke zaterdagavond met olga et moi mee naar een goa-feestje?
Oud 02-10-2002, 13:33
Paulaah
Paulaah is offline
Eeeejj olga, of maartje of allebei.. ook goed...
Hebben jullie misschien foto;s van mensen waarbij jullie dreads hebben gezet??

Zo ja.. ... zou ik die mogen zien?
Oud 02-10-2002, 14:46
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
Eeeejj olga, of maartje of allebei.. ook goed...
Hebben jullie misschien foto;s van mensen waarbij jullie dreads hebben gezet??

Zo ja.. ... zou ik die mogen zien?
zoiets?
Oud 02-10-2002, 15:08
Verwijderd
Citaat:
boardbabe schreef:
http://members.lycos.nl/schotmanon/hpbimg/hmmpf.jpgzoiets?

hee meid leuk jou hoofie es te zien Je hebt echt een mooi hoofie met leuke dreads

ff ontopic:

ik ga een dezer dagen met behulp van daantje dreads van me eigen haar maken maar allen tijdelijk (dus uitkambaar) en HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL misschien ooit nog vaste maar die kans is heeel klein... (ben verliefd op daantjes dreads ) dan kost t me alleen 5 euro aan beeswax potje

Laatst gewijzigd op 02-10-2002 om 15:11.
Oud 02-10-2002, 15:22
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Btw,gaan jij es en hylke zaterdagavond met olga et moi mee naar een goa-feestje?
helaas, ik kan niet, ik ga al naar een ander feestje die avond
mayb en ander x *hoop*
Oud 02-10-2002, 16:41
Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
boardbabe schreef:
http://members.lycos.nl/schotmanon/hpbimg/hmmpf.jpg[/IMG] zoiets?
Danku
Oud 02-10-2002, 19:06
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
hee meid leuk jou hoofie es te zien Je hebt echt een mooi hoofie met leuke dreads

ff ontopic:

ik ga een dezer dagen met behulp van daantje dreads van me eigen haar maken maar allen tijdelijk (dus uitkambaar) en HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL misschien ooit nog vaste maar die kans is heeel klein... (ben verliefd op daantjes dreads ) dan kost t me alleen 5 euro aan beeswax potje
wat lief, dankje

jij bent pas een mooi meisje maar dat had je vaak nog nooit eerder gehoord

doe je trouwens iets met fotografie? (just wondering)
Oud 04-10-2002, 12:53
Verwijderd
Citaat:
boardbabe schreef:
zoiets?
zulke mooiie dreads!! jezus... net zow gaaf!!
Oud 04-10-2002, 16:38
eztah
eztah is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

JAJAJa!!!
Lijkt me koel, kom jij ook mee met de dreadjes zaterdag, of kom je zaterdag avond pas?
Oud 04-10-2002, 16:56
bonsai
bonsai is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

ff ontopic:

ik eis uitleg, wie of wat is daantje dreads? *wilt ook heeeeeel graag dreads*
Oud 04-10-2002, 23:27
the exploding boy
Citaat:
eztah schreef:
JAJAJa!!!
Lijkt me koel, kom jij ook mee met de dreadjes zaterdag, of kom je zaterdag avond pas?
tulijk gaat maartje ook mee tot morgen
Oud 04-10-2002, 23:28
the exploding boy
Citaat:
bonsai schreef:
ik eis uitleg, wie of wat is daantje dreads? *wilt ook heeeeeel graag dreads*
daantje-dreads

whahahah

sorry *lol*
Oud 05-10-2002, 10:59
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
eztah schreef:
JAJAJa!!!

Uiteraard kom ik mee
Oud 05-10-2002, 11:21
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Uiteraard kom ik mee

o ja weten jullie goed waar het is?? of moeten we jullie ergens afhalen?
Oud 06-10-2002, 02:26
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef:
zulke mooiie dreads!! jezus... net zow gaaf!!
all thanks to Olga & Maartje
Oud 06-10-2002, 12:07
the exploding boy
Citaat:
maantje tuurt schreef:

o ja weten jullie goed waar het is?? of moeten we jullie ergens afhalen?
meissie het stond je echt vet lief

en ik vond het gezellig bij jullie

(en maartje uiteraard ook)
Oud 06-10-2002, 12:16
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:

Thanks,jay.
Ja twas echt koel en gezellig,en erg spannend met mijn bijna dood-ervaring
Oud 06-10-2002, 13:57
Verwijderd
hallo.... sinds afgelopen vrijdag ben ik de trotse bezitster van dreads (thank u thank u thank u)

marre.. ik zie hier dat beeswax er ook in mag.. maar daar zit toch ook petroleum in? stond wel op t potje... hmmmmm

owww. .. ik heb niet geod gelezen geloof ik...

*zucht* jammer.. moet ik weer verder op zoek gaan naar de juiste wax

Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 14:10.
Oud 06-10-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:
mijn panty blijft goed zitten hoor
alleen ben ik daardoor wel vaak uitgelachen
me vriend was wel liev toen ie me met mijn roze haarnetje zag.. ik zat zo van "nietlachennietlachen" en het enige dat ie zei is: "het werkt tog goed? worden ze er mooier van? waarom zou ik danlachen t is tog alleen maar slim?"

maar panty is denk ik makkelijker als je wat alnger haar heb, dat past eg nie allemaal onder zon netje..

ennnee... neej ik verlies me netje niet (heb ook pas 2 nachten ervaring), want e kannum tog dichtbinden aan de achterkant? (bij ut elastiek zeg maar)
Oud 07-10-2002, 18:41
Jules
Jules is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
ennnee... neej ik verlies me netje niet (heb ook pas 2 nachten ervaring), want e kannum tog dichtbinden aan de achterkant? (bij ut elastiek zeg maar)
noop, ik kan hem niet dichtbinden .. maar ik heb nu in de gaten dat als ik 2 staarten maak, dat het haarnetje dan veel beter blijft zitten

Maar waar heb jij je haarnet dan gekocht?! Roze is
Oud 07-10-2002, 20:39
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Sooz schreef:
noop, ik kan hem niet dichtbinden .. maar ik heb nu in de gaten dat als ik 2 staarten maak, dat het haarnetje dan veel beter blijft zitten

kruidvat hebben ze roze
Oud 07-10-2002, 21:37
SUNSHINE13
SUNSHINE13 is offline
Gaat je eigen haar nou echt dood van dreads(heb ikke gehoord), want ikke heb na jaren eindelijk mijn haar tot in mijn onderrug en wil het absoluut nie korter hebben, maar zou dreads wel grappig vinden
Oud 07-10-2002, 21:39
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
SUNSHINE13 schreef:
Gaat je eigen haar nou echt dood van dreads(heb ikke gehoord), want ikke heb na jaren eindelijk mijn haar tot in mijn onderrug en wil het absoluut nie korter hebben, maar zou dreads wel grappig vinden
Nee gaat helemaal niet dood,is een fabeltje.
Zodra je genoeg hebt van je dreads kan je het gewoon uitkammen met veel crémespoeling.
Oud 07-10-2002, 21:44
SUNSHINE13
SUNSHINE13 is offline
gaat dat uitkammen makkelijk of kost datte weer heel veel tijd en moeite(tijd heb ikke dus nie echt)
Oud 07-10-2002, 21:46
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
SUNSHINE13 schreef:
gaat dat uitkammen makkelijk of kost datte weer heel veel tijd en moeite(tijd heb ikke dus nie echt)
Ja het kost veel tijd
Oud 08-10-2002, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef:

~Ik heb um gekocht bij haarimport (is speciaal haarwinkeltje in vlaardingen, schiedam en rotterdam) maar bij de bas vd heijden hadden ze ze ook... babyblauw en lichtrose
Oud 08-10-2002, 14:00
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
SUNSHINE13 schreef:
Gaat je eigen haar nou echt dood van dreads
Je haar is al dood, dus dooier dan dood wordt het niet...
Oud 08-10-2002, 14:38
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Nee gaat helemaal niet dood,is een fabeltje.
Zodra je genoeg hebt van je dreads kan je het gewoon uitkammen met veel crémespoeling.
betur da je ze er zo (okej met een btje tijd) uit kan kammen, wissik nie ik d8 da je ze eraf moes knippen ofzow
Oud 08-10-2002, 15:17
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
meissie het stond je echt vet lief

en ik vond het gezellig bij jullie

ik vond het ook heel leuk
het is wel veel bijwerk-werk, maar gelukkig zijn er hier veel mensen die me willen helpenconstant aan m'n haar lopen te draaien

foto's komen zodra ik kan uploaden *lukt niet*
Oud 09-10-2002, 10:18
Verwijderd
hoe wassen jullie je haar eigenlijk allemaal? hoe vaak en waarmeej (merk)?
Oud 09-10-2002, 22:51
the exploding boy
Citaat:
*pixie* schreef:
zout water : 1 keer per week/ 2 weken ofzo

azijn: vermengen met water

geen shampoo

Oud 10-10-2002, 14:42
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
ik ben bij de da wel een shampoo tegengekomen die geen residu achterlaat, het heet Aussie

maar aangezien ik nog 2 maanden mijn haar niet mag wassen en het nog niet jeukt gebruik ik die nog niet
Oud 11-10-2002, 10:54
Verwijderd
Citaat:
boardbabe schreef:
ik ben bij de da wel een shampoo tegengekomen die geen residu achterlaat, het heet Aussie

maar aangezien ik nog 2 maanden mijn haar niet mag wassen en het nog niet jeukt gebruik ik die nog niet
kerastase werkte ok gloof ik.. maar dat weer ****ing duur
Oud 11-10-2002, 18:56
bonsai
bonsai is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef:
betur da je ze er zo (okej met een btje tijd) uit kan kammen, wissik nie ik d8 da je ze eraf moes knippen ofzow
ja, dat dacht ik ook, nu al het wel niet lang meer duren voor ik dreads heb
Oud 12-10-2002, 11:32
mood indigow
mood indigow is offline
hmmz mijn lieve schattige broertje wil dreadjes

en hij vroeg of ik en me ma het willen maken..

me ma is kapster..

maar ik weet wel ongeveer wat ik moet doen maar niet precies.. strax sla ik een stap over ofzow of vergeet ik iets of doe ik ut verkeerd.. tis missschien een domme vraag maar kan iemand die een keer dreads heeft gezet bij iemand anders of zichzelf ff neer kunnen zetten wat je precies moet doen ofzow?! stap voor stap ofzow?!

jaw sorry.. kben dom ja,.
Oud 12-10-2002, 12:28
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
hmmz mijn lieve schattige broertje wil dreadjes

en hij vroeg of ik en me ma het willen maken..

me ma is kapster..

maar ik weet wel ongeveer wat ik moet doen maar niet precies.. strax sla ik een stap over ofzow of vergeet ik iets of doe ik ut verkeerd.. tis missschien een domme vraag maar kan iemand die een keer dreads heeft gezet bij iemand anders of zichzelf ff neer kunnen zetten wat je precies moet doen ofzow?! stap voor stap ofzow?!

jaw sorry.. kben dom ja,.
ooooooh dreads gaan hem zo fantastisch geweldig staan hij heeft echt een dreadhoofd en perfect dreadhaar

Onderaan beginnen met touperen,pluk voor pluk,heel strak touperen,als je het hele haar heb getoupeerd met je de getoupeerde plukken heel erg strak draaien en op krulspelden draaien(je kan 3 plukken per krulspeld doen) dan moet je de permanentvloeistof er over heen gooien ong. 20/25 min. laten intrekken(moet je even op de gebruiksaanwijzing kijken) uitspoelen en dan de fixatie erin gooien(dat is het 2e flesje wat bij de permanentvloeistof zit)die kan je na 5 minuten uitspoelen.
Dan kan je de krulspelden er uithalen,en is het klaar,en kan je de dreads met een beetje wax bijdraaien zodat ze niet zo pluizen
Oud 12-10-2002, 12:43
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
*uitleg*
oke, k voel me uberdom nu, maar ga t toch vragen; wrom gebruiken sommige mensen elastiekjes onderaan (bij de hoofdhuid dus) als ze dreads zetten; heeft dat enig nut en zoja; hoelang moet je ze dr in laten zitten

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten