Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En haken is gewoon met een haaknaald 2 dreads aan elkaar haken of losse plukjes uit je dreads door je dread heen haken. werkt echt goed ![]() en aan dat andere meisje die maar niet kan kiezen of ze mij of maartje aanspreekt ( ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kan je 5 of 6 okt. bij hylke komen ![]() ontopic: ik zag laatst een meisje en die had een heel grappig soort dreads. ze had haar haar in allemaal staartjes gedaan, en die staartjes bij elkaar gehouden met elastiekjes. Ze heeft nooit getoupeerd maar het zijn vanzelf dreads geworden! het zag er heel leuk uit ![]()
||
Citaat:
![]() Maar 5/6 okt. = aankomende weekend he? Want dat kan wel want ik ga zaterdag toch naar amsterdam, dus moet ik even kijken welke dag ik met m'n vader mee kan rijden. ik laat het nog wel weten. zou je wel alvast permanentvloeistof kunnen halen? en help me herinneren rollers mee te nemen *dement* ![]() |
![]() |
|
Hmm ik had ook weer eens een vraag..
ik zit nu dus op dik 6 weken mn haar niet wassen, mn dreads zijn nog niet echt mooi vervilt, en ze stinken ENORM, dus ik wil ze echt supergraag wassen en ook verfen.. maar kan dat nou wel allemaal dan, omdat ze nog niet zo goed vervilt zijn? Ik kan toch moeilijk nóg langer mijn haar niet wassen (dan wil bijv. niemand mij meer knuffelen op de meeting, enzoo.. ![]() Hoe schadelijk is het voor mijn dreads als ik het nu gewoon wel ga wassen? En kan het dan met babyshampoo? Vriendin van mij kent iemand die dat altijd doet, maar het lijkt mij dus dat er nogal veel van dat zachtmakende spul in zit eigenlijk ![]()
||
Citaat:
hmmm volgens mij heb ik al tig keer neergezet dat je droogshampoo kunt kopen. ik zou het zeker nog niet wassen. en shampoo moet je zowieso niet doen. zout water of met azijn werkt het beste. shampoo laat troep achter in je haar en bovendien zorgt het ervoor dat het niet vervilt. |
![]() |
||
Citaat:
maar oke ik ga wel azijn enzo proberen
||
Verwijderd
|
Citaat:
hee meid leuk jou hoofie es te zien ![]() ![]() ff ontopic: ik ga een dezer dagen met behulp van daantje dreads van me eigen haar maken maar allen tijdelijk (dus uitkambaar) en HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL misschien ooit nog vaste maar die kans is heeel klein... (ben verliefd op daantjes dreads ![]() Laatst gewijzigd op 02-10-2002 om 15:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() mayb en ander x *hoop*
||
Citaat:
![]() jij bent pas een mooi meisje maar dat had je vaak nog nooit eerder gehoord ![]() doe je trouwens iets met fotografie? (just wondering)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hallo.... sinds afgelopen vrijdag ben ik de trotse bezitster van dreads
![]() marre.. ik zie hier dat beeswax er ook in mag.. maar daar zit toch ook petroleum in? stond wel op t potje... hmmmmm owww. .. ik heb niet geod gelezen geloof ik... *zucht* jammer.. moet ik weer verder op zoek gaan naar de juiste wax Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 14:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar panty is denk ik makkelijker als je wat alnger haar heb, dat past eg nie allemaal onder zon netje.. ennnee... neej ik verlies me netje niet (heb ook pas 2 nachten ervaring), want e kannum tog dichtbinden aan de achterkant? (bij ut elastiek zeg maar) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar waar heb jij je haarnet dan gekocht?! Roze is ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zodra je genoeg hebt van je dreads kan je het gewoon uitkammen met veel crémespoeling. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() het is wel veel bijwerk-werk, maar gelukkig zijn er hier veel mensen die me willen helpenconstant aan m'n haar lopen te draaien ![]() ![]() foto's komen zodra ik kan uploaden *lukt niet*
||
Citaat:
maar aangezien ik nog 2 maanden mijn haar niet mag wassen en het nog niet jeukt gebruik ik die nog niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hmmz mijn lieve schattige broertje wil dreadjes
![]() en hij vroeg of ik en me ma het willen maken.. me ma is kapster.. maar ik weet wel ongeveer wat ik moet doen maar niet precies.. strax sla ik een stap over ofzow of vergeet ik iets of doe ik ut verkeerd.. tis missschien een domme vraag maar kan iemand die een keer dreads heeft gezet bij iemand anders of zichzelf ff neer kunnen zetten wat je precies moet doen ofzow?! stap voor stap ofzow?! jaw sorry.. kben dom ja,. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Onderaan beginnen met touperen,pluk voor pluk,heel strak touperen,als je het hele haar heb getoupeerd met je de getoupeerde plukken heel erg strak draaien en op krulspelden draaien(je kan 3 plukken per krulspeld doen) dan moet je de permanentvloeistof er over heen gooien ong. 20/25 min. laten intrekken(moet je even op de gebruiksaanwijzing kijken) uitspoelen en dan de fixatie erin gooien(dat is het 2e flesje wat bij de permanentvloeistof zit)die kan je na 5 minuten uitspoelen. Dan kan je de krulspelden er uithalen,en is het klaar,en kan je de dreads met een beetje wax bijdraaien zodat ze niet zo pluizen ![]() |
![]() |
|
|