Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2010, 17:45
Verwijderd
Wtf, er staat gewoon dat LL nu op het forum is
Advertentie
Oud 18-10-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
nu ben ik gekwetst. ik ga niet op me knieën ofzo.
Dan komt 't nooit meer goed tussen ons!
Oud 18-10-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Dan komt 't nooit meer goed tussen ons!
Oud 18-10-2010, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Wtf, er staat gewoon dat LL nu op het forum is
Hij heb een ander!!!!!!!111!111elf!1!!
Oud 18-10-2010, 17:57
Verwijderd
Jong: Ik ben geboren in het verkeerde lichaam. Ik zie een ex collega, ik dacht altijd gewoon dat ze een heel mannelijk gezicht had
Oud 18-10-2010, 18:00
Geel
Geel is offline
Neemt Ikea zomaar zijn/haar kasten terug? Ik bedoel, ik had één plank verkeerd om, maar het kon wel zegmaar. Maar toen viel de kast in elkaar.
Oud 18-10-2010, 18:02
Verwijderd
Whaha deze is zo grappig!!
volgens mn broertje dan!!

Jumbo: Jat U Maar Bij Ons!!!

whaahahaahaaa zei ie toen!!
of dat nou zo lollig was?
Oud 18-10-2010, 18:03
Verwijderd
owja en DHL
Dodelijke Huis Lampen!!

echt van die babyhumor
Oud 18-10-2010, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, er zijn mensen die zolang vegetariër zijn, dat hun lichaam vlees niet meer gewend is. Ik ken iemand die vier dagen op bed lag omdat ze per ongeluk een hap van een hamburger had genomen.
:')_____

Dat moet een van de triestste dingen zijn die ik ooit gehoord heb.
Oud 18-10-2010, 18:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
:')_____

Dat moet een van de triestste dingen zijn die ik ooit gehoord heb.
Lichamelijke reacties zijn triest?
Oud 18-10-2010, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Whaha deze is zo grappig!!
volgens mn broertje dan!!

Jumbo: Jat U Maar Bij Ons!!!

whaahahaahaaa zei ie toen!!
of dat nou zo lollig was?
Citaat:
owja en DHL
Dodelijke Huis Lampen!!

echt van die babyhumor
Verlicht ons met iets dat in jouw ogen grappig is.
Oud 18-10-2010, 18:06
Verwijderd
Stefanie, srsly, neem een oxazepam en ga op bed liggen.
Oud 18-10-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Lichamelijke reacties zijn triest?
Zo, dat heb je snel gevonden!

Als iemand vlees dusdanig niet meer gewend is (?) dat je VIER dagen op bed ligt omdat je per ongeluk EEN HAP van een hamburger hebt genomen? Ja dat vind ik triest, en raar ook nog eens. Na 4 dagen is die hap trouwens ook allang je lichaam uit, dus ik kan me niet voorstellen dat dat louter van de hamburger is geweest.
Verwijderd
Citaat:
Neemt Ikea zomaar zijn/haar kasten terug? Ik bedoel, ik had één plank verkeerd om, maar het kon wel zegmaar. Maar toen viel de kast in elkaar.
Ze zullen wel moeten, non-conform product, 7:17 BW blabla. Gewoon mee teruggaan! (ik neem tenminste aan dat de kast relatief nieuw is?)
Verwijderd
Citaat:
Stefanie, srsly, neem een oxazepam en ga op bed liggen.
huh wat?
Oud 18-10-2010, 18:08
Verwijderd
Citaat:
owja en DHL
Dodelijke Huis Lampen!!

echt van die babyhumor
Ik vind dode baby grappen grappiger
Oud 18-10-2010, 18:10
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ze zullen wel moeten, non-conform product, 7:17 BW blabla. Gewoon mee teruggaan! (ik neem tenminste aan dat de kast relatief nieuw is?)
Oe, dit klinkt professioneel. Non conform product 7:17?
Maar op de site stond dat hij helemaal precies 100% zoals in de handleiding in elkaar gezet moest worden, maar dat heb ik dus niet helemaal gedaan. :9
Oud 18-10-2010, 18:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Zo, dat heb je snel gevonden!

Als iemand vlees dusdanig niet meer gewend is (?) dat je VIER dagen op bed ligt omdat je per ongeluk EEN HAP van een hamburger hebt genomen? Ja dat vind ik triest, en raar ook nog eens. Na 4 dagen is die hap trouwens ook allang je lichaam uit, dus ik kan me niet voorstellen dat dat louter van de hamburger is geweest.
Ja, maar je lichaam kan wel reageren op iets dat eruit is. Als ik een stuk hout in jouw been stop en ik haal het eruit, doet het ook nog wel even pijn, hoor.

En ja, als je vanaf je vierde geen vlees eet is het prima mogelijk dat je er ziek van wordt. Jij loopt zelf altijd te zeiken dat je het zo zielig vindt voor de diertjes, dus dan moet je niet moeilijk gaan doen als iemand jouw opvattingen daadwerkelijk in de praktijk brengt.
Oud 18-10-2010, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Maar op de site stond dat hij helemaal precies 100% zoals in de handleiding in elkaar gezet moest worden, maar dat heb ik dus niet helemaal gedaan. :9
waarom doe je dat dan ook niet?
Oud 18-10-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Jij loopt zelf altijd te zeiken dat je het zo zielig vindt voor de diertjes, dus dan moet je niet moeilijk gaan doen als iemand jouw opvattingen daadwerkelijk in de praktijk brengt.
Ohja, want mijn idealen zijn zoveel mogelijk vlees naar binnen te proppen, elke dag weer.
Oud 18-10-2010, 18:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ohja, want mijn idealen zijn zoveel mogelijk vlees naar binnen te proppen, elke dag weer.
Beter lezen, ik zei juist het omgekeerde. Jij zegt altijd dat je dierenleed zo erg vindt. Dan is het hypocriet om iemand te bekritiseren als ze geen vlees eet.
Oud 18-10-2010, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Beter lezen, ik zei juist het omgekeerde. Jij zegt altijd dat je dierenleed zo erg vindt. Dan is het hypocriet om iemand te bekritiseren als ze geen vlees eet.
Dat doe ik ook niet. Dat moet iemand zelf weten, maar wel erg vreemd als je dan vervolgens 4 dagen op bed ligt van een hap vlees. Wat voor verneukt lichaam heb je dan. :')
Oud 18-10-2010, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Het komt er op neer dat de kast niet is wat je mag verwachten van een kast op basis van een koopovereenkomst. Dat staat in 7:17 ongeveer. En in 7:18 staat dat bij consumentenkoop vermoed wordt dat het product ondeugdelijk is. Bewijslast rust dus niet op jou En in 7:21 staat dan dat je recht hebt op reparatie of vervanging. Geld terug staat niet in de wet maar gebeurd bij veel winkels wel .
Oud 18-10-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Dat doe ik ook niet. Dat moet iemand zelf weten, maar wel erg vreemd als je dan vervolgens 4 dagen op bed ligt van een hap vlees. Wat voor verneukt lichaam heb je dan. :')
Een lichaam dat vlees niet meer goed kan verteren... Volgens mij is dat helemaal niet raar als je al jaren geen vlees meer hebt gehad.
Oud 18-10-2010, 18:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, dat komt nu eenmaal vaak voor als je lang geen vlees eet. En wat heeft de toestand van je lichaam met triestheid te maken?
Oud 18-10-2010, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Het komt er op neer dat de kast niet is wat je mag verwachten van een kast op basis van een koopovereenkomst. Dat staat in 7:17 ongeveer. En in 7:18 staat dat bij consumentenkoop vermoedt wordt dat het product ondeugdelijk is. Bewijslast rust dus niet op jou En in 7:21 staat dan dat je recht hebt op reparatie of vervanging. Geld terug staat niet in de wet maar gebeurd bij veel winkels wel .
dus dit heb je aan rechten studeren.
Verwijderd
Citaat:
dus dit heb je aan rechten studeren.
Onder andere
Rationeel
Rationeel is offline
Rationeel staat te koken en ik zit "huiswerk te maken" .. dat jullie het even weten. Dus als hij er straks naar vraagt.. dan was ik druk bezig!
Oud 18-10-2010, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Rationeel staat te koken en ik zit "huiswerk te maken" .. dat jullie het even weten. Dus als hij er straks naar vraagt.. dan was ik druk bezig!
Verkeerde account liefje
Oud 18-10-2010, 18:17
Verwijderd
Jeetje.
Oud 18-10-2010, 18:18
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Verkeerde account liefje
Geen zin om te switchen.
Verwijderd
Citaat:
Onder andere
ik vind het knap van je dat je rechten studeert.

zie je zo onaardig ben ik niet tegen jou.
Verwijderd
Citaat:
ik vind het knap van je dat je rechten studeert.

zie je zo onaardig ben ik niet tegen jou.
Slijmbal
Oud 18-10-2010, 18:20
Verwijderd
Waarom is LL geband?
Rationeel
Rationeel is offline
Haha, hij heeft allebei de rode pepers door de paella gedaan.. dat wordt stoomblazen zometeen
Verwijderd
Citaat:
Slijmbal
ik ben gewoon erg onzeker.
Oud 18-10-2010, 18:21
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik wil trouwen met de ava van n00dles
Oud 18-10-2010, 18:22
Carn
Carn is offline
Chocobo's ftw.
Oud 18-10-2010, 18:22
Rationeel
Rationeel is offline
Het is wel een erg roze chocobo
Oud 18-10-2010, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ik wil trouwen met de ava van n00dles
Nou, mijn zegen heb je!

Citaat:
Het is wel een erg roze chocobo
Je kan echt geen enkele kleurverandering waarderen he
Lorelei
Lorelei is offline
Nee
Lorelei
Lorelei is offline
Deze is trouwens wel beter dan die enge oranje
Oud 18-10-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Deze is trouwens wel beter dan die enge oranje
Zo mag ik het horen
Oud 18-10-2010, 18:27
Macrador
Macrador is offline
iemand hier die in de geneeskunde richtingen zit op de universiteit? Ik heb een vraagje of 2
Oud 18-10-2010, 18:30
Geel
Geel is offline
Citaat:
iemand hier die in de geneeskunde richtingen zit op de universiteit? Ik heb een vraagje of 2
Sarah. En nog wel meer mensen maar ik onthoud alleen maar Sarah. Vreemd genoeg.
Oud 18-10-2010, 18:30
Geel
Geel is offline
Citaat:
Het komt er op neer dat de kast niet is wat je mag verwachten van een kast op basis van een koopovereenkomst. Dat staat in 7:17 ongeveer. En in 7:18 staat dat bij consumentenkoop vermoed wordt dat het product ondeugdelijk is. Bewijslast rust dus niet op jou En in 7:21 staat dan dat je recht hebt op reparatie of vervanging. Geld terug staat niet in de wet maar gebeurd bij veel winkels wel .
Bedankt.
Oud 18-10-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Met je eens!
Oud 18-10-2010, 18:33
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
hihi, nerd
Oud 18-10-2010, 18:35
Verwijderd
Citaat:
hihi, nerd
Je bent selluf jongeh!

Ik moet boodschappen doen maar geen zin.
Oud 18-10-2010, 18:39
Verwijderd
Wheezle, als je meer over mindfullness wil weten kan je het mij altijd vragen, ik weet er best veel vanaf
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten