Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2010, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind haar de beste

En dat zingen is bijzaak, ik moet ook ergens nog naar kunnen kijken!
Pff, kijk dan naar Idols!

Citaat:
Beste zangeres. Maar niet zo knap.
Dat klopt. Maar wel heel goed en ze speelt piano en ze is ook niet heul erg lelijk dus daar valt vast wel wat aan te stylen.

Maar Ben Saunders zal toch wel gaan winnen.
Advertentie
Oud 20-10-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Dat doet mijn moeder ook altijd, maar dan met van die tenenkrommende en/of flauwe powerpoints die ze van haar vriendinnen krijgt...
Heb je powerpoint presentatie "Glas melk" gezien?
Oud 20-10-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Dat doet mijn moeder ook altijd, maar dan met van die tenenkrommende en/of flauwe powerpoints die ze van haar vriendinnen krijgt...
Oh, een vriendin van me stuurt dat soort dingen ook. "Een gezegende dag!" en dan van die knuffel-glitter-plaatjes. Of: "Alle hoop toegewenst!" met een anker erbij.
Mijn moeder wisselt recepten uit met mijn beste vriend
Oud 20-10-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Dat doet mijn moeder ook altijd, maar dan met van die tenenkrommende en/of flauwe powerpoints die ze van haar vriendinnen krijgt...
Hè, stuur 's door!

Doe maar niet natuurlijk
Oud 20-10-2010, 15:39
Verwijderd
Raar mens.. Vast en zeker zwaar autistisch. En nog een aantal sociale stoornissen.
Oud 20-10-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Pff, kijk dan naar Idols!



Dat klopt. Maar wel heel goed en ze speelt piano en ze is ook niet heul erg lelijk dus daar valt vast wel wat aan te stylen.

Maar Ben Saunders zal toch wel gaan winnen.
als ik moet kiezen tussen haar en die ewbank dan wist ik het wel!
Oud 20-10-2010, 15:40
Verwijderd
En het ergste/irritantste vind ik nog wel dat m'n moeder zo'n mail over zusterliefde stuurt na gisteren. Toen hebben m'n zusje en ik echt knallende ruzie gemaakt, om niks natuurlijk. Ik wist niet dat we allebei zo naar en fel konden zijn. Maar het is diezelfde avond nog bijgelegd, alleen heeft m'n moeder allemaal zielig lopen doen over dat ze 'een gezellige avond wilde, want we zijn er al zo weinig' (ik ben er verdomme vaker dan vroeger en het is er echt niet altijd leuk hoor) en ging ze er heel gemeen dingen uit een ruzie die ze eerder met Lara had, erbij halen. Om het nog een beetje erger te maken. En dan nu zo'n kutmailtje, bah
Oud 20-10-2010, 15:41
Verwijderd
Zwaar vet ik ga vrijdag naar een concert en ga mee backstage kijken. Moet er wel wat huiswerk voor maken maar best tof.
Oud 20-10-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
als ik moet kiezen tussen haar en die ewbank dan wist ik het wel!
Ja, dat weet ik ook wel, dat jij dat weet

Waren er eigenlijk ook hete mannen bij? Niet echt he? Schandalig.
Oud 20-10-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Zwaar vet ik ga vrijdag naar een concert en ga mee backstage kijken. Moet er wel wat huiswerk voor maken maar best tof.
Kijken?
Oud 20-10-2010, 15:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heb je powerpoint presentatie "Glas melk" gezien?
Nee! Moet dat dan?

Citaat:
Hè, stuur 's door!

Doe maar niet natuurlijk
Nouja, ik heb gewoon een keer gezegd dat ze dat niet meer moest doen. Dat waren ook altijd van die enorme bijlagen die er bij zaten.

Citaat:
En het ergste/irritantste vind ik nog wel dat m'n moeder zo'n mail over zusterliefde stuurt na gisteren. Toen hebben m'n zusje en ik echt knallende ruzie gemaakt, om niks natuurlijk. Ik wist niet dat we allebei zo naar en fel konden zijn. Maar het is diezelfde avond nog bijgelegd, alleen heeft m'n moeder allemaal zielig lopen doen over dat ze 'een gezellige avond wilde, want we zijn er al zo weinig' (ik ben er verdomme vaker dan vroeger en het is er echt niet altijd leuk hoor) en ging ze er heel gemeen dingen uit een ruzie die ze eerder met Lara had, erbij halen. Om het nog een beetje erger te maken. En dan nu zo'n kutmailtje, bah
Oh, dus het was gewoon moraliserend bedoeld? Stom.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-10-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik heb gewoon een keer gezegd dat ze dat niet meer moest doen. Dat waren ook altijd van die enorme bijlagen die er bij zaten.


Oh, dus het was gewoon moraliserend bedoeld? Stom.
Ja, moet ik misschien ook maar eens doen.


Mja, ik denk het. Het kán natuurlijk ook gewoon toeval zijn, maar ik vind het in elk geval behoorlijk misplaatst.
Oud 20-10-2010, 15:51
Verwijderd
Een jongen en een meisje hebben ruzie buiten. In de hagel. Ze zijn al tien minuten naar elkaar aan het schreeuwen en toen fietste de jongen weg en krijste het meisje onbeheerst AAAWWHHHHHHGGRH. Toen begon ze te huilen. Toen fietste de jongen terug en riep hij IK HAAT JE. De rest kan ik niet meer verstaan omdat het te hard hagelt. Wat spannend allemaal.
Oud 20-10-2010, 15:52
Verwijderd
Ik heb een geniale uitvinding gedaan
Oud 20-10-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een geniale uitvinding gedaan
Vertel!
Oud 20-10-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Een jongen en een meisje hebben ruzie buiten. In de hagel. Ze zijn al tien minuten naar elkaar aan het schreeuwen en toen fietste de jongen weg en krijste het meisje onbeheerst AAAWWHHHHHHGGRH. Toen begon ze te huilen. Toen fietste de jongen terug en riep hij IK HAAT JE. De rest kan ik niet meer verstaan omdat het te hard hagelt. Wat spannend allemaal.
Gratis entertainment.
Oud 20-10-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Een jongen en een meisje hebben ruzie buiten. In de hagel. Ze zijn al tien minuten naar elkaar aan het schreeuwen en toen fietste de jongen weg en krijste het meisje onbeheerst AAAWWHHHHHHGGRH. Toen begon ze te huilen. Toen fietste de jongen terug en riep hij IK HAAT JE. De rest kan ik niet meer verstaan omdat het te hard hagelt. Wat spannend allemaal.
Oeh joh!

Citaat:
Ik heb een geniale uitvinding gedaan
Oeh joh!


Djiezus, mijn kasten puilen zo ontzettend uit dat ik nu al bijna drie vuilniszakken vol heb om weg te gooien, en ze nog steeds uitpuilen!
Oud 20-10-2010, 15:57
Verwijderd
Ja martin want dat is de beste doorstuur-powerpoint-presentatie-mail die je kan krijgen.
Oud 20-10-2010, 15:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, moet ik misschien ook maar eens doen.


Mja, ik denk het. Het kán natuurlijk ook gewoon toeval zijn, maar ik vind het in elk geval behoorlijk misplaatst.
Idd ja. Achja, niks van aantrekken.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-10-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Raar mens.. Vast en zeker zwaar autistisch. En nog een aantal sociale stoornissen.
ja zij is echt stom
Oud 20-10-2010, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Zwaar vet ik ga vrijdag naar een concert en ga mee backstage kijken. Moet er wel wat huiswerk voor maken maar best tof.
ik moet er wel wat huiswerk voor maken?
Oud 20-10-2010, 16:00
Verwijderd
Ja het is de bedoeling dat ik wat vragen stel aan de vrouw die de rondleiding gaat doen. Gratis naar een optreden.
Ik heb zulke dingen goed voor mekaar.
Oud 20-10-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
ik moet er wel wat huiswerk voor maken?
Dat mag alleen als je met een hand op je rug een vijfdegraads vergelijking kan oplossen.
Oud 20-10-2010, 16:00
Verwijderd
oh ik dacht even.. nee laat maar. leuk.
Oud 20-10-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Raar mens.. Vast en zeker zwaar autistisch. En nog een aantal sociale stoornissen.
Ik vond haar wel leuk!
Oud 20-10-2010, 16:01
Verwijderd
ik vond dr heel nep. echt nepverlegen. doe even normaal zeg. en ze was heel seksloos.
Oud 20-10-2010, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vond haar wel leuk!
Ja, maar jij vond Lars ook leuk
Oud 20-10-2010, 16:03
Verwijderd
Citaat:
ik vond dr heel nep. echt nepverlegen. doe even normaal zeg. en ze was heel seksloos.
En wereldvreemd. En autistisch. En debiel. En, gewoon RrRrrRraaAAaAarrrRr.
Oud 20-10-2010, 16:03
Verwijderd
jhaaaa.
Oud 20-10-2010, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Een jongen en een meisje hebben ruzie buiten. In de hagel. Ze zijn al tien minuten naar elkaar aan het schreeuwen en toen fietste de jongen weg en krijste het meisje onbeheerst AAAWWHHHHHHGGRH. Toen begon ze te huilen. Toen fietste de jongen terug en riep hij IK HAAT JE. De rest kan ik niet meer verstaan omdat het te hard hagelt. Wat spannend allemaal.
En dat in een niet bepaald zachte hagelbui?
Oud 20-10-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
En dat in een niet bepaald zachte hagelbui?
Ja, dat is de echte romantiek.
Oud 20-10-2010, 16:04
Verwijderd
Ik houd van de Xenos!
Oud 20-10-2010, 16:04
Verwijderd
ik heb trouwens besloten dat ik me als de beste vriendin van barbie ga gedragen vrijdag
Oud 20-10-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Ik houd van de Xenos!
ik vroega ook
Oud 20-10-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
ik vroega ook
Dertig kauwgomballen voor vijfenveertig cent! Ze hebben ongeveer tien seconden smaak, maar wat een bellen kan je ermee blazen!
Oud 20-10-2010, 16:06
Verwijderd


LD;DD

Van het kamp gerold.'

Oud 20-10-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
ik heb trouwens besloten dat ik me als de beste vriendin van barbie ga gedragen vrijdag

Ik heb vrijdag een feest met als thema oh oh cherso.
Oud 20-10-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
En dat in een niet bepaald zachte hagelbui?
Ja dat werd ook nog even aangestipt!
"Waarom zit je hier eigenlijk als een mongooltje?!"
"We kunnen niet bij jou thuis zitten, we kunnen niet bij mij zitten, ik moet hier wel zitten!"

Ze zijn nog bezig. De jongen fietste net weer weg, toen stopte hij, en nu gaat hij op een bankje 20 meter verder zitten
Oud 20-10-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:

Ik heb vrijdag een feest met als thema oh oh cherso.
echt. dat is zooo grappig.
Oud 20-10-2010, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Ja dat werd ook nog even aangestipt!
"Waarom zit je hier eigenlijk als een mongooltje?!"
"We kunnen niet bij jou thuis zitten, we kunnen niet bij mij zitten, ik moet hier wel zitten!"

Ze zijn nog bezig. De jongen fietste net weer weg, toen stopte hij, en nu gaat hij op een bankje 20 meter verder zitten
fotooooo
Oud 20-10-2010, 16:08
Verwijderd
Citaat:

Ik heb vrijdag een feest met als thema oh oh cherso.
Je bent mijn held als je nu als Little princess gaat.
Oud 20-10-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Vertel!
Iemand hier op het forum die blijk ik te kennen.Diegene die met mijn ex gezoend heeft toen het nog geen ex was.
Oud 20-10-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
echt. dat is zooo grappig.
Ja, maar ik ben ook zoooo netjes

Citaat:
Je bent mijn held als je nu als Little princess gaat.
Dan ben ik niet je held
Oud 20-10-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Iemand hier op het forum die blijk ik te kennen.Diegene die met mijn ex gezoend heeft toen het nog geen ex was.
Wie!
Oud 20-10-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Iemand hier op het forum die blijk ik te kennen.Diegene die met mijn ex gezoend heeft toen het nog geen ex was.
Oeh wie is het! Een bekende forumer of zo'n niemandalletje?
Oud 20-10-2010, 16:10
Verwijderd
Ze fietsen nu samen weg, allebei huilend en naar elkaar schreeuwend, nadat de jongen de fiets van het meisje om had geschopt.
Oud 20-10-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Iemand hier op het forum die blijk ik te kennen.Diegene die met mijn ex gezoend heeft toen het nog geen ex was.
Pm me.
Oud 20-10-2010, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Ze fietsen nu samen weg, allebei huilend en naar elkaar schreeuwend, nadat de jongen de fiets van het meisje om had geschopt.
Hoe oud zijn ze dan?
Oud 20-10-2010, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Hoe oud zijn ze dan?
15/16 denk ik zo
Oud 20-10-2010, 16:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ik heb trouwens besloten dat ik me als de beste vriendin van barbie ga gedragen vrijdag
le whut
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.