Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2010, 07:54
SacredRose
SacredRose is offline
ahh age of empires het blijft facking vet.

gister naar war of the worlds geweest in de heineken music hall echt erg vet. goede muziek en gewoon vet gedaan. ze hadden een tien meter hoge martian fighting machine die ze lieten zakken waar vuur uit kwam enzo.
Oud 25-11-2010, 11:07
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
whut
ik draai uit een gram afghaan echt maar 4 en hoogstens 5 jointjes als ze bij de shop weer eens vinden dat ik vaak genoeg ben langs geweest om me een extra groot zakje te geven
Ik doe dan overigens wel makkelijk anderhalf of 2 uur met een joint.
Ik heb bijna altijd (als ik klaar ben met shit wat gebeuren moet) een joint in mijn handen, en ik heb mijn leven nog redelijk on track, dat zou me niet lukken als ik zwaar dikke joints zou roken hoor Zeker aangezien ik er echt geen 2 uur over doe

Jezus, gister effe ranzig bourgondisch gedaan zeg. Mega lekkere pompoensoep en pompoen ovenschotel klaargemaakt met een mannetje of zes, een voor de rest aan de speciaalbierjtes, wijntjes en jointjes. Nu gaar maar voldaan
Nu werken, vanavond vroeg naar bed, en morgen weer raven, ik heb het toch zwaar
Oud 25-11-2010, 11:10
Verwijderd
Dat klinkt als een goede avond Ik heb ook zin in een jointje maar hasj én tabak zijn op
Oud 25-11-2010, 14:41
HTID
HTID is offline
Citaat:
Ik heb bijna altijd (als ik klaar ben met shit wat gebeuren moet) een joint in mijn handen, en ik heb mijn leven nog redelijk on track, dat zou me niet lukken als ik zwaar dikke joints zou roken hoor Zeker aangezien ik er echt geen 2 uur over doe

Jezus, gister effe ranzig bourgondisch gedaan zeg. Mega lekkere pompoensoep en pompoen ovenschotel klaargemaakt met een mannetje of zes, een voor de rest aan de speciaalbierjtes, wijntjes en jointjes. Nu gaar maar voldaan
Nu werken, vanavond vroeg naar bed, en morgen weer raven, ik heb het toch zwaar
Dikke joints is ook wel vol te houden, maar het kost wel veel moeite

Oh en misschien tot morgen
Oud 25-11-2010, 18:53
Toneless
Toneless is offline
Citaat:
Ja via lan. Het punt is echter dat ik Windows Vista heb en m'n vriend Windows XP. Dat werkt van tijd tot tijd niet goed samen met elkaar wat voor een hoop gezeik zorgt en vooral een niet werkend spel.

De laatste paar keer ging het echter prima. Meestal komt het erop neer dat we 2 uur bezig zijn om alles op te bouwen en de daarop volgende 3 uur met het afbreken van elkaars muren.
Haha herkenbaar. Ben je tenminste effe bezig .
Oud 25-11-2010, 18:59
Verwijderd
Wie komt me even een joint brengen? :zielig kijk:
Oud 25-11-2010, 20:13
SacredRose
SacredRose is offline
ik zou het graag doen maar ik denk niet dat ik het red voor het einde van vandaag
Oud 27-11-2010, 21:01
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Haha herkenbaar. Ben je tenminste effe bezig .
Ja precies. Ik denk trouwens dat ik me de volgende keer maar een keer ga focussen op het aanvallen. Het zou natuurlijk briljant zijn als ik kan voorkomen dat hij een grote muur bouwt.

Verder weinig ontopicheid hier.
Oud 28-11-2010, 20:12
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ja precies. Ik denk trouwens dat ik me de volgende keer maar een keer ga focussen op het aanvallen. Het zou natuurlijk briljant zijn als ik kan voorkomen dat hij een grote muur bouwt.

Verder weinig ontopicheid hier.
Rushen
Oud 29-11-2010, 18:00
Toneless
Toneless is offline
Jointjes roken in de sneeuw
Oud 29-11-2010, 18:05
Verwijderd
Ik wil ook wel weer eens een jointje! Morgen naar de shop
Oud 29-11-2010, 18:09
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Jointjes roken in de sneeuw
goed idee
Oud 29-11-2010, 19:59
broertje van ^
broertje van ^ is offline
Jointjes maken van sneeuw.
Oud 29-11-2010, 21:21
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rushen
Dat was ook mijn idee. Het plan is nu om binnen een half uur een leger van zo'n 30 paarden + siege weapons uit de grond te stampen en in een klap in zijn basis te parkeren. Doel is om binnen een uur het spel te winnen.

Verder nog altijd weinig ontopicness hier. Dat gaat hem pas donderdag weer worden. Het gaat hier gelukkig wel allemaal goed behalve dan dat het fucking koud is en het vandaag gesneeuwd heeft en de sneeuw zelfs al is blijven liggen.
Oud 04-12-2010, 23:12
Wammus
Wammus is offline
Het is hem niet geworden deze week. Ik ben donderdagavond na m'n werk naar de shop gegaan en heb daar leuke gesprekken gevoerd met de barvrouw en een random kerel die daar wel vaker zit. Hij vertelde dat hij naar Argentinië ging om daar allerlei dingen te doen met videobewerking voor een of ander goed doel. Ik heb niet heel goed geluisterd maar het klonk wel cool in ieder geval. Daarna ben ik naar huis gegaan om nog een joint te roken. Ik heb mijn oude Diablo 2 verslaving weer opgepakt en ik ben druk bezig met het maken van een fucking sterke assassin. Traps plaatsen en kicken als een malle en dat is best vet.

Vandaag heb ik m'n oma verhuisd. Ik ben om half 7 vanochtend vertrokken naar Drenthe en was rond 7 uur weer thuis. Alles is goed gegaan maar ik heb alleen een lamp (die toch al heel oud en eigenlijk wel aan vervanging toe was) uit m'n handen laten vallen. Toen ik thuis kwam was er bezoek en we hebben genoten van lekker eten en dure wijn meegebracht door iemand anders. Ik heb nog een hoop speciaal biertjes staan waar ik er zojuist een van heb open gemaakt. Hertog Jan karakter welteverstaan en mijn god wat is dat goed spul.

Morgen ga ik met de schoonfamilie sinterklaas vieren waar vast ook wel weer de nodige hoeveelheden wijn en bier aan te pas gaan komen. Wat betreft de alcohol gaat het dus wel aardig de laatste tijd. Blowen doe ik nog altijd heel weinig en dat bevalt me ook eigenlijk wel prima. Ik ben er blij mee dat ik van het regelmatig blowen af ben en het nu nog maar 1 keer per week doe. Hierdoor geniet ik er meer van en kan ik er af en toe echt naartoe leven om even lekker van mijn jointje te genieten zonder dat ik me verder ergens druk over hoef te maken. Daarnaast is het ook goed voor mijn geheugen en mijn capaciteiten om op tijd m'n nest uit te komen dus het zit mij wel goed zo.

Doen jullie nog wat aan sinterklaas dit jaar?
Oud 05-12-2010, 08:43
SacredRose
SacredRose is offline
ik blow de laatste tijd iets teveel naar mijn mening. maar ik slaap er zo verdomd goed door.

en hier wordt niks aan sinterklaas gedaan. waarschijnlijk wel weer iets met kerst.
Oud 06-12-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Doen jullie nog wat aan sinterklaas dit jaar?
verstandig bezig hoor en nee gelukkig niets aan sinterklaas gedaan, geen zin meer in mijn broertje en ouders ook niet en ik was niet eens thuis...
Citaat:
ik blow de laatste tijd iets teveel naar mijn mening. maar ik slaap er zo verdomd goed door.
ja...herkenbaar...maar waarom vind je het teveel? en hoeveel blow je dan nu ongeveer?
Oud 06-12-2010, 19:03
Maaike.
Maaike. is offline
Hiephoi het zelf jointjes rollen gaat me nu officieel goed af
Oud 06-12-2010, 22:25
SacredRose
SacredRose is offline
goedzo *maaike knuffel geeft*.
bij mij gaat het ook steeds beter .

@mrboot. naja 2 á 3 joints per dag. dus ik denk dat ik toch maar ga minderen weer. anders ben ik zo arm .
Oud 07-12-2010, 12:45
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Vriend van Sidhe heeft goeie invloed op me, weer lekker aan de stoner-rock, alleen jammer dat mijn MP-3 speler zo stom doet, waarom maken ze shit niet gewoon makkelijk, een diskman had nooit recovery mode:@:@:@
Oud 07-12-2010, 13:49
Verwijderd
Citaat:

@mrboot. naja 2 á 3 joints per dag. dus ik denk dat ik toch maar ga minderen weer. anders ben ik zo arm .
mja oke naar mijn mening valt dat wel mee en kun je daarmee nog enigzinds alle andere belangrijke dingen des levens doen. maja als jij het teveel vindt zou je moeten minderen inderdaad. probeer bv je dingen 's middags te doen zodat je 's avonds na het eten een jointje kunt roken en vlak voor je gaat slapen een tweede, bijvoorbeeld. Of ergens halfverwege de avond elke dag 1, dan kun je toch nog een beetje stoned chillen én stoned in slaap vallen, en ben je geminderd...
Oud 07-12-2010, 16:03
SacredRose
SacredRose is offline
naja ik ben nog in staat om dingen die belangrijk zijn te doen

maar ik wil vooral minderen omdat ik het te duur vind worden om zoveel te blowen. en omdat ik het dan leuker(belonender vindt) om te blowen.
Oud 07-12-2010, 21:40
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:

Woei
Oud 10-12-2010, 15:50
MTpower
MTpower is offline
Ik wil ook wat gaan minderen om de kosten wat te drukken
Rook er nu 1 per dag, maar toch gaat er dik 5 gram in de week door en dat wordt me te gek .
Oud 10-12-2010, 17:52
Verwijderd
5 gram in de week, dat wordt wel duur ja.. ik zit op eeeeh 1 gram per anderhalve week ofzo? hasj, dan. en ik draai slappe joints, gelukkig
Oud 12-12-2010, 23:32
Wammus
Wammus is offline
Als ik blow dan haal ik meestal een of 2 voorgedraaide mixjes in de shop. Die zijn precies goed en aan 2 heb ik genoeg. Het is voordeliger dan iedere keer een gram halen en ik hoef niet zelf te draaien. Daarnaast ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat als ik een gram wiet haal ik die dezelfde avond op rook wat er meestal voor zorgt dat ik de volgende ochtend heel hard naar de klote ben als ik weer moet werken. Niet echt chill en op deze manier gaat het allemaal prima.
Oud 13-12-2010, 10:40
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Als ik blow dan haal ik meestal een of 2 voorgedraaide mixjes in de shop. Die zijn precies goed en aan 2 heb ik genoeg. Het is voordeliger dan iedere keer een gram halen en ik hoef niet zelf te draaien. Daarnaast ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat als ik een gram wiet haal ik die dezelfde avond op rook wat er meestal voor zorgt dat ik de volgende ochtend heel hard naar de klote ben als ik weer moet werken. Niet echt chill en op deze manier gaat het allemaal prima.
Probleem is dat de gemeente hier heeft besloten alle coffeeshops te sluiten. Nu is de dichtsbijzijnde ongeveer 8km van hier vandaan... maar dat vind ik nogal een raar tentje dus daar ga ik liever niet heen. Wat dan als enige alternatief nog over is is 25km van hier vandaan. Opzich vind ik het niet erg om even een stukje om te rijden, maar als ik iedere keer maar 1 of 2 voorgedraaide haal worden het wel hele dure jointjes
Dus gaat het eigenlijk altijd met 5 gram tegelijk en ja... als het er dan toch ligt, dan pakt het makkelijk ook
Oud 13-12-2010, 20:02
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Probleem is dat de gemeente hier heeft besloten alle coffeeshops te sluiten. Nu is de dichtsbijzijnde ongeveer 8km van hier vandaan... maar dat vind ik nogal een raar tentje dus daar ga ik liever niet heen. Wat dan als enige alternatief nog over is is 25km van hier vandaan. Opzich vind ik het niet erg om even een stukje om te rijden, maar als ik iedere keer maar 1 of 2 voorgedraaide haal worden het wel hele dure jointjes
Dus gaat het eigenlijk altijd met 5 gram tegelijk en ja... als het er dan toch ligt, dan pakt het makkelijk ook
Dat is mooi kut maar ik snap je wel. Ik zou hetzelfde doen. Kun je het niet zelf gaan kweken? Dat lijkt mij heel leuk om te doen en scheelt natuurlijk een heleboel geld.
Oud 14-12-2010, 13:07
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Jeejtje wat blow ik schraal vergeleken jullie, bij mij is het nauwelijks een kostenpost
Al ga ik ook een beetje minderen, heb 11 januari een toets, als ik die haal zit mijn studie er wel zo'n beetje op, moet ik toch maar eens gaan doen dan^^

En damn, speciaal bier, wat een decadente elitaire manier om schaamteloos kacheltje te worden

http://www.facebook.com/pages/mindfu...?ref=ts&v=wall
Deze schit is hard. Zelfde gasten die langweiligkeit doen, leuke tent, lekker en betaalbaar bier, chille rookruimte en er werd echt belachelijk lekker gedraaid Zeker aangezien mijn weekend tegenwoordig maandag en dinsdag is (met soms een woensdagje erbij) is dit voor mij ideaal, maar als je in de buurt woont sowieso aanrader
Oud 14-12-2010, 13:08
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Dat is mooi kut maar ik snap je wel. Ik zou hetzelfde doen. Kun je het niet zelf gaan kweken? Dat lijkt mij heel leuk om te doen en scheelt natuurlijk een heleboel geld.
Homegrown<3
Oud 14-12-2010, 16:42
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Het klinkt vaak leuker dan het is bij mij
Ik heb weinig tot geen verstand van zelf wiet verbouwen... Ik kan uiteraard wel eens wat research doen
Oud 16-12-2010, 23:56
Verwijderd
new york diesel is de shit zwaar ontopic samen met goede haze wel een van mijn favo wietsoorten en weet er iemand een shop in amsterdam of ergens anders die ak-47 verkoopt?

wammus vind jij dat een topic als 'noem hier je beste wietsoorten in favo shops' hier moet kunnen? zou wel handig zijn op zich om nieuwe goede dingen te vinden en als je eens ergens anders bent. het zet niet direct aan tot drugsgebruik..
Oud 17-12-2010, 10:36
HTID
HTID is offline
Ik weet dat ze new york diesel verkopen in Breda, Tilburg, Maastricht en Den haag. In Breda bij de Purple Rain schijnen ze de beste te hebben.

Ak 47 hebben ze een tijd verkocht in Nijmegen maar ik heb het al lang niet meer gezien, in geen enkele shop waar ik ben geweest.
Oud 17-12-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
new york diesel is de shit zwaar ontopic samen met goede haze wel een van mijn favo wietsoorten en weet er iemand een shop in amsterdam of ergens anders die ak-47 verkoopt?

wammus vind jij dat een topic als 'noem hier je beste wietsoorten in favo shops' hier moet kunnen? zou wel handig zijn op zich om nieuwe goede dingen te vinden en als je eens ergens anders bent. het zet niet direct aan tot drugsgebruik..
Gaan!

Ik zit te twijfelen. Blowen of niet... Hmmm.
Oud 17-12-2010, 20:50
Verwijderd
Het is een wel. Maar een achtergebleven halfje. Ik heb gedronken. Als het bevalt, dan merk je het vanzelf wel .
Oud 17-12-2010, 22:05
Verwijderd
Hihi...
Oud 18-12-2010, 21:27
Wammus
Wammus is offline
Zo te zien bevalt het wel.
Oud 18-12-2010, 21:43
Verwijderd
Nou ja, het beviel, maar uiteindelijk niet zoals verwacht. Heb 1,5 joint gerookt, maar was niet stoned, en normaal ben ik na een halve wel weg te dragen. Ik denk dat de voorgedraaide uiteindelijk te oud was (meer dan een jaar). Dus...
Oud 20-12-2010, 20:22
Wammus
Wammus is offline
Dat is inderdaad wel vrij oud. Hoe krijg je het voor elkaar om een voorgedraaide joint een jaar te bewaren? Die rook je toch gelijk op als je hem haalt lijkt mij...
Oud 20-12-2010, 20:32
Verwijderd
Ik koop 6packs en ik blow zo weinig. Een halfje om de zoveel tijd is zat. Maar ik wil ze wel in huis hebben voor het geval dat. Vandaar.
Oud 20-12-2010, 20:48
Verwijderd
Waar in Eindhoven kun je terecht?
Oud 26-12-2010, 05:17
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
jezus, gister keta, schrooms en 2cb in 1 kwartier>.<
nu lam en voor het eerst aan de sos, witte kerst aan iedereen
Oud 26-12-2010, 05:23
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
heel erg on-topic btw
Oud 26-12-2010, 05:46
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Hier ook niemand wakkerf?
Oud 26-12-2010, 12:35
Pyro Power
Pyro Power is offline
Sos. Keurig.,
This is 100% pure colombian cocaine, ladys and gentlemen. Discoshit.
Oud 26-12-2010, 14:27
Chevy
Chevy is offline
Citaat:
Jezus Zowie
Oud 27-12-2010, 04:37
Verwijderd
Citaat:
heb ik een dikke party gemist?
Oud 28-12-2010, 11:13
Verwijderd
Citaat:
zowie aan de sos

was het wat?
Oud 30-12-2010, 11:45
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
heb ik een dikke party gemist?
Nee, das nog het erge (met kerstavond was de kors extra lang open)

Citaat:
zowie aan de sos

was het wat?
Echt troep, ben er nog steeds gaar van. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik met oud en nieuw gewoon een oliebol eten en mijn bed in
Oud 30-12-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Nee, das nog het erge (met kerstavond was de kors extra lang open)

Echt troep, ben er nog steeds gaar van. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik met oud en nieuw gewoon een oliebol eten en mijn bed in
dat is even kut! Hmm maar ik werd er nooit zo heel super brak van :x
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten