Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh en misschien tot morgen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Verder weinig ontopicheid hier. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Verder nog altijd weinig ontopicness hier. Dat gaat hem pas donderdag weer worden. Het gaat hier gelukkig wel allemaal goed behalve dan dat het fucking koud is en het vandaag gesneeuwd heeft en de sneeuw zelfs al is blijven liggen. ![]()
|
Het is hem niet geworden deze week. Ik ben donderdagavond na m'n werk naar de shop gegaan en heb daar leuke gesprekken gevoerd met de barvrouw en een random kerel die daar wel vaker zit. Hij vertelde dat hij naar Argentinië ging om daar allerlei dingen te doen met videobewerking voor een of ander goed doel. Ik heb niet heel goed geluisterd maar het klonk wel cool in ieder geval. Daarna ben ik naar huis gegaan om nog een joint te roken. Ik heb mijn oude Diablo 2 verslaving weer opgepakt en ik ben druk bezig met het maken van een fucking sterke assassin. Traps plaatsen en kicken als een malle en dat is best vet.
![]() Vandaag heb ik m'n oma verhuisd. Ik ben om half 7 vanochtend vertrokken naar Drenthe en was rond 7 uur weer thuis. Alles is goed gegaan maar ik heb alleen een lamp (die toch al heel oud en eigenlijk wel aan vervanging toe was) uit m'n handen laten vallen. Toen ik thuis kwam was er bezoek en we hebben genoten van lekker eten en dure wijn meegebracht door iemand anders. Ik heb nog een hoop speciaal biertjes staan waar ik er zojuist een van heb open gemaakt. Hertog Jan karakter welteverstaan en mijn god wat is dat goed spul. ![]() Morgen ga ik met de schoonfamilie sinterklaas vieren waar vast ook wel weer de nodige hoeveelheden wijn en bier aan te pas gaan komen. Wat betreft de alcohol gaat het dus wel aardig de laatste tijd. Blowen doe ik nog altijd heel weinig en dat bevalt me ook eigenlijk wel prima. Ik ben er blij mee dat ik van het regelmatig blowen af ben en het nu nog maar 1 keer per week doe. Hierdoor geniet ik er meer van en kan ik er af en toe echt naartoe leven om even lekker van mijn jointje te genieten zonder dat ik me verder ergens druk over hoef te maken. Daarnaast is het ook goed voor mijn geheugen en mijn capaciteiten om op tijd m'n nest uit te komen dus het zit mij wel goed zo. ![]() Doen jullie nog wat aan sinterklaas dit jaar?
|
ik blow de laatste tijd iets teveel naar mijn mening. maar ik slaap er zo verdomd goed door.
en hier wordt niks aan sinterklaas gedaan. waarschijnlijk wel weer iets met kerst.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
goedzo *maaike knuffel geeft*.
bij mij gaat het ook steeds beter ![]() @mrboot. naja 2 á 3 joints per dag. dus ik denk dat ik toch maar ga minderen weer. anders ben ik zo arm ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
naja ik ben nog in staat om dingen die belangrijk zijn te doen
![]() maar ik wil vooral minderen omdat ik het te duur vind worden om zoveel te blowen. en omdat ik het dan leuker(belonender vindt) om te blowen.
|
Als ik blow dan haal ik meestal een of 2 voorgedraaide mixjes in de shop. Die zijn precies goed en aan 2 heb ik genoeg. Het is voordeliger dan iedere keer een gram halen en ik hoef niet zelf te draaien. Daarnaast ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat als ik een gram wiet haal ik die dezelfde avond op rook wat er meestal voor zorgt dat ik de volgende ochtend heel hard naar de klote ben als ik weer moet werken. Niet echt chill en op deze manier gaat het allemaal prima.
![]()
||
Citaat:
![]() Dus gaat het eigenlijk altijd met 5 gram tegelijk en ja... als het er dan toch ligt, dan pakt het makkelijk ook ![]()
||
Citaat:
|
Jeejtje wat blow ik schraal vergeleken jullie, bij mij is het nauwelijks een kostenpost
![]() Al ga ik ook een beetje minderen, heb 11 januari een toets, als ik die haal zit mijn studie er wel zo'n beetje op, moet ik toch maar eens gaan doen dan^^ En damn, speciaal bier, wat een decadente elitaire manier om schaamteloos kacheltje te worden ![]() http://www.facebook.com/pages/mindfu...?ref=ts&v=wall Deze schit is hard ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb weinig tot geen verstand van zelf wiet verbouwen... Ik kan uiteraard wel eens wat research doen ![]()
|
Verwijderd
|
new york diesel is de shit
![]() ![]() ![]() wammus vind jij dat een topic als 'noem hier je beste wietsoorten in favo shops' hier moet kunnen? ![]() |
![]() |
|
Ik weet dat ze new york diesel verkopen in Breda, Tilburg, Maastricht en Den haag. In Breda bij de Purple Rain schijnen ze de beste te hebben.
Ak 47 hebben ze een tijd verkocht in Nijmegen maar ik heb het al lang niet meer gezien, in geen enkele shop waar ik ben geweest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zit te twijfelen. Blowen of niet... Hmmm. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |