Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2010, 08:34
Verwijderd
Kon je niet lopen dan?
Advertentie
Oud 26-10-2010, 09:02
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen schatjes!

ik ben gisteren naar kommil foo geweest en het was leukkk
Oud 26-10-2010, 09:44
Verwijderd
Mooooooorning
Oud 26-10-2010, 09:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kon je niet lopen dan?
ja, zaterdagnacht mn grote teen flink gekneusd; toen ik zondag wakker werd was ie compleet blauw met bloeduitstortingen en alles <3
Oud 26-10-2010, 09:50
Verwijderd
Spoiler

Dat moest ik echt even met jullie delen
Oud 26-10-2010, 09:51
Rationeel
Rationeel is offline
hey carn, wat wilde je me nou ookalweer nog meer laten zien, na het huis op het kleinste perceel van utrecht? ik ben het vergeten. en jij trouwens ook
Oud 26-10-2010, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Dat moest ik echt even met jullie delen
bejaarden hebben vaak van die misvormde voeten.
Oud 26-10-2010, 09:52
Verwijderd
Citaat:
bejaarden hebben vaak van die misvormde voeten.
Hoe komt dat? Was het misvormde-voeten-tijd in de jaren dat de kinderen geboren werden die nu bejaard zijn?
Oud 26-10-2010, 09:53
Verwijderd
Ik weet niet hoe dat komt, weet wel dat het door diabetes kan komen maar niet al die bejaarden hebben diabetes en ik zie het best vaak. Dus sarah naamzoek.
Oud 26-10-2010, 09:55
Verwijderd
Misschien dat ze te smalle schoenen hebben gedragen?
Oud 26-10-2010, 09:56
Verwijderd
jullie willen ook niet weten hoe de teennagels eruitzien van 90% van de bejaarden

dit zie ik heel vaak :
Spoiler
Oud 26-10-2010, 09:59
Verwijderd
Citaat:
jullie willen ook niet weten hoe de teennagels eruitzien van 90% van de bejaarden

dit zie ik heel vaak :
Spoiler
*slik*

Vriezertje is vandaag jarig!
Oud 26-10-2010, 10:05
Verwijderd
Citaat:

dit zie ik heel vaak :
Spoiler
Oh ja, kalknagels, lekker
Ik hoop toch dat mijn nagels mooi blijven
Oud 26-10-2010, 10:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
hey carn, wat wilde je me nou ookalweer nog meer laten zien, na het huis op het kleinste perceel van utrecht? ik ben het vergeten. en jij trouwens ook
uh, volgens mij riep ik iets over Rietveld!
Oud 26-10-2010, 10:10
Verwijderd
Oh, het Rietveldhuis ben ik ook een keer geweest. Dat is echt bizar klein van binnen!
Oud 26-10-2010, 10:16
Verwijderd
Die vergroeiingen kunnen ook door artritis komen, en inderdaad gewoon door stugge/te kleine schoenen of klompen te dragen (vroegah kreeg je natuurlijk niet elk jaar nieuwe schoenen als kind). Maar ik weet niet of dat alles verklaart.
Oud 26-10-2010, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Die vergroeiingen kunnen ook door artritis komen, en inderdaad gewoon door stugge/te kleine schoenen of klompen te dragen (vroegah kreeg je natuurlijk niet elk jaar nieuwe schoenen als kind). Maar ik weet niet of dat alles verklaart.
laten we het hopen.
Oud 26-10-2010, 10:35
Tink*
Tink* is offline
Maar die kalknagels van die bejaarden, daar kunnen ze toch wel iets aan doen of niet?
Oud 26-10-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Maar die kalknagels van die bejaarden, daar kunnen ze toch wel iets aan doen of niet?
die mensen lopen de deur plat bij de pedicure.
Oud 26-10-2010, 10:42
Verwijderd
Naja, bejaarden in verzorgingstehuizen, dat is gelukkig niet echt representatief voor alle bejaarden Mijn oma's hebben volgens mij nog gezonde teennagels
Oud 26-10-2010, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij werken alleen anti-schimmel-pilletjes daar tegen, dat weet ik iig van mijn moeder (die járen heeft geklooid met zalfjes en cremepjes en speciale olie) en die zijn volgens mij weer vrij heftig en vol bijwerkingen.
Oud 26-10-2010, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Naja, bejaarden in verzorgingstehuizen, dat is gelukkig niet echt representatief voor alle bejaarden Mijn oma's hebben volgens mij nog gezonde teennagels
Mijne ook! Al informeer ik niet zo vaak naar de toestand van hun teennagels, eigenlijk
Oud 26-10-2010, 10:45
Tink*
Tink* is offline
Maar hoe komt dat dan dat ze dan zoveel last van kalknagels hebben? Zwakkere weerstand oid?
Oud 26-10-2010, 10:49
Rivka
Rivka is offline
Mijn opa en oma gaan eens in de 2 weken naar de pedicure omdat ze niet meer bij hun tenen kunnen . Maar goed, de één wordt 28 okt. 81 en de ander 11 nov. 80, dus het mag.
Oud 26-10-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe komt dat dan dat ze dan zoveel last van kalknagels hebben? Zwakkere weerstand oid?
Je komt er niet vanzelf vanaf. Dus als je tachtig bent, heb je tachtig jaar de kans gehad om het op te lopen
Enige wat helpt is inderdaad anti-schimmelpilletjes, zo veel of gevaarlijke bijwerkingen hebben die helemaal niet (vooral de gewone dingen: misselijkheid, hoofdpijn, etc) maar je moet ze wel drie maanden gebruiken en de meeste mensen vinden dat te veel moeite voor iets dat vooral een cosmetisch probleem is.
Oud 26-10-2010, 10:58
Verwijderd
wij verzorgenden (ook al ben je zelfs verpleegkundige) hebben geleerd dat wij NOOIT teennagels mogen knippen, omdat ouderen vaak problemen krijgen met hun teennagels en wij het dus kunnen erger maken. Mag alleen door de pedicure gedaan worden.
Oud 26-10-2010, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Je komt er niet vanzelf vanaf. Dus als je tachtig bent, heb je tachtig jaar de kans gehad om het op te lopen
Enige wat helpt is inderdaad anti-schimmelpilletjes, zo veel of gevaarlijke bijwerkingen hebben die helemaal niet, maar je moet ze wel drie maanden gebruiken en de meeste mensen vinden dat te veel moeite voor iets dat vooral een cosmetisch probleem is.
Oh, mijn moeder maakte een big deal van die pillenkuur tegen kalknagels, dus ik nam aan dat ze vreselijk waren
Oud 26-10-2010, 11:01
Verwijderd
Als mensen een lage weerstand hebben (door suikerziekte, chemo, etc) kunnen kalknagels wel een toegangspoort voor bacteriën vormen

Citaat:
Oh, mijn moeder maakte een big deal van die pillenkuur tegen kalknagels, dus ik nam aan dat ze vreselijk waren
Nouja, ze hebben wel wát gewone bijwerkingen, en om nou bijvoorbeeld drie maanden misselijk te zijn zodat je daarna mooie nagels hebt, daar zit niet iedereen op te wachten
Verwijderd
Andijvie, hoe oud is je moeder dan?
Tink*
Tink* is offline
Mijn vader had laatst ook een kalknagel, maar hij hoefde niet zo lang pilletjes geloof ik.
Oud 26-10-2010, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Andijvie, hoe oud is je moeder dan?
Ze is nu net 52 geworden, maar zelfs jij kan in principe een kalknagel krijgen hoor
Oud 26-10-2010, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Ze is nu net 52 geworden, maar zelfs jij kan in principe een kalknagel krijgen hoor
Oh, ik dacht dat het echt iets van oude mensen was! *bezorgd naar teennagels gluurt*
Oud 26-10-2010, 11:10
Tink*
Tink* is offline
Hoe krijg je dat eigenlijk?
Oud 26-10-2010, 11:10
Verwijderd
het is hier koud
Oud 26-10-2010, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Hoe krijg je dat eigenlijk?
Net als zwemmerseczeem door op blote voeten te lopen op een warme vochtige plaats waar mensen mét schimmelnagels ook op blote voeten hebben gelopen!
Oud 26-10-2010, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat is echt geweldig met kinderen! Ook als ik 2 koekjes had en het kindje op wie ik paste maar 1. Dan vond ze dat niet eerlijk. Het enige wat ik dan hoefde te doen was haar koekje doormidden breken (waar ze gewoon bij stond) en dan was ze blij. Want dan had zij er ook 2.
De tweedegroepers uit Theodoors stageklas weten nu op zich hoe het zit met geld... maar zo voelt het nog niet voor ze dus ze hebben wel liever 50 ct dan 30 ct, maar dan gaan ze die 50 ct munt wel meteen wisselen voor vijf dubbeltjes
Oud 26-10-2010, 11:53
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
mjah, druk weekendje gehad, en ik ben toch altijd wel lucratief met mn "me-time" (huhu dat klinkt lekker nasty). Omdat we vroeger een bakkerij hadden waren er praktisch altijd 24/7 3+ mensen in hetzelfde huis, als sinds kinds af aan vind ik "geen mensen om me heen" zo nu en dan echt prima. En ik merk dat ik er meer behoefte aan heb gekregen sinds ik werk; of dat goed of slecht is ben ik nog niet over uit.
stiekeme autist
Oud 26-10-2010, 12:01
Carn
Carn is offline
daar maak ik geen geheim van! Thuis een beetje mensen haten <3
Oud 26-10-2010, 12:07
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
daar maak ik geen geheim van! Thuis een beetje mensen haten <3
wil je nog een scheermesje erbij of gaat het zo wel?
Oud 26-10-2010, 12:09
Carn
Carn is offline
nee, ik ben voornamelijk liefhebber van leed bij anderen.
Oud 26-10-2010, 12:11
Verwijderd
Stelletje
Oud 26-10-2010, 12:53
Missy
Missy is offline
Van onzin, maar geniale vent met zijn ipad.

Oud 26-10-2010, 12:54
Verwijderd
Die zag ik vanochtend ook al ja.
Oud 26-10-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Welke wedstrijden zijn er dan voor zulke jonge kinderen?

De meeste maneges houden 6 jaar aan als leeftijd waarop kinderen mogen beginnen met paardrijden, dan hebben we het nog niet over wedstrijden.
Scherp. *LW op fake-lijstje zet*
Oud 26-10-2010, 13:04
Verwijderd
Sterker nog, veel maneges beginnen pas met lessen bij 7 jaar.
Oud 26-10-2010, 13:06
Verwijderd
Ik begon op mijn 6e bij de manege waar ik heb leren paardrijden. Maar daarvoor hobbelde ik al vrolijk rond op de shetlander van de buren <3.
Oud 26-10-2010, 13:07
Verwijderd
Maar had je op je zesde al wedstrijden?
Oud 26-10-2010, 13:09
Verwijderd
Op mijn 8e reed ik mijn eerste springwedstrijdje. In indianenpak. Want het was behalve een springwedstrijd ook een verkleedwedstrijd. Toen reed ik op Milton en die vond ik al niet leuk en toen viel ik er ook nog af Trauma's. Nog steeds. BUUH.
Oud 26-10-2010, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Op mijn 8e reed ik mijn eerste springwedstrijdje. In indianenpak. Want het was behalve een springwedstrijd ook een verkleedwedstrijd. Toen reed ik op Milton en die vond ik al niet leuk en toen viel ik er ook nog af Trauma's. Nog steeds. BUUH.
Oh jeetje *sann troost*
Oud 26-10-2010, 13:10
Verwijderd
Mijn beste vriendinnetje had een Shetlander, wat een cool beest was dat <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten